quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:41 schreef TwenteFC het volgende:
Welke mongol gaat de TT veranderen dan.
Gaan we hier serieus moeilijk over doen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind dit een HELE zwakke uiting van het mod zijn"Twente
" als TT mocht blijven staan, maar "Feyenoord
" wordt meteen weggemod.
Triest.
Die heb ik gemist, sorryquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:42 schreef TwenteFC het volgende:
[..]En als het over Twente gaat is het ok.
Debiel.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
" wordt meteen weggemod.
Triest.
quote:
Best lief van DP, maar val niet op mannen.quote:
oh boehoequote:Op zaterdag 3 november 2012 17:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
" wordt meteen weggemod.
Triest.
Ja.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaan we hier serieus moeilijk over doen?
Nee.quote:
Als jouw naam er in staat en iets over fm dan ga je ook huilenquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
fuckin boehoe om een fuckin boehoe TT.
Doe dan een TR man zeikwijf, wij zien toch ook niet allesquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:43 schreef TwenteFC het volgende:
Zelfde als al die tyfus posts van Den Bosch wat gewoon trollen is in het Twente topicEenlijnig zijn jullie niet echt.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe dan een TR man zeikwijf, wij zien toch ook niet alles
wat is eenlijnig danquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:43 schreef TwenteFC het volgende:
Zelfde als al die tyfus posts van Den Bosch wat gewoon trollen is in het Twente topicEenlijnig zijn jullie niet echt.
Als er getrolled wordt in het twente topic?quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik ga lekker NSBen, incasseren en uitdelen was het toch.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik ga lekker NSBen, incasseren en uitdelen was het toch.
Ik heb die andere serieus niet gezienquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:43 schreef GGMM het volgende:
Ik neig naar het Twente-kamp.
Sorry Steven.
Ah, dan snap ik het.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb die andere serieus niet gezien
Zo de klassieker.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Ja de tukkers zijn huilen en stijn is met fm bezig
Bevalt het een beetje?quote:
wat je zegt ben je zelfquote:
Top. Heb heel veel talenten verhuurd. En Overmars heb ik eens de aankopen laten doen. Echt wat een vage spelers haalt hij allemaal.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:52 schreef GGMM het volgende:
Oh god, Stijn heeft de nieuwe FM natuurlijk. Zat al te denken..
Leuk spel?
Oh oke. Leuk man.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Top. Heb heel veel talenten verhuurd. En Overmars heb ik eens de aankopen laten doen. Echt wat een vage spelers haalt hij allemaal.
Ik heb zelf Dzagoev gehaald. Wat haalt hij... Boenisch, Suazo, Weimann, Jallet, Tchoyi, Polak. En Meleg kwam automatisch over.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Top. Heb heel veel talenten verhuurd. En Overmars heb ik eens de aankopen laten doen. Echt wat een vage spelers haalt hij allemaal.
Ik heb zelf Dzagoev gehaald. Wat haalt hij... Boenisch, Suazo, Weimann, Jallet, Tchoyi, Polak. En Meleg kwam automatisch over.
Ik ga de Klassieker nu beleven.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh oke. Leuk man.
Kan je meer vertellen?
verlorenquote:
Je wint?quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja. 1-2 en Feyenoord staat 10e
Is hun seizoen toch nog geslaagd.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja. 1-2 en Feyenoord staat 10e
Het zal wel een huldiging worden.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het zal wel een huldiging worden.
gefeliciteerd MrKoerdiequote:
Mooi zoquote:
quote:
quote:
Bedankt.quote:
Ik had na mijn toets niet zoveel verwacht eigenlijk. Ik gokte alle multiple choice vragen. Dus had niet verwacht en cijfer is nog best hoog ook.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh oke. Leuk man.
Kan je meer vertellen?
Hoe hoog dan?quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bedankt.
[..]
Ik had na mijn toets niet zoveel verwacht eigenlijk. Ik gokte alle multiple choice vragen. Dus had niet verwacht en cijfer is nog best hoog ook.
Doen ze wel snel dat na kijken daar, denk dat ik mijn cijfer eind volgende week pas krijg.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bedankt.
[..]
Ik had na mijn toets niet zoveel verwacht eigenlijk. Ik gokte alle multiple choice vragen. Dus had niet verwacht en cijfer is nog best hoog ook.
Was via computer, dus moet wel snel zijn.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:09 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Doen ze wel snel dat na kijken daar, denk dat ik mijn cijfer eind volgende week pas krijg.
Ah oke, dan is het wel logisch ja.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was via computer, dus moet wel snel zijn.
In je spel?quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Godsamme, Sierd heeft het constant over de geboorte van Dhr Thiago Messi.
Hele verhaal gelezen. Maar was niet grappig ofzo.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Vriendin heeft zich kaal geschoren
![]()
Thnx, ik twijfelde nog.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hele verhaal gelezen. Maar was niet grappig ofzo.
Het is wel grappig manquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hele verhaal gelezen. Maar was niet grappig ofzo.
dit is pas niet grappigquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
ben jij de vriendin in dat verhaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |