Net zoals vorig jaar zeker?quote:
hou je bekquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:36 schreef Kopsterk het volgende:
Dit begint een beetje een debiel topic te worden zo.
Ja.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Welk wonder ook alweer?
Verlies PSV?
Wie ben jij dan? mongoolquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:36 schreef Kopsterk het volgende:
Dit begint een beetje een debiel topic te worden zo.
Je begint Bony te onderschatten. Dat valt me tegen van je.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Net zoals vorig jaar zeker?![]()
Vertonghen moest hem de bal in de voeten leggen en verder alleen laten om hem een gol te zien scoren. Lachwekkend.
Ja is een redelijke talentvolle spelerquote:
Vertonghen ja, zal die Bony weer uit de wedstrijd spelen? o wacht..quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Net zoals vorig jaar zeker?![]()
Vertonghen moest hem de bal in de voeten leggen en verder alleen laten om hem een gol te zien scoren. Lachwekkend.
quote:
Ik maak mij nergens druk om, ik reageer gewoon.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je je daar druk om maakt ben je een beetje zielig.
Niveau verwachten?quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:38 schreef Kopsterk het volgende:
[..]Was een slechte poging van mij om grappig te zijn. Ik verwacht echter een hoger niveau in dit topic.
Begin eens bij jezelf, doe een pogingquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:38 schreef Kopsterk het volgende:
[..]Was een slechte poging van mij om grappig te zijn. Ik verwacht echter een hoger niveau in dit topic.
Doei DPquote:
Je begint er over, terwijl het totaal niet boeiend is. Komt op mij een beetje over alsof je je druk maakt. Maar ik ben blij dat het meevalt, straks zit je met een chagrijnig gezicht op de verjaardagsfeestje van je oma.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik maak mij nergens druk om, ik reageer gewoon.
Iets over jouquote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je begint er over, terwijl het totaal niet boeiend is. Komt op mij een beetje over alsof je je druk maakt. Maar ik ben blij dat het meevalt, straks zit je met een chagrijnig gezicht op de verjaardag van je oma.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je begint er over, terwijl het totaal niet boeiend is. Komt op mij een beetje over alsof je je druk maakt. Maar ik ben blij dat het meevalt, straks zit je met een chagrijnig gezicht op de verjaardag van je oma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |