quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het zal wel een huldiging worden.
gefeliciteerd MrKoerdiequote:
Mooi zoquote:
quote:
quote:
Bedankt.quote:
Ik had na mijn toets niet zoveel verwacht eigenlijk. Ik gokte alle multiple choice vragen. Dus had niet verwacht en cijfer is nog best hoog ook.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh oke. Leuk man.
Kan je meer vertellen?
Hoe hoog dan?quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bedankt.
[..]
Ik had na mijn toets niet zoveel verwacht eigenlijk. Ik gokte alle multiple choice vragen. Dus had niet verwacht en cijfer is nog best hoog ook.
Doen ze wel snel dat na kijken daar, denk dat ik mijn cijfer eind volgende week pas krijg.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bedankt.
[..]
Ik had na mijn toets niet zoveel verwacht eigenlijk. Ik gokte alle multiple choice vragen. Dus had niet verwacht en cijfer is nog best hoog ook.
Was via computer, dus moet wel snel zijn.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:09 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Doen ze wel snel dat na kijken daar, denk dat ik mijn cijfer eind volgende week pas krijg.
Ah oke, dan is het wel logisch ja.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was via computer, dus moet wel snel zijn.
In je spel?quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Godsamme, Sierd heeft het constant over de geboorte van Dhr Thiago Messi.
Hele verhaal gelezen. Maar was niet grappig ofzo.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Vriendin heeft zich kaal geschoren
![]()
Thnx, ik twijfelde nog.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hele verhaal gelezen. Maar was niet grappig ofzo.
Het is wel grappig manquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hele verhaal gelezen. Maar was niet grappig ofzo.
dit is pas niet grappigquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
ben jij de vriendin in dat verhaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |