Ik heb ook W31 en maat S bovenkleding, hangt gewoon ook van je lengte af, wat voor compositie je hebt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Kom ik aan met m'n maatje 31/32 met spijkerbroeken. En S/M bovenkleding
.
Haha, no probs toch. Wat is je lengte? Ik kan sowieso niet lager dan L want dan zit het bij de schouders niet goed.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Kom ik aan met m'n maatje 31/32 met spijkerbroeken. En S/M bovenkleding
.
Ik heb dan wel voor het eerst slimfit-achtige broeken gehaald. Sluit zo mooi aan bij het lichaam en de schoenen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb ook W31 en maat S bovenkleding, hangt gewoon ook van je lengte af, wat voor compositie je hebt.
Als ik nog 4-5 kilo spier erbij kweek over een jaar gaat met name bovenkleding wel wat strakker zitten, mijn broeken zijn nooit skinny of slimfit dus ik verwacht daar geen problemen.
in be4 ik moet iedere 3 maanden nieuwe broeken kopen door het squattenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb ook W31 en maat S bovenkleding, hangt gewoon ook van je lengte af, wat voor compositie je hebt.
Als ik nog 4-5 kilo spier erbij kweek over een jaar gaat met name bovenkleding wel wat strakker zitten, mijn broeken zijn nooit skinny of slimfit dus ik verwacht daar geen problemen.
1.78 volgens de laatste meting op het gemeentehuis voor m'n paspoort. Nu op 76~77 kg, zat eerst tegen de 80 aan. Maar chaos op het werk + verhuizen +een hoop shit zorgt ervoor dat k niet veel in de gym ben geweest afgelopen 2 maanden. Maar er gloort licht aan de horizon, werk is weer wat rustiger en de verhuizing is ook klaar sinds vanmiddag. Nu dus weer volle bak er tegenaan. En moeders weer arm eten de komende paar maandenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, no probs toch. Wat is je lengte? Ik kan sowieso niet lager dan L want dan zit het bij de schouders niet goed.
[..]
Ik heb dan wel voor het eerst slimfit-achtige broeken gehaald. Sluit zo mooi aan bij het lichaam en de schoenen.
Haha ja dat had ik ook. Inderdaad normale tussen aanhalingstekens want het kon eerder ook, maar nu fit alles gewoon beter. Het totaal plaatje is perfect. Strong motivation is strong.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:50 schreef Stereotomy het volgende:
Okee, leukVond het wel leuk destijds dat ik eindelijk 'normale' kleding kon kopen. Voelde me net zo'n Viva-forum lezeres.
Ahja kijk, ik ben 1.87.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:52 schreef fathank het volgende:
[..]
in be4 ik moet iedere 3 maanden nieuwe broeken kopen door het squatten.
[..]
1.78 volgens de laatste meting op het gemeentehuis voor m'n paspoort. Nu op 76~77 kg, zat eerst tegen de 80 aan. Maar chaos op het werk + verhuizen +een hoop shit zorgt ervoor dat k niet veel in de gym ben geweest afgelopen 2 maanden. Maar er gloort licht aan de horizon, werk is weer wat rustiger en de verhuizing is ook klaar sinds vanmiddag. Nu dus weer volle bak er tegenaan. En moeders weer arm eten de komende paar maanden.
Die bijsluiter is net zo groot als het boek van sinterklaas idd... staan zelfs dingen bij over zelfdoding etc... Tot op heden nog geen rare gedachtes gehad als ik een trein zie!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:40 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dat spul is toch gevaarlijk (psyactief)?
Onderzoek heeft nog nooit een echt duidelijk verband gevonden tussen voeding en acne. Roacc is een prima middel inderdaad, weinig redenen om het niet te gebruiken bij (persisterende) acne. Huisartsen zouden wat minder voorzichtig moeten zijn om pubers door te verwijzen naar de dermatoloog.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Sinds ik daar een kuur van heb gehad, kan ik zoveel eiwit vreten als ik wil zonder puisten te krijgen... Ideaal!
Ik kreeg er een hele droge huid van en uiteindelijk hielp het mij niet echt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:51 schreef Seam het volgende:
[..]
Onderzoek heeft nog nooit een echt duidelijk verband gevonden tussen voeding en acne. Roacc is een prima middel inderdaad, weinig redenen om het niet te gebruiken bij (persisterende) acne. Huisartsen zouden wat minder voorzichtig moeten zijn om pubers door te verwijzen naar de dermatoloog.
helemaal dichttapen en skijt hebben eraan mattiequote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:32 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb een hele nare snijwond in mijn vingerkootje (naad van het topje) van mijn ringvinger
Is redelijk vervelend bij het liften, is een open wond en als dat zweet + de druk op mijn vingers zorgt ervoor dat het weer bloeden gaat
Bij de kruidvat kan je volgens mij van die spray pleisters en dan gewoon een echte pleister erover heen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:32 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb een hele nare snijwond in mijn vingerkootje (naad van het topje) van mijn ringvinger
Is redelijk vervelend bij het liften, is een open wond en als dat zweet + de druk op mijn vingers zorgt ervoor dat het weer bloeden gaat
vinger afbijten, dichtbranden en door liften.... pussy.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:32 schreef RickoKun het volgende:
Beste oplossing award.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:35 schreef Questular het volgende:
[..]
vinger afbijten, dichtbranden en door liften.... pussy.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:36 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Beste oplossing award.
[ afbeelding ]
Ik heb me net gebrand aan een lucifer midden op m'n handquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:32 schreef RickoKun het volgende:
Hebben ze serieus door 1 bonk al een klacht ingediend?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:01 schreef 1517 het volgende:
Denk dat het tijd is om funda in de gaten te houden. Miste vandaag een 80kg snatch achter me me dat zorgde er voor dat er nu 4 verschillende buren een officiële klacht hebben uitgebracht bij de verhuurder.
Waar gaat het heen met de wereld.
Ik heb de domme fout gemaakt om aan het eind van m'n dreamer bulk (20%+) nieuwe broeken te kopen omdat m'n oude te strak zaten (herptyderp). Waist size 36 gekocht. Oude broeken weggedaanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Al nieuwe kleding gekocht? Ik heb 2x nieuwe kleding moeten kopen toen ik -20kg vet deed. Een keer halverwege wat goedkopere shit en toen nog een keer aan het 'eind' met het idee nooit meer een bolle endo te worden.![]()
Hier ook roac gebruiker, 2 kuren gehad, 1x volledig, 1x halve. Hopelijk blijft het nu een beetje weg, maar heb er weinig vertrouwen in gezien er alweer een aantal hardnekkige dingen op mijn borst de vinden zijn. Zolang het op mijn gezicht weg blijft vind ik het prima.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:51 schreef Seam het volgende:
[..]
Onderzoek heeft nog nooit een echt duidelijk verband gevonden tussen voeding en acne. Roacc is een prima middel inderdaad, weinig redenen om het niet te gebruiken bij (persisterende) acne. Huisartsen zouden wat minder voorzichtig moeten zijn om pubers door te verwijzen naar de dermatoloog.
Zelden zoveel waarheden in één post verkondigd zien worden, hulde.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
NO PECS, NO SEX
ROWS FOR THE HOES
CUTS FOR THE SLUTS
CURLS FOR THE GURLS
QUADS FOR THE BROADS
PLANKS FOR THE SKANKS
WIDE BACK GETS HOES IN THE SACK
QUAD SWEEPS THAT MAKE HOES WEEP
REAR DELTS TO MAKE THEM HOES MELT
OBLIQUES THAT GETS HOES IN THE SHEETS
HIGH PROTEIN DISHES GETS YOU PLENTY OF BISHES
STRETCH AND SQUEEZE TO GET HOES ON THERE KNEES
Credits gaan naar Chris Jones.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:41 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zelden zoveel waarheden in één post verkondigd zien worden, hulde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |