Arme jongen.quote:
300gr. noten over de dag verspreid. (~1300 kcal)quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:48 schreef EdwinNL het volgende:
Spieropbouw schema gewichtheffen. Het liefst clean ja.
Ik ben diegene die 6x per week 3 uur per dag me hele lichaam gaat isoleren. Ben me nu een beetje aan het oriënteren op voeding voor een voedingsschema. Maar nu ik dit zo zie schrik ik wel een beetje hoeveel ik eigenlijk moet eten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
300gr. noten over de dag verspreid. (~1300 kcal)
1000gr. kip over de dag verspreid (~1100 kcal)
400gr. zilvervliesrijst over de dag verspreid (~600 kcal)
45gr. pindakaas (~300 kcal)
250gr. kwark (~250 kcal)
1 E-shake (~250 kcal)
Dan zit je al aan de ~ 3800 kcal. Ik zou er dan nog een groot big tasy menu bij knallen elke dag wat ~ 1700kcal is. Dan zit je aan de ~ 5500 en de rest kun je opvullen met volle melk en volkoren brood.
Dure grap maat. Ik snap ook niet waarom je zo'n surplus nodig hebt, lijkt nogal nutteloos tenzij je roids erbij neemt. Mja, als je het echt nodig hebt, do whatever the fuck you wanna do toch.
Oja jij was die ene gozer. Doe wat je wilt toch.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:19 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Ik ben diegene die 6x per week 3 uur per dag me hele lichaam gaat isoleren. Ben me nu een beetje aan het oriënteren op voeding voor een voedingsschema. Maar nu ik dit zo zie schrik ik wel een beetje hoeveel ik eigenlijk moet eten.
Waarom wil je dat gaan doen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:19 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Ik ben diegene die 6x per week 3 uur per dag me hele lichaam gaat isoleren. Ben me nu een beetje aan het oriënteren op voeding voor een voedingsschema. Maar nu ik dit zo zie schrik ik wel een beetje hoeveel ik eigenlijk moet eten.
Ah, dat verhaal!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:19 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Wow, heb je geen school?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:19 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Lang verhaal kort: Ben olympische gewichtheffer, en "wij" trainen spieren net het tegenovergestelde als "jullie" wij isoleren 3 uur per dag ons lichaam met lichte gewichten. En dat doen we dat dan ongeveer 6 weken en 2x per jaar. Het mooie is dat je dan ongeveer een kilo spier per week aankomt en je beresterk van wordt!quote:
Jazeker! Het lijkt mij het leukst om een voor en na foto doen, inc foto op de weegschaal. Mocht het schema werken. Want dit is de eerste keer dat ik het ga doen maar bij andere werktten het wel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:22 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ah, dat verhaal!
Hou je ons wel op de hoogte, het liefste met progressiepics?
Ben benieuwd
's Ochtend school, 's middags huiswerk, 's avonds trainen.quote:
Dude, wordt eens wakker.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:26 schreef EdwinNL het volgende:
Het mooie is dat je dan ongeveer een kilo spier per week aankomt en je beresterk van wordt!
duidelijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:26 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Lang verhaal kort: Ben olympische gewichtheffer, en "wij" trainen spieren net het tegenovergestelde als "jullie" wij isoleren 3 uur per dag ons lichaam met lichte gewichten. En dat doen we dat dan ongeveer 6 weken en 2x per jaar. Het mooie is dat je dan ongeveer een kilo spier per week aankomt en je beresterk van wordt!
[..]
Jazeker! Het lijkt mij het leukst om een voor en na foto doen, inc foto op de weegschaal. Mocht het schema werken. Want dit is de eerste keer dat ik het ga doen maar bij andere werktten het wel.
[..]
's Ochtend school, 's middags huiswerk, 's avonds trainen.
Heb ze alleen op mijn rug en schouders + de striae van het bulken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:47 schreef esv7 het volgende:
Ik heb wat clearasil van mijn zusje gebruikt, heb verder nooit puistjes alleen 4 op mijn bovenrug. Negeerde het eerst maar ze bleven mij veel te lang zitten. Op mijn borst had ik er ook eentje maar die ging vanzelf weg.
8kg vetmassa in 5 dagen kwijtgeraakt, geen spiermassa verloren!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:56 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Heeft iemand "Ripped!" al geprobeerd?
Ik twijfelde vanmiddag bij m'n bestelling. Toch maar niet gedaan, als ik me goed herinner was het alleen maar cafeïne met wat groene thee extract toch?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:56 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Heeft iemand "Ripped!" al geprobeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |