BIS TASTYquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:52 schreef Kerol het volgende:
Had je vanochtend ook kunnen gaan
Trouwens, vanavond naar de mac sinds jaren. Ik heb 1600 cal 'gereserveerd' voor de mac. Iemand tips?
![]()
Liever wat kleinere dingen zodat ik zatter raakquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:29 schreef Sapstengel het volgende:
Twee quarter pounders en een grote fried (1535 cal).
6 uur slaap kan nog net, daaronder wordt het (zeker na een dag hard werken) licht problematisch.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:53 schreef Sapstengel het volgende:
Dat merk ik ook direct inderdaad. Een dag 6 uur slapen en vervolgens trainen is ook niet ideaal. Kut deadlines, zondag op maandag 4 uur geslapen en afgelopen nacht 6.
dat is inderdaad simpel gezegd het geval, middels gluconeogenesis.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:15 schreef fathank het volgende:
Je kan het toch zo zien dat alle overtollige eiwitten eigenlijk gewoon dure carbs worden op het moment dat ze niet gebruikt kunnen worden? Even simpel gezegd..
Grip is een bitch.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:37 schreef star_gazer het volgende:
Ik heb vandaag trouwens mijn squat en deadlift laten filmen. Squat ziet er goed uit, maar bij de deadlift ging op mijn laatste rep mijn onderrug er zwaar aan. Ik verloor mijn grip en moest opnieuw vastpakken, waardoor ik mijn focus en controle over de form verloor
Link?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:37 schreef star_gazer het volgende:
Ik heb vandaag trouwens mijn squat en deadlift laten filmen. Squat ziet er goed uit, maar bij de deadlift ging op mijn laatste rep mijn onderrug er zwaar aan. Ik verloor mijn grip en moest opnieuw vastpakken, waardoor ik mijn focus en controle over de form verloor
Ja, maar je hebt die 'overtollige' eiwitten dus wel in je systeem nodig, omdat dat volgens mij de enige manier is waarop je lichaam in een anaerobe situatie aan glucose kan komen als je glycogeen op is. Zijn er op dat moment geen vrije aminozuren beschikbaar, dan worden die dus gewoon uit je spieren getrokken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
dat is inderdaad simpel gezegd het geval, middels gluconeogenesis.
Nou jongens, flame er maar op los. Op zich is de ronding niet heel erg, maar is wel aanwezig. Op het moment dat ik aan de laatste rep ga trekken merk ik dat mijn grip het begeeeft en moet ik opnieuw pakken, waardoor ik mijn focus en form kwijraak. Let trouwens even op die chick op de achtergrond. Dat is dus een regular die lekker squat, deadlift, rowed enzquote:
Nee, overtollig is dus aminozuurpool = volquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:44 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt die 'overtollige' eiwitten dus wel in je systeem nodig, omdat dat volgens mij de enige manier is waarop je lichaam in een anaerobe situatie aan glucose kan komen als je glycogeen op is. Zijn er op dat moment geen vrije aminozuren beschikbaar, dan worden die dus gewoon uit je spieren getrokken.
Point takenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, overtollig is dus aminozuurpool = volAnders is het niet overtollig
kan het niet heel goed zien, maar je zou eens kunnen proberen je schouders wat meer naar achter te trekken door je schouderbladen wat meer naar elkaar toe te "forceren". Dan krijg je vanzelf meer een holling in je rug. Ik bedoel zodat je schouders op 1 lijn blijven staan ook als er gewicht aan hangt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:50 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Nou jongens, flame er maar op los. Op zich is de ronding niet heel erg, maar is wel aanwezig. Op het moment dat ik aan de laatste rep ga trekken merk ik dat mijn grip het begeeeft en moet ik opnieuw pakken, waardoor ik mijn focus en form kwijraak. Let trouwens even op die chick op de achtergrond. Dat is dus een regular die lekker squat, deadlift, rowed enz
Had precies hetzelfde gister, hoor te eten om 15:00 maar kwam er in de bus om 17:30 achter dat ik dat nog niet had gedaanquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:12 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Gisteren had ik om zeven het idee van 'kut, ik moet gaan eten, helemaal vergeten'.
Dan eet je van 08:00 - 16:00 ofzo..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:14 schreef MrGuma het volgende:
Over IF. Morgen zou ik mogelijk in de ochtend kunnen gaan trainen. Echter, ik begin pas met eten om 1300. (train dan van 10 tot 11 ongeveer). Hoe doen jullie dat als het trainen niet in de feeding window zit? Gaan jullie alsnog trainen of passen jullie het allemaal wat aan dan?
Weet namelijk niet of ik er op zit te wachten om op een lege maag te gaan trainen.
Korte romp, lange ledematenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:55 schreef RaymondK het volgende:
Wel weer tering duidelijk dat je als je wat korter bent gweoon veel minder diep hoeft te beginnen dan een lang iemand![]()
Nou, ik zie niks verkeerds.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:50 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Nou jongens, flame er maar op los. Op zich is de ronding niet heel erg, maar is wel aanwezig. Op het moment dat ik aan de laatste rep ga trekken merk ik dat mijn grip het begeeeft en moet ik opnieuw pakken, waardoor ik mijn focus en form kwijraak. Let trouwens even op die chick op de achtergrond. Dat is dus een regular die lekker squat, deadlift, rowed enz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |