quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee?[quote]
[quote] Ik wil alleen zeggen is dat wij door creaties van andere alleen op die manier denken. Dat wat zij maken waar is en dat er niks meer is..
2 universa die op elkaar knallen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Erover nadenken is onmogelijk, hoe is het universum ontstaan? Big bang? Wat was er dan voor? Niets? Hoe kan uit niets iets ontstaan? Hoe stellen we dat voor? Dat er helemaal niets is? Gewoon niets? Hoe kan dat? Dan is er geen ruimte, geen diepte, niets, en dan opeens was er een superatoom? Wtf?
Te gevaarlijk, iedereen weet dat gemuteerde paarden zich met zonlicht voeden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vergeet je cowboyhoed niet, tegen de zonlicht in de ruimte
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:55 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
2 universa die op elkaar knallen.
Dat is ook heel raar..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Erover nadenken is onmogelijk, hoe is het universum ontstaan? Big bang? Wat was er dan voor? Niets? Hoe kan uit niets iets ontstaan? Hoe stellen we dat voor? Dat er helemaal niets is? Gewoon niets? Hoe kan dat? Dan is er geen ruimte, geen diepte, niets, en dan opeens was er een superatoom? Wtf?
Ja maar anders verbrand je je gezicht, moet je niet hebben als je een ruimtechick tegenkomtquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Te gevaarlijk, iedereen weet dat gemuteerde paarden zich met zonlicht voeden.
Ja zo ga je maar door. Er is geen antwoord.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is ook heel raar..
Daarom is het ook niet onlogisch om te denken dat wij een simulatie zijn ala the matrix. Maar dan kun je weer afvragen wat is wel echt, is alles een hologram, of bestaan wij wel en zijn wij verbonden aan machines? En hoe zijn die mensen die die machines hebben gemaakt ontstaan en blabla
Ik zoek even het filmpje er bij van een gozer die slimmer is dan ikquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]Wat heeft dat met de big bang te maken
Okequote:
Ben ik nu echt een van de weinige mensen die doorhebben dat My little pony ook niet van deze planeet is. Wachten jullie maar af tot die leuke roze paardjes hun ware aard laten zien.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Te gevaarlijk, iedereen weet dat gemuteerde paarden zich met zonlicht voeden.
Of nog niet..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja zo ga je maar door. Er is geen antwoord.
Chicksquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja maar anders verbrand je je gezicht, moet je niet hebben als je een ruimtechick tegenkomt
Met gods wil neem ik nog een biertje. Mooi, het is gestopt met regenen, dat zie ik als een ja.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:58 schreef Smoofie het volgende:
Kijk , net zoals de evolutietheorie, is ook apart(er zijn wel degelijk grote bewijzen tho). Maar de mensen die er niet in geloven geven god als antwoord, maar dat is echt zo'n makkelijk antwoord.
"Ja het kan gewoon niet, de kan op dit dat blalblaba is te klein etc, dus god"
Dat is ook.
De meteorieten storm waarin de mineralen zaten die bijvoorbeeld het water op aarde brachten knalde op elkaar en het bleek toevallig een mannetje en een vrouwtje te zijn en toen ontstond Adam.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:58 schreef Smoofie het volgende:
Kijk , net zoals de evolutietheorie, is ook apart(er zijn wel degelijk grote bewijzen tho). Maar de mensen die er niet in geloven geven god als antwoord, maar dat is echt zo'n makkelijk antwoord.
Dat is ook.
Soms vraag ik dat ook af of het wel klopt wat zij zeggen, misschien is het wel verzonnen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:58 schreef Smoofie het volgende:
Dat is ook.
Piramides zijn niet raarquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Of nog niet..
Maar sowieso, misschien hebben sommige dingen wel niet bestaan.. ik bedoel hoe kunnen zij nou meten en weten wat er zovele miljoen jaar is gebeurd.![]()
En nog zoiets vaags.. piramides
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]Wat heeft dat met de big bang te maken
Die theorie heb ik laatst ook ergens gehoord, van meteoriet stormen..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De meteorieten storm waarin de mineralen zaten die bijvoorbeeld het water op aarde brachten knalde op elkaar en het bleek toevallig een mannetje en een vrouwtje te zijn en toen ontstond Adam.
Omdat we nu pas het licht ervan zien. En zo kunnen ze 14 miljard jaar terug gaan(universum dijt ook uit met lichtsnelheid)quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Piramides zijn niet raar. En je kunt het meten omdat het licht wat wij binnenkrijgen met lichtsnelheid gaat, dus van sterren van 6 miljard jaar geleden die heel ver zijn( zeg maar ander universum, x miljard lichtjaar vandaan, kijken we als het ware naar hoe die sterren 6 miljard jaar geleden waren.
Het water op aarde komt ook door de kometen. DE aarde zelf is gevormd door steeds maar kometen die op elkaar botsen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die theorie heb ik laatst ook ergens gehoord, van meteoriet stormen..
En grote ijsblokken uit het heelal vielen en smolten en dat het water is wat wij op aarde hebben. Dat water in feite dus 'alien' is.
En misschien kan het hoor, dat er organisme mee zijn gekomen in die meteorieten en dat die zijn geëvolueerd tot iets wat uiteindelijk nu de mens is.
Hoe verklaar je water anders? Als de planeet vroeger heel warm was.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die theorie heb ik laatst ook ergens gehoord, van meteoriet stormen..
En grote ijsblokken uit het heelal vielen en smolten en dat het water is wat wij op aarde hebben. Dat water in feite dus 'alien' is.
En misschien kan het hoor, dat er organisme mee zijn gekomen in die meteorieten en dat die zijn geëvolueerd tot iets wat uiteindelijk nu de mens is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |