Heb ze alleen op mijn rug en schouders + de striae van het bulken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:47 schreef esv7 het volgende:
Ik heb wat clearasil van mijn zusje gebruikt, heb verder nooit puistjes alleen 4 op mijn bovenrug. Negeerde het eerst maar ze bleven mij veel te lang zitten. Op mijn borst had ik er ook eentje maar die ging vanzelf weg.
8kg vetmassa in 5 dagen kwijtgeraakt, geen spiermassa verloren!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:56 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Heeft iemand "Ripped!" al geprobeerd?
Ik twijfelde vanmiddag bij m'n bestelling. Toch maar niet gedaan, als ik me goed herinner was het alleen maar cafeïne met wat groene thee extract toch?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:56 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Heeft iemand "Ripped!" al geprobeerd?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
300gr. noten over de dag verspreid. (~1300 kcal)
1000gr. kip over de dag verspreid (~1100 kcal)
400gr. zilvervliesrijst over de dag verspreid (~600 kcal)
45gr. pindakaas (~300 kcal)
250gr. kwark (~250 kcal)
1 E-shake (~250 kcal)
Dan zit je al aan de ~ 3800 kcal. Ik zou er dan nog een groot big tasy menu bij knallen elke dag wat ~ 1700kcal is. Dan zit je aan de ~ 5500 en de rest kun je opvullen met volle melk en volkoren brood.
Dure grap maat. Ik snap ook niet waarom je zo'n surplus nodig hebt, lijkt nogal nutteloos tenzij je roids erbij neemt. Mja, als je het echt nodig hebt, do whatever the fuck you wanna do toch.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
8kg vetmassa in 5 dagen kwijtgeraakt, geen spiermassa verloren!
Niet veel, gewoon accepteren en in de cut geen melk drinken ofzo.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:40 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wat kan je tegen puisten op je bovenrug doen? Krijg ook van die puistjes op m'n chest die een wit centrum hebben maar je kan ze niet uitknijpen dan worden ze alleen maar rood, kunnen dat ingegroeide haren zijn?
Joah, maar denk niet dat het hier echt ernstige acne betreft, hoogstens wat dikke melkpuisten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:42 schreef Jahr00n het volgende:
En als je helemaal onder de puisten zit roaccutane nemen via een dermatoloog.
Sinds ik daar een kuur van heb gehad, kan ik zoveel eiwit vreten als ik wil zonder puisten te krijgen... Ideaal!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:42 schreef Jahr00n het volgende:
En als je helemaal onder de puisten zit roaccutane nemen via een dermatoloog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:23 schreef Pastapipos het volgende:
Ben wel tevreden over service van B&F, krijg alles altijd mooi de volgende dag binnen, en nu ik iets in mijn pakketje beschadigd heb krijg ik ook meteen reactie over dat ze wel een nieuwe zullen sturen.
Moet je deze terugsturen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel slecht dat er geen luchtzakjes in zitten.If not now, then when.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:23 schreef Pastapipos het volgende:
Ben wel tevreden over service van B&F, krijg alles altijd mooi de volgende dag binnen, en nu ik iets in mijn pakketje beschadigd heb krijg ik ook meteen reactie over dat ze wel een nieuwe zullen sturen.
waar is dat precies goed voor, die ultra fine oats? heeft dit voordelen ten opzichte van gewoon brintaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handig om door de shake te gooien, vind het net wat fijner drinken. Maar ik wou het even proberenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:25 schreef tarantism het volgende:
[..]
waar is dat precies goed voor, die ultra fine oats? heeft dit voordelen ten opzichte van gewoon brinta
Minder suikers, meer vezels en goedkoper neem ik aan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:25 schreef tarantism het volgende:
[..]
waar is dat precies goed voor, die ultra fine oats? heeft dit voordelen ten opzichte van gewoon brinta
Geen idee of ik het terug moet sturen, maar meestal zit het vol met luchtzakken ja (en grote ook, knallen zo mooiquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Moet je deze terugsturen?
Wel slecht dat er geen luchtzakjes in zitten.
Dat sowieso ja, brinta heeft enorm veel suikers.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:26 schreef Zith het volgende:
[..]
Minder suikers, meer vezels en goedkoper neem ik aan.
Nice, heb je een pak voor niks.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:27 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Geen idee of ik het terug moet sturen, maar meestal zit het vol met luchtzakken ja (en grote ook, knallen zo mooi![]()
)
En dan krijg je dus ditquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat sowieso ja, brinta heeft enorm veel suikers.
Wat ook werkt is gewoon havermout in de blender gooien, doe ik altijd.
Ik ben volgens mij een ouwe bok.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:34 schreef Pastapipos het volgende:
Hoe oud is de gemiddelde poster hier eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Of gewoon powdered oats kopen. $9 per kiloquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat sowieso ja, brinta heeft enorm veel suikers.
Wat ook werkt is gewoon havermout in de blender gooien, doe ik altijd.
Bij die wok aan de Brinklaan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:30 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
PS: waar heb jij lopen wokken met die kangoeroe steak?
Dat spul is toch gevaarlijk (psyactief)?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Sinds ik daar een kuur van heb gehad, kan ik zoveel eiwit vreten als ik wil zonder puisten te krijgen... Ideaal!
23quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:34 schreef Pastapipos het volgende:
Hoe oud is de gemiddelde poster hier eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |