SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
[ Bericht 0% gewijzigd door star_gazer op 30-10-2012 03:36:05 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Laatste posts vorige deel:quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 01:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waar kan ik trouwens goeie A-Z vitaminen halen?
[..]
Komt dat niet gewoon doordat je bruiner bent?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 01:13 schreef Shefkee het volgende:
[..]
Ik heb twee weken geleden Adam van Now Foods besteld. Beste prijs/kwaliteit volgens een thread op bb.com. Bevallen prima, voel me goed.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 01:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is dat A-Z? Ik heb namelijk ook Multi-vitaminen, maar daar zitten ze niet allemaal in.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 01:26 schreef Shefkee het volgende:
Nee, wellicht niet(Zou niet weten wat er bij A-Z meer in zou moeten zitten, moet ik eens opzoeken), maar het bevat wel de betere vitamine en staan garant voor bepaalde kwaliteit(Dus niet alleen synthetische vitamine bijv)."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Ik kan mijn armen niet optillen vandaagen ik stond gisteren al te trillen bij het optillen van de shake beker
Oh, en ik durfde neit te squaten![]()
![]()
Hoe komt het jongen, wil je er over praten?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 07:35 schreef krokdown het volgende:
Ik kan mijn armen niet optillen vandaagen ik stond gisteren al te trillen bij het optillen van de shake beker
Gisteren lekker hard getraind aan mijn bovenlichaam..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 08:07 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Hoe komt het jongen, wil je er over praten?
en ik heb twee maanden geleden een auto ongeluk gehad, daarbij mij heiligbeen (wervel tussen de bekken) gebroken.![]()
ok.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 07:35 schreef krokdown het volgende:
Ach gossie, het is wat meid.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 07:35 schreef krokdown het volgende:
quote:quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 08:11 schreef krokdown het volgende:
[..]
Ik heb twee maanden geleden een auto ongeluk gehad, daarbij mij heiligbeen (wervel tussen de bekken) gebroken.![]()
Dames kom op.
Die jongen is blij dat i weer eens een goeie workout gehad had na z'n ongeluk.
Thats all.
Dat zal wel een behoorlijke klapper geweest zijn danquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 08:11 schreef krokdown het volgende:
[..]
Gisteren lekker hard getraind aan mijn bovenlichaam..
en ik heb twee maanden geleden een auto ongeluk gehad, daarbij mij heiligbeen (wervel tussen de bekken) gebroken.![]()
![]()
Klopt. Maar de eckte eckte mannen met 1 been doen lunges.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 08:39 schreef Weissman het volgende:
[..]![]()
Er zijn mensen die een been missen en alsnog squatten, wat is je punt ?
Over 1 been gesproken: nu is alleen de linkerkant van m'n lip nog opgezwollen.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Dat het nog gevoellig is, pannenkoekquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 08:39 schreef Weissman het volgende:
[..]![]()
Er zijn mensen die een been missen en alsnog squatten, wat is je punt ?![]()
Ik heb het niet over ADH, maar over wat wettelijk mag: het is in Nederland verboden om Vitamine D tabletten te verkopen met meer dan 5ug/400IU per stuk (!). Dus eigenlijk zijn (web)shops als B&F en XXL illegaal bezig... Het punt is dat pas de laatste jaren veel meer positieve effecten van Vitamine D bekend zijn geworden en het is duidelijk geworden dat hogere vitamine D suppletie minder nadelige gevolgen en risico's heeft dan eerst gedacht werd. Maar natuurlijk kachelen het voedingscentrum en de wetgeving weer hopeloos achter de feiten aan. Ik denk dat het nog wel een paar jaar duurt voordat het legale maximum verhoogd wordt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:17 schreef Nic1 het volgende:
[..]
De aanbevolen dagelijkse hoeveelheid is altijd erg (veel te) laag. Door de EFSA is gesteld dat maximaal 10.000IU veilig is, wat waarschijnlijk (meestal) ook aan de voorzichtige kant is.![]()
Ja rot is dat.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 08:11 schreef krokdown het volgende:
[..]
Gisteren lekker hard getraind aan mijn bovenlichaam..
Daar ga je niet net iets meer van liften, helaas.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 01:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waar kan ik trouwens goeie A-Z vitaminen halen?
[..]
Komt dat niet gewoon doordat je bruiner bent?![]()
![]()
![]()
Ga je voor de marketingpraat vallen ja?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 01:26 schreef Shefkee het volgende:
Nee, wellicht niet(Zou niet weten wat er bij A-Z meer in zou moeten zitten, moet ik eens opzoeken), maar het bevat wel de betere vitamine en staan garant voor bepaalde kwaliteit(Dus niet alleen synthetische vitamine bijv).
Denk je dat ze de vitamine C netjes uit sinaasappels hebben geperst ipv het van scratch te synthetiseren?
Confidence through competence![]()
Niet dan ?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ga je voor de marketingpraat vallen ja?
Denk je dat ze de vitamine C netjes uit sinaasappels hebben geperst ipv het van scratch te synthetiseren?![]()
![]()
Hoe verder je naar de evenaar toe gaat, hoe lichter je wordt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daar ga je niet net iets meer van liften, helaas.
Versn v.d. zwaartekracht Benelux 9,812. Versnl zwaartekracht evenaar 9,78
Laten we zeggen dat spanje halverwege ligt, dan wegen de gewichten dus ca 0.01% minder.
Das op een bench van 120kg 12 gram![]()
Ik denk dat we de rede ergens anders moeten zoeken.![]()
Denk dat je gewoon liever in Spanje bent dan in Nederland
En wellicht wat vetter/meer eten daar en meer rust/ minder stress?![]()
Meer warmte --> meer testosteron, no?You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Meer warmte = chicks in bikinis = meer testosteronquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:59 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Meer warmte --> meer testosteron, no?![]()
Niet happen op Weissman..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:08 schreef krokdown het volgende:
[..]
Dat het nog gevoellig is, pannenkoekBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Whehe. Ik zei het gisteren al, er zijn meer dingen die anders zijn. Eten, maar waarschijnlijk ook motivatie omdat iedereen in de gym hard werkt, ipv dat ik tussen mensen ben waarvan 95% geen idee heeft wat ze aan het doen zijn.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:57 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hoe verder je naar de evenaar toe gaat, hoe lichter je wordt.
Laten we zeggen dat spanje halverwege ligt, dan wegen de gewichten dus ca 0.01% minder.
Das op een bench van 120kg 12 gram![]()
Ik denk dat we de rede ergens anders moeten zoeken.![]()
Denk dat je gewoon liever in Spanje bent dan in Nederland
En wellicht wat vetter/meer eten daar en meer rust/ minder stress?![]()
Toch zou ik het in m'n hoofd houden die 12 gram. Werkt altijd in je voordeel als je peentjes ligt te zweten onder die bar daarquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Whehe. Ik zei het gisteren al, er zijn meer dingen die anders zijn. Eten, maar waarschijnlijk ook motivatie omdat iedereen in de gym hard werkt, ipv dat ik tussen mensen ben waarvan 95% geen idee heeft wat ze aan het doen zijn.![]()
mfffggnnffffmmmnnf (ooh ja 12 gram lichter) mwaaaaaah.
![]()
't schijnt (ik hoorde). Dat trainen (fitness/hardlopen e.d.) in Spanje veel meer ingeburgerd is dan in Nederland...![]()
Haha, als je op de 100e verdieping van een wolkenkrabber traint, ben je ook lichter dan op de begane grond.Confidence through competence![]()
haha, brace voor die Orkaan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:14 schreef Snakey het volgende:
Meanwhile, in New York;
Brace!!
[ afbeelding ]![]()
Is trouwens wel een/de rede dat er op Cape Canaveral gelanceerd wordt he, de zwaartekracht is er het laagst![]()
![]()
Right....quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:57 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hoe verder je naar de evenaar toe gaat, hoe lichter je wordt.
Das op een bench van 120kg 12 gram
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Neuh, maar zoals ik al zei, ik heb wat vitamine onderzocht en op bb.com kwam Adam - Now Foods het beste uit de verf(Dosering, kwaliteit en prijs). Gezien de vele positieve reacties, wijsheid van de topicopener, neem ik aan dat er niet alleen gezwets in stond.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ga je voor de marketingpraat vallen ja?
Denk je dat ze de vitamine C netjes uit sinaasappels hebben geperst ipv het van scratch te synthetiseren?
Enfin, jij mag me best vertellen welke vitamine jij neemt/zou nemen en waarom..![]()
nee, dat is echt zo.quote:
de aarde is geen perfecte bolvorm, maar een beetje platgeslagen op de polen. Oftewel: op de evenaar zit je verder van het zwaartepunt af dan bijv. in NL. Hoe verder je van een object af zit hoe minder je merkt van zijn zwaartekracht.![]()
De mijne is meegenomen. De waarde moet tussen de 50 en 100 liggen. De mijne ligt op 81. Dat is dus goed.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:23 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat je je suppletie moet afstemmen op je (gemeten) serumwaardes. Hoewel een overdosis lastig is, is het niet onmogelijk.
Dat gezegd hebbende, heb ik ook het vinkje bij vitamine D niet gezet de laatste keer dat ik mijn bloed liet controleren.![]()
Bullshit. Uitgebreider? Als je in je workout gewoon squats, deadlifts, shoulder press en bench press implementeert, daar omheen 1 misschien 2 spieroefeningen doet zit je op meer dan voldoende. Zolang je de intensiteit maar goed behoudt en een beginner bent.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:58 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Hij doelt niet op je daadwerkelijke warming up, maar dat die routine een goede warmup routine is. Met andere woorden, te kort. Rear delt flyes zijn btw technisch gezien een schouder oefening. [ afbeelding ]
Ik zou een wat uitgebreidere rug workout doen, ik hanteer zelf minstens 4 oefeningen per grote groep.
Deadlift, barbell bent over rows, chinups en nog een pulldown bijv.
Mensen maken vaak de fout dat je in het begin zoveel mogelijk moet pakken, isolatie etc. Minder met meer intensiteit is 10x beter dan 8 oefeningen bij een workout.![]()
Dat is saaiquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:08 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Bullshit. Uitgebreider? Als je in je workout gewoon squats, deadlifts, shoulder press en bench press implementeert, daar omheen 1 misschien 2 spieroefeningen doet zit je op meer dan voldoende. Zolang je de intensiteit maar goed behoudt en een beginner bent.
Mensen maken vaak de fout dat je in het begin zoveel mogelijk moet pakken, isolatie etc. Minder met meer intensiteit is 10x beter dan 8 oefeningen bij een workout.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 08:45 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Klopt. Maar de eckte eckte mannen met 1 been doen lunges.Ik zie het voor me
![]()
Had je vanochtend ook kunnen gaan
Trouwens, vanavond naar de mac sinds jaren. Ik heb 1600 cal 'gereserveerd' voor de mac. Iemand tips?
[ Bericht 41% gewijzigd door Kerol op 30-10-2012 12:57:27 ]Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Vanochtend in de gym zei iemand tegen me (of maakte me wijs) dat je maximaal 30 gram eiwit per 3 uur mag hebben want de rest is gewoon overbodig. Hij zei dat de rest opgeslagen wordt als vet of meteen uitgepist wordt. Hij heeft qua training er wel veel verstand van maar dit is toch bullshit?
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Ja dat is bullshit, er is wel een bepaalde hoeveelheid eiwit die je lichaam in bijvoorbeeld een uur op kan nemen. Maar het is niet zo dat de rest verloren gaat, dat wordt gewoon later opgenomen.
Daarom snap ik die gedachte achter een post workout shake ook nooit echt, het is niet dat het eiwit direct naar je spieren gaat. Als je een uur of 4-5 voor je training nog een eiwitrijke maaltijd hebt gegeten, profiteer je daar ook gewoon van na je workout. Ik geloof zelfs dat het van sommige eiwitten, zoals kip, wel 20 uur duurt voordat het door je lichaam is omgezet in aminozuren etc die worden gebruikt voor spieropbouw.
Zolang je maar consequent elke dag aan je benodigde hoeveelheid eiwitten komt maakt meal timing en post-workout shake geen zak uit imo.![]()
Er is een x aantal gram whey/BCAA/Leucine dat een acute maximale 'bump' in je spiersynthese geeft. Meer geeft geen extra spiersynthese. Maar dat is wat anders dan het eten van eiwitten in je voedsel die naar je aminozuurpool gaat.Zie boven.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:57 schreef Sapstengel het volgende:
Zolang je maar consequent elke dag aan je benodigde hoeveelheid eiwitten komt maakt meal timing en post-workout shake geen zak uit imo.Confidence through competence![]()
Daarom whey voor je training ipv er na, bcaa'tjes.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Nee, beide en peri-workout is mogelijk. Dat is inmiddels tot in den treure gedocumenteerd.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:01 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Daarom whey voor je training ipv er na, bcaa'tjes.Confidence through competence![]()
Beide? Wat bedoel je met beide?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, beide en peri-workout is mogelijk. Dat is inmiddels tot in den treure gedocumenteerd.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
post- en prequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:05 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Beide? Wat bedoel je met beide?![]()
post, pre en peri... 't komt je neusgaten uit als je niet uitkijkt!quote:
Okee, beiden dus. Duidelijk.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Je kan het toch zo zien dat alle overtollige eiwitten eigenlijk gewoon dure carbs worden op het moment dat ze niet gebruikt kunnen worden? Even simpel gezegd..Behulpzaam als een waterkraan.
Ah je hebt gelijk. Ik lees een wetsartikel uit 1993 waar dat in staat.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:16 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik heb het niet over ADH, maar over wat wettelijk mag: het is in Nederland verboden om Vitamine D tabletten te verkopen met meer dan 5ug/400IU per stuk (!). Dus eigenlijk zijn (web)shops als B&F en XXL illegaal bezig... Het punt is dat pas de laatste jaren veel meer positieve effecten van Vitamine D bekend zijn geworden en het is duidelijk geworden dat hogere vitamine D suppletie minder nadelige gevolgen en risico's heeft dan eerst gedacht werd. Maar natuurlijk kachelen het voedingscentrum en de wetgeving weer hopeloos achter de feiten aan. Ik denk dat het nog wel een paar jaar duurt voordat het legale maximum verhoogd wordt.![]()
In een wikipedia bron staat trouwens dat het pas bij een chronisch gebruik van 40.000IU per dag schadelijk is.![]()
Zit nu in m´n 2e dag en heb nog wel wat honger gevoel. Wel al een stuk minder dan gister. Ben de hele ochtend bezig geweest, kapper, kamer opruimen etc. dus had pas toen ik langzaam op het einde kwam, problemen. M´n vast eindigt om 1 uur overigens.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:53 schreef Jahr00n het volgende:
Voor de mensen die IF doen, na hoeveel dagen hadden jullie geen hongergevoel meer sochtends?
Overigens; heb gister een super training gehad qua energie. Kwam waarschijnlijk omdat ik vlak daarvoor gegeten had maar misschien ook een tikkeltje van het ontbijt.![]()
Ik zit nu op dag 5 en vast van 18:00-00:00.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:53 schreef Jahr00n het volgende:
Voor de mensen die IF doen, na hoeveel dagen hadden jullie geen hongergevoel meer sochtends?
Gisteren had ik om zeven het idee van 'kut, ik moet gaan eten, helemaal vergeten'.
Nu moet ik zeggen dat ik een echte endo ben en echt foodobsessed ben/was.
Ik betrap mezelf nu constant op een glimlach om het feit hoe hard ik over een paar weken/maanden sta te shinen.
BEASTMODE![]()
Over IF. Morgen zou ik mogelijk in de ochtend kunnen gaan trainen. Echter, ik begin pas met eten om 1300. (train dan van 10 tot 11 ongeveer). Hoe doen jullie dat als het trainen niet in de feeding window zit? Gaan jullie alsnog trainen of passen jullie het allemaal wat aan dan?
Weet namelijk niet of ik er op zit te wachten om op een lege maag te gaan trainen.![]()
BIS TASTYquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:52 schreef Kerol het volgende:
Had je vanochtend ook kunnen gaan
Trouwens, vanavond naar de mac sinds jaren. Ik heb 1600 cal 'gereserveerd' voor de mac. Iemand tips?
![]()
![]()
![]()
Liever wat kleinere dingen zodat ik zatter raakquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:29 schreef Sapstengel het volgende:
Twee quarter pounders en een grote fried (1535 cal).
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Ik vind deze site daarvoor wel handig, beter dan de normale website: http://www.mcdonaldsmenu.info/nutrition/ . Kan je gewoon dingen toevoegen of weghalen en wordt het totaal direct berekend.![]()
Een dag trainen en vervolgens 6 uur slapen is echt kut, ik voel me nu zo slap en heb spierpijn terwijl ik dat normaal nooit heb![]()
Dat merk ik ook direct inderdaad. Een dag 6 uur slapen en vervolgens trainen is ook niet ideaal. Kut deadlines, zondag op maandag 4 uur geslapen en afgelopen nacht 6.![]()
Drie big macs. Macro's zijn nog niet eens zo slecht
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
6 uur slaap kan nog net, daaronder wordt het (zeker na een dag hard werken) licht problematisch.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:53 schreef Sapstengel het volgende:
Dat merk ik ook direct inderdaad. Een dag 6 uur slapen en vervolgens trainen is ook niet ideaal. Kut deadlines, zondag op maandag 4 uur geslapen en afgelopen nacht 6.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Ik heb vandaag trouwens mijn squat en deadlift laten filmen. Squat ziet er goed uit, maar bij de deadlift ging op mijn laatste rep mijn onderrug er zwaar aan. Ik verloor mijn grip en moest opnieuw vastpakken, waardoor ik mijn focus en controle over de form verloor
-
dat is inderdaad simpel gezegd het geval, middels gluconeogenesis.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:15 schreef fathank het volgende:
Je kan het toch zo zien dat alle overtollige eiwitten eigenlijk gewoon dure carbs worden op het moment dat ze niet gebruikt kunnen worden? Even simpel gezegd..Confidence through competence![]()
Grip is een bitch.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:37 schreef star_gazer het volgende:
Ik heb vandaag trouwens mijn squat en deadlift laten filmen. Squat ziet er goed uit, maar bij de deadlift ging op mijn laatste rep mijn onderrug er zwaar aan. Ik verloor mijn grip en moest opnieuw vastpakken, waardoor ik mijn focus en controle over de form verloorThis isn't even my final form.![]()
Link?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:37 schreef star_gazer het volgende:
Ik heb vandaag trouwens mijn squat en deadlift laten filmen. Squat ziet er goed uit, maar bij de deadlift ging op mijn laatste rep mijn onderrug er zwaar aan. Ik verloor mijn grip en moest opnieuw vastpakken, waardoor ik mijn focus en controle over de form verlooreverybody's got something to hide, except me and my monkey![]()
Ja, maar je hebt die 'overtollige' eiwitten dus wel in je systeem nodig, omdat dat volgens mij de enige manier is waarop je lichaam in een anaerobe situatie aan glucose kan komen als je glycogeen op is. Zijn er op dat moment geen vrije aminozuren beschikbaar, dan worden die dus gewoon uit je spieren getrokken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
dat is inderdaad simpel gezegd het geval, middels gluconeogenesis."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Gister vlak voor het avondeten getraind, was na het avondeten fucking moe en dus om een uur of negen in bed gaan liggen met mijn laptop. Was toen in slaap gevallen en vanochtend pas weer wakker geworden.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Nou jongens, flame er maar op los. Op zich is de ronding niet heel erg, maar is wel aanwezig. Op het moment dat ik aan de laatste rep ga trekken merk ik dat mijn grip het begeeeft en moet ik opnieuw pakken, waardoor ik mijn focus en form kwijraak. Let trouwens even op die chick op de achtergrond. Dat is dus een regular die lekker squat, deadlift, rowed enzquote:
-
Nee, overtollig is dus aminozuurpool = volquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:44 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt die 'overtollige' eiwitten dus wel in je systeem nodig, omdat dat volgens mij de enige manier is waarop je lichaam in een anaerobe situatie aan glucose kan komen als je glycogeen op is. Zijn er op dat moment geen vrije aminozuren beschikbaar, dan worden die dus gewoon uit je spieren getrokken.Anders is het niet overtollig
Point takenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, overtollig is dus aminozuurpool = volAnders is het niet overtollig
-
kan het niet heel goed zien, maar je zou eens kunnen proberen je schouders wat meer naar achter te trekken door je schouderbladen wat meer naar elkaar toe te "forceren". Dan krijg je vanzelf meer een holling in je rug. Ik bedoel zodat je schouders op 1 lijn blijven staan ook als er gewicht aan hangt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:50 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Nou jongens, flame er maar op los. Op zich is de ronding niet heel erg, maar is wel aanwezig. Op het moment dat ik aan de laatste rep ga trekken merk ik dat mijn grip het begeeeft en moet ik opnieuw pakken, waardoor ik mijn focus en form kwijraak. Let trouwens even op die chick op de achtergrond. Dat is dus een regular die lekker squat, deadlift, rowed enz
't is moeilijk te zien i.v.m. de angle v.d. camera, maar als je nu je schouders wat naar voren laat trekken door het gewicht, krijg je die bolling makkelijker.
Maar een bolling is er eigenlijk nauwelijks.
Wel weer tering duidelijk dat je als je wat korter bent gweoon veel minder diep hoeft te beginnen dan een lang iemand![]()
![]()
Had precies hetzelfde gister, hoor te eten om 15:00 maar kwam er in de bus om 17:30 achter dat ik dat nog niet had gedaanquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:12 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Gisteren had ik om zeven het idee van 'kut, ik moet gaan eten, helemaal vergeten'.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Mijn achtergrond![]()
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!![]()
En mijn squat. Op de laatste rep leun ik misschien iets te ver naar voren, maar niet echt heel boeiend en ik weet mijn onderrug goed te houden. Diepte en form zijn volgens mij wel okay. Toch wel handig om iemand even te laten filmen
-
Dan eet je van 08:00 - 16:00 ofzo..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:14 schreef MrGuma het volgende:
Over IF. Morgen zou ik mogelijk in de ochtend kunnen gaan trainen. Echter, ik begin pas met eten om 1300. (train dan van 10 tot 11 ongeveer). Hoe doen jullie dat als het trainen niet in de feeding window zit? Gaan jullie alsnog trainen of passen jullie het allemaal wat aan dan?
Weet namelijk niet of ik er op zit te wachten om op een lege maag te gaan trainen.Je moet wel zsm na het trainen eten (en ervoor als je dat fijn vindt)!
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Korte romp, lange ledematenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:55 schreef RaymondK het volgende:
Wel weer tering duidelijk dat je als je wat korter bent gweoon veel minder diep hoeft te beginnen dan een lang iemand![]()
Pullen gaat goed, pushen daarentegen....
-
Nou, ik zie niks verkeerds.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:50 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Nou jongens, flame er maar op los. Op zich is de ronding niet heel erg, maar is wel aanwezig. Op het moment dat ik aan de laatste rep ga trekken merk ik dat mijn grip het begeeeft en moet ik opnieuw pakken, waardoor ik mijn focus en form kwijraak. Let trouwens even op die chick op de achtergrond. Dat is dus een regular die lekker squat, deadlift, rowed enz
Af en toe zul je een beetje meegeven als het te zwaar wordt, ik vraag me af of dat echt zo erg is.This isn't even my final form.![]()
Als ik het vergelijk met mezelf.... Ik begin lager, schouders naar achteren, kont wat meer naar de grond en borst naar voren. Trek een aanzienlijk deel vanuit m'n buik aan het begin van de beweging. Kom dus iets rechter overeind als het ware.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:50 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Rug blijft bij mij iets holler voor ik hem recht aan het eind vd beweging.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Ja, dat is wat ik bedoelde, maar wat Star_patser ook zegt, dit heeft meer met je verhoudingen te maken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:04 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Als ik het vergelijk met mezelf.... Ik begin lager, schouders naar achteren, kont wat meer naar de grond en borst naar voren. Trek een aanzienlijk deel vanuit m'n buik aan het begin van de beweging. Kom dus iets rechter overeind als het ware.
Ik ga ook bijna vanuit "zit" positie kwa kont.![]()
Schouders moet je toch niet naar achteren trekken? Schouderblad boven de bar, wat Star_gazer ook doet.![]()
Nee, schouder bladen naar elkaar toe trekken waardoor je schoduer wat naar achter gaan en op 1 lijn blijven, en je borstjes vooruit.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:06 schreef Banaanensuiker het volgende:
Schouders moet je toch niet naar achteren trekken? Schouderblad boven de bar, wat Star_gazer ook doet.![]()
Nogmaals:quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:07 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nee, schouder bladen naar elkaar toe trekken waardoor je schoduer wat naar achter gaan en op 1 lijn blijven, en je borstjes vooruit.![]()
Volgens mij hang ik dan ook met m'n schouders ter hoogte van de bar.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Dat is ook zo dan idd. Volgens mij doen wij het op dezelfde manier als ik jou zo hoor.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:11 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Volgens mij hang ik dan ook met m'n schouders ter hoogte van de bar.
Ik kan dat rippetoefilmpje niet horen hier. Geen audio...
ik zal het ff bekijken als ik thuis ben, maar ik weet zeker dat ik weinig tot niks fout doe met m'n deadlift lol.
Ik zal eens kijken naar het filmpje. Maar schouders naar voren laten trekken door het gewicht is gewoon per defenitie niet goed.
Dat deed Star ook niet trouwens. Hij had het over een bijna bolle rug. (waar overigens nauwelijks sprake van was)![]()
Het was inderdaad niet zo heel erg, maar helemaal zoals het hoort staat mijn rug ook niet. Als ik die mislukte rep (waar mijn grip faalt) doorgetrokken had, had het wel een ramp geweest overigens.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:13 schreef RaymondK het volgende:
Dat deed Star ook niet trouwens. Hij had het over een bijna bolle rug. (waar overigens nauwelijks sprake van was)
Iemand nog commentaar op mijn squat-filmpje?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Ben verre van een squat expert, maar je rug kan wel rechter volgens mij. Was af en toe net aan leek het wel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:22 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Het was inderdaad niet zo heel erg, maar helemaal zoals het hoort staat mijn rug ook niet. Als ik die mislukte rep (waar mijn grip faalt) doorgetrokken had, had het wel een ramp geweest overigens.
Iemand nog commentaar op mijn squat-filmpje?
Verbeter me als ik het fout zie hoor.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Ik heb bij squatten (in tegenstelling tot deadliften) dus een mechanisch nadeel vanwege mijn bouw. Omdat mijn romp kort is ten opzichte van mijn benen, moet ik redelijk ver naar voren leunen om de bar boven het midden te houden. Low bar squat is hoordoor voor mij practisch uitgesloten, omdat ik dan bijna een volledige good morning erbij moet doen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:25 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ben verre van een squat expert, maar je rug kan wel rechter volgens mij. Was af en toe net aan leek het wel.
Verbeter me als ik het fout zie hoor."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Je squat zo te zien op hardloopschoenen oid. Beter op blote voeten of cheapass allstars veel stabieler.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:26 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik heb bij squatten (in tegenstelling tot deadliften) dus een mechanisch nadeel vanwege mijn bouw. Omdat mijn romp kort is ten opzichte van mijn benen, moet ik redelijk ver naar voren leunen om de bar boven het midden te houden. Low bar squat is hoordoor voor mij practisch uitgesloten, omdat ik dan bijna een volledige good morning erbij moet doen.![]()
Niet op een gymball squattenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Je squat zo te zien op hardloopschoenen oid. Beter op blote voeten of cheapass allstars veel stabieler.
Behulpzaam als een waterkraan.
Wat doen jullie voor rear delts? En hebben jullie nog tips om hem goed aan te spannen/pakken tijdens een oefening? Loopt bij mij NOGAL achterDoe nu rear delt raise op een bankje, maar ik zie t ook met kabels e.d.
face pulls toch?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:45 schreef Pastapipos het volgende:
Wat doen jullie voor rear delts? En hebben jullie nog tips om hem goed aan te spannen/pakken tijdens een oefening? Loopt bij mij NOGAL achterDoe nu rear delt raise op een bankje, maar ik zie t ook met kabels e.d.
-
Brah, heb je z'n workout gezien? Zijn hele workout bestond uit 2 lat oefeningen, een rear delt isolatie oefening en een biceps isolatie oefening. Dus niet de compounds die jij noemt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:08 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Bullshit. Uitgebreider? Als je in je workout gewoon squats, deadlifts, shoulder press en bench press implementeert, daar omheen 1 misschien 2 spieroefeningen doet zit je op meer dan voldoende. Zolang je de intensiteit maar goed behoudt en een beginner bent.
Mensen maken vaak de fout dat je in het begin zoveel mogelijk moet pakken, isolatie etc. Minder met meer intensiteit is 10x beter dan 8 oefeningen bij een workout.Of toch du vader?![]()
Face pullsquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:45 schreef Pastapipos het volgende:
Of toch du vader?![]()
http://krachttraining.net(...)es-starting-strength
Dit is toch de SS die jullie bedoelen?
Dan wil ik hier maandag mee gaan beginnen denk ik, vraag wel of er een instructeur meeloopt om te kijken naar de uitvoering.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Als ik dips doe, krijg ik snel last van mijn schoudergewricht. Meer mensen met dit probleem? Bij andere oefeningen heb ik dit niet!everybody's got something to hide, except me and my monkey![]()
Overheen gelezen. Als dat kon dan was het inderdaad uber.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daar ga je niet net iets meer van liften, helaas.No biggie brah. Bij de laatste rep is je spanning ineens weg doordat je hem even loslaat en dan gaat het altijd minder, heb ik ook. Keep the tension on dem bitches!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:50 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Nou jongens, flame er maar op los. Op zich is de ronding niet heel erg, maar is wel aanwezig. Op het moment dat ik aan de laatste rep ga trekken merk ik dat mijn grip het begeeeft en moet ik opnieuw pakken, waardoor ik mijn focus en form kwijraak. Let trouwens even op die chick op de achtergrond. Dat is dus een regular die lekker squat, deadlift, rowed enzIf not now, then when.![]()
High intensity werkt beter voor mij dan deadlifts, pull ups, barbell rows, dumbbell rows en nog lat pulldowns + 2-3 oefeningen biceps, dus high volume. Gewoon zorgen dat je tot failure gaat op iedere set. Compounds zwaar doen met goede form en isolatie voor rear delts (logisch) en tot failure gaan op een curl om je biceps af te matten. Bij elkaar 16 sets. Dat is hetgene dat bij mij voor resultaten zorgtquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:06 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Brah, heb je z'n workout gezien? Zijn hele workout bestond uit 2 lat oefeningen, een rear delt isolatie oefening en een biceps isolatie oefening. Dus niet de compounds die jij noemt.![]()
![]()
Moet binnenkort voor 1.5 maand 6- 7000 per dag binnenkrijgen. Zat te denken aan GOMAD + kip/rijst en dergelijke. Wat zouden jullie doen om 7000 kcal binnen te krijgen per dag?![]()
Ga je iedere dag een marathon lopen ofzo? Waarom zou je zoveel willen eten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:44 schreef EdwinNL het volgende:
Moet binnenkort voor 1.5 maand 6- 7000 per dag binnenkrijgen. Zat te denken aan GOMAD + kip/rijst en dergelijke. Wat zouden jullie doen om 7000 kcal binnen te krijgen per dag?![]()
Moet het clean?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:44 schreef EdwinNL het volgende:
Moet binnenkort voor 1.5 maand 6- 7000 per dag binnenkrijgen. Zat te denken aan GOMAD + kip/rijst en dergelijke. Wat zouden jullie doen om 7000 kcal binnen te krijgen per dag?
If not now, then when.![]()
Rear delt flyes met machine of dumbbells en wide grip rows to chest zijn de oefeningen waarmee ik ze pak.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:45 schreef Pastapipos het volgende:
![]()
Arme jongen.quote:You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Spieropbouw schema gewichtheffen. Het liefst clean ja.
edit: Maar hoe zouden jullie dit aanpakken? Aangezien ik denk dat de meeste hier meer verstand van voeding hebben dan ik.
[ Bericht 15% gewijzigd door EdwinNL op 30-10-2012 17:54:40 ]![]()
300gr. noten over de dag verspreid. (~1300 kcal)quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:48 schreef EdwinNL het volgende:
Spieropbouw schema gewichtheffen. Het liefst clean ja.
1000gr. kip over de dag verspreid (~1100 kcal)
400gr. zilvervliesrijst over de dag verspreid (~600 kcal)
45gr. pindakaas (~300 kcal)
250gr. kwark (~250 kcal)
1 E-shake (~250 kcal)
Dan zit je al aan de ~ 3800 kcal. Ik zou er dan nog een groot big tasy menu bij knallen elke dag wat ~ 1700kcal is. Dan zit je aan de ~ 5500 en de rest kun je opvullen met volle melk en volkoren brood.
Dure grap maat. Ik snap ook niet waarom je zo'n surplus nodig hebt, lijkt nogal nutteloos tenzij je roids erbij neemt. Mja, als je het echt nodig hebt, do whatever the fuck you wanna do toch.
Even een vraag aan de mede-IF'ers die het al langere tijd doen.
Hebben jullie ook ontzettend veel energie? Ik voel mij echt goed, het is een niet te beschrijven gevoel. Ik voel mij god. Ik zit soms in de klas en dan lees ik iets leuks en dan giert de adrenaline door het lichaam, echt sick. Af en toe schreeuw ik dan ook keihard door de klas.![]()
En dan nog zonder test.
Ik ben diegene die 6x per week 3 uur per dag me hele lichaam gaat isoleren. Ben me nu een beetje aan het oriënteren op voeding voor een voedingsschema. Maar nu ik dit zo zie schrik ik wel een beetje hoeveel ik eigenlijk moet eten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
300gr. noten over de dag verspreid. (~1300 kcal)
250gr. kwark (~250 kcal)
1 E-shake (~250 kcal)
Dan zit je al aan de ~ 3800 kcal. Ik zou er dan nog een groot big tasy menu bij knallen elke dag wat ~ 1700kcal is. Dan zit je aan de ~ 5500 en de rest kun je opvullen met volle melk en volkoren brood.
Dure grap maat. Ik snap ook niet waarom je zo'n surplus nodig hebt, lijkt nogal nutteloos tenzij je roids erbij neemt. Mja, als je het echt nodig hebt, do whatever the fuck you wanna do toch.![]()
![]()
Oja jij was die ene gozer. Doe wat je wilt toch.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:19 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Ik ben diegene die 6x per week 3 uur per dag me hele lichaam gaat isoleren. Ben me nu een beetje aan het oriënteren op voeding voor een voedingsschema. Maar nu ik dit zo zie schrik ik wel een beetje hoeveel ik eigenlijk moet eten.Ik had het anders aangepakt.
Waarom wil je dat gaan doen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:19 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Ik ben diegene die 6x per week 3 uur per dag me hele lichaam gaat isoleren. Ben me nu een beetje aan het oriënteren op voeding voor een voedingsschema. Maar nu ik dit zo zie schrik ik wel een beetje hoeveel ik eigenlijk moet eten.![]()
Ah, dat verhaal!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:19 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Ik ben diegene die 6x per week 3 uur per dag me hele lichaam gaat isoleren. Ben me nu een beetje aan het oriënteren op voeding voor een voedingsschema. Maar nu ik dit zo zie schrik ik wel een beetje hoeveel ik eigenlijk moet eten.
Hou je ons wel op de hoogte, het liefste met progressiepics?
Ben benieuwd
BEASTMODE![]()
Wow, heb je geen school?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:19 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Ik ben diegene die 6x per week 3 uur per dag me hele lichaam gaat isoleren. Ben me nu een beetje aan het oriënteren op voeding voor een voedingsschema. Maar nu ik dit zo zie schrik ik wel een beetje hoeveel ik eigenlijk moet eten."If you do what you always did, then you will get what you always got."
Lang verhaal kort: Ben olympische gewichtheffer, en "wij" trainen spieren net het tegenovergestelde als "jullie" wij isoleren 3 uur per dag ons lichaam met lichte gewichten. En dat doen we dat dan ongeveer 6 weken en 2x per jaar. Het mooie is dat je dan ongeveer een kilo spier per week aankomt en je beresterk van wordt!quote:Jazeker! Het lijkt mij het leukst om een voor en na foto doen, inc foto op de weegschaal. Mocht het schema werken. Want dit is de eerste keer dat ik het ga doen maar bij andere werktten het wel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:22 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ah, dat verhaal!
Hou je ons wel op de hoogte, het liefste met progressiepics?
Ben benieuwd's Ochtend school, 's middags huiswerk, 's avonds trainen.quote:![]()
Dude, wordt eens wakker.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:26 schreef EdwinNL het volgende:
Het mooie is dat je dan ongeveer een kilo spier per week aankomt en je beresterk van wordt!If not now, then when.![]()
duidelijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:26 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Lang verhaal kort: Ben olympische gewichtheffer, en "wij" trainen spieren net het tegenovergestelde als "jullie" wij isoleren 3 uur per dag ons lichaam met lichte gewichten. En dat doen we dat dan ongeveer 6 weken en 2x per jaar. Het mooie is dat je dan ongeveer een kilo spier per week aankomt en je beresterk van wordt!
[..]
Jazeker! Het lijkt mij het leukst om een voor en na foto doen, inc foto op de weegschaal. Mocht het schema werken. Want dit is de eerste keer dat ik het ga doen maar bij andere werktten het wel.
[..]
's Ochtend school, 's middags huiswerk, 's avonds trainen.succes ermee
![]()
![]()
Wat kan je tegen puisten op je bovenrug doen? Krijg ook van die puistjes op m'n chest die een wit centrum hebben maar je kan ze niet uitknijpen dan worden ze alleen maar rood, kunnen dat ingegroeide haren zijn?![]()
Ik heb wat clearasil van mijn zusje gebruikt, heb verder nooit puistjes alleen 4 op mijn bovenrug. Negeerde het eerst maar ze bleven mij veel te lang zitten. Op mijn borst had ik er ook eentje maar die ging vanzelf weg.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Heb ze alleen op mijn rug en schouders + de striae van het bulken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:47 schreef esv7 het volgende:
Ik heb wat clearasil van mijn zusje gebruikt, heb verder nooit puistjes alleen 4 op mijn bovenrug. Negeerde het eerst maar ze bleven mij veel te lang zitten. Op mijn borst had ik er ook eentje maar die ging vanzelf weg.
Gelukkig is het voorlopig nog geen zomer. Heb nu wel spieren maar in ruil daarvoor wel een verneukte huid![]()
![]()
Bij mij gaan ze juist wel weer weg als ik veel in de zon ben.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
8kg vetmassa in 5 dagen kwijtgeraakt, geen spiermassa verloren!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:56 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Heeft iemand "Ripped!" al geprobeerd?Deathlift or Die.![]()
Ik twijfelde vanmiddag bij m'n bestelling. Toch maar niet gedaan, als ik me goed herinner was het alleen maar cafeïne met wat groene thee extract toch?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:56 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Heeft iemand "Ripped!" al geprobeerd?BEASTMODE![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
300gr. noten over de dag verspreid. (~1300 kcal)
250gr. kwark (~250 kcal)
1 E-shake (~250 kcal)
Dure grap maat. Ik snap ook niet waarom je zo'n surplus nodig hebt, lijkt nogal nutteloos tenzij je roids erbij neemt. Mja, als je het echt nodig hebt, do whatever the fuck you wanna do toch.
zaterdag nog 2 van die schatjes geknald, is toch heerlijk manquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
8kg vetmassa in 5 dagen kwijtgeraakt, geen spiermassa verloren!
seems legit brah![]()
Niet veel, gewoon accepteren en in de cut geen melk drinken ofzo.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:40 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wat kan je tegen puisten op je bovenrug doen? Krijg ook van die puistjes op m'n chest die een wit centrum hebben maar je kan ze niet uitknijpen dan worden ze alleen maar rood, kunnen dat ingegroeide haren zijn?This isn't even my final form.![]()
Tegen puisten, 's nachts trekzalf erop! Smerig kutspul maar je bent er snel vanaf.Deathlift or Die.![]()
Joah, maar denk niet dat het hier echt ernstige acne betreft, hoogstens wat dikke melkpuisten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:42 schreef Jahr00n het volgende:
En als je helemaal onder de puisten zit roaccutane nemen via een dermatoloog.
This isn't even my final form.![]()
Sinds ik daar een kuur van heb gehad, kan ik zoveel eiwit vreten als ik wil zonder puisten te krijgen... Ideaal!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:42 schreef Jahr00n het volgende:
En als je helemaal onder de puisten zit roaccutane nemen via een dermatoloog.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
Ik ga hier als regelrechte carbverslaafde chubbs naar concentratiekamp-ecto. Als ik nu naar mijn kcals kijk in ieder geval van de afgelopen 5dagen IF.
IF.![]()
Maak wekelijks foto's dus over een paar maanden zien jullie mijn transformatie!
BEASTMODE![]()
Ik ga maar weer een beetje posten hieris alweer even geleden. Gelijk een vraag: hoe zien jullie voedingsschema's eruit? Ik zit eraan te denken om mijn 100 gram kip en rijst te vervangen door 100 gram Brinta en een liter melk. Helemaal uitgekeken op die kip en rijst na maanden elke dag gegeten te hebben, sowieso moet ik niks hebben van die plofkippen die volgespoten worden met zooi waar ik niks vanaf weet. Is een flinke brintashake een goede vervanging? Ik eet de rest van de dag brood met pindkaas, noten en 's ochtends ook Brinta.
![]()
Volgensmij is dat een verschil van een paar honderd calorieen. Voornamelijk suikers, geen goed idee, vind ik.![]()
Ben wel tevreden over service van B&F, krijg alles altijd mooi de volgende dag binnen, en nu ik iets in mijn pakketje beschadigd heb krijg ik ook meteen reactie over dat ze wel een nieuwe zullen sturen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you do what you always did, then you will get what you always got."
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:23 schreef Pastapipos het volgende:
Ben wel tevreden over service van B&F, krijg alles altijd mooi de volgende dag binnen, en nu ik iets in mijn pakketje beschadigd heb krijg ik ook meteen reactie over dat ze wel een nieuwe zullen sturen.
Moet je deze terugsturen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel slecht dat er geen luchtzakjes in zitten.If not now, then when.![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:23 schreef Pastapipos het volgende:
waar is dat precies goed voor, die ultra fine oats? heeft dit voordelen ten opzichte van gewoon brintaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Handig om door de shake te gooien, vind het net wat fijner drinken. Maar ik wou het even proberenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:25 schreef tarantism het volgende:
[..]
waar is dat precies goed voor, die ultra fine oats? heeft dit voordelen ten opzichte van gewoon brintaEn dan is het wel jammer om het zo binnen te krijgen ;p
Minder suikers, meer vezels en goedkoper neem ik aan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:25 schreef tarantism het volgende:
[..]
waar is dat precies goed voor, die ultra fine oats? heeft dit voordelen ten opzichte van gewoon brintaI am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Geen idee of ik het terug moet sturen, maar meestal zit het vol met luchtzakken ja (en grote ook, knallen zo mooiquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Moet je deze terugsturen?
Wel slecht dat er geen luchtzakjes in zitten.![]()
)
Dat sowieso ja, brinta heeft enorm veel suikers.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:26 schreef Zith het volgende:
[..]
Minder suikers, meer vezels en goedkoper neem ik aan.
Wat ook werkt is gewoon havermout in de blender gooien, doe ik altijd.![]()
Nice, heb je een pak voor niks.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:27 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Geen idee of ik het terug moet sturen, maar meestal zit het vol met luchtzakken ja (en grote ook, knallen zo mooi![]()
)
En dan krijg je dus ditquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat sowieso ja, brinta heeft enorm veel suikers.
Wat ook werkt is gewoon havermout in de blender gooien, doe ik altijd.Is nog net even wat fijner gemalen, maar meer dan havermout is het niet.
PS: waar heb jij lopen wokken met die kangoeroe steak?
PPS: Ga je proberen om mijn records met planken en een kettlebel gestrekt voor je houden te breken in de gym ?
Hoe oud is de gemiddelde poster hier eigenlijk?"If you do what you always did, then you will get what you always got."
Ik ben volgens mij een ouwe bok.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:34 schreef Pastapipos het volgende:
Hoe oud is de gemiddelde poster hier eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Of gewoon powdered oats kopen. $9 per kiloquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat sowieso ja, brinta heeft enorm veel suikers.
Wat ook werkt is gewoon havermout in de blender gooien, doe ik altijd.
-
Bij die wok aan de Brinklaan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:30 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
PS: waar heb jij lopen wokken met die kangoeroe steak?![]()
Dat spul is toch gevaarlijk (psyactief)?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Sinds ik daar een kuur van heb gehad, kan ik zoveel eiwit vreten als ik wil zonder puisten te krijgen... Ideaal!"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
23quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:34 schreef Pastapipos het volgende:
Hoe oud is de gemiddelde poster hier eigenlijk?![]()
¤3,90 per kiloquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:39 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Of gewoon powdered oats kopen. $9 per kiloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you do what you always did, then you will get what you always got."
16.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:34 schreef Pastapipos het volgende:
Hoe oud is de gemiddelde poster hier eigenlijk?![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:41 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
¤3,90 per kiloTsja, Australië is een duur landSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-
Hmm, net als 2eros etcquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:48 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Tsja, Australië is een duur land
Hoezo duur? Eén kilo Whey Protein met smaak voor rond de 30 ekkies.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:48 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Tsja, Australië is een duur land
http://www.bulknutrients.com.au/buy/wpi-flavoured-1kg/WPI01KGFIf not now, then when.![]()
Die ene DNP gast is ermee gestopt zo te zien.Wat een faalhaas.
http://www.youtube.com/user/teamtass/videos?view=0If not now, then when.![]()
Ik koop per 5 kilo. Stuk goedkoper, omdat ze een flat rate shipping hebben en bulk discounts. De prijzen van supplements zijn gelukkig wat aan eht normaliseren onder druk van de webshops. Zit eraant e denken samen etm wat vrienden een 30kg pakket te kopen. Scheelt aardig wat poenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoezo duur? Eén kilo Whey Protein met smaak voor rond de 30 ekkies.
http://www.bulknutrients.com.au/buy/wpi-flavoured-1kg/WPI01KGF
Dit is wat ze durven te vragen bij de GNC op de hoek![]()
![]()
Ben daar dus een keer ingetrapt omdat ik er geen verstand van had
-
wat.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:04 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik koop per 5 kilo. Stuk goedkoper, omdat ze een flat rate shipping hebben en bulk discounts. De prijzen van supplements zijn gelukkig wat aan eht normaliseren onder druk van de webshops. Zit eraant e denken samen etm wat vrienden een 30kg pakket te kopen. Scheelt aardig wat poen
![]()
50 dollar per kilo ?!"If you do what you always did, then you will get what you always got."
Jaquote:Retail hier in Oz zijn echt enorme oplichters. Vrijwel alles is veel en veel te duur in de winkel. Kleding, accessoires, supplements, noem maar op. Gewoon online kopen dus.
-
Dat is inderdaad lekker voordelig.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:04 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik koop per 5 kilo. Stuk goedkoper, omdat ze een flat rate shipping hebben en bulk discounts. De prijzen van supplements zijn gelukkig wat aan eht normaliseren onder druk van de webshops. Zit eraant e denken samen etm wat vrienden een 30kg pakket te kopen. Scheelt aardig wat poen
![]()
Ik vraag mij wel eens af of er hier in Nederland nog te concurreren valt qua prijs met de grote webshops zoals XXL en B&F. Stel dat je klein zou beginnen.If not now, then when.![]()
Dat is 2x zo duur als hier...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoezo duur? Eén kilo Whey Protein met smaak voor rond de 30 ekkies.
http://www.bulknutrients.com.au/buy/wpi-flavoured-1kg/WPI01KGF![]()
Not sure if serieus. Eén kilo isolaat kost bij XXL ¤ 24,95 en daar ¤ 31,23.quote:If not now, then when.![]()
Met B&F viel bijna niet te concurreren. Heb het idee dat ze nu aan en ander beleid bezig zijn, maar voorheen kotste heel wat (web)shops op B&F omdat ze de markt kapot maakten.![]()
Hmm, dat is erg cheap dan ja.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:14 schreef Nic1 het volgende:
Ah isolaat, had ik niet gezien.
Bij B&F is 2KG isolaat 37 euro, nog steeds een stuk goedkoper.If not now, then when.![]()
Ik kan als ik een grote hoeveelheid (30kg) bestel de prijs voor isolaat omlaag krijgen naar omgerekend 21 euro de kilo. Ik koop echter altijd concentraat (goedkoper en heb geen problemen met lactose), wat ik voor een euro of 14 de kilo kan krijgen als ik groot bestel bij bulknutrients.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:14 schreef Nic1 het volgende:
Ah isolaat, had ik niet gezien.
Bij B&F is 2KG isolaat 37 euro, nog steeds een stuk goedkoper.
Ik bestel mijn whey overigens meestal bij Venom Protein, omdat ik daar vaak dikke kortingen krijg tot wel 20% en ze gratis shakers, straps enzo meesturen. 8kg voor 19 dollar de kilo met kortings-coupon verrekend vind ik wel acceptabel."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Kom ik aan met m'n 4 kilo whey consumptie per jaar
Dan maken de prijsverschillen niet denderend meer uit, omgerekend.Confidence through competence![]()
Ik neem op workout dagen 2 shakes en op rustdagen 1 shake. 1 shake = 40g concentraat (30g eiwit). Ik kom dan dus uit op grofweg 20 kilo per jaarquote:Op woensdag 31 oktober 2012 01:20 schreef Stereotomy het volgende:
Kom ik aan met m'n 4 kilo whey consumptie per jaar
Dan maken de prijsverschillen niet denderend meer uit, omgerekend.En ik deel met mijn huisgenoot, dus er gaat bij ons in huis rustig 35kg whey per jaar doorheen
Net trouwens mijn jewellers micro scales (500g/0.01g) met tare functie binnen. Nu kan ik mijn voeding en supps tenminste goed afwegenJe moet die gezichten zien op het werk als ik bijvoorbeeld mijn nootjes afweeg op 50g en Brinta op 40g. En me dan nog durven te vragen hoe het toch kan dat ik zo 'ripped' ben.
[ Bericht 2% gewijzigd door star_gazer op 31-10-2012 02:00:31 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:36 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij een ouwe bok.Whehehe. Ik ben 41 en niet de oudste hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jongst is Bendoe (16) en de oudste Sneek (46), volgens mij.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:34 schreef Pastapipos het volgende:
Hoe oud is de gemiddelde poster hier eigenlijk?
De rest zit er allemaal tussen
Ik ben zelf 25.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2012 06:19:56 ]![]()
Ik ben gemiddeld 32.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Vertel je ze dan ook over je ECA's?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 01:27 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik neem op workout dagen 2 shakes en op rustdagen 1 shake. 1 shake = 40g concentraat (30g eiwit). Ik kom dan dus uit op grofweg 20 kilo per jaarEn ik deel met mijn huisgenoot, dus er gaat bij ons in huis rustig 35kg whey per jaar doorheen
Net trouwens mijn jewellers micro scales (500g/0.01g) met tare functie binnen. Nu kan ik mijn voeding en supps tenminste goed afwegenJe moet die gezichten zien op het werk als ik bijvoorbeeld mijn nootjes afweeg op 50g en Brinta op 40g. En me dan nog durven te vragen hoe het toch kan dat ik zo 'ripped' ben.
En voor w.b.t.het afwegen:
Meet je ook de temperatuur elke dag om je heen? En hoeveel trappen je op loopt?![]()
Als je op de gram je eten gaat zitten doen, dan zijn dingen als omgeveingstemperatuur en of je wel of geen trui aan hebt gehad die dag nog van een veel groter belang.
Ik snap best dat als je onzinnig ripped wil zijn je erg goed moet op letten, maar je kan niet ontkennen dat als je zo gaat zitten "muggenziften" je zekerweten dagen teweinig eet.
Je bent niet in een opbouwende fase dat weet ik wel, maar dit alles is gewoon alles behalve anabool.
![]()
![]()
Voor w.b.t. het eten op je werk. Ik maak m'n porties thuis, en neem alles gewoon mee elke dag. Hou m'n noten en shit in m'n laadje,
Ben een beetje klaar met " voor wie zijn al die banananen dan!?! " , "waarom neem je nou geen vlaai, past zeker niet in je bb-dieet?", "alweer rijst en kip?"
It's getting old man.![]()
D'r hangt een mepapparaat bij ons sinds kort. Kun je kijken of je een beetje mept als een man of huilt als een meisje.
Met pijn in m'n hart moet ik toegeven dat ik vooralsnog huil als een meisje omdat m'n polsje twee weekjes geledentjes dubbeltjes is geklapt
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Ik wilde nog eens ff terugkomen op die schouders en sschouderbladen he.quote:
Hij zegt dus in het filmpje dat je je schouderbladen gewoon moet houden, maar heeft het volgens mij niet over de lijn van je schoduers.
Ik neem aan dat we het allemaal eens zijn over het feit dat die dingen in 1 lijn moeten staan, en niet naarvoren getrokken mogen worden door het gewicht. En ook dat je een rechte (en zelfs iets wat holle) rug moet hebben.
Nou wat gebeurt er nou als je je schoduers in 1 lijn zet, en je rug/achetrkant schouders aanspand? Juist, dan gaan je schouderbladen een beetje naar elkaar toe.
Bij mij wel tenminste.
Ik zal de laatste zijn die rippetoe afkraakt hoor, maar dit vind ik toch bijzonder.
Aan het eind v.h. filmpje staat hij overdreven te doen, en dat is niet wat ik bedoelde.
Misschien is het ook wel geen goeie verwoording wat ik schreef voorheen, maar door je schouders in 1 lijn te zetten en omhoog te kijken, krijg je wel die rechte/iets wat holle rug van nature.
Ik wel i.i.g.![]()
Ik denk dat het toch afhangt van hoe diep je moet (dus je lichaamsverhoudingen) en of wat voor een houding je uiteindelijk aan neemt om die rug maar recht te krijgen.
'k sta altijd open voor tips trouwens, maar door mijn lengte zouden ze voor het mooie eigenlijk ook nog een gat aan de rand v.d. gewichten moeten boren. Zodat de bar 20cm hoger in de gewichten staat
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 31-10-2012 07:37:46 ]![]()
Zo lang ben ik net weer niet
Ik begrijp wat je bedoelt en zo gaat het hier ook. Zodirekt weer trouwens! Zin in.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Ik had gisteren deadlift dag, en er loopt een maatje van me die 20jr geleden wedstrijd lifter was, en die heb ik dit dus nog eens gevraagd en of hij nog eens mee wilde kijken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:32 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Zo lang ben ik net weer niet
Ik begrijp wat je bedoelt en zo gaat het hier ook. Zodirekt weer trouwens! Zin in.
Hij kon niks verkeerds van m'n vorm zeggen behalve dat ik weer bebloede schenen had![]()
![]()
![]()
Omhoog gaat ie hier wel schadevrij. Omlaag heb ik wat meer moeite. En een witte trainingsbroek met oranje knieeenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:35 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik had gisteren deadlift dag, en er loopt een maatje van me 20jr geleden was i wedstrijd lifter, en die heb ik dit dus nog eens gevraagd en of hij nog eens mee wilde kijken.
Hij kon niks verkeerd van m'n vorm zeggen behalve dat ik weer bebloede schenen had![]()
ziet er wel een beetje vies uit soms.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Ja, men weet dat ik bezig ben met thermogenics. overigens heb ik dus geen ECA, maar een op DMAA gebaseerde fatburner. Ben aan het kijken naar Yohimbine omdat ik het idee heb dat DMAA toch vooral een stimulant is en minder een stubborn fatburner (A2-antagonist).quote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:22 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Vertel je ze dan ook over je ECA's?
Meet je ook de temperatuur elke dag om je heen? En hoeveel trappen je op loopt?![]()
Als je op de gram je eten gaat zitten doen, dan zijn dingen als omgeveingstemperatuur en of je wel of geen trui aan hebt gehad die dag nog van een veel groter belang.
Ik snap best dat als je onzinnig ripped wil zijn je erg goed moet op letten, maar je kan niet ontkennen dat als je zo gaat zitten "muggenziften" je zekerweten dagen teweinig eet.
Je bent niet in een opbouwende fase dat weet ik wel, maar dit alles is gewoon alles behalve anabool.
![]()
![]()
Voor w.b.t. het eten op je werk. Ik maak m'n porties thuis, en neem alles gewoon mee elke dag. Hou m'n noten en shit in m'n laadje,
Ben een beetje klaar met " voor wie zijn al die banananen dan!?! " , "waarom neem je nou geen vlaai, past zeker niet in je bb-dieet?", "alweer rijst en kip?"
It's getting old man.
Ik weeg niet iedere dag iedere maaltijd af. Maar bijvoorbeeld qua noten had ik echt geen idee. Ik vrat gewoon twee klauwen en had geen idee of dat nou 50g of 75g of wat dan ook zou zijn. Lijt tme toch vrij belangrijk als je praat over 600kcal per 100g. Hoeveel whey ik innam? "Een flinke schep". Brinta: "een paar eetlepels". Hoeveel BCAA ik in m'n shaker pleur? "Paar schepjes". ik deed maar wat. Een steak? Ik pleurde gewoon een flinek lap vlees in de pan.
Nu weet ik tenminste tot hoeveel 'een schep' whey is, hoeveel 'eetlepels' brinta ik moet nemen en hoeveel handjes nootjes ik moet graaien om op de juiste manier aan mijn macro's te komen. Vind ik best waardevolle info. Nu weet ik wel dat een eventueel teveel waarschijnlijk vooral lean mass zal zijn op mijn trainingsregime, maar hoeveelheden zijn wat mij betreft gewoon essentieel als je wilt weten waar je mee bezig bent.
[ Bericht 3% gewijzigd door star_gazer op 31-10-2012 08:15:32 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:41 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
¤3,90 per kiloOf gewoon euroshopper havermout voor 0.78 euro per kilo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Om op de leeftijd vraag terug te komen : 32.
Vraagje: Ik wil ook beginnen met squaten, deadlift etc maar ik twijfel of ik er wel goed aan doe, dankzij jaren lang voetbal (14 jaar ofzo) heb ik een niet al te beste linker knie, slechte enkels en hamstrings met de rek ter groote van een pindanoot. Ook heb ik een beenlengte verschil waardoor ik aangemeten zolen heb in mn schoenen. Squaten op platte schoenen gaat hem dus sowieso niet worden. Kun je dan uberthaupt wel een goede form aannemem?![]()
Dan ga je toch leg pressen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:40 schreef Questular het volgende:
Vraagje: Ik wil ook beginnen met squaten, deadlift etc maar ik twijfel of ik er wel goed aan doe, dankzij jaren lang voetbal (14 jaar ofzo) heb ik een niet al te beste linker knie, slechte enkels en hamstrings met de rek ter groote van een pindanoot. Ook heb ik een beenlengte verschil waardoor ik aangemeten zolen heb in mn schoenen. Squaten op platte schoenen gaat hem dus sowieso niet worden. Kun je dan uberthaupt wel een goede form aannemem?Deathlift or Die.![]()
Trial & error met een lege barbell. En doe stretch oefeningen om wat flexibeler in je hamstrings te worden.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:40 schreef Questular het volgende:
Vraagje: Ik wil ook beginnen met squaten, deadlift etc maar ik twijfel of ik er wel goed aan doe, dankzij jaren lang voetbal (14 jaar ofzo) heb ik een niet al te beste linker knie, slechte enkels en hamstrings met de rek ter groote van een pindanoot. Ook heb ik een beenlengte verschil waardoor ik aangemeten zolen heb in mn schoenen. Squaten op platte schoenen gaat hem dus sowieso niet worden. Kun je dan uberthaupt wel een goede form aannemem?Behulpzaam als een waterkraan.
Idd. Hamstrings beetje stretchen is kinderwerk.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Trial & error met een lege barbell. En doe stretch oefeningen om wat flexibeler in je hamstrings te worden.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Voor speciale gevallen zou ik eerst een sportarts of sportfysio raadplegen. M.b.t. leniger worden: een tijdje yoga wil wel helpen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:40 schreef Questular het volgende:
Vraagje: Ik wil ook beginnen met squaten, deadlift etc maar ik twijfel of ik er wel goed aan doe, dankzij jaren lang voetbal (14 jaar ofzo) heb ik een niet al te beste linker knie, slechte enkels en hamstrings met de rek ter groote van een pindanoot. Ook heb ik een beenlengte verschil waardoor ik aangemeten zolen heb in mn schoenen. Squaten op platte schoenen gaat hem dus sowieso niet worden. Kun je dan uberthaupt wel een goede form aannemem?![]()
Als je het droog bewaard wel.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:31 schreef Levolution het volgende:
Is creatine een beetje lang houdbaar?![]()
Zó blij met onze Trap barquote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:36 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Omhoog gaat ie hier wel schadevrij. Omlaag heb ik wat meer moeite. En een witte trainingsbroek met oranje knieeenziet er wel een beetje vies uit soms.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Nog nooit gezien zo'n dingquote:
Which reminds me.... Waar de neuk blijft mn V-grip
beetje offtopic..maar ik vraag me af of ik overdrijf of dat andere mensen echt niet beter weten.
dankzij dit topic ben ik bewust gaan eten, kijk altijd op de verpakking wat ik binnen krijg.
Nu heeft mijn dochtertje van 8 maanden op het dagverblijf moeite met het eten van een broodkorst,
dus willen ze haar in Liga geven...dat mag ze gerust hebben..daar zit toch niets in.
Voor de zekerheid zelf even op het pak gekregen..zo'n liga bestaat voor bijna 25% uit suiker.
1 Liga heeft meer suiker dan een suikerklontje...
Nee, niet geven!
dus....ben ik nu doorgeslagen??
Sorry voor offtopic![]()
Zo lang je haar thuis gewoon goed eten geeft kan het niet zoveel kwaad lijkt me, als kind at ik ook bijna elke dag snoep.![]()
Ik vind niet dat je doorgeslagen bent, ze stoppen kinderen tegenwoordig vol met suikers.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:52 schreef MrNiles het volgende:
beetje offtopic..maar ik vraag me af of ik overdrijf of dat andere mensen echt niet beter weten.
dankzij dit topic ben ik bewust gaan eten, kijk altijd op de verpakking wat ik binnen krijg.
Nu heeft mijn dochtertje van 8 maanden op het dagverblijf moeite met het eten van een broodkorst,
dus willen ze haar in Liga geven...dat mag ze gerust hebben..daar zit toch niets in.
Voor de zekerheid zelf even op het pak gekregen..zo'n liga bestaat voor bijna 25% uit suiker.
Nee, niet geven!
Sorry voor offtopic
Wat heeft een kind van 8 maanden aan zoveel suiker? Beter krijgt ze iets voedzaams.This isn't even my final form.![]()
Ik zou dr van het begin af aan een simple carbvafkeer aanleren, met uitzondering van fruit.
Ook elke keer als je langs de Mac rijdt een keer op dr neus slaan, zodat de afkeer daar tegen ook van jongs af aan ingebakken zit.BEASTMODE![]()
ah de pavlov methodequote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:55 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zou dr van het begin af aan een simple carbvafkeer aanleren, met uitzondering van fruit.
Ook elke keer als je langs de Mac rijdt een keer op dr neus slaan, zodat de afkeer daar tegen ook van jongs af aan ingebakken zit.![]()
Ik betwijfel het ten zeerste als je kinderen vanaf hun geboorte gaat blootstellen aan bodybuild dieeten en andere 'gezonde' shit.
Zo'n kind heeft erg veel energie nodig omdat het groeit, en ook de hersenen.
Tevens zal het later toch wel in aanrakin komen met suiker en omdat je het kind als een dictator van 'ongezonde' zaken hebt afgehouden zal t later toch wel overstappen op de heerlijke junkfood dingen.
Je kan t beter zelf kennis laten maken en op een sport gaan zetten.
-edit-
Sinds maanden dus weer begonnen aan een serieus krachttrainingsregime.
Maandag borst en biceps gedaan.
Superveel spierpijn opgelopen (zoals t hoort in de eerste keer).
Ik zou vandaag eigenlijk schouders en triceps moeten oefenen maar ik merk dat ook mijn triceps gebruikt zijn (waarschijnlijk de pullover niet qua form helemaal goed gedaan).
Nu denk ik dat ik vandaag dan maar mijn benen en rug ga trainen.
Dat zal nog hilarisch worden op mijn werk komende twee nachten als ik mij als een zombie voortbeweeg![]()
![]()
Ik had dat serieus als kindquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:55 schreef Awesome_ het volgende:
Ook elke keer als je langs de Mac rijdt een keer op dr neus slaan, zodat de afkeer daar tegen ook van jongs af aan ingebakken zit.Ik lustte niets dat met patat en frituur te maken had.
Deathlift or Die.![]()
True true, maar besef dat junkfood relatief weinig voedzaam is voor de kcal die het bevat. Kinderen eten vooral graag dingen met veel suiker. Waar zijn dan de eiwitten en goede vetten?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:04 schreef RickoKun het volgende:
Ik betwijfel het ten zeerste als je kinderen vanaf hun geboorte gaat blootstellen aan bodybuild dieeten en andere 'gezonde' shit.
Zo'n kind heeft erg veel energie nodig omdat het groeit, en ook de hersenen.
Tevens zal het later toch wel in aanrakin komen met suiker en omdat je het kind als een dictator van 'ongezonde' zaken hebt afgehouden zal t later toch wel overstappen op de heerlijke junkfood dingen.
Je kan t beter zelf kennis laten maken en op een sport gaan zetten.
En bovendien lusten ze ook niets meer omdat hun smaakpapillen verpest zijn door alle troep.
Af en toe junk moet kunnen, maar als ik moet kiezen tussen een junkdieet en een bb-dieet voor mijn kinderen, dan liever het laatste.
Junkfood moet dan ook hoogstens bij grote uitzondering gebruikt worden.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
True true, maar besef dat junkfood relatief weinig voedzaam is voor de kcal die het bevat. Kinderen eten vooral graag dingen met veel suiker. Waar zijn dan de eiwitten en goede vetten?
En bovendien lusten ze ook niets meer omdat hun smaakpapillen verpest zijn door alle troep.
Af en toe junk moet kunnen, maar als ik moet kiezen tussen een junkdieet en een bb-dieet voor mijn kinderen, dan liever het laatste.
Ik bedoel meer van: je kan beter een ligaatje aan t kind af en toe meegeven dan telkens een gekookt ei met wortelen.
Junkfood is idd t andere uiterste met haar zieke hoeveelheden zout en zooi.![]()
Mijn kinderen hoeven later dagelijks ook geen 3g/kg lichaamsgewicht aan eiwit te hitten, maar ik zou denk ik toch wel een soort van paleolike-patroon aanhouden.
Niet dictatoriaal, maar ze moeten zich wel een outcast voelen als ze teveel junken.BEASTMODE![]()
het vervelendste vind ik dat die mensen niet weten wat ze geven
toen ik ze erop wees dat het 25% suiker was schrokken ze wel...
je geeft een kind toch ook geen suikerklontje...
ik snap dat je moet relativeren en dat een keer niet erg is..maar 3x in de week is niet meer een keertje![]()
Ik wil dat mijn kinderen blij zijn als ik eten voor ze kook en niet net als veel kinderen zeuren "aaah, alweer? wanneer gaan we naar de Mac?".
En dat als ik ze een keer op de Mac trakteer, dat ze zeggen "heel leuk en aardig papa, maar wij hebben liever jouw epische kookkunsten".
Waarom?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:14 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik bedoel meer van: je kan beter een ligaatje aan t kind af en toe meegeven dan telkens een gekookt ei met wortelen.
Dit.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:19 schreef Levolution het volgende:
Ik wil dat mijn kinderen blij zijn als ik eten voor ze kook en niet net als veel kinderen zeuren "aaah, alweer? wanneer gaan we naar de Mac?".
En dat als ik ze een keer op de Mac trakteer, dat ze zeggen "heel leuk en aardig papa, maar wij hebben liever jouw epische kookkunsten".
Smaak is gewoon een kwestie van opvoeding. Niemand wordt geboren met een afkeer tegen een bepaald voedingsmiddel (met uitzondering van allergieën). Als ik kijk naar mezelf en wat ik niet lust is dat allemaal te herleiden naar mijn opvoeding of een overmaat aan het middel, waardoor ik er tegen ben geraakt.BEASTMODE![]()
Het ligt echt aan wat je ze van kleins af aan geeft. Een vriend van me heeft altijd zelf baby voer gemaakt uit groenten, en later met wat vlees er doorheen. Zijn kind heeft dus nooit iets uit een potje gekregen. Het jochie is nu 5 en heeft een smile als je een bord groenten voor hem neerzet. Uiteraard heeft hij nu ook wel koekjes enzo ontdekt, maar hij eet ze bij uitzondering, een koekje is een traktatie zeg maar.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:19 schreef Levolution het volgende:
En dat als ik ze een keer op de Mac trakteer, dat ze zeggen "heel leuk en aardig papa, maar wij hebben liever jouw epische kookkunsten".![]()
Baby en peuter voeding bevat soms zoveel suiker, dat het bijna crimineel is.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:19 schreef MrNiles het volgende:
e vind ik dat die mensen niet weten wat ze geven
toen ik ze erop![]()
Nee, in principe niet. Het probleem is alleen dat er nogal een kloof zit tussen wat werkelijk gezond is en de maatschappelijke perceptie ervan. Alcohol en tabak zijn volledig geaccepteerd, maar een wheyshake zijn ongezonde anabolen, om maar eens een voorbeeld te noemen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:52 schreef MrNiles het volgende:
Nee, niet geven!
Sorry voor offtopic
M.b.t. kinderen: je bent natuurlijk afhankelijk van het KDV, maar ik zou geen punt maken van die broodkorst, maar er ook niets voor in de plaats geven. Eten wordt voor kinderen nogal snel een machtspel. Zet ze gewoon gezond eten voor en maak er geen punt van als ze het niet opeten. Elk kind heeft wel periodes dat het minder of slecht eet. Zorg wel voor suppletie van in ieder geval vitamine D (aanbevolen tot in ieder geval 4 jaar).
Ik heb zelf ook 2 kleine kinderen (bye bye nachtrust); we geven ze redelijk gezond eten zonder er al te veel mee te koop te lopen. We eten ook wel eens friet of pannekoeken, maar niet te vaak. Mc Donalds zijn we 1x op vakantie geweest, toen we het eten niet goed gepland hadden: we bleken niets in huis te hebben. Mijn oudste is nu 4 en weet niet wat Mc. Donalds is. Dat gaat natuurlijk veranderen, maar dat zien we dan wel weer. Ik probeer een balans te vinden tussen wat goed is en wat maatschappelijk acceptabel is. Als je je kinderen te strak houdt kunnen ze ook ontsporen. Ik ken uit mijn jeugd iemand die thuis nooit alcohol mocht, maar toen hij op kamers ging een paar jaar zo goed als verslaafd was. Het gaat erom dat je je kinderen zelf leert omgaan met de maatschappij en zelf leert (goede) keuzes te maken.
Even terug naar je kind: als er stuctureel verbeteringen mogelijk zijn m.b.t. eten/drinken kun je dit ook aankaarten bij de oudercommissie. Doordat er nu een overschot aan KDV capaciteit is zijn de meeste een stuk klantgerichter geworden en staan ze meer open voor feedback en verbetervoorstellen.![]()
Die gast waar ik het laatst over had, die onterecht wil afvallen, en daarvoor alleen carbs neemt en geen eiwitten en vetten had net een status update,
Smoothie gemaakt van superveel fruit, 1000kcal, 93% carbs.
Lol, neem dan gewoon 2 liter cola en een multi.![]()
dat is ook mijn idee van (op)voedingquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het ligt echt aan wat je ze van kleins af aan geeft. Een vriend van me heeft altijd zelf baby voer gemaakt uit groenten, en later met wat vlees er doorheen. Zijn kind heeft dus nooit iets uit een potje gekregen. Het jochie is nu 5 en heeft een smile als je een bord groenten voor hem neerzet. Uiteraard heeft hij nu ook wel koekjes enzo ontdekt, maar hij eet ze bij uitzondering, een koekje is een traktatie zeg maar.
ik sta elke 2 weken 1 of 2 dagen in de keuken om van alles klaar te maken voor die kleine
lees voor de gein maar eens de potjes fruit in de super...overal pleuren ze appel in...en maar beweren dat ze echt weet ik wat krijgen..als heeft een zoete (goedkope) appelsmaak
wij geven alleen puur fruit of groente..nu ondertussen met beetje kip/vis/gehakt en rijst/aardappel/pasta alles gepureerd maar niets uit een pakje of potje![]()
Nog een paar dingen: het is maar dat ik de ruimte niet heb anders kocht ik een broodbakmachine en een pizzaoven. Als je dat goed aanpakt kun je gezond eten maken dat ook geaccepteerd wordt door je kinderen.
En zoek die afleveringen van Jamie Oliver eens op dat hij op Engelse scholen het eten gaat verbeteren: dat is echt schokkend en een must-see IMHO. Het is overigens bewezen dat goed, gezond eten enorm van invloed is op de leerprestaties.![]()
Oh ja: en m.b.t beweging: laat je kind lopen als het dat kan: ik zie erg vaak dat kinderen alleen maar in een buggy heen en weer gesleept worden. Wij gebruiken dat ding zelden.![]()
Die heb ik gezien, en ik ben blij dat ik die keuzes op school nooit heb gehad, ik kwam volgens mij moddervet van school af.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:54 schreef CarbonC het volgende:
Nog een paar dingen: het is maar dat ik de ruimte niet heb anders kocht ik een broodbakmachine en een pizzaoven. Als je dat goed aanpakt kun je gezond eten maken dat ook geaccepteerd wordt door je kinderen.
En zoek die afleveringen van Jamie Oliver eens op dat hij op Engelse scholen het eten gaat verbeteren: dat is echt schokkend en een must-see IMHO. Het is overigens bewezen dat goed, gezond eten enorm van invloed is op de leerprestaties.![]()
Pizza oven als in: 'verse' pizza is gezond?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:54 schreef CarbonC het volgende:
Kijk in het pizza topic in LIF. Als je er verse tomatensaus en veel groente opkwakt is het echt niet zo slecht en in ieder geval een stuk beter dan kant en klaar of afhaal.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Pizza oven als in: 'verse' pizza is gezond?![]()
Een pizza kun je net zo gezond of ongezond maken als je wil.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Pizza oven als in: 'verse' pizza is gezond?![]()
Ik ben ook 16quote:Op woensdag 31 oktober 2012 06:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jongst is Bendoe (16) en de oudste Sneek (46), volgens mij.
De rest zit er allemaal tussen
Ik ben zelf 25.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ik ben gewoon ouderwets met hollandsche pot opgevoed en moest toch echt iedere keer m;n bord leegvreten, maar zaken als broccoli en bloemkool gaan er bij mij dus echt absoluut pertinent niet in. Ik vind het wel jammer, want ik weet dat het zeer gezond is, maar ik moet er dus gewoon van kokhalzen zo goor.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:25 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dit.
Smaak is gewoon een kwestie van opvoeding. Niemand wordt geboren met een afkeer tegen een bepaald voedingsmiddel (met uitzondering van allergieën). Als ik kijk naar mezelf en wat ik niet lust is dat allemaal te herleiden naar mijn opvoeding of een overmaat aan het middel, waardoor ik er tegen ben geraakt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
maar MOETEN leeg eten is ook slecht..vol=vol genoeg is genoeg..en ooit ben je mans genoeg om toe te geven dat het zo goor nog niet isquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:15 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ik ben gewoon ouderwets met hollandsche pot opgevoed en moest toch echt iedere keer m;n bord leegvreten, maar zaken als broccoli en bloemkool gaan er bij mij dus echt absoluut pertinent niet in. Ik vind het wel jammer, want ik weet dat het zeer gezond is, maar ik moet er dus gewoon van kokhalzen zo goor.![]()
![]()
Wow wat een aanval. Wegen is imo juist van belang in de cut als je onder de 10% wilt komen. Meten is weten. Er is dus niks mis mee en je weet juist wel hoeveel je eet en geloof mij, dat is nooit te weinig. Snap ook niet waarom je zo raged om wegen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:22 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Vertel je ze dan ook over je ECA's?
![]()
![]()
It's getting old man.If not now, then when.![]()
Pizza's zijn in Amerika groentes. Gewoon lekker elke dag naast de broccoli erbij.If not now, then when.![]()
Yep, maar nog maar 9 dagen, inclusief vandaag.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 06:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jongst is Bendoe (16) en de oudste Sneek (46), volgens mij.![]()
![]()
Geloof me spruitjes blijven goor :pquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:16 schreef MrNiles het volgende:
[..]
maar MOETEN leeg eten is ook slecht..vol=vol genoeg is genoeg..en ooit ben je mans genoeg om toe te geven dat het zo goor nog niet is![]()
Ik zou dat ook niet volhouden, eet gewoon waar ik zin in heb. Soms haal ik mijn kcal niet soms ga ik er ruim overheen maar aan het eind van de week is het aardig in balans en sta ik op gestage groei.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wow wat een aanval. Wegen is imo juist van belang in de cut als je onder de 10% wilt komen. Meten is weten. Er is dus niks mis mee en je weet juist wel hoeveel je eet en geloof mij, dat is nooit te weinig. Snap ook niet waarom je zo raged om wegen.![]()
Net gewogen en ik zit onder de 90kg.Volgende maand haal ik zo'n digitale weegschaal en dan wil ik voor de lulz een grafiek bij gaan houden.
/dagboekIf not now, then when.![]()
't was misschien niet zo aanvallend bedoelt achteraf.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wow wat een aanval. Wegen is imo juist van belang in de cut als je onder de 10% wilt komen. Meten is weten. Er is dus niks mis mee en je weet juist wel hoeveel je eet en geloof mij, dat is nooit te weinig. Snap ook niet waarom je zo raged om wegen.
't is alleen dat 't nou al de zoveelste post over hetzelfde was.
Maar goed, dat hoort er bij i guess...![]()
ware woordenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:51 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Nee, in principe niet. Het probleem is alleen dat er nogal een kloof zit tussen wat werkelijk gezond is en de maatschappelijke perceptie ervan. Alcohol en tabak zijn volledig geaccepteerd, maar een wheyshake zijn ongezonde anabolen, om maar eens een voorbeeld te noemen.![]()
In de bulk kun je schatten en in je hoofd rekenen, in de cut is wegen aanbevolen. Mensen denken dat ze genoeg eten maar als je alles gaat opschrijven dan kom je tot de conclusie dat je dus te weinig eet. Zo ook mijn klasgenoot die traint. Kerel zegt "ik eet genoeg", hij noemde alles op en het was gewoon veel te weinig.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:28 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
Ik zou dat ook niet volhouden, eet gewoon waar ik zin in heb. Soms haal ik mijn kcal niet soms ga ik er ruim overheen maar aan het eind van de week is het aardig in balans en sta ik op gestage groei.
Ik voel mij zekerder met wegen. Ik zeg ook niet dat je moet wegen.If not now, then when.![]()
Welke whey heb jij?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:33 schreef RaymondK het volgende:
[..]
't was misschien niet zo aanvallend bedoelt achteraf.
't is alleen dat 't nou al de zoveelste post over hetzelfde was.
Maar goed, dat hoort er bij i guess...If not now, then when.![]()
Zelfgemaakte pizza'squote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:00 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Kijk in het pizza topic in LIF. Als je er verse tomatensaus en veel groente opkwakt is het echt niet zo slecht en in ieder geval een stuk beter dan kant en klaar of afhaal.Alle ingredienten vers en geen belachelijk dikke bodem.
Ik vind paprika lekker op een pizza. Spinazi kan ook eventueel icm zongedroogde tomaten en kip.
En nog even een pro-tip: pizza met garnalen en mosselen.
Maarja ik ben ook een fanboy betreft Italiaans eten. Ik kan gerust 5 keer pasta in een week eten.![]()
![]()
![]()
Deathlift or Die.![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Net gewogen en ik zit onder de 90kg.Volgende maand haal ik zo'n digitale weegschaal en dan wil ik voor de lulz een grafiek bij gaan houden.
/dagboek
Deathlift or Die.![]()
Heel goed slankiequote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
/dagboek
Nu het allemaal wat duidelijker wordt, heb je al een target bf% waar je op wil gaan zitten?
Al nieuwe kleding gekocht? Ik heb 2x nieuwe kleding moeten kopen toen ik -20kg vet deed. Een keer halverwege wat goedkopere shit en toen nog een keer aan het 'eind' met het idee nooit meer een bolle endo te worden.
Heb je al verschillende methodes van klaarmaken geprobeerd? Rauw, gekookt, gestoomd?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:15 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ik ben gewoon ouderwets met hollandsche pot opgevoed en moest toch echt iedere keer m;n bord leegvreten, maar zaken als broccoli en bloemkool gaan er bij mij dus echt absoluut pertinent niet in. Ik vind het wel jammer, want ik weet dat het zeer gezond is, maar ik moet er dus gewoon van kokhalzen zo goor.
Condiments erbij: boter, tobasco, sojasaus, oestersaus (niet allemaal tegelijk_! tenzij je dat lekker vindt...) ?
Net eens een cal.teller gedaan en ik krijg op een dag als vandaag 2200kcal binnen, ik dacht ook dat dat meer zou zijn. Nu doe ik niet aan bulken, cutten, IF noem maar op, is 2200 kcal voldoende als je 4/5 keer in de week krachttraining doet?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
In de bulk kun je schatten en in je hoofd rekenen, in de cut is wegen aanbevolen. Mensen denken dat ze genoeg eten maar als je alles gaat opschrijven dan kom je tot de conclusie dat je dus te weinig eet. Zo ook mijn klasgenoot die traint. Kerel zegt "ik eet genoeg", hij noemde alles op en het was gewoon veel te weinig.
Ik voel mij zekerder met wegen. Ik zeg ook niet dat je moet wegen.![]()
Dat hangt van je lichaamscompositie en totale activiteit af.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:56 schreef Questular het volgende:
[..]
Net eens een cal.teller gedaan en ik krijg op een dag als vandaag 2200kcal binnen, ik dacht ook dat dat meer zou zijn. Nu doe ik niet aan bulken, cutten, IF noem maar op, is 2200 kcal voldoende als je 4/5 keer in de week krachttraining doet?Confidence through competence![]()
Ook al draagt een aap een gouden ring... Witlof is er ook zoeen: mijn moeder heeft vroeger echt alles geprobeerd om me die troep te laten eten. In heerlijk ruikende ovenschotels met ham en kaas en weet ik het allemaal. Uiteraard zonder mij te vertellen dat er witlof in zat. Een hap en ik ging zowat over m;n nekquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je al verschillende methodes van klaarmaken geprobeerd? Rauw, gekookt, gestoomd?
Condiments erbij: boter, tobasco, sojasaus, oestersaus (niet allemaal tegelijk_! tenzij je dat lekker vindt...) ?
Moet zeggen dat dit ook wel de drie kwaadaardigen zijn voor mij hoor: witlof, bloemkool, broccoli
Zaken als wortelen, paprika, bonen,mais, erwten en spinazie lust ik prima.
Overigens is spinazie echt een bazengroente. Zitten veel nitraten in, waarvan (bij muizen) is aangetoond dat het van gunstige invloed is op de spierkracht."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Wat zijn je stats en wat zijn je doelen? 2200 kcal is wat ik in mijn cut ongeveer eet op een rustdag. Op een workout dag 2700.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:56 schreef Questular het volgende:
[..]
Net eens een cal.teller gedaan en ik krijg op een dag als vandaag 2200kcal binnen, ik dacht ook dat dat meer zou zijn. Nu doe ik niet aan bulken, cutten, IF noem maar op, is 2200 kcal voldoende als je 4/5 keer in de week krachttraining doet?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
1,85 mtr 103kg, iets te hoog vet% (afgaande op gemiddelde vet%) en ik wil vooral mn vet randje wegwerken en spiermassa ervoor terug krijgenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:59 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Wat zijn je stats en wat zijn je doelen? 2200 kcal is wat ik in mijn cut ongeveer eet op een rustdag. Op een workout dag 2700.![]()
![]()
ik ben 1,73 en 69kilo.. ik zit op 2200 calorieen volgens verschillende berekeningen.
Lijkt me echt te weinig.![]()
Ik ben 1.74 en 71kg en zit op ~2700 onderhoud, maar dat zegt weinig. Wat is je vetpercentage? Als je dat niet weet; kan je de omlijning van je buikspieren zien en/of kan je een zwembandje vasthouden?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:21 schreef BadderAapje het volgende:
ik ben 1,73 en 69kilo.. ik zit op 2200 calorieen volgens verschillende berekeningen.
Lijkt me echt te weinig."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Lekker rustig gaan cutten dan met voldoende eiwitten. Op workout dagen eet je op onderhoud, op rustdagen eet je 20% daaronder. 2 g/kilo eiwitten per dag, op workout dagen ~3g/kilo koolhydraten en de rest vetten. Op rustdagen low carb, high fat.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:11 schreef Questular het volgende:
[..]
1,85 mtr 103kg, iets te hoog vet% (afgaande op gemiddelde vet%) en ik wil vooral mn vet randje wegwerken en spiermassa ervoor terug krijgen
[ Bericht 3% gewijzigd door star_gazer op 31-10-2012 12:42:32 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
niet zo'n bijzonder product als ik zo naar de prijs en inhoud kijk...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:36 schreef Snakey het volgende:
Heeft iemand dit al geprobeerd? http://www.xxlnutrition.nl/delicious-breakfast/xxl-nutrition
zit ook aardig wat suiker in![]()
Spinazie staat hier altijd in een potje in de kast, vind het erg lekker en zit inderdaad een leuke selectie micronutrienten in.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:58 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ook al draagt een aap een gouden ring... Witlof is er ook zoeen: mijn moeder heeft vroeger echt alles geprobeerd om me die troep te laten eten. In heerlijk ruikende ovenschotels met ham en kaas en weet ik het allemaal. Uiteraard zonder mij te vertellen dat er witlof in zat. Een hap en ik ging zowat over m;n nekMoet zeggen dat dit ook wel de drie kwaadaardigen zijn voor mij hoor: witlof, bloemkool, broccoli
Zaken als wortelen, paprika, bonen,mais, erwten en spinazie lust ik prima.
Overigens is spinazie echt een bazengroente. Zitten veel nitraten in, waarvan (bij muizen) is aangetoond dat het van gunstige invloed is op de spierkracht.Confidence through competence![]()
Brinta met whey is het.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:36 schreef Snakey het volgende:
Heeft iemand dit al geprobeerd? http://www.xxlnutrition.nl/delicious-breakfast/xxl-nutritionSoukidan op je oogbal.![]()
Mmm, ik zie het.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:39 schreef 16meter het volgende:
[..]
niet zo'n bijzonder product als ik zo naar de prijs en inhoud kijk...
zit ook aardig wat suiker inInderdaad. Ik hou het wel bij havermouth pap. Daar kan ik altijd zelf een scoop whey ingooien als ik dat zou willen.quote:![]()
Voor de afwisseling havermout pannekoeken. Schep vanille whey erdoorheen paar eieren, bacon melk en ff in de blender. Lekkker hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mmm, ik zie het.
[..]
Inderdaad. Ik hou het wel bij havermouth pap. Daar kan ik altijd zelf een scoop whey ingooien als ik dat zou willen.Behulpzaam als een waterkraan.
Doet iemand hier stretches? Ik was ff aan het googlen maar ik zou niet weten wat goede zijn. Is dit wat? www.blessure-aanwijzer.nl/rekoefeningen_1_t.m._4.htm![]()
Weinig. Maar ik heb een tijdje geleden deze gekocht. http://www.bol.com/nl/p/t(...)oduct_specificationsquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:28 schreef Jahr00n het volgende:
Doet iemand hier stretches? Ik was ff aan het googlen maar ik zou niet weten wat goede zijn. Is dit wat? www.blessure-aanwijzer.nl/rekoefeningen_1_t.m._4.htm
Dat is misschien een beetje over de top, maar wel erg interessant.![]()
Hmmm okay, maar dan mot je zeker ook je eigen deeg klaarmaken? (laat ik daar dan niet zoveel zin in hebben)quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:00 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Kijk in het pizza topic in LIF. Als je er verse tomatensaus en veel groente opkwakt is het echt niet zo slecht en in ieder geval een stuk beter dan kant en klaar of afhaal.![]()
Staat er toevallig ook wat in over lenigheid? (daar dat ook veel met het rekken van spieren / pezen te maken heeft)quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Weinig. Maar ik heb een tijdje geleden deze gekocht. http://www.bol.com/nl/p/t(...)oduct_specifications
Dat is misschien een beetje over de top, maar wel erg interessant.![]()
Het is gericht op flexibiliteit, zonder de focus direct op lenigheid.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:43 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Staat er toevallig ook wat in over lenigheid? (daar dat ook veel met het rekken van spieren / pezen te maken heeft)![]()
Ik heb er net een gemaakt n.a.v. het woord 'pizza' hier.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hmmm okay, maar dan mot je zeker ook je eigen deeg klaarmaken? (laat ik daar dan niet zoveel zin in hebben)
![]()
1000kcals. E/K/V = 75/90/40.
Kant en klare bodem, tomatenpuree uit blik met wat knoflookpoeder en provinciaalse kruiden, 125g kipfilet, shitload groenten en bacon.
Vanavond hoor je hoe die smaakte
BEASTMODE![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:58 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik heb er net een gemaakt n.a.v. het woord 'pizza' hier.
[ afbeelding ]
Kant en klare bodem, tomatenpuree uit blik met wat knoflookpoeder en provinciaalse kruiden, 125g kipfilet, shitload groenten en bacon.
Vanavond hoor je hoe die smaakteSick
(al lijken wortels op een pizza mij niet zo een briljante combo, maar ben benieuwd hoe die smaakte)![]()
Geen flauw idee. Dit is, als het schudden van een wheyshake niet meetelt, een van mijn eerste culinaire ondernemingen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]Sick
(al lijken wortels op een pizza mij niet zo een briljante combo, maar ben benieuwd hoe die smaakte)
BEASTMODE![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:07 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Dit is, als het schudden van een wheyshake niet meetelt, een van mijn eerste culinaire ondernemingen.
Eerlijk wezen hé, vanavond![]()
(post anders ook ff plaatje als ie klaar is
)
![]()
Doe ik. Hij is trouwens 65/90/25 bij ong 800kcals. Rekenfout bij de bacon gemaakt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:09 schreef RickoKun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerlijk wezen hé, vanavond![]()
(post anders ook ff plaatje als ie klaar is
)
BEASTMODE![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:07 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Dit is, als het schudden van een wheyshake niet meetelt, een van mijn eerste culinaire ondernemingen.
-
Ding ziet er anders best wel baas uit als je het mij vraagt. Mooi bulkvoer. Strip baconquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:58 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vanavond hoor je hoe die smaakte
-
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:58 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vanavond hoor je hoe die smaakte![]()
Waar heb je die bodem vandaan? En ingrediënten van bodem?
Ik maakte vroeger ook wel eens pizza's, maar zelf deeg maken is toch wel pokkewerk.Als ze bodems verkopen zonder al te veel troep wil ik het vandaag nog maken.
Bij de lokale Em-té hier lagen ze bij zo'n taartenbak-schap onderin verstopt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:28 schreef Levolution het volgende:
[..]![]()
Ik maakte vroeger ook wel eens pizza's, maar zelf deeg maken is toch wel pokkewerk.Als ze bodems verkopen zonder al te veel troep wil ik het vandaag nog maken.
BEASTMODE![]()
De plusmarkt heeft prima bodemsquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:28 schreef Levolution het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Bedankt allebei.
In Groningen heb je geen Emte of Plus, tenminste niet centraal. Ik ga maar eens bij de Jumbo kijken.This isn't even my final form.![]()
Bij de Jumbo hier heb ik ze nog niet gezien, maar dat kan aan de Jumbo hier liggen. Dat is eigenlijk een super de boer in een Jumbo jasje.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:57 schreef Levolution het volgende:
Bedankt allebei.
In Groningen heb je geen Emte of Plus, tenminste niet centraal. Ik ga maar eens bij de Jumbo kijken.
AH heeft ze wel.![]()
Zoveel suiker in kant en klare tomatenpuree.. nergens voor nodig :S"If you do what you always did, then you will get what you always got."
Kan de AH ook nog wel checken, die ligt op de route.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Bij de Jumbo hier heb ik ze nog niet gezien, maar dat kan aan de Jumbo hier liggen. Dat is eigenlijk een super de boer in een Jumbo jasje.
AH heeft ze wel.
Maakt mij natuurlijk ook uit wat er allemaal in is gestopt.This isn't even my final form.![]()
Ik heb 1,5 jaar terug zo'n pizza gemaakt met behulp van dat topic, was erg lekker!Hehe. Ik wil ongeveer tussen de 7-9% gaan zitten begin juli. Maar dat doel zal ik al veel eerder behalen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heel goed slankie
Nu het allemaal wat duidelijker wordt, heb je al een target bf% waar je op wil gaan zitten?
Al nieuwe kleding gekocht? Ik heb 2x nieuwe kleding moeten kopen toen ik -20kg vet deed. Een keer halverwege wat goedkopere shit en toen nog een keer aan het 'eind' met het idee nooit meer een bolle endo te worden.![]()
Gisteren toevallig. Ik was niet super dik maar er zat wel een buikje met love handles. Broek is 36 en het hoogste ooit was 38 (2 jaar terug), verder ben ik van XL naar L gegaan. Sowieso zie ik er fresh to death uit.![]()
Een bolle endo dat ga je ook zeker niet meer worden!
Uiteraard, maar dat weet ik niet. Ik neem bodems mee uit Spanje. Deeg op een rolletje in de verpakking die dus nog gebakken moet worden.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:30 schreef Levolution het volgende:
Maakt mij natuurlijk ook uit wat er allemaal in is gestopt.![]()
![]()
Ah, AH heeft het ook. http://www.ah.nl/allerhande/recepten/615026/snelle-pizzaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:30 schreef Levolution het volgende:
[..]
Kan de AH ook nog wel checken, die ligt op de route.
Maakt mij natuurlijk ook uit wat er allemaal in is gestopt.
Moet je wel hun smerige tomatensaus erbij kopen.![]()
![]()
Wel als je kuttomaten hebtquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:19 schreef Pastapipos het volgende:
Zoveel suiker in kant en klare tomatenpuree.. nergens voor nodig :S
Voor goed vreten moet je in Spanje ofzo wezen.
BTW, ik moet toch wat schoner gaan eten nu ik niet werk
Kom ik aan met m'n maatje 31/32 met spijkerbroekenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb 1,5 jaar terug zo'n pizza gemaakt met behulp van dat topic, was erg lekker!
[..]
Hehe. Ik wil ongeveer tussen de 7-9% gaan zitten begin juli. Maar dat doel zal ik al veel eerder behalen.
Gisteren toevallig. Ik was niet super dik maar er zat wel een buikje met love handles. Broek is 36 en het hoogste ooit was 38 (2 jaar terug), verder ben ik van XL naar L gegaan. Sowieso zie ik er fresh to death uit.![]()
Een bolle endo dat ga je ook zeker niet meer worden!. En S/M bovenkleding
.
Ik heb ook W31 en maat S bovenkleding, hangt gewoon ook van je lengte af, wat voor compositie je hebt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Kom ik aan met m'n maatje 31/32 met spijkerbroeken. En S/M bovenkleding
.
Als ik nog 4-5 kilo spier erbij kweek over een jaar gaat met name bovenkleding wel wat strakker zitten, mijn broeken zijn nooit skinny of slimfit dus ik verwacht daar geen problemen.Confidence through competence![]()
Haha, no probs toch. Wat is je lengte? Ik kan sowieso niet lager dan L want dan zit het bij de schouders niet goed.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Kom ik aan met m'n maatje 31/32 met spijkerbroeken. En S/M bovenkleding
.
Ik heb dan wel voor het eerst slimfit-achtige broeken gehaald. Sluit zo mooi aan bij het lichaam en de schoenen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb ook W31 en maat S bovenkleding, hangt gewoon ook van je lengte af, wat voor compositie je hebt.
Als ik nog 4-5 kilo spier erbij kweek over een jaar gaat met name bovenkleding wel wat strakker zitten, mijn broeken zijn nooit skinny of slimfit dus ik verwacht daar geen problemen.If not now, then when.![]()
Okee, leukVond het wel leuk destijds dat ik eindelijk 'normale' kleding kon kopen. Voelde me net zo'n Viva-forum lezeres.
Maat W34 broek, XXL van boven. En dan heb ik nog kleine love handles die nu langzaam aan het verdwijnen zijn.![]()
Ow die W34 krijg ik sinds vorige week pas weer helemaal dicht.![]()
![]()
in be4 ik moet iedere 3 maanden nieuwe broeken kopen door het squattenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb ook W31 en maat S bovenkleding, hangt gewoon ook van je lengte af, wat voor compositie je hebt.
Als ik nog 4-5 kilo spier erbij kweek over een jaar gaat met name bovenkleding wel wat strakker zitten, mijn broeken zijn nooit skinny of slimfit dus ik verwacht daar geen problemen..
1.78 volgens de laatste meting op het gemeentehuis voor m'n paspoort. Nu op 76~77 kg, zat eerst tegen de 80 aan. Maar chaos op het werk + verhuizen +een hoop shit zorgt ervoor dat k niet veel in de gym ben geweest afgelopen 2 maanden. Maar er gloort licht aan de horizon, werk is weer wat rustiger en de verhuizing is ook klaar sinds vanmiddag. Nu dus weer volle bak er tegenaan. En moeders weer arm eten de komende paar maandenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, no probs toch. Wat is je lengte? Ik kan sowieso niet lager dan L want dan zit het bij de schouders niet goed.
[..]
Ik heb dan wel voor het eerst slimfit-achtige broeken gehaald. Sluit zo mooi aan bij het lichaam en de schoenen..
Ik heb qua spijkerbroeken al jaren 34 in mn middel maar dankzij mn bovenbenen moet ik altijd w36 broeken kopen omdat de W34 broeken niet over mn bovenbenen gaanBovenmaat is L, XL
![]()
Haha ja dat had ik ook. Inderdaad normale tussen aanhalingstekens want het kon eerder ook, maar nu fit alles gewoon beter. Het totaal plaatje is perfect. Strong motivation is strong.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:50 schreef Stereotomy het volgende:
Okee, leukVond het wel leuk destijds dat ik eindelijk 'normale' kleding kon kopen. Voelde me net zo'n Viva-forum lezeres.
Ahja kijk, ik ben 1.87.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:52 schreef fathank het volgende:
[..]
in be4 ik moet iedere 3 maanden nieuwe broeken kopen door het squatten.
[..]
1.78 volgens de laatste meting op het gemeentehuis voor m'n paspoort. Nu op 76~77 kg, zat eerst tegen de 80 aan. Maar chaos op het werk + verhuizen +een hoop shit zorgt ervoor dat k niet veel in de gym ben geweest afgelopen 2 maanden. Maar er gloort licht aan de horizon, werk is weer wat rustiger en de verhuizing is ook klaar sinds vanmiddag. Nu dus weer volle bak er tegenaan. En moeders weer arm eten de komende paar maanden.
Succes brah! En veel plezier met het nieuwe huis.
[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 31-10-2012 16:10:51 ]If not now, then when.![]()
Die bijsluiter is net zo groot als het boek van sinterklaas idd... staan zelfs dingen bij over zelfdoding etc... Tot op heden nog geen rare gedachtes gehad als ik een trein zie!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:40 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dat spul is toch gevaarlijk (psyactief)?
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
Onderzoek heeft nog nooit een echt duidelijk verband gevonden tussen voeding en acne. Roacc is een prima middel inderdaad, weinig redenen om het niet te gebruiken bij (persisterende) acne. Huisartsen zouden wat minder voorzichtig moeten zijn om pubers door te verwijzen naar de dermatoloog.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Sinds ik daar een kuur van heb gehad, kan ik zoveel eiwit vreten als ik wil zonder puisten te krijgen... Ideaal!I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ik kreeg er een hele droge huid van en uiteindelijk hielp het mij niet echt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:51 schreef Seam het volgende:
[..]
Onderzoek heeft nog nooit een echt duidelijk verband gevonden tussen voeding en acne. Roacc is een prima middel inderdaad, weinig redenen om het niet te gebruiken bij (persisterende) acne. Huisartsen zouden wat minder voorzichtig moeten zijn om pubers door te verwijzen naar de dermatoloog.![]()
Ik heb een hele nare snijwond in mijn vingerkootje (naad van het topje) van mijn ringvinger
Is redelijk vervelend bij het liften, is een open wond en als dat zweet + de druk op mijn vingers zorgt ervoor dat het weer bloeden gaat![]()
![]()
helemaal dichttapen en skijt hebben eraan mattiequote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:32 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb een hele nare snijwond in mijn vingerkootje (naad van het topje) van mijn ringvinger
Is redelijk vervelend bij het liften, is een open wond en als dat zweet + de druk op mijn vingers zorgt ervoor dat het weer bloeden gaat![]()
Bij de kruidvat kan je volgens mij van die spray pleisters en dan gewoon een echte pleister erover heen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:32 schreef RickoKun het volgende:
vinger afbijten, dichtbranden en door liften.... pussy.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:32 schreef RickoKun het volgende:
Beste oplossing award.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:35 schreef Questular het volgende:
[..]
vinger afbijten, dichtbranden en door liften.... pussy.![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:36 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Beste oplossing award.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik heb me net gebrand aan een lucifer midden op m'n handquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:32 schreef RickoKun het volgende:
Is redelijk vervelend bij het liften, is een open wond en als dat zweet + de druk op mijn vingers zorgt ervoor dat het weer bloeden gaat.
![]()
Denk dat het tijd is om funda in de gaten te houden. Miste vandaag een 80kg snatch achter me me dat zorgde er voor dat er nu 4 verschillende buren een officiële klacht hebben uitgebracht bij de verhuurder.
Waar gaat het heen met de wereld.A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Gatver wat vind ik die jack3d toch vies worden.
Super zoete smaakstoffen om de bitterheid te maskeren.
Koop nooit meer een pwo nadat deze leeg is. Koffie doet voor mij zn ding net zo goed.![]()
Hebben ze serieus door 1 bonk al een klacht ingediend?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:01 schreef 1517 het volgende:
Denk dat het tijd is om funda in de gaten te houden. Miste vandaag een 80kg snatch achter me me dat zorgde er voor dat er nu 4 verschillende buren een officiële klacht hebben uitgebracht bij de verhuurder.
Waar gaat het heen met de wereld.
Wat een kleinzerige mensen bestaan er toch.This isn't even my final form.![]()
Ik heb de domme fout gemaakt om aan het eind van m'n dreamer bulk (20%+) nieuwe broeken te kopen omdat m'n oude te strak zaten (herptyderp). Waist size 36 gekocht. Oude broeken weggedaanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Al nieuwe kleding gekocht? Ik heb 2x nieuwe kleding moeten kopen toen ik -20kg vet deed. Een keer halverwege wat goedkopere shit en toen nog een keer aan het 'eind' met het idee nooit meer een bolle endo te worden.![]()
![]()
Na de cut (13kg eraf, 12%) heb ik nog waist size 32, 33 op z'n hoogst, en kan ik die broeken niet meer dragen. Toen moest ik dus weer nieuwe broeken kopen met waist size 32/33
Nu heb ik dus iig een stapel broeken met maat 36 liggen.
Of toch du vader?![]()
NO PECS, NO SEX
ROWS FOR THE HOES
CUTS FOR THE SLUTS
CURLS FOR THE GURLS
QUADS FOR THE BROADS
PLANKS FOR THE SKANKS
WIDE BACK GETS HOES IN THE SACK
QUAD SWEEPS THAT MAKE HOES WEEP
REAR DELTS TO MAKE THEM HOES MELT
OBLIQUES THAT GETS HOES IN THE SHEETS
HIGH PROTEIN DISHES GETS YOU PLENTY OF BISHES
STRETCH AND SQUEEZE TO GET HOES ON THERE KNEESIf not now, then when.![]()
Hier ook roac gebruiker, 2 kuren gehad, 1x volledig, 1x halve. Hopelijk blijft het nu een beetje weg, maar heb er weinig vertrouwen in gezien er alweer een aantal hardnekkige dingen op mijn borst de vinden zijn. Zolang het op mijn gezicht weg blijft vind ik het prima.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:51 schreef Seam het volgende:
[..]
Onderzoek heeft nog nooit een echt duidelijk verband gevonden tussen voeding en acne. Roacc is een prima middel inderdaad, weinig redenen om het niet te gebruiken bij (persisterende) acne. Huisartsen zouden wat minder voorzichtig moeten zijn om pubers door te verwijzen naar de dermatoloog.
Laat ik maar zeggen dat het door een hoog testoteron gehalte komt![]()
![]()
Zelden zoveel waarheden in één post verkondigd zien worden, hulde.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
NO PECS, NO SEX
ROWS FOR THE HOES
CUTS FOR THE SLUTS
CURLS FOR THE GURLS
QUADS FOR THE BROADS
PLANKS FOR THE SKANKS
WIDE BACK GETS HOES IN THE SACK
QUAD SWEEPS THAT MAKE HOES WEEP
REAR DELTS TO MAKE THEM HOES MELT
OBLIQUES THAT GETS HOES IN THE SHEETS
HIGH PROTEIN DISHES GETS YOU PLENTY OF BISHES
STRETCH AND SQUEEZE TO GET HOES ON THERE KNEES
Credits gaan naar Chris Jones.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:41 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zelden zoveel waarheden in één post verkondigd zien worden, hulde.
If not now, then when.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: