quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Life on Mars (TV Series 2006–2007) - IMDb
quote:
Ok thanks, zal ze even vergelijken.quote:
Mijn suggestie negeer je gewoon?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ok thanks, zal ze even vergelijken.
Je bent om? Of was jij het niet die eigenlijk geen Engelse series 'wilde' kijken.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sherlock (TV Series 2010– ) - IMDb
Dat was ik niet.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent om? Of was jij het niet die eigenlijk geen Engelse series 'wilde' kijken.
Misschien ben je daarom in de war.quote:Op zondag 9 september 2012 17:23 schreef GGMM het volgende:
Jammer alleen dat Engelse series zo weinig afleveringen hebben.
Sherlock is beter. Kijk maar naar het cijfer wat hij krijgt op imdb.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Life on Mars is teveel een bazenserie, dus terecht.
Sherlock ownedquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sherlock is beter. Kijk maar naar het cijfer wat hij krijgt op imdb.
En ik weet toevallig dat de mensen die op imdb stemmen erg bijzonder veel verstand van hebben.
Spytool geeft je gelijk inderdaad. In mijn zoektocht heb ik wel een hoop bedankjes aan Davy kunnen vinden van jouw handquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was ik niet.
Ik heb het even opgezocht voor je, ik heb dit ooit wel gezegd:
[..]
Misschien ben je daarom in de war.
Slapen of Tyron doden.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wees iets specifieker.
Welke opties heb je?
Hoogstens 2.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spytool geeft je gelijk inderdaad. In mijn zoektocht heb ik wel een hoop bedankjes aan Davy kunnen vinden van jouw hand
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |