Ja .. en nee, ene kant speculatie (net als dat er computer codes zijn gevonden in het heelal ofso wat misschien duid op een matrix simulatie bijvquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is puur speculeren, weten we gewoon nog niet.
De USA zal natuurlijk meer weten dan wij weten. Er zijn ook gewoon onverklaarbare dingen gebeurd, maar het is erg makkelijk om meteen te zeggen "Aliens" of "god heeft dat gedaan".quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja .. en nee, ene kant speculatie (net als dat er computer codes zijn gevonden in het heelal ofso wat misschien duid op een matrix simulatie bijv) andere kant misschien weten ZIJ al meer maar laten ze nog niet alles naar buiten.
Ik snap ook niet precies wat ze met het higgsboson willen, stel ze vinden het met 100% zekerheid.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:48 schreef Smoofie het volgende:
Je kunt van alles speculeren, maar puur op wat wij weten, en denken wat de natuurwetten zijn, kan het gewoon momenteel niet. Er moet iets baanbrekends worden ontdekt zodat de natuurwetten die wij kennen veranderen.
Ik wil alleen zeggen is dat wij door creaties van andere alleen op die manier denken. Dat wat zij maken waar is en dat er niks meer is..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:47 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dat ze maar 50 jaar voorliggen zou nog toevalliger zijn dan dat ze ons überhaupt vinden met technologie die 50 jaar voor ligt op ons.
Het universum is na schatting 14miljard jaar oud.
We hebben het met 99.9 % zekerheid gevonden :pquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:49 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik snap ook niet precies wat ze met het higgsboson willen, stel ze vinden het met 100% zekerheid.
Wat dan?
Klopt ook wat je zegt hoor, net zoals dat we in Sci-fi alle aliens 2 benen en armen geven(vaak dan). Is natuurlijk ook bullshit.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wil alleen zeggen is dat wij door creaties van andere alleen op die manier denken. Dat wat zij maken waar is en dat er niks meer is..
En dat is sowieso moeilijk is nieuws verzinnen, super power maar ook een nieuw product etc.. maar wij hebben een beeld van aliens wat helemaal niet hoeft te kloppen.. dat is ooit door iemand op aarde verzonnen.. Of dat nou was na een echte buitenaardse ontmoeting of een LSD trip.. who knows.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
We hebben het met 99.9 % zekerheid gevonden :p
Magic is science that we don't (yet) understand.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:48 schreef Smoofie het volgende:
Je kunt van alles speculeren, maar puur op wat wij weten, en denken wat de natuurwetten zijn, kan het gewoon momenteel niet. Er moet iets baanbrekends worden ontdekt zodat de natuurwetten die wij kennen veranderen.
Het verandert niet echt veel, het zegt alleen dat we een deeltje hebben gevonden die dus alles massa geeft. Puur amateur natuurkundige gepraat dit hoor, maar mocht je iets vindne om dit deeltje binnen een magnetisch veld uit te schakelen, creer je iets zonder massa en zou je wel lichtsnelheid kunnen bereiken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:50 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Daarom had ik voordat ik het poste er nog even 100% bij gezet.
Ach we hadden al zoveel verder kunnen zijn technologisch gezien.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:50 schreef Doublepain het volgende:
Wie weet zijn er miljoenen planeten net als de aarde zelf, gewoon mensen....
Dat zou kunnen.. ik denk dat er sowieso meer is dan wij alleen, meer leven.. maar dat kan ook organismes zijn, dat hoeft niet in een vorm van een dier of mens achtig iets te zijn.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:50 schreef Doublepain het volgende:
Wie weet zijn er miljoenen planeten net als de aarde zelf, gewoon mensen....
Jij bent gewoon Neoquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wil alleen zeggen is dat wij door creaties van andere alleen op die manier denken. Dat wat zij maken waar is en dat er niks meer is..
En dat is sowieso moeilijk is nieuws verzinnen, super power maar ook een nieuw product etc.. maar wij hebben een beeld van aliens wat helemaal niet hoeft te kloppen.. dat is ooit door iemand op aarde verzonnen.. Of dat nou was na een echte buitenaardse ontmoeting of een LSD trip.. who knows.
Kan je bewegen zonder massa dan? Zelfs licht heeft massa.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het verandert niet echt veel, het zegt alleen dat we een deeltje hebben gevonden die dus alles massa geeft. Puur amateur natuurkundige gepraat dit hoor, maar mocht je iets vindne om dit deeltje binnen een magnetisch veld uit te schakelen, creer je iets zonder massa en zou je wel lichtsnelheid kunnen bereiken.
Denk je dat die Jury onpartijdig isquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:50 schreef mrstylo het volgende:
Jury: Samsung moet Apple miljard dollar schadevergoeding betalen
Wow.
Zonder de middeleeuwen had ik sowieso al op mijn gemuteerde paard met lazergun gereden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ach we hadden al zoveel verder kunnen zijn technologisch gezien.
Maar mensen maken zich graag druk om irrelevante dingen.
Amerikanen zijn vaak ook nationalistisch dus denk van wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk je dat die Jury onpartijdig is? Zijn allemaal burgers van de USA die waars allemaal zelf apple producten hebben, ze zouden onpartijdig moeten zijn, maar stiekem weten we allemaal dat het niet zo is.
Vergeet je cowboyhoed niet, tegen de zonlicht in de ruimtequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonder de middeleeuwen had ik sowieso al op mijn gemuteerde paard met lazergun gereden.
Vroeger had je zo'n toffe serie, animatie, over mensen die op dinosaurussen reden en daar stoelen op hadden gemaakt me guns en lasersquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonder de middeleeuwen had ik sowieso al op mijn gemuteerde paard met lazergun gereden.
Erover nadenken is onmogelijk, hoe is het universum ontstaan? Big bang? Wat was er dan voor? Niets? Hoe kan uit niets iets ontstaan? Hoe stellen we dat voor? Dat er helemaal niets is? Gewoon niets? Hoe kan dat? Dan is er geen ruimte, geen diepte, niets, en dan opeens was er een superatoom? Wtf?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.. ik denk dat er sowieso meer is dan wij alleen, meer leven.. maar dat kan ook organismes zijn, dat hoeft niet in een vorm van een dier of mens achtig iets te zijn.
Maar we weten niet hoe wij ontstaan zijn, sommige denken uit organisme dat ge evolueert is, sommige denken van apen etc etc.. Lastig, maar waarom zou het ergens anders dan niet kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |