Ik volg het niet, ik krijg het soms mee in een podcast dusquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het water op aarde komt ook door de kometen. DE aarde zelf is gevormd door steeds maar kometen die op elkaar botsen.
Al het water zat allemaal in damp in de lucht, het is naar beneden geregend, een regenbui van een paar miljoen jaar.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hoe verklaar je water anders? Als de planeet vroeger heel warm was.
De maan komt ook vna de aarde door die botsing die ik net omschreef.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik volg het niet, ik krijg het soms mee in een podcast dusvandaar.
Maarja als je naar de maan kijkt dan denk je ook van daar is een hoop shit tegen aangebotst.
Klinkt leuk als feit maar nu zijn we van redelijk bewezen theorien naar gewone theorien aan het gaan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:04 schreef Smoofie het volgende:
En door , theoretisch, een botsing met een andere grote planetoide is de hele aarde 1 grote vloeibare bol geworden, dat de metalen naar onderen zakten, de lichtere metalen naar boven enz. Zo hebben we nu een ijzeren kern met een magnetisch veld. De metalen die we nu vinden zijn naar boven gekomen door magma enz.
Wij hebben geluk met Jupiter? (niet 100% zeker of het die planeet was) Die dankzij zijn gigantische zwaartekracht het meeste al opvangt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maarja als je naar de maan kijkt dan denk je ook van daar is een hoop shit tegen aangebotst.
Geluk? Komt gewoon door god.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:05 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wij hebben geluk met Jupiter? (niet 100% zeker of het die planeet was) Die dankzij zijn gigantische zwaartekracht het meeste al opvangt.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:05 schreef Geo4kant het volgende:
Sommige mensen van die conspiracy wacko's denken ook dat Hitler nog leeft (of langer leefde) en dat de Nazi's afgereisd zijn naar de kern van de aarde waar ze verstopt zitten
Beetje Iron Sky idee.
Geen probeem man, Bruce Willis gaat nog wel even mee.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:05 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wij hebben geluk met Jupiter? (niet 100% zeker of het die planeet was) Die dankzij zijn gigantische zwaartekracht het meeste al opvangt.
Het is heel simpel, je hebt een zandbal, rol hem in het zand en hij wordt steeds groter. Zo is het ook met een stuk rots gegaan , wat uiteindelijk zo groot is geworden al de aarde. En in de kometen zelf zit ijs, waterstof en alle andere elementen die wij kennen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze ze waren juist door Antarctica gegaan zeiden ze volgens mij. Ze hadden al ronde vliegtuigen gemaakt enzo.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:05 schreef Geo4kant het volgende:
Sommige mensen van die conspiracy wacko's denken ook dat Hitler nog leeft (of langer leefde) en dat de Nazi's afgereisd zijn naar de kern van de aarde waar ze verstopt zitten
Beetje Iron Sky idee.
Bedankt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:07 schreef Geo4kant het volgende:
Stylo, MMA begint (Bellator)kan ook gewoon op die ene site
Tofquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:07 schreef Smoofie het volgende:
En ja, ik heb álles gekeken van the Universe en zelf ook veel dingen in boeken gelezen en opgezocht.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:07 schreef Smoofie het volgende:
En ja, ik heb álles gekeken van the Universe en zelf ook veel dingen in boeken gelezen en opgezocht.
Scientology zijn ook behulpzaam bij dit soort vraagstukken. Ze waren in het begin wel erg nieuwgierig met al die rare testjes maar sinds een maand laten ze mij wat vrijer in mijn onderzoeken.quote:
Dat filmpje bedoelde ik netquote:
Ik krijg op Youtube reclame voor de Scientology.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Scientology zijn ook behulpzaam bij dit soort vraagstukken. Ze waren in het begin wel erg nieuwgierig met al die rare testjes maar sinds een maand laten ze mij wat vrijer in mijn onderzoeken.
Alles voor dat gemuteerde paard godverdomme.
Wordt Katie Holmes nu eigenlijk definitief als verloren schaap beschouwd?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Scientology zijn ook behulpzaam bij dit soort vraagstukken. Ze waren in het begin wel erg nieuwgierig met al die rare testjes maar sinds een maand laten ze mij wat vrijer in mijn onderzoeken.
Alles voor dat gemuteerde paard godverdomme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |