Dat ook.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Bier is niet persé mannelijker, meer "working class" alleen. Toch weer minder dat gentleman imago
quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:08 schreef Caland het volgende:
Ik zap al een paar keer langs Glennis Grace in concert, maar elk nummer is een cover. Ik snap dan nooit waarom je naar zo'n concert gaat.
Ik liep net langs een tv waar De Jeugd van Tegenwoordig een liveoptreden gaven en dat begreep ik ook niet.quote:
Ik wist ook al dat vitesse ging winnen etcquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:11 schreef Doublepain het volgende:
Ik weet niet of het Jordiii of Steven was, maar ik had gelijk dat Bony Ajax ging vernederen
En Heraclesquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wist ook al dat vitesse ging winnen etc
Ik zei dat het 1-3 zou wordenquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:11 schreef Doublepain het volgende:
Ik weet niet of het Jordiii of Steven was, maar ik had gelijk dat Bony Ajax ging vernederen
Ik hoop vanaf nu dat vitesse kampioen wordt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar wel mooi dat die joden niet winnen
ah op zijn firefoxquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop vanaf nu dat vitesse kampioen wordt.
Maar niet van Bonyquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zei dat het 1-3 zou worden
Nu wel, net toen je het postte niet.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, dan snap ik het.
Ik wel, maar er werd niet om gejankt, dus liet ik het maar staan.
Happel zit nu lachend voor z'n pc
Nee man ik gun het Janssen en die kutte Rus nietquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop vanaf nu dat vitesse kampioen wordt.
Ik gun het fred ruttenquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee man ik gun het Janssen en die kutte Rus niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |