Als ik het vergelijk met mezelf.... Ik begin lager, schouders naar achteren, kont wat meer naar de grond en borst naar voren. Trek een aanzienlijk deel vanuit m'n buik aan het begin van de beweging. Kom dus iets rechter overeind als het ware.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:50 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Nou jongens, flame er maar op los. Op zich is de ronding niet heel erg, maar is wel aanwezig. Op het moment dat ik aan de laatste rep ga trekken merk ik dat mijn grip het begeeeft en moet ik opnieuw pakken, waardoor ik mijn focus en form kwijraak. Let trouwens even op die chick op de achtergrond. Dat is dus een regular die lekker squat, deadlift, rowed enz
Ja, dat is wat ik bedoelde, maar wat Star_patser ook zegt, dit heeft meer met je verhoudingen te maken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:04 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Als ik het vergelijk met mezelf.... Ik begin lager, schouders naar achteren, kont wat meer naar de grond en borst naar voren. Trek een aanzienlijk deel vanuit m'n buik aan het begin van de beweging. Kom dus iets rechter overeind als het ware.
Nee, schouder bladen naar elkaar toe trekken waardoor je schoduer wat naar achter gaan en op 1 lijn blijven, en je borstjes vooruit.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:06 schreef Banaanensuiker het volgende:
Schouders moet je toch niet naar achteren trekken? Schouderblad boven de bar, wat Star_gazer ook doet.
Nogmaals:quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:07 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nee, schouder bladen naar elkaar toe trekken waardoor je schoduer wat naar achter gaan en op 1 lijn blijven, en je borstjes vooruit.
Dat is ook zo dan idd. Volgens mij doen wij het op dezelfde manier als ik jou zo hoor.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:11 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Volgens mij hang ik dan ook met m'n schouders ter hoogte van de bar.
Het was inderdaad niet zo heel erg, maar helemaal zoals het hoort staat mijn rug ook niet. Als ik die mislukte rep (waar mijn grip faalt) doorgetrokken had, had het wel een ramp geweest overigens.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:13 schreef RaymondK het volgende:
Dat deed Star ook niet trouwens. Hij had het over een bijna bolle rug. (waar overigens nauwelijks sprake van was)
Ben verre van een squat expert, maar je rug kan wel rechter volgens mij. Was af en toe net aan leek het wel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:22 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Het was inderdaad niet zo heel erg, maar helemaal zoals het hoort staat mijn rug ook niet. Als ik die mislukte rep (waar mijn grip faalt) doorgetrokken had, had het wel een ramp geweest overigens.
Iemand nog commentaar op mijn squat-filmpje?
Ik heb bij squatten (in tegenstelling tot deadliften) dus een mechanisch nadeel vanwege mijn bouw. Omdat mijn romp kort is ten opzichte van mijn benen, moet ik redelijk ver naar voren leunen om de bar boven het midden te houden. Low bar squat is hoordoor voor mij practisch uitgesloten, omdat ik dan bijna een volledige good morning erbij moet doen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:25 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ben verre van een squat expert, maar je rug kan wel rechter volgens mij. Was af en toe net aan leek het wel.
Verbeter me als ik het fout zie hoor.
Je squat zo te zien op hardloopschoenen oid. Beter op blote voeten of cheapass allstars veel stabieler.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:26 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik heb bij squatten (in tegenstelling tot deadliften) dus een mechanisch nadeel vanwege mijn bouw. Omdat mijn romp kort is ten opzichte van mijn benen, moet ik redelijk ver naar voren leunen om de bar boven het midden te houden. Low bar squat is hoordoor voor mij practisch uitgesloten, omdat ik dan bijna een volledige good morning erbij moet doen.
Niet op een gymball squattenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Je squat zo te zien op hardloopschoenen oid. Beter op blote voeten of cheapass allstars veel stabieler.
face pulls toch?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:45 schreef Pastapipos het volgende:
Wat doen jullie voor rear delts? En hebben jullie nog tips om hem goed aan te spannen/pakken tijdens een oefening? Loopt bij mij NOGAL achterDoe nu rear delt raise op een bankje, maar ik zie t ook met kabels e.d.
Brah, heb je z'n workout gezien? Zijn hele workout bestond uit 2 lat oefeningen, een rear delt isolatie oefening en een biceps isolatie oefening. Dus niet de compounds die jij noemt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:08 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Bullshit. Uitgebreider? Als je in je workout gewoon squats, deadlifts, shoulder press en bench press implementeert, daar omheen 1 misschien 2 spieroefeningen doet zit je op meer dan voldoende. Zolang je de intensiteit maar goed behoudt en een beginner bent.
Mensen maken vaak de fout dat je in het begin zoveel mogelijk moet pakken, isolatie etc. Minder met meer intensiteit is 10x beter dan 8 oefeningen bij een workout.
Face pullsquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:45 schreef Pastapipos het volgende:
Wat doen jullie voor rear delts? En hebben jullie nog tips om hem goed aan te spannen/pakken tijdens een oefening? Loopt bij mij NOGAL achterDoe nu rear delt raise op een bankje, maar ik zie t ook met kabels e.d.
Overheen gelezen. Als dat kon dan was het inderdaad uber.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daar ga je niet net iets meer van liften, helaas.
No biggie brah. Bij de laatste rep is je spanning ineens weg doordat je hem even loslaat en dan gaat het altijd minder, heb ik ook. Keep the tension on dem bitches!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:50 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Nou jongens, flame er maar op los. Op zich is de ronding niet heel erg, maar is wel aanwezig. Op het moment dat ik aan de laatste rep ga trekken merk ik dat mijn grip het begeeeft en moet ik opnieuw pakken, waardoor ik mijn focus en form kwijraak. Let trouwens even op die chick op de achtergrond. Dat is dus een regular die lekker squat, deadlift, rowed enz
High intensity werkt beter voor mij dan deadlifts, pull ups, barbell rows, dumbbell rows en nog lat pulldowns + 2-3 oefeningen biceps, dus high volume. Gewoon zorgen dat je tot failure gaat op iedere set. Compounds zwaar doen met goede form en isolatie voor rear delts (logisch) en tot failure gaan op een curl om je biceps af te matten. Bij elkaar 16 sets. Dat is hetgene dat bij mij voor resultaten zorgtquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:06 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Brah, heb je z'n workout gezien? Zijn hele workout bestond uit 2 lat oefeningen, een rear delt isolatie oefening en een biceps isolatie oefening. Dus niet de compounds die jij noemt.
Ga je iedere dag een marathon lopen ofzo? Waarom zou je zoveel willen eten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:44 schreef EdwinNL het volgende:
Moet binnenkort voor 1.5 maand 6- 7000 per dag binnenkrijgen. Zat te denken aan GOMAD + kip/rijst en dergelijke. Wat zouden jullie doen om 7000 kcal binnen te krijgen per dag?
Moet het clean?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:44 schreef EdwinNL het volgende:
Moet binnenkort voor 1.5 maand 6- 7000 per dag binnenkrijgen. Zat te denken aan GOMAD + kip/rijst en dergelijke. Wat zouden jullie doen om 7000 kcal binnen te krijgen per dag?
Rear delt flyes met machine of dumbbells en wide grip rows to chest zijn de oefeningen waarmee ik ze pak.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:45 schreef Pastapipos het volgende:
Arme jongen.quote:
300gr. noten over de dag verspreid. (~1300 kcal)quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:48 schreef EdwinNL het volgende:
Spieropbouw schema gewichtheffen. Het liefst clean ja.
Ik ben diegene die 6x per week 3 uur per dag me hele lichaam gaat isoleren. Ben me nu een beetje aan het oriënteren op voeding voor een voedingsschema. Maar nu ik dit zo zie schrik ik wel een beetje hoeveel ik eigenlijk moet eten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
300gr. noten over de dag verspreid. (~1300 kcal)
1000gr. kip over de dag verspreid (~1100 kcal)
400gr. zilvervliesrijst over de dag verspreid (~600 kcal)
45gr. pindakaas (~300 kcal)
250gr. kwark (~250 kcal)
1 E-shake (~250 kcal)
Dan zit je al aan de ~ 3800 kcal. Ik zou er dan nog een groot big tasy menu bij knallen elke dag wat ~ 1700kcal is. Dan zit je aan de ~ 5500 en de rest kun je opvullen met volle melk en volkoren brood.
Dure grap maat. Ik snap ook niet waarom je zo'n surplus nodig hebt, lijkt nogal nutteloos tenzij je roids erbij neemt. Mja, als je het echt nodig hebt, do whatever the fuck you wanna do toch.
Oja jij was die ene gozer. Doe wat je wilt toch.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:19 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Ik ben diegene die 6x per week 3 uur per dag me hele lichaam gaat isoleren. Ben me nu een beetje aan het oriënteren op voeding voor een voedingsschema. Maar nu ik dit zo zie schrik ik wel een beetje hoeveel ik eigenlijk moet eten.
Waarom wil je dat gaan doen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:19 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Ik ben diegene die 6x per week 3 uur per dag me hele lichaam gaat isoleren. Ben me nu een beetje aan het oriënteren op voeding voor een voedingsschema. Maar nu ik dit zo zie schrik ik wel een beetje hoeveel ik eigenlijk moet eten.
Ah, dat verhaal!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:19 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Wow, heb je geen school?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:19 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Lang verhaal kort: Ben olympische gewichtheffer, en "wij" trainen spieren net het tegenovergestelde als "jullie" wij isoleren 3 uur per dag ons lichaam met lichte gewichten. En dat doen we dat dan ongeveer 6 weken en 2x per jaar. Het mooie is dat je dan ongeveer een kilo spier per week aankomt en je beresterk van wordt!quote:
Jazeker! Het lijkt mij het leukst om een voor en na foto doen, inc foto op de weegschaal. Mocht het schema werken. Want dit is de eerste keer dat ik het ga doen maar bij andere werktten het wel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:22 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ah, dat verhaal!
Hou je ons wel op de hoogte, het liefste met progressiepics?
Ben benieuwd
's Ochtend school, 's middags huiswerk, 's avonds trainen.quote:
Dude, wordt eens wakker.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:26 schreef EdwinNL het volgende:
Het mooie is dat je dan ongeveer een kilo spier per week aankomt en je beresterk van wordt!
duidelijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:26 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Lang verhaal kort: Ben olympische gewichtheffer, en "wij" trainen spieren net het tegenovergestelde als "jullie" wij isoleren 3 uur per dag ons lichaam met lichte gewichten. En dat doen we dat dan ongeveer 6 weken en 2x per jaar. Het mooie is dat je dan ongeveer een kilo spier per week aankomt en je beresterk van wordt!
[..]
Jazeker! Het lijkt mij het leukst om een voor en na foto doen, inc foto op de weegschaal. Mocht het schema werken. Want dit is de eerste keer dat ik het ga doen maar bij andere werktten het wel.
[..]
's Ochtend school, 's middags huiswerk, 's avonds trainen.
Heb ze alleen op mijn rug en schouders + de striae van het bulken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:47 schreef esv7 het volgende:
Ik heb wat clearasil van mijn zusje gebruikt, heb verder nooit puistjes alleen 4 op mijn bovenrug. Negeerde het eerst maar ze bleven mij veel te lang zitten. Op mijn borst had ik er ook eentje maar die ging vanzelf weg.
8kg vetmassa in 5 dagen kwijtgeraakt, geen spiermassa verloren!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:56 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Heeft iemand "Ripped!" al geprobeerd?
Ik twijfelde vanmiddag bij m'n bestelling. Toch maar niet gedaan, als ik me goed herinner was het alleen maar cafeïne met wat groene thee extract toch?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:56 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Heeft iemand "Ripped!" al geprobeerd?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
300gr. noten over de dag verspreid. (~1300 kcal)
1000gr. kip over de dag verspreid (~1100 kcal)
400gr. zilvervliesrijst over de dag verspreid (~600 kcal)
45gr. pindakaas (~300 kcal)
250gr. kwark (~250 kcal)
1 E-shake (~250 kcal)
Dan zit je al aan de ~ 3800 kcal. Ik zou er dan nog een groot big tasy menu bij knallen elke dag wat ~ 1700kcal is. Dan zit je aan de ~ 5500 en de rest kun je opvullen met volle melk en volkoren brood.
Dure grap maat. Ik snap ook niet waarom je zo'n surplus nodig hebt, lijkt nogal nutteloos tenzij je roids erbij neemt. Mja, als je het echt nodig hebt, do whatever the fuck you wanna do toch.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
8kg vetmassa in 5 dagen kwijtgeraakt, geen spiermassa verloren!
Niet veel, gewoon accepteren en in de cut geen melk drinken ofzo.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:40 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wat kan je tegen puisten op je bovenrug doen? Krijg ook van die puistjes op m'n chest die een wit centrum hebben maar je kan ze niet uitknijpen dan worden ze alleen maar rood, kunnen dat ingegroeide haren zijn?
Joah, maar denk niet dat het hier echt ernstige acne betreft, hoogstens wat dikke melkpuisten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:42 schreef Jahr00n het volgende:
En als je helemaal onder de puisten zit roaccutane nemen via een dermatoloog.
Sinds ik daar een kuur van heb gehad, kan ik zoveel eiwit vreten als ik wil zonder puisten te krijgen... Ideaal!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:42 schreef Jahr00n het volgende:
En als je helemaal onder de puisten zit roaccutane nemen via een dermatoloog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:23 schreef Pastapipos het volgende:
Ben wel tevreden over service van B&F, krijg alles altijd mooi de volgende dag binnen, en nu ik iets in mijn pakketje beschadigd heb krijg ik ook meteen reactie over dat ze wel een nieuwe zullen sturen.
Moet je deze terugsturen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel slecht dat er geen luchtzakjes in zitten.If not now, then when.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:23 schreef Pastapipos het volgende:
Ben wel tevreden over service van B&F, krijg alles altijd mooi de volgende dag binnen, en nu ik iets in mijn pakketje beschadigd heb krijg ik ook meteen reactie over dat ze wel een nieuwe zullen sturen.
waar is dat precies goed voor, die ultra fine oats? heeft dit voordelen ten opzichte van gewoon brintaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handig om door de shake te gooien, vind het net wat fijner drinken. Maar ik wou het even proberenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:25 schreef tarantism het volgende:
[..]
waar is dat precies goed voor, die ultra fine oats? heeft dit voordelen ten opzichte van gewoon brinta
Minder suikers, meer vezels en goedkoper neem ik aan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:25 schreef tarantism het volgende:
[..]
waar is dat precies goed voor, die ultra fine oats? heeft dit voordelen ten opzichte van gewoon brinta
Geen idee of ik het terug moet sturen, maar meestal zit het vol met luchtzakken ja (en grote ook, knallen zo mooiquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Moet je deze terugsturen?
Wel slecht dat er geen luchtzakjes in zitten.
Dat sowieso ja, brinta heeft enorm veel suikers.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:26 schreef Zith het volgende:
[..]
Minder suikers, meer vezels en goedkoper neem ik aan.
Nice, heb je een pak voor niks.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:27 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Geen idee of ik het terug moet sturen, maar meestal zit het vol met luchtzakken ja (en grote ook, knallen zo mooi![]()
)
En dan krijg je dus ditquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat sowieso ja, brinta heeft enorm veel suikers.
Wat ook werkt is gewoon havermout in de blender gooien, doe ik altijd.
Ik ben volgens mij een ouwe bok.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:34 schreef Pastapipos het volgende:
Hoe oud is de gemiddelde poster hier eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Of gewoon powdered oats kopen. $9 per kiloquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat sowieso ja, brinta heeft enorm veel suikers.
Wat ook werkt is gewoon havermout in de blender gooien, doe ik altijd.
Bij die wok aan de Brinklaan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:30 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
PS: waar heb jij lopen wokken met die kangoeroe steak?
Dat spul is toch gevaarlijk (psyactief)?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Sinds ik daar een kuur van heb gehad, kan ik zoveel eiwit vreten als ik wil zonder puisten te krijgen... Ideaal!
23quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:34 schreef Pastapipos het volgende:
Hoe oud is de gemiddelde poster hier eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |