Nou, ze heeft me gebeld, en ik heb opgenomen.quote:------------------------Ik heb haar inmiddels toch maar laten bellen-----------------------------------------------------
Zoals ik al zei, ik kan niet eens een foto van haar normaal zien, een pruik gaat denk ik niet helpen.quote:
Dat heb ik haar al meteen bij het begin van de relatie duidelijk laten blijken niet van gediend te zijn, ik ga een relatie vol vertrouwen in dat je alles in overleg met elkaar kan doen, daarom komt dit zo hard aan.quote:
kies je je skelleten daar ook op uit necroquote:Op zaterdag 3 november 2012 02:24 schreef Deetch het volgende:
Dude! da's wel een verrassing toch? Als het goed is heeft ze nu alweer een coupe GI Jane, en als ze een mooie schedel heeft zou ik het daar op doen
Ik wist ook niet van te voren dat ik daar helemaal niet van hield, het is ook niet iets waar ik ooit echt over heb nagedacht volgens mij, maar misschien is het ook wel de verassing ik was echt van slag.quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:24 schreef Deetch het volgende:
Dude! da's wel een verrassing toch? Als het goed is heeft ze nu alweer een coupe GI Jane, en als ze een mooie schedel heeft zou ik het daar op doen
nee, die spartelen niet tegen als ik ze aan mijn paal rijg.quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:26 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
kies je je skelleten daar ook op uit necro
is beter dan een pittig kort kapsel imho.quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:27 schreef heloef het volgende:
Helemaal gelijk dat soort ingrijpende dingen doe je toch niet zomaar.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:27 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik wist ook niet van te voren dat ik daar helemaal niet van hield, het is ook niet iets waar ik ooit echt over heb nagedacht volgens mij, maar misschien is het ook wel de verassing ik was echt van slag.
Het enige wat ze zei is dat ze dacht dat ze een leuke en spannende verassing voor me had........quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:25 schreef LelijKnap het volgende:
sprake van liefde was r niet echt idd... vn beide kanten that is.. mr why heeft ze gedaan ?
Mijn reactie was ook heel hard, dat geef ik zonder meer toe, maar op dat moment was ik ook even niet mezelf. Nu twee weken later ben ik wel weer bij zinnen maar weet ook niet echt meer wat te doen, het is alsof iemand om wie je veel geeft, een moord op een andere dierbare van je heeft begaan echt een verscheurd gevoel geeft het, zo raar want het is alleen een kapsel natuurlijk, dat wel.quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:27 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Vind het toch jammer voor haar. Zij is/was er blijkbaar erg blij mee. Ik vind het ook niks hoor en begrijp dat je geschokt bent op zo'n moment. Maar zo reageren als man zijnde is ook wel wat overdreven.. Misschien wou ze dit graag een keer en wist ze niet dat je het zo erg zou vinden. Is niet leuk maar zo reageren (vooral zo lang negeren) na een relatie van 2 jaar is ook niet goed van jou.
Dat was al zo als ik zo vrij mag zijn.quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:28 schreef Deetch het volgende:
[..]misschien had ze de rest ook wel geschoren en was dat de echte verrassing
Al gevraagd waarom ze het heeft gedaan en uitgelegd waarom jij zo reageerde?quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:29 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het enige wat ze zei is dat ze dacht dat ze een leuke en spannende verassing voor me had........
Ik koppelde daar gelijk iets erotisch aan ik weet niet of dat de bedoeling was.
[..]
Mijn reactie was ook heel hard, dat geef ik zonder meer toe, maar op dat moment was ik ook even niet mezelf. Nu twee weken later ben ik wel weer bij zinnen maar weet ook niet echt meer wat te doen, het is alsof iemand om wie je veel geeft, een moord op een andere dierbare van je heeft begaan echt een verscheurd gevoel geeft het, zo raar want het is alleen een kapsel natuurlijk, dat wel.
Lees OP enige verklaring die ik heb overigens. Ik heb voor de rest niet meer met haar gesproken, ook weet ik niet of dat nu nog verstandig is, daarom onder meer dit topic of ik dat nu nog moet doen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:30 schreef WammesWaggel het volgende:
Waarom verklaart zij dat gedaan te hebben?
Nee, vandaar dit topic, er is nu echt van alles in een stroomversnelling gebeurd en ik weet niet of ik haar nu nog moet spreken of het maar zo moet laten. Dat geeft wel twijfel het was toch twee jaar.quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Al gevraagd waarom ze het heeft gedaan en uitgelegd waarom jij zo reageerde?
Nou ja het is een relatie van 2 jaar. Praten kan altijd dan zou ik zeggen. Veel slechter dan dit kan het voor jou en haar niet worden zo te horen dus jaquote:Op zaterdag 3 november 2012 02:31 schreef DeParo het volgende:
[..]
Lees OP enige verklaring die ik heb overigens. Ik heb voor de rest niet meer met haar gesproken, ook weet ik niet of dat nu nog verstandig is, daarom onder meer dit topic of ik dat nu nog moet doen.
Nu echt bijna niets meer, echt een soort van walging, ik haat haar niet volgens mij maar het is alsof je iets wat je altijd heel lekker vond plotseling niet meer naar binnen kan krijgen. We gingen samen wonen en we hadden hiervoor nauwelijks problemen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:31 schreef Lanejo het volgende:
wat voel je voor haar? was ze de liefde van je leven?
OP gelezen maar snap niet dat je haar niet even spreekt en wat vraagt.... Wellicht is zij solidair met een zieke vriendin ofzo...quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:31 schreef DeParo het volgende:
[..]
Lees OP enige verklaring die ik heb overigens. Ik heb voor de rest niet meer met haar gesproken, ook weet ik niet of dat nu nog verstandig is, daarom onder meer dit topic of ik dat nu nog moet doen.
Nu ik het zo schrijf is het inderdaad wel belachelijk dat ik na een relatie van twee jaar niet kan spreken. Ik sms haar zo even en vraag wel of ze me terug kan bellen als ze wakker is.quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja het is een relatie van 2 jaar. Praten kan altijd dan zou ik zeggen. Veel slechter dan dit kan het voor jou en haar niet worden zo te horen dus ja
Goede vraag maar nee ik niet in ieder geval en al haar vriendinnen evenmin.quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:32 schreef LelijKnap het volgende:
praat het uit, verklaar je reactie en eis een degelijke uitleg
btw zitten jullie of zij in n bep scene wr kaal/kort normaler is oid ? of is ze "gwn' ?
Jullie hadden wel problemen, namelijk.. jij!quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:32 schreef DeParo het volgende:
[..]
We gingen samen wonen en we hadden hiervoor nauwelijks problemen.
Laten we even reëel blijven. Als je zo reageert op je partner na een relatie van 2 jaar, over wat haar wat terug groeit, ben je gewoon haar niet waard (en ook geen andere meid). Als je van iemand houd, wat je toch mag verwachten naar 2 jaar, kun je niet zoals ts zo bam afscheid ervan nemen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja het is een relatie van 2 jaar. Praten kan altijd dan zou ik zeggen. Veel slechter dan dit kan het voor jou en haar niet worden zo te horen dus ja
ik zou zeggen praat met haar, als je op het moment stond om samen te gaan wonen.. waren jullie beiden diep in love denk ik zo.. en dat mag je niet kapot laten gaan door zoiets als dit (hoe raar het ook is, en dat vind ik ook) maar kom op je bent een kerel 2 weken en nog niets van je laten horen is echt niet goed.. mischien heeft het wel een reden en laa je haar vies in de kou staan.. praat met haar, Serieus praat met haarquote:Op zaterdag 3 november 2012 02:32 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nu echt bijna niets meer, echt een soort van walging, ik haat haar niet volgens mij maar het is alsof je iets wat je altijd heel lekker vond plotseling niet meer naar binnen kan krijgen. We gingen samen wonen en we hadden hiervoor nauwelijks problemen.
Dan kondig je dat toch niet aan met een leuke spannende verassing? Daarnaast ken ik de vriendinnen en vrienden voor wie ze dat zou doen, wat me overigens al sterk lijkt dat ze dat zou doen, zo goed dat ik wel weet dat er geen ziektes spelen of iets in die richting!quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:34 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
OP gelezen maar snap niet dat je haar niet even spreekt en wat vraagt.... Wellicht is zij solidair met een zieke vriendin ofzo...
Nou ja realistisch gezien denk ik dat TS erg veel om haar gaf en toch blijkbaar wel door zo'n rare actie zo kan reageren. Dat jij je iets niet voor kan stellen maakt het niet onrealistischquote:Op zaterdag 3 november 2012 02:35 schreef practics het volgende:
[..]
Laten we even reëel blijven. Als je zo reageert op je partner na een relatie van 2 jaar, over wat haar wat terug groeit, ben je gewoon haar niet waard (en ook geen andere meid). Als je van iemand houd, wat je toch mag verwachten naar 2 jaar, kun je niet zoals ts zo bam afscheid ervan nemen.
Nogmaals, ik dacht echt niet dat ik zo was, maar het was gewoon alsof er een waas voor mijn ogen kwam.quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:35 schreef practics het volgende:
[..]
Laten we even reëel blijven. Als je zo reageert op je partner na een relatie van 2 jaar, over wat haar wat terug groeit, ben je gewoon haar niet waard (en ook geen andere meid). Als je van iemand houd, wat je toch mag verwachten naar 2 jaar, kun je niet zoals ts zo bam afscheid ervan nemen.
mm wel belangrijk om dat duidelijk te hebben omdat r dan wrs wel n bepaald motiefje onder deze actie ligt.. tis alles behalve aannemelijk dat ze het zelf mooi vind of oprecht dacht dat jij dat zou vindenquote:Op zaterdag 3 november 2012 02:34 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nu ik het zo schrijf is het inderdaad wel belachelijk dat ik na een relatie van twee jaar niet kan spreken. Ik sms haar zo even en vraag wel of ze me terug kan bellen als ze wakker is.
[..]
Goede vraag maar nee ik niet in ieder geval en al haar vriendinnen evenmin.
Verder heeft ze werk bij een normaal bedrijf dus dat lijkt me sterk dat iedereen daar kaal is.
Ik heb haar bericht, nu toch te laat om te bellen, neem aan dat ze me morgen wel belt want ze heeft vandaag (of gisteren) ook vier keer gebeld dus wat dat betreft.quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:35 schreef Lanejo het volgende:
[..]
ik zou zeggen praat met haar, als je op het moment stond om samen te gaan wonen.. waren jullie beiden diep in love denk ik zo.. en dat mag je niet kapot laten gaan door zoiets als dit (hoe raar het ook is, en dat vind ik ook) maar kom op je bent een kerel 2 weken en nog niets van je laten horen is echt niet goed.. mischien heeft het wel een reden en laa je haar vies in de kou staan.. praat met haar, Serieus praat met haar
Ja doei, als je echt om iemand geeft dan maakt het zelfs niet uit als die persoon als smurf binnen komt wandelen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja realistisch gezien denk ik dat TS erg veel om haar gaf en toch blijkbaar wel door zo'n rare actie zo kan reageren. Dat jij je iets niet voor kan stellen maakt het niet onrealistisch
Misschien was ik dan ook niet echt verliefd!quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:38 schreef D0808 het volgende:
[..]
Ja doei, als je echt om iemand geeft dan maakt het zelfs niet uit als die persoon als smurf binnen komt wandelen.
Kan me heel goed voorstellen dat er een ruzie van komt, en dat je na die ruzie wel een punt achter je relatie zet. Maar om zo de deur weer dicht te flikkeren, 2 weken niks van je te laten horen. Nee sorry dat gaat er bij mij echt niet in nee.quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja realistisch gezien denk ik dat TS erg veel om haar gaf en toch blijkbaar wel door zo'n rare actie zo kan reageren. Dat jij je iets niet voor kan stellen maakt het niet onrealistisch
quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:37 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nogmaals, ik dacht echt niet dat ik zo was, maar het was gewoon alsof er een waas voor mijn ogen kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |