Nee, Valve heeft ook al geklaagd. PC gaming = Valve zowat atm. Andere developers (zelfs EA en Activisionquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja die faalt sowieso, toekomst bestaat uit apps?
Ze doen nu allemaal Apple na.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, Valve heeft ook al geklaagd. PC gaming = Valve zowat atm. Andere developers (zelfs EA en Activision) ook.
Ze = Microsoft bedoel je? Microsft wil de PC ook dicht gooien namelijk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze doen nu allemaal Apple na.
Maar als we Apple dingen willen dan koop je een iMac ofzo.
Echt domme mensen daar.
United pakt zeker BPL, CL finale moet ook wel lukken..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:24 schreef AFCNiels het volgende:
Denken jullie dat Manchester United prijzen gaat pakken dit jaar, dat is toch waarom Van Persie er heen is gegaan.
Ik denk CL en Premier League.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:24 schreef AFCNiels het volgende:
Denken jullie dat Manchester United prijzen gaat pakken dit jaar, dat is toch waarom Van Persie er heen is gegaan.
Bedoel meer met apps enzo. Ik hoef geen kut kleine applicaties. Voegt echt niets toe.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze = Microsoft bedoel je? Microsft wil de PC ook dicht gooien namelijk.
Ik heb me echt kapot gelachen af en toe, het was de leukste aflevering sinds tijden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:23 schreef TwenteFC het volgende:
VI terug gekeken, was wel een van de beste afleveringen van de laatste tijd ja.
Hoef ik idd ook niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik denk CL en Premier League.
[..]
Bedoel meer met apps enzo. Ik hoef geen kut kleine applicaties. Voegt echt niets toe.
hehequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb me echt kapot gelachen af en toe, het was de leukste aflevering sinds tijden.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb me echt kapot gelachen af en toe, het was de leukste aflevering sinds tijden.
[ afbeelding ]
Bossie: ze gaan door m'n koker heenquote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bossie: ze gaan door m'n koker heen
Bij History channel gingen ze eens met een videocamera met de beste lens ter wereld voor inzoomen van een heuvel Area 51 bekijken, binnen 10 min 2 blackhawks en f-18s die overvlogen en hun in de gaten hielden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:27 schreef Doublepain het volgende:
Mysterie #3 AREA 51 / GROOM LAKE
Dit is trouwens wel leuk om te lezen
Die klap/koek toen Boskamp 'Steward' zei. Gijp moet wel met blauwe plekken thuiskomenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bossie: ze gaan door m'n koker heen
Te dichtbij en ze mogen je gewoon neerschietenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bij History channel gingen ze eens met een videocamera met de beste lens ter wereld voor inzoomen van een heuvel Area 51 bekijken, binnen 10 min 2 blackhawks en f-18s die overvlogen en hun in de gaten hielden.
Boskamp elke aflevering laten komen kan je Gijpie niet aan doenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die klap/koek toen Boskamp 'Steward' zei. Gijp moet wel met blauwe plekken thuiskomenNet klaar met terugkijken en het was inderdaad geweldig. Maandag moeten weten ze het weer met Hansie doen.
Boskamp is wel een held en hij weet ook nog echt veel van al die competities waar niemand naar kijkt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die klap/koek toen Boskamp 'Steward' zei. Gijp moet wel met blauwe plekken thuiskomenNet klaar met terugkijken en het was inderdaad geweldig. Maandag moeten weten ze het weer met Hansie doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |