abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118765675
Ik kwam thuis en ik bel mijn vriendin op met wie ik een relatie had van zo'n twee jaar.
We wonen niet samen maar hadden wel plannen om dat te gaan doen.
Ze zegt dat ze een verassing voor me heeft en dat ik het vast heel leuk en spannend vind.
Normaal is ze helemaal niet zo wild dus ik werd toch wel een beetje opgewonden en vroeg me af wat het kon zijn.

Uurtje later, ze kwam van haar werk, belt ze aan.
Ik doe de deur open en daar staat ze, haar hele hoofd kaalgeschoren, alleen een zachte dons.
Je kon zo het hoofdhuid zien.

Nou je wil niet weten wat er op dat moment door je heen gaat.
Ik vond het verschrikkelijk en heb meteen de deur weer dicht gesmeten.
Ze heeft nog twintig minuten aan de bel gehangen en me proberen te bereiken op mijn GSM maar ik heb niet meer open gedaan en in een soort van shocktoestand de hele dag voor me uit zitten staren.

Het is nu ongeveer twee weken geleden gebeurd, waterval aan smsjes en telefoontjes maar niets mee gedaan, ik heb haar zelf nog twee smsjes gestuurd een dat ik haar niet meer hoef te zien en twee dat ik mijn spullen bij haar thuis wel laat halen.

Dit klinkt misschien heel bekrompen maar als ik foto's terugkijk zie ik alleen dat kale hoofd voorbij schieten. Kijk als ze nu een ziekte had was het natuurlijk heel anders, zo ben ik niet, dan komt het ook niet zo onverwacht maar ze deed het uit zichzelf.
Ik snap niet wat ze dacht.

Op dit moment weet ik niet wat ik moet doen, ik kan niet met haar spreken zonder stil te vallen of enorm kwaad te worden, en eigenlijk wil ik dat ook niet! Misschien is dit een manier om het van me af te schrijven maar misschien hebben jullie nog tips alvast dank!

quote:
------------------------Ik heb haar inmiddels toch maar laten bellen-----------------------------------------------------
Nou, ze heeft me gebeld, en ik heb opgenomen.
Eerst natuurlijk allebei niet weten wat te zeggen maar toen brak ik het ijs.
Ik vroeg gewoon meteen waarom ze het had gedaan.
Dat ik het niet snapte, dat ik perplex stond, dat ik niet wist of ik zo bekrompen ben of dat er iets anders is wat me versteld deed staan.

Zij inmiddels al in snikken uitgebarsten maar zei dat ze me het echte verhaal wilde vertellen.
Dus toen dacht ik wel even, oh kut dadelijk is ze echt ziek, maar dat is niet het geval.
Ze zei dat ze het wilde brengen als een erotische verrassing maar dat het niet was.
Ze beweerde dat ze via een paar collega's op haar werk, (ze werkt bij een bank overigens), in contact was gekomen met een feministische organisatie voor meer vrouwenrechten op de werkvloer en elders.
Echter, dit ging verder en omdat ze er nieuw bij was moest ze haar hoofd kaalscheren, door bij wijze van spreken tegen mij in opstand te komen.

Dat durfde of wilde ze niet dus heeft ze wel haar hoofd kaalgeschoren maar niet tegen mij in opstand willen komen.
Ik heb immers helemaal niets met dat soort bewegingen in landen als Nederland waar het niet meer toe doet en het is ook niet dat ik haar ooit ook maar enig onrecht heb aangedaan, kom op ze werkt en we brengen beide dadelijk geld in het laatje, hoe geëmancipeerd wil je het hebben.
Daarnaast is ze inmiddels op haar werk geschorst, voor ogenschijnlijk dezelfde reden, dus ik ben niet de enige die er zo over denkt kennelijk.

Toen begon ze toch te klagen, terwijl we nog niet eens samenwonen he, dat zij dan altijd waarschijnlijk altijd de afwas moest doen, het huis schoonmaken, nooit een woord over gesproken en nu knalde er een waterval aan woorden uit.
Nou voor mij was een ding wel duidelijk en dat heb ik gezegd, ik heb mijn verontschuldigingen aangeboden dat ik twee weken bijna niets heb laten horen, maar met deze onzin hoef ik niets te maken hebben, dat ik me kennelijk in haar heb vergist, dat ze vooral lekker kaal moet blijven met haar vriendinnen en haar ogen moet sluiten voor de echte problemen in de wereld.

Ik heb niets tegen gelijkheid van vrouwenrechten, maar in deze Nederlandse maatschappij waar alles goed is geregeld en ik in een relatie echt niet zo traditioneel ben als zij wilt doen overkomen plotseling (sloeg ook nergens op), alles zo op jezelf willen betrekken dan maar niet.

Ik heb gezegd dat ik mijn spullen (die ik altijd netjes zelf opruim) wel zelf bij haar kom halen, dan praten we nog wel een keer, maar dat ik nu bij mij beslissing blijf.

Dat is het dus.
Voor mij is het wel duidelijk wie ik voortaan op pleintjes zie staan te juichen bij de woorden van een andere feministe of wie dan ook.

[ Bericht 2% gewijzigd door DeParo op 03-11-2012 18:02:29 ]
pi_118765725
Ure joking right :')
pi_118765726
misschien wilt ze je wel testen
pi_118765729
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Koop een pruik voor haar
Zoals ik al zei, ik kan niet eens een foto van haar normaal zien, een pruik gaat denk ik niet helpen.
Daarnaast is er nu te veel gebeurd, ik weet niet of ik met haar moet praten, dat gevoel heb ik dan wel.
pi_118765731
Pruik idd, elke avond vd week n ander wijf neuken
pi_118765734
Dude! da's wel een verrassing toch? Als het goed is heeft ze nu alweer een coupe GI Jane, en als ze een mooie schedel heeft zou ik het daar op doen ;)
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_118765739
Hahahahahaha _O-

sorry ik moest echt lachen
pi_118765740
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:24 schreef liselaartje het volgende:
misschien wilt ze je wel testen
Dat heb ik haar al meteen bij het begin van de relatie duidelijk laten blijken niet van gediend te zijn, ik ga een relatie vol vertrouwen in dat je alles in overleg met elkaar kan doen, daarom komt dit zo hard aan.
pi_118765741
ROFLOL!!!!!!!!!!!! _O_ _O- _O_
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_118765745
sprake van liefde was r niet echt idd... vn beide kanten that is.. mr why heeft ze gedaan ?
pi_118765763
quote:
3s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:24 schreef Deetch het volgende:
Dude! da's wel een verrassing toch? Als het goed is heeft ze nu alweer een coupe GI Jane, en als ze een mooie schedel heeft zou ik het daar op doen ;)
kies je je skelleten daar ook op uit necro
  zaterdag 3 november 2012 @ 02:27:00 #13
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118765765
Vind het toch jammer voor haar. Zij is/was er blijkbaar erg blij mee. Ik vind het ook niks hoor en begrijp dat je geschokt bent op zo'n moment. Maar zo reageren als man zijnde is ook wel wat overdreven.. Misschien wou ze dit graag een keer en wist ze niet dat je het zo erg zou vinden. Is niet leuk maar zo reageren (vooral zo lang negeren) na een relatie van 2 jaar is ook niet goed van jou.
we dan
pi_118765767
hahahaha ik dacht ze heeft de poes geschoren ofzo.. hmm..
pi_118765768
quote:
3s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:24 schreef Deetch het volgende:
Ik wist ook niet van te voren dat ik daar helemaal niet van hield, het is ook niet iets waar ik ooit echt over heb nagedacht volgens mij, maar misschien is het ook wel de verassing ik was echt van slag.
pi_118765775
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:26 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

kies je je skelleten daar ook op uit necro
nee, die spartelen niet tegen als ik ze aan mijn paal rijg.
Supra Groningam Nihil
  zaterdag 3 november 2012 @ 02:27:44 #17
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_118765777
Helemaal gelijk dat soort ingrijpende dingen doe je toch niet zomaar.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zaterdag 3 november 2012 @ 02:27:57 #18
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_118765780
Blablabla.

Geloof er geen reet van!! :O
pi_118765783
quote:
9s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:27 schreef heloef het volgende:
Helemaal gelijk dat soort ingrijpende dingen doe je toch niet zomaar.
is beter dan een pittig kort kapsel imho.
Supra Groningam Nihil
pi_118765791
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:27 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik wist ook niet van te voren dat ik daar helemaal niet van hield, het is ook niet iets waar ik ooit echt over heb nagedacht volgens mij, maar misschien is het ook wel de verassing ik was echt van slag.
:') misschien had ze de rest ook wel geschoren en was dat de echte verrassing :X
Supra Groningam Nihil
pi_118765796
woow hoe komt zij erbij dat dit een spannende verassing is? hahaha sorry moet echt hardop lachen
pi_118765803
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:25 schreef LelijKnap het volgende:
sprake van liefde was r niet echt idd... vn beide kanten that is.. mr why heeft ze gedaan ?
Het enige wat ze zei is dat ze dacht dat ze een leuke en spannende verassing voor me had........
Ik koppelde daar gelijk iets erotisch aan ik weet niet of dat de bedoeling was.

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:27 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Vind het toch jammer voor haar. Zij is/was er blijkbaar erg blij mee. Ik vind het ook niks hoor en begrijp dat je geschokt bent op zo'n moment. Maar zo reageren als man zijnde is ook wel wat overdreven.. Misschien wou ze dit graag een keer en wist ze niet dat je het zo erg zou vinden. Is niet leuk maar zo reageren (vooral zo lang negeren) na een relatie van 2 jaar is ook niet goed van jou.
Mijn reactie was ook heel hard, dat geef ik zonder meer toe, maar op dat moment was ik ook even niet mezelf. Nu twee weken later ben ik wel weer bij zinnen maar weet ook niet echt meer wat te doen, het is alsof iemand om wie je veel geeft, een moord op een andere dierbare van je heeft begaan echt een verscheurd gevoel geeft het, zo raar want het is alleen een kapsel natuurlijk, dat wel.
pi_118765804
heeft ze al iemand anders geneukt nu ? zal wel makkelijk vr dr wezen mt wat pruiken. Whos the slut ? Who knows!
pi_118765807
quote:
3s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:28 schreef Deetch het volgende:

[..]

:') misschien had ze de rest ook wel geschoren en was dat de echte verrassing :X
Dat was al zo als ik zo vrij mag zijn.
pi_118765810
Waarom verklaart zij dat gedaan te hebben?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')