quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
John Noble is een dikke dikke baas.
Zitten er aliens in?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Het is een serie die gaat om een geniale wetenschapper die zijn zoon heeft gered uit een andere dimensie, en daardoor heeft hij de wereld verneukt laat maar zeggen.
En dat gaan ze dan oplossen, want er gebeuren allemaal dingen die ze nog nooit gezien hebben.
Kan niet te veel vertellen, anders spoil ik het keihard voor je
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk dat je iets anders in gedachte hebt dan ik bedoelde..Oh zo bedoel je, ja zo zou het denk ik gaan. Het eerste wat er zou gaan gebeuren als er buitenaards leven wordt ontdek is een telefoontje van Washington naar Beijing en Moskou om de kernraketten ergens anders op te richten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Is het gebaseerd op een waargebeurd verhaal en botst het met mijn geloof?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Het is een serie die gaat om een geniale wetenschapper die zijn zoon heeft gered uit een andere dimensie, en daardoor heeft hij de wereld verneukt laat maar zeggen.
En dat gaan ze dan oplossen, want er gebeuren allemaal dingen die ze nog nooit gezien hebben.
Naja het klinkt erg vaak zo.. redden uit een andere dimensie. Je moet het echt gewoon kijken en net als Breaking Bad het 2 seizoenen de kans geven. In het begin vond ik Breaking bad ook niet geweldig hoor dat kwam echt pas eind seizoen 2/begin 3.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Uhm, technisch gezien niet maar zo kun je het in het begin wel ervarenquote:
Dat niet, het gaat meer om een oorlog tussen 2 dimensie's.quote:
Ja het is waar gebeurdquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is het gebaseerd op een waargebeurd verhaal en botst het met mijn geloof?
Sssstttquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:22 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dat niet, het gaat meer om een oorlog tussen 2 dimensie's.
Maar ook weer wel als je de "kale mannetjes" gaat tellen als aliens.
Continuuum en Falling Skies zijn ook wel kijkbaar.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:23 schreef mrstylo het volgende:
Ik ga Breaking Bad kijken wanneer het afgelopen is.
Maar ff Frings downloaden dan maar.
Ben toch klaar met Suits voor 4 maanden.
Ok dan geef ik het wellicht een kans. Mijn onderzoek over de Maya's en hun aliencontacten loopt toch ten einde.quote:
Trusten.quote:
Oke dan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
5, 5e begint binnenkort dacht ik.
Trusten meneer Raja.quote:
Septemberquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
5, 5e begint binnenkort dacht ik.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |