¤3,90 per kiloquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:39 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Of gewoon powdered oats kopen. $9 per kilo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
16.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:34 schreef Pastapipos het volgende:
Hoe oud is de gemiddelde poster hier eigenlijk?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:41 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
¤3,90 per kiloTsja, Australië is een duur landSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Hmm, net als 2eros etcquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:48 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Tsja, Australië is een duur land
Hoezo duur? Eén kilo Whey Protein met smaak voor rond de 30 ekkies.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:48 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Tsja, Australië is een duur land
Ik koop per 5 kilo. Stuk goedkoper, omdat ze een flat rate shipping hebben en bulk discounts. De prijzen van supplements zijn gelukkig wat aan eht normaliseren onder druk van de webshops. Zit eraant e denken samen etm wat vrienden een 30kg pakket te kopen. Scheelt aardig wat poenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoezo duur? Eén kilo Whey Protein met smaak voor rond de 30 ekkies.
http://www.bulknutrients.com.au/buy/wpi-flavoured-1kg/WPI01KGF
wat.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:04 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik koop per 5 kilo. Stuk goedkoper, omdat ze een flat rate shipping hebben en bulk discounts. De prijzen van supplements zijn gelukkig wat aan eht normaliseren onder druk van de webshops. Zit eraant e denken samen etm wat vrienden een 30kg pakket te kopen. Scheelt aardig wat poen
Dit is wat ze durven te vragen bij de GNC op de hoek![]()
![]()
Ben daar dus een keer ingetrapt omdat ik er geen verstand van had
Jaquote:
Dat is inderdaad lekker voordelig.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:04 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik koop per 5 kilo. Stuk goedkoper, omdat ze een flat rate shipping hebben en bulk discounts. De prijzen van supplements zijn gelukkig wat aan eht normaliseren onder druk van de webshops. Zit eraant e denken samen etm wat vrienden een 30kg pakket te kopen. Scheelt aardig wat poen
Dit is wat ze durven te vragen bij de GNC op de hoek![]()
![]()
Ben daar dus een keer ingetrapt omdat ik er geen verstand van had
Dat is 2x zo duur als hier...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoezo duur? Eén kilo Whey Protein met smaak voor rond de 30 ekkies.
http://www.bulknutrients.com.au/buy/wpi-flavoured-1kg/WPI01KGF
Not sure if serieus. Eén kilo isolaat kost bij XXL ¤ 24,95 en daar ¤ 31,23.quote:
Hmm, dat is erg cheap dan ja.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:14 schreef Nic1 het volgende:
Ah isolaat, had ik niet gezien.
Bij B&F is 2KG isolaat 37 euro, nog steeds een stuk goedkoper.
Ik kan als ik een grote hoeveelheid (30kg) bestel de prijs voor isolaat omlaag krijgen naar omgerekend 21 euro de kilo. Ik koop echter altijd concentraat (goedkoper en heb geen problemen met lactose), wat ik voor een euro of 14 de kilo kan krijgen als ik groot bestel bij bulknutrients.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:14 schreef Nic1 het volgende:
Ah isolaat, had ik niet gezien.
Bij B&F is 2KG isolaat 37 euro, nog steeds een stuk goedkoper.
Ik neem op workout dagen 2 shakes en op rustdagen 1 shake. 1 shake = 40g concentraat (30g eiwit). Ik kom dan dus uit op grofweg 20 kilo per jaarquote:Op woensdag 31 oktober 2012 01:20 schreef Stereotomy het volgende:
Kom ik aan met m'n 4 kilo whey consumptie per jaar
Dan maken de prijsverschillen niet denderend meer uit, omgerekend.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:36 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij een ouwe bok.Whehehe. Ik ben 41 en niet de oudste hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jongst is Bendoe (16) en de oudste Sneek (46), volgens mij.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:34 schreef Pastapipos het volgende:
Hoe oud is de gemiddelde poster hier eigenlijk?
Vertel je ze dan ook over je ECA's?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 01:27 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik neem op workout dagen 2 shakes en op rustdagen 1 shake. 1 shake = 40g concentraat (30g eiwit). Ik kom dan dus uit op grofweg 20 kilo per jaarEn ik deel met mijn huisgenoot, dus er gaat bij ons in huis rustig 35kg whey per jaar doorheen
Net trouwens mijn jewellers micro scales (500g/0.01g) met tare functie binnen. Nu kan ik mijn voeding en supps tenminste goed afwegenJe moet die gezichten zien op het werk als ik bijvoorbeeld mijn nootjes afweeg op 50g en Brinta op 40g. En me dan nog durven te vragen hoe het toch kan dat ik zo 'ripped' ben.
Ik wilde nog eens ff terugkomen op die schouders en sschouderbladen he.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |