abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118262078
Zwangerschap & geboorte

16 oktober: _Ophelia_
22 oktober: Spockjuh_
31 oktober: Twinkle20 (meisje)

04 november: onlogisch (papa) (jongetje)
08 november: Cocotrimonium
10 november: Spees_Eend (jongetje)
13 november: Freecell
26 november: Keshet (jongetje)
26 november: OooLizaooO (jongetje)
30 november: Kaatjejannie (jongetje)

06 december: Nytar (jongetje)
12 december: Solagratia
17 december: ohnee (meisje)
24 december: Ladylike (jongetje)
29 december: Incantrix (meisje)
31 december: becky27 (meisje)
31 december: rebel-angel

2013

01 januari: Estrys
10 januari: eliis
16 januari: draculettetje
***16 januari: Ticootje & Joene*** (baby)
18 januari: papillion (meisje)
22 januari: __Isis__ (jongen)
23 januari: Omentielvo (meisje)

05 februari: As1981 (jongen)
14 februari: Zillah666 (meisje)
21 februari: pessie en kleiduif
22 februari: Logician78 & -Spenny- (meisje)
22 februari: Fieder (jongetje)
27 februari: Klumsy (meisje)
27 februari: Asfalthooligan (papa)

06 maart: Gulara
11 maart: Kyara (meisjes-tweeling)
18 maart: Barbabientje01 & pipo_de_clown
20 maart: Milka82
31 maart: LadyBlack

***06 april: Knetterkrankjorum & JJH***
10 april: bellelena
11 april: dananana tweeling
11 april: Ereshkigal
12 april: _Wolk82_
15 april: Danic
16 april: L0t
22 april: Tally

03 mei: Vencodark
04 mei: Spirit82
05 mei: Suikertante
06 mei: -mandy-
12 mei: Shandaly

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_118262120
Beetje rustig posten aub, eigen topic openen heeft wel wat oO<
pi_118262122
ik krijg hier een middelvinger te verwerken met een kleine lach ernaast, kan dus straks veilig het bed in stappen.
Hooray for boobies!
pi_118262202
Ik gaapte niet bij mijn reactie op Free. Foutje gemaakt bij smiley op m'n mobiel...
En spannend Spock. Hoop voor je vrouw dat de bevalling gewoon goed gaat!
pi_118262312
vriendin, ze is omringt door vele collega's en collega's die 1 deur verder werken. Geloof dat ze in de watten wordt gelegd als ik de verhalen mag geloven!
Hooray for boobies!
pi_118262586
Zeg, nu er toch weer wat bevallingen aankomen mogen er ook wel weer eens wat nieuwe zwangeren aansluiten!
pi_118269634
Mijn buik heeft de hik! :D
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_118269639
Ja Suiker daar heb je gelijk in! Nieuwe aanwas graag!

Ophelia ik duim ervoor dat dit idd jouw topic gaat worden!

Logi wat doe jij zo vroeg op? Alles goed verder? Geen pijn van je nieren?

Wakker geworden van maagzuur hier .. vent moet zo opstaan voor zijn werk. Kort nachtje zo.. straks weer controle zkh maar. verwacht geen rare of spannende dingen.

Sola ik zou het nog wel aandurven. Laat jou en peuter maar lekker verwennen!
pi_118269672
Hey Twink, ga eens slapen ;)

Hier ook wakker met maagzuur. En inmiddels een verkoudheid om u tegen te zeggen ;)

En nog geen weeën ;)
pi_118269674
gezellig hier ;)
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_118269678
Goedemorgen Estrys :P

Ik heb maagzuurzooi gekregen. Even kijken of slapen nu gaat werken ;)
pi_118269690
Haha de nachtbrakers. Tja en eenmasl wakker vind ik het moeilijk om direct weer in slasp te kunnen vallen. Heb ik meestal een paaf uurtjes voor nodig. Gaat nog leuk worden straks met nachtvoedingen en zulks. Mannen hebben het veul makkelijker .. tenminste de mijne dan. Die draait zich om en is meteen weer vertrokken :-)

Ik ga nog maar eens een poging wagen dan!
pi_118269713
Er zijn er sowieso drie hier vrij vers volgens mij. L-E, Sparkling en ondergetekende :+. Maar we vallen gewoon niet zo op tussen alle (bijna) bevallenden :P.
pi_118269885
Hier 't zelfde: als ik 's nachts wakker word, lig ik nog uuuuren naar het plafond te staren en val dan in slaap tegen dat de wekker gaat.

Hikkende buik: lief! (Maar als ik wil slapen soms toch ook wel een heel klein beetje irritant).
Hopelijk geen last meer van maagzuur Free, bah!

En vandaag 35 weken *O*
pi_118269970
Kon eerst niet in slaap komen, daarna droomde ik dat mijn peuter verdronk. Daarna kon ik niet meer slapen. En begon ik te piekeren over mijn werk en wat ik nog allemaal moet doen in 4 weken. Bah :( sliep ik inderdaad net toen de wekker ging. Nu mag ik gaan werken. Joepie.
pi_118270132
Vandaag groeiecho trouwens. Moet helaas alleen naar die afspraak omdat ik vergeten ben mijn man te vertellen dat deze afspraak bij de vlos met echo is. Dus toen ik daar donderdag achter kwam had hij al allerlei afspraken die hij niet af kan zeggen. Zal toch niet zo erg zijn dat ik alleen kom?
pi_118270218
Oeh, rotnachten hebben jullie!

@Estrys: ik ben ook wel alleen naar groei-echo's geweest, geen punt. Het is toch geen leuke echo om te zien, haha. Af en toe zie je een arm of been voorbij zeilen en dat was het wel.
pi_118270230
Nou, ik was ook altijd erg slecht in weer in slaap vallen 's nachts, maar ik ben nu vaak zo moe dat ik snel weer verder slaap :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_118270273
Word zelf ieder 1,5u wakker om te plassen. Soms, als ik geluk heb, wel eens 2 uur. Maar 't wijkt vaker af naar onder (1 uurtje slapen en weer plassen) dan naar boven :+

Ben blij dat ik vrij snel weer in slaap val, anders sliep ik dus praktisch niks :D
pi_118270285
Hoi skoap! O+

Free, mooi zo! Nog geen weeën. Blijft de kleine man hopelijk nog even lekker zitten :)
pi_118270455
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 08:07 schreef Estrys het volgende:
Vandaag groeiecho trouwens. Moet helaas alleen naar die afspraak omdat ik vergeten ben mijn man te vertellen dat deze afspraak bij de vlos met echo is. Dus toen ik daar donderdag achter kwam had hij al allerlei afspraken die hij niet af kan zeggen. Zal toch niet zo erg zijn dat ik alleen kom?
Ik ben ook alleen naar twee groeiecho's gegaan. Geen enkel probleem.

Hier om de twee uur wakker 's nachts, maar ik zodra ik weer lig slaap ik ook weer dus weinig last van.
pi_118270510
Free hoe gaat het nu verder? Blijf je tot de bevalling begint, of geven ze je nu 72 uur en gaan ze dan ingrijpen?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118270524
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 08:51 schreef Ticootje het volgende:
Free hoe gaat het nu verder? Blijf je tot de bevalling begint, of geven ze je nu 72 uur en gaan ze dan ingrijpen?
Allebei toch? Dus én blijven, én ingrijpen na 72 uur?
pi_118270532
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 08:52 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Allebei toch? Dus én blijven, én ingrijpen na 72 uur?
Ik heb een hoop gemist denk ik, dus daarom vraag ik het maar... Je kan ook langer blijven liggen dan 72 uur met gebroken vliezen...
pi_118270535
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 08:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hoi skoap! O+

Free, mooi zo! Nog geen weeën. Blijft de kleine man hopelijk nog even lekker zitten :)
dat is niet bepaald een mooizo ;) ze gaan morgenochtend anders sowieso inleiden en zij (en ik!) Zien liever een natuurlijke bevalling dan een ingeleide.
Daarbij zijn langdurig gebroken vliezen geen goed idee, ze hadden eigenlijk het liefst gisteren actie gezien ;) beeb is wrs rond de 5 pond, dus dat is prima.
En ik ben echt nog niet zat van het zwanger zijn, thuis had he echt nog wel een paar weken mogen duren van mij, maar nu is bevallen wel ff de beste optie ;)
pi_118270562
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 08:53 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik heb een hoop gemist denk ik, dus daarom vraag ik het maar... Je kan ook langer blijven liggen dan 72 uur met gebroken vliezen...
Ze laten je hier normaal max 24, heel soms 48 rondlopen met gebroken vliezen, maar ze wachten wel op de 37 weken :)
pi_118270575
quote:
3s.gif Op maandag 22 oktober 2012 08:56 schreef freecell het volgende:

[..]

Ze laten je hier normaal max 24, heel soms 48 rondlopen met gebroken vliezen, maar ze wachten wel op de 37 weken :)
Maar wat als je vliezen met zeg 34 weken al breken? Er zal toch een grens aan zitten i.v.m. infectiegevaar lijkt me?
pi_118270602
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 08:57 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Maar wat als je vliezen met zeg 34 weken al breken? Er zal toch een grens aan zitten i.v.m. infectiegevaar lijkt me?
Bij mijn tante braken de vliezen bij een week of 26 of 28... Die hebben ze volgens mij nog wel een tijd geremd, langer in elk geval dan die 72 uur.
pi_118270609
Anyways, ik ga vanmiddag even een hartig woordje met mijn mini spreken. Ik ben het zwanger zijn niet zat, vind het prima als ze nog een (klein) weekje blijft plakken, maar ik wil wel even duidelijk hebben dat het de bedoeling is dat ze er binnen een week en een dag zelf uitkomt.

/optijdstartenmetopvoeden
pi_118270611
Oh en kut dus dat ze dan toch gaan inleiden free....
pi_118270621
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 08:57 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

dan nemen ze je op, houden ontzettend goed je temp in de gaten en wachten ook tot 37. Wel dik kans dat je dan ergens aan de ab moet.
pi_118270622
Ow jeetje free, das niet zo mooi dat er nog niet veel gebeurd. Sterkte in elk geval de komende dagen :)

Ik heb van het weekend zalando ontdekt en gelijk voor 400 euro kleding besteld :') Ter verantwoording: ik heb teveel besteld omdat ik niet weet welke maat ik heb en wat ik mooi vind, dus de helft ofzo gaat wel terug (of niet, als alles mooi is :@). Afgelopen weekend heb ik ineens buik gekweekt en ik pas nu officieel zelfs niet meer in mn treggings ;(
Sarcasme. Herken het.
  maandag 22 oktober 2012 @ 09:02:25 #33
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118270645
Oei wakker van maagzuur heb ik gelukkig nog niet gehad (afkloppen).

Wakker van de wc, plassen weer gaan liggen met een mini die intussen wakker is geworden des te vaker :') En 2 dgn achter elkaar stomme dromen gehad dat Spen vreemdging en ik huilend wakker werd -O- zo echt idd dat je niet meer kan slapen. Zal er wel bijhoren?

Free nog steeds geen weeen dus?

Twink en Es succes bij de echo vandaag!
ps: nieren voelen wel wat beter, nog steeds telkens lichte kramp maar ben er inmiddels aan gewend, dat scheelt.
pi_118270647
Ow ik heb trouwens echt een, voor mijn gevoel, heel domme vraag... maar kan ik mn kind pletten als ik op mn buik ga liggen? :@
Sarcasme. Herken het.
pi_118270657
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 09:02 schreef Spirit82 het volgende:
Ow ik heb trouwens echt een, voor mijn gevoel, heel domme vraag... maar kan ik mn kind pletten als ik op mn buik ga liggen? :@
Niet voor de geboorte ;)
pi_118270676
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 09:02 schreef Spirit82 het volgende:
Als ik op mn buik ga liggen dan krijg ik mega protest...
pi_118270700
quote:
17s.gif Op maandag 22 oktober 2012 09:02 schreef Logician78 het volgende:
Oei wakker van maagzuur heb ik gelukkig nog niet gehad (afkloppen).

Wakker van de wc, plassen weer gaan liggen met een mini die intussen wakker is geworden des te vaker :') En 2 dgn achter elkaar stomme dromen gehad dat Spen vreemdging en ik huilend wakker werd -O- zo echt idd dat je niet meer kan slapen. Zal er wel bijhoren?

Free nog steeds geen weeen dus?

Twink en Es succes bij de echo vandaag!
ps: nieren voelen wel wat beter, nog steeds telkens lichte kramp maar ben er inmiddels aan gewend, dat scheelt.
Het is idd echt bizar hoe echt die dromen aan kunnen voelen. Misschien goed idee voor een apart topic :P Ik droom regelmatig over mijn ex :( Ow en ik wist ineens vannacht in mn droom niet wie de vader van mn kind was. En de IT jongen van mn werk bleek ineens dj te zijn in de gang bij mn ouders. Maar ik hoorde niks, want het was silent disco ivm de buren.. :')
Sarcasme. Herken het.
pi_118270705
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 08:53 schreef freecell het volgende:

[..]

dat is niet bepaald een mooizo ;) ze gaan morgenochtend anders sowieso inleiden en zij (en ik!) Zien liever een natuurlijke bevalling dan een ingeleide.
Daarbij zijn langdurig gebroken vliezen geen goed idee, ze hadden eigenlijk het liefst gisteren actie gezien ;) beeb is wrs rond de 5 pond, dus dat is prima.
En ik ben echt nog niet zat van het zwanger zijn, thuis had he echt nog wel een paar weken mogen duren van mij, maar nu is bevallen wel ff de beste optie ;)
Oh echt? Ik dacht dat ik gisteren las dat 'ie van jou nog wel een tijdje mocht blijven zitten.
Maar idd, dan kun je beter natuurlijk bevallen dan inleiding. Gelukkig is het gewicht wel prima!

Verwacht je/verwachten ze dat er vandaag nog vanzelf iets gebeurt?
  maandag 22 oktober 2012 @ 09:06:34 #39
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_118270716
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 09:05 schreef Spirit82 het volgende:

. Maar ik hoorde niks, want het was silent disco ivm de buren.. :')
Heb jij soms Spangas gekeken afgelopen week ?:P

Free, Succes! Hopenlijk gebeurt er vandaag nog wat!
pi_118270725
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 09:03 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Als ik op mn buik ga liggen dan krijg ik mega protest...
Ja dat heb ik dus ook. Krijg ik spontaan een snoeiharde buik en pijn in mn banden, daarom was ik dus ook ineens bang dat ik mn baby misschien aan het pletten was :@ Dat je dan een echo krijgt en een geplet kind ziet, maar toen bedacht ik me dat je dan wel overal waarschuwingen had gekregen dat je niet op je buik mag gaan liggen en dat had niemand gezegd...
Sarcasme. Herken het.
  maandag 22 oktober 2012 @ 09:07:11 #41
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118270728
Had ergens gelezen tot een bepaalde aantal wk het geen kwaad kon, zo eens opzoeken.
pi_118270763
Ik vond op mijn buik liggen al heel snel ontzettend ongemakkelijk aanvoelen. Alsof je op een bal ligt te balanceren :D

Op mijn rug werkte ook vrij snel niet meer, dan haal(de) ik minder goed adem. Ook niet bepaald fijn :+

Dus tis linker- of rechterzij. Denk dat ik echt ga genieten van weer op mijn buik kunnen liggen straks :D
pi_118270776
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 09:06 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja dat heb ik dus ook. Krijg ik spontaan een snoeiharde buik en pijn in mn banden, daarom was ik dus ook ineens bang dat ik mn baby misschien aan het pletten was :@ Dat je dan een echo krijgt en een geplet kind ziet, maar toen bedacht ik me dat je dan wel overal waarschuwingen had gekregen dat je niet op je buik mag gaan liggen en dat had niemand gezegd...
Dat vruchtwater beschermt je kind echt wel, baarmoeder wordt op zijn hoogst wat platter. De rest komt wel in de knel en dus ligt het meestal op een gegeven moment niet lekker meer.
pi_118270784
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 09:09 schreef Cocotrimonium het volgende:

Dus tis linker- of rechterzij. Denk dat ik echt ga genieten van weer op mijn buik kunnen liggen straks :D
+1
pi_118270802
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 09:10 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

+1
Nou inderdaad.
En voordat ik van links naar rechts gedraaid ben :@
Met een meidenkwartet
pi_118270812
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 09:11 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Nou inderdaad.
En voordat ik van links naar rechts gedraaid ben :@
Draaien? Wat is dat?
pi_118270836
Ik wilde na mijn bevalling weer op mijn buik liggen en toen had ik stuwing.. :'(
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_118270855
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 09:09 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Dat vruchtwater beschermt je kind echt wel, baarmoeder wordt op zijn hoogst wat platter. De rest komt wel in de knel en dus ligt het meestal op een gegeven moment niet lekker meer.
Ja, het ligt gewoon niet meer lekker, op dat punt kom je vanzelf wel en doe je het niet meer..
pi_118270898
Buik liggen mag tot en met de bevalling, maar ik kan het sinds een week of 10 geleden niet meer.

wel lullig een echo met een plat kind, hihi.

Dromen en dan zo realistisch steeds is echt vervelend, succes daarmee!
pi_118270963
Ik slaap trouwens op mn rug en snurk enorm.... Arme Joene.
pi_118270981
Snurk je normaal ook? :D
pi_118270995
Ik heb de vorige keer tot het eind half op mijn buik / half op mijn zij gelegen. nu nog steeds gelukkig. Wat ik vervelend vind ik dat ik normaal heel veel draai in bed en dat gaat tegen het einde echt niet soepel meer.
pi_118271052
Draaien oww men .. gelijk harde buiken en buikpijn hier dan. dus beter van niet .. maja op een gegeven moment moet je wel.

we zullen vast een echo krijgen vandaag in zkh. is standaard. Maar vent en ik kunnen er niks meer van maken. Krijg wel telkens complimenten dat mijn buik een prima voorbeeld is voor studenten gynaecologie :-) .. dus ik word massaal betast en bekeken .. en dan moeten zij zeggen hoe het kindje ligt .. placenta vruchtwater etc. En iedere keer weer he die 'woow die heeft lange benen!'... ben benieuwd wat voor reus er uiteindelijk uit komt en of het een beetje in verhouding is allemaal haha.

Spannense dagen voor jou Free!

Ja Ophelia met opvoeden kan je niet vroeg genoeg beginnen! Knap dat je het nog zo goed trekt allemaal!
pi_118271056
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 09:21 schreef freecell het volgende:
Snurk je normaal ook? :D
Nee :'(
  maandag 22 oktober 2012 @ 09:32:32 #55
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_118271265
Ik lig nu ook half op mn buik/half op mn zij. En anders op mn rug. Ik heb nog geen geklaag van manlief aangehoord over snurken, dus dat zal wel meevallen :p. Op mn zij liggen is pijnlijk, dan voelt het net alsof mn bekken in elkaar geduwd wordt.

Free, ik ga voor actie!
pi_118271371
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 09:32 schreef pessie het volgende:
Ik lig nu ook half op mn buik/half op mn zij. En anders op mn rug. Ik heb nog geen geklaag van manlief aangehoord over snurken, dus dat zal wel meevallen :p. Op mn zij liggen is pijnlijk, dan voelt het net alsof mn bekken in elkaar geduwd wordt.

Free, ik ga voor actie!
Zij liggen is ook hier geen optie, teveel pijn inderdaad.
pi_118271427
Ik lig nog zoals ik wil :P

Succes vandaag freecell!

Trouwens. Zwanger zijn = enorme boobs toch, TOCH? Waar blijven ze dan? }:| Ik lees in mn app dat ik onderhand al twee maten groter moet hebben en ik had me wel verheugd om ein-de-lijk eens big boobies te hebben, maar 't is nog steeds niet meer dan een handjevol :').

De deceptie _O-
pi_118271500
Even egopost, vandaag 12+1 en voor 't eerst een hartje gehoord! Baarmoeder was al flink gegroeid en alles lijkt in orde! *O*
pi_118271516
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 09:43 schreef Suikertante het volgende:
Even egopost, vandaag 12+1 en voor 't eerst een hartje gehoord! Baarmoeder was al flink gegroeid en alles lijkt in orde! *O*
Yay *O*
pi_118271530
quote:
10s.gif Op maandag 22 oktober 2012 09:40 schreef Hooiwagen het volgende:
Ik lig nog zoals ik wil :P

Succes vandaag freecell!

Trouwens. Zwanger zijn = enorme boobs toch, TOCH? Waar blijven ze dan? }:| Ik lees in mn app dat ik onderhand al twee maten groter moet hebben en ik had me wel verheugd om ein-de-lijk eens big boobies te hebben, maar 't is nog steeds niet meer dan een handjevol :').

De deceptie _O-
Zolang ben je toch nog niet zwanger? Bij mij kwam het pas na een week of 20... Maar ik was dan ook nog niet gestopt met borstvoeding toen ik zwanger werd, misschien dat het daardoor ook wel wat langer duurde...

Inmiddels 70F...

Bestaat er ook maat 70G?
pi_118271535
quote:
Fijn!
pi_118271621
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 09:44 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Zolang ben je toch nog niet zwanger? Bij mij kwam het pas na een week of 20... Maar ik was dan ook nog niet gestopt met borstvoeding toen ik zwanger werd, misschien dat het daardoor ook wel wat langer duurde...

Inmiddels 70F...

Bestaat er ook maat 70G?
Ik ben nu 37w4d en ik wacht nog steeds ;( :+

Suiker, fijn!! *O*
pi_118271637
Suiker, yeeeeey! Fijn!

Mijn borsten zijn misschien 1 cupmaat gegroeid, valt ook wel mee :)
pi_118271654
quote:
^O^ *O*
  maandag 22 oktober 2012 @ 09:51:15 #65
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118271666
Suiker *O*

Tico jep..

Ik zit nu op 75H en moet binnenkort weer upgraden.... }:|
pi_118271685
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 09:44 schreef Ticootje het volgende:

Bestaat er ook maat 70G?
Yep, daar paste ik tien jaar geleden in, maar het shopt voor normale bh's al kut.
pi_118271776
Yay Suiker *O* Lijkt me supergaaf om het hartje te kunnen horen!! Knal jij ook al uit je kleren? Ik heb het afgelopen weekend ineens een echt herkenbaar babybuikje gekregen ipv dat ik gewoon wat vadsig leek O+

Hooiwagen, dat verschilt blijkbaar per persoon :) Die apps moet je ook niet altijd geloven hoor. Het KAN, maar het klopt niet altijd. Wij hebben een baby-app en volgens dat ding moet ons kind inmiddels 10 cm zijn... Dat kleine ding is nu 5,5 ofzo en dat klopt prima met wat het hoort te zijn :)
Sarcasme. Herken het.
pi_118271910
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 09:51 schreef Logician78 het volgende:
Suiker *O*

Tico jep..

Ik zit nu op 75H en moet binnenkort weer upgraden.... }:|
75 is een beetje een ding... Ik zit er denk net tussen ofzo. Bij een nieuwe bh zit 70 een weekje wat krap, maar daarna echt goed... 75 zit in de winkel meteen goed, maar na een week kruipt het naar boven..

Maar zodra je bij F zit, kun je de normale winkels wel vergeten lijkt het op. Voor nu denk ik dat ik echt nog wel even in deze maat kan zitten, ik kon er nog iets in groeien zei de verkoopster...
Punt vind ik ook, je hebt ook niet echt een bh voor een 10tje in deze rare maten... Omdat ik weet zodra bevallen en borstvoeding, dan zakt het wel weer terug naar dit of een E cup, en na een jaar zelfs weer een D... Dus om dan over een maand nog een dure bh te halen in 70G... Vind ik ook weer zo..

Maar goed... blablabla... Ik kijk bij de 36/37 weken wel even welke maat ik dan heb en dan schaf ik een goede maat voedingsbh aan... Dat ga ik nu zeker niet doen. Ik heb thuis nu 75 F en G liggen, misschien pas ik die dan gewoon.
pi_118271924
Krijgen jullie geen last van je nek/rug met die enorme borsten?!
Sarcasme. Herken het.
pi_118271925
Ja die app die ik heb komt ook niet helemaal overeen met de lengte/gewicht die in het ziekenhuis geschat wordt :) .. Meestal zit draakje eronder terwijl ze volgens het zkh exact op het gemiddelde ligt iedere keer.

Jeetje Logi, jij alweer upgraden?
Mijn boobs zijn in de laatste week ook weer gegroeid (en ze produceren VEEL melk op het moment ):O ):O ) .. Gelukkig stevige sportbh''s op de groei gekocht en alles past er nog netjes in. Geen idee of dat dadelijk nog zo is met de stuwing enzo, denk dat ik dat geheid mee mag maken gezien het feit dat ze nu al zo reageren en draakje nog niet eens geboren is..

Suiker fijn dat alles in orde is! :)

Hooiwagen, die boobs komen heus wel! Tot 20 weken zag je amper aan me dat ik zwanger was .. Maar de tijd erna! Mijn goeie god .. Pamela Andersom is er niks bij terwijl ik eerst een bescheiden cupje had. :o
pi_118271967
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:04 schreef Spirit82 het volgende:
Krijgen jullie geen last van je nek/rug met die enorme borsten?!
Dat enorme valt echt heel erg mee... Mijn borsten zijn niet groter dan die van een vrouw met 85 C. Misschien zelfs wel kleiner...

De cup gaat mee met de omvang he? 70 F = 75 E = 80 D = 85 C.... Ongeveer dan he, qua cupgrootte.
pi_118271977
*O* Suikertante, wat leuk!
pi_118271990
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:04 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja die app die ik heb komt ook niet helemaal overeen met de lengte/gewicht die in het ziekenhuis geschat wordt :) .. Meestal zit draakje eronder terwijl ze volgens het zkh exact op het gemiddelde ligt iedere keer.

Jeetje Logi, jij alweer upgraden?
Mijn boobs zijn in de laatste week ook weer gegroeid (en ze produceren VEEL melk op het moment ):O ):O ) .. Gelukkig stevige sportbh''s op de groei gekocht en alles past er nog netjes in. Geen idee of dat dadelijk nog zo is met de stuwing enzo, denk dat ik dat geheid mee mag maken gezien het feit dat ze nu al zo reageren en draakje nog niet eens geboren is..

Suiker fijn dat alles in orde is! :)

Hooiwagen, die boobs komen heus wel! Tot 20 weken zag je amper aan me dat ik zwanger was .. Maar de tijd erna! Mijn goeie god .. Pamela Andersom is er niks bij terwijl ik eerst een bescheiden cupje had. :o
Jij ging geen borstvoeding geven he? Zorg dan inderdaad voor een lekkere stevige bh bij de stuwing, en dat fabeltje van die koolbladeren bij stuwing, dat werkt echt!
pi_118272010
Oh en ik had gister een hele leuke slinger voor in het wiegje gekocht...

Ik moest m even delen met jullie.
pi_118272026
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:07 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Jij ging geen borstvoeding geven he? Zorg dan inderdaad voor een lekkere stevige bh bij de stuwing, en dat fabeltje van die koolbladeren bij stuwing, dat werkt echt!
Nee dat heb je inderdaad goed onthouden! Haha en die tip kreeg ik inderdaad al!
En appelstroop in diepvrieszakjes en dat dan in de diepvries? Kan jij daar meer over zeggen? Ben bang dat die dingen zich vast vriezen aan mijn tepels (net als dat je als het gevroren heeft niet met je tong over een lantaarnpaal moet gaan .. dat effect :+ )
pi_118272059
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:08 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

En appelstroop in diepvrieszakjes en dat dan in de diepvries? Kan jij daar meer over zeggen? Ben bang dat die dingen zich vast vriezen aan mijn tepels (net als dat je als het gevroren heeft niet met je tong over een lantaarnpaal moet gaan .. dat effect :+ )
AAUUWWW :'(
Sarcasme. Herken het.
pi_118272072
Ja kan het maar beter even vragen aan de ervaringsdeskundigen voordat ik dadelijk de wizzkid uit ga hangen en jullie me moeten redden :+ :D
pi_118272075
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:08 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Daar heb ik echt nog nooit van gehoord nee... Maar koolbladeren is wel een hele vaak gebruikte... Als je echt last hebt mag je gewoon paracetamol (mits je dat normaal ook mag he?) als het zeer doet. Koeling werkt ook goed als het pijnlijk is.
pi_118272095
Dank voor jullie medejompels! :D

En wat een ultiem fijne slinger Tico! O+

Ik heb wel een nieuwe beha gekocht, iets meer dan een cupmaat gegroeid nu. Spirit, ik lijk 's avonds zwanger, maar 's morgens is het een beetje een sneu buikje nog ;) Darmen dus, lijkt me!
pi_118272163
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:11 schreef Suikertante het volgende:
Dank voor jullie medejompels! :D

En wat een ultiem fijne slinger Tico! O+

Ik heb wel een nieuwe beha gekocht, iets meer dan een cupmaat gegroeid nu. Spirit, ik lijk 's avonds zwanger, maar 's morgens is het een beetje een sneu buikje nog ;) Darmen dus, lijkt me!
Het komt bij de hema vandaan, return to sender project... Dus je steunt er ook nog wel iets van een goed doel mee.

Ik vond m zo leuk en mn gok dat het precies de goede lengte was klopte ook.. En mooie felle kleuren, misschien dat baby daardoor de slinger vrij snel wel wazig ziet...
pi_118272167
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:10 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja kan het maar beter even vragen aan de ervaringsdeskundigen voordat ik dadelijk de wizzkid uit ga hangen en jullie me moeten redden :+ :D
Ik heb ook geen bv gegeven, mijn kraam deed kraamverband in stukken knippen en dat vochtig maken en in de vriezer in een zakje, eenmaal bevroren deed ik als ik last had dat zakje in een hydrofiel washandje en dat kon ik dan een beetje buigen en schoof ik zo in mijn megastrakke beha en dat was toch fijn :) En absoluut niet onder een warme douche met je boezem want dan word het weer erger ;)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_118272230
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:14 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Het komt bij de hema vandaan, return to sender project... Dus je steunt er ook nog wel iets van een goed doel mee.

Ik vond m zo leuk en mn gok dat het precies de goede lengte was klopte ook.. En mooie felle kleuren, misschien dat baby daardoor de slinger vrij snel wel wazig ziet...
Lijkt me ook superleuk om zelf dingetjes uit te zoeken en te kopen :)

Ik ben een beetje bang dat wij overladen gaan worden met troep en ons dan verplicht voelen het te gaan gebruiken... Zo hebben we zaterdag van vrienden een mobile gekregen. Superlief hoor, maar wat een lelijk ding en wat een snertgeluid komt eruit. Ik wil die troep helemaal niet :(
Sarcasme. Herken het.
pi_118272276
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:17 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Lijkt me ook superleuk om zelf dingetjes uit te zoeken en te kopen :)

Ik ben een beetje bang dat wij overladen gaan worden met troep en ons dan verplicht voelen het te gaan gebruiken... Zo hebben we zaterdag van vrienden een mobile gekregen. Superlief hoor, maar wat een lelijk ding en wat een snertgeluid komt eruit. Ik wil die troep helemaal niet :(
Vervelend is dat ja...
Kan het niet geruild worden? Dat klinkt misschien een soort bot, maar misschien heeft ze het bonnetje nog en kun je er 1 uitkiezen die je wel leuk vind?
pi_118272327
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:19 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Vervelend is dat ja...
Kan het niet geruild worden? Dat klinkt misschien een soort bot, maar misschien heeft ze het bonnetje nog en kun je er 1 uitkiezen die je wel leuk vind?
Dat kan ik haar toch niet aan doen? Sowieso is het de vriendin die laatst een miskraam heeft gehad, dus heb het gevoel alsof ik voorzichtig met haar moet zijn. Wat moeilijk is, want soms voelt het een beetje alsof ze mijn zwangerschap kaapt :@
Sarcasme. Herken het.
pi_118272347
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:22 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dat kan ik haar toch niet aan doen? Sowieso is het de vriendin die laatst een miskraam heeft gehad, dus heb het gevoel alsof ik voorzichtig met haar moet zijn. Wat moeilijk is, want soms voelt het een beetje alsof ze mijn zwangerschap kaapt :@
Bewaak je eigen grenzen daarin ja... Misschien is het in dit geval niet zo handig nee...
pi_118272376
Heb je het wiegje al klaar staan Tico :o

De babykamer is hier nog steeds rommelhok, kreeg er vannacht ineens stress over }:|
pi_118272415
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:23 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Bewaak je eigen grenzen daarin ja... Misschien is het in dit geval niet zo handig nee...
Ik had al bedacht dat ik spontaan van mn ouders ook een mobile zou krijgen (die ik dan natuurlijk zelf heb uitgezocht/gekocht) en dan misschien die mobile van hun alleen als ze langskomen (als ik daaraan denk :') )

Maar hebben jullie daar geen tactieken voor, om te voorkomen dat mensen jullie overspoelen met allemaal lief/goedbedoelde kadootjes waar je echt helemaal niks mee wilt/kunt? Wij wonen nu op 60m2 en we hebben simpelweg geen plek voor 50 rompertjes of bergen speelgoed of wat dan ook...
Sarcasme. Herken het.
pi_118272437
quote:

[..]

Ik zou gewoon aan haar vragen of het nog geruild kan worden.
Na een miskraam ben je verdrietig, niet van porselein ;) .
pi_118272443
quote:

[..]

Kun je geen twee mobiles gebruiken? Wij hebben zelf boven en onder een box staan. De minst leuke mobile hang ik boven :)

Hoe bedoel je trouwens kapen van de zwangerschap? Geen aandacht ervoor of zich nu botvieren op jouw zwangerschap, zeg maar?
pi_118272477
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:28 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Ik zou gewoon aan haar vragen of het nog geruild kan worden.
Na een miskraam ben je verdrietig, niet van porselein ;) .
En je hebt wel gelijk dat ze niet van porselein is... maar toch kan ik het gewoon niet over mn hart verkrijgen om iets waar zij van heeft genoten (lijkt me moeilijk en fijn tegelijk om babydingen uit te zoeken voor anderen) af te kraken. Alsof het niet goed genoeg voor me is, terwijl ik het gebaar echt enorm waardeer.
Sarcasme. Herken het.
pi_118272486
Geen tactiek hier helaas Spirit. Ik zit daar ook een beetje mee. Moeders overlaadt ons met cadeautjes (o.a. muziekdoosje) en vraagt iedere keer weer of ik hem al op mijn buik heb gelegd zodat draakje aan het geluid kan wennen. Gebreide spulletjes waarvan ik weet dat ik ze nooit zal gebruiken (heb zelf een bloedjehekel aan het gekriebel van wol .. ga ik mijn kind dadelijk niet aan doen :+ ). Dus veel zal ongebruikt in een lade terecht komen ben ik bang .. :{

Lastig idd!
pi_118272512
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:25 schreef Estrys het volgende:

De babykamer is hier nog steeds rommelhok, kreeg er vannacht ineens stress over }:|
Ja <3

En elke dag moet J even zeggen dat er nog steeds geen baby ligt...
pi_118272514
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:26 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik had al bedacht dat ik spontaan van mn ouders ook een mobile zou krijgen (die ik dan natuurlijk zelf heb uitgezocht/gekocht) en dan misschien die mobile van hun alleen als ze langskomen (als ik daaraan denk :') )

Maar hebben jullie daar geen tactieken voor, om te voorkomen dat mensen jullie overspoelen met allemaal lief/goedbedoelde kadootjes waar je echt helemaal niks mee wilt/kunt? Wij wonen nu op 60m2 en we hebben simpelweg geen plek voor 50 rompertjes of bergen speelgoed of wat dan ook...
Ik vind eigenlijk altijd alles leuk O+ Ook als ik het zelf niet zou kiezen. Dat andere mensen ook enthousiast zijn en daarom iets hebben uitgezocht, maakt het voor mij dan vanzelf leuk :)

En anders gewoon in ieder geval straks aangeven op het geboortekaartje? Een soort cadeautip?

Toen wij trouwden, stond er als cadeautip bijvoorbeeld "geen bloemen of puppies". Vind bloemen heel leuk, maar vind het echt zonde om weet-ik-hoeveel-bossen tegelijk te krijgen die dan allemaal net een week staan. Heb ik bovendien niet eens de vazen voor :P
pi_118272532
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:28 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Kun je geen twee mobiles gebruiken? Wij hebben zelf boven en onder een box staan. De minst leuke mobile hang ik boven :)

Hoe bedoel je trouwens kapen van de zwangerschap? Geen aandacht ervoor of zich nu botvieren op jouw zwangerschap, zeg maar?
We wonen in een tweekamer appartement, dus kruimel heeft niet eens een eigen slaapkamer ;)

En ze botviert zich juist op mn zwangerschap. Ze wil alles weten en zien, stuurt om de dag berichtjes over hoe het met me is. Zegt dat ze vanalles voor me gaat doen en organiseren. Lief zat zit ook op te vreten toen ze zei dat ze een fles martini en een broodje filet american voor me mee zou nemen als ik bevallen was (moet er niet aan denken). Hij helemaal jaloers: "IK hoor voor jou te zorgen!!" :( Het komt een beetje beklemmend over.
Sarcasme. Herken het.
pi_118272608
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:33 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

We wonen in een tweekamer appartement, dus kruimel heeft niet eens een eigen slaapkamer ;)

En ze botviert zich juist op mn zwangerschap. Ze wil alles weten en zien, stuurt om de dag berichtjes over hoe het met me is. Zegt dat ze vanalles voor me gaat doen en organiseren. Lief zat zit ook op te vreten toen ze zei dat ze een fles martini en een broodje filet american voor me mee zou nemen als ik bevallen was (moet er niet aan denken). Hij helemaal jaloers: "IK hoor voor jou te zorgen!!" :( Het komt een beetje beklemmend over.
Oh, ja, dan wordt het een beetje lastig qua ruimte idd :+

En dat lijkt me lastig hoor. Als het nu was dat ze vooral aandacht had voor haar mk, dan zou ik denken, dan gaat op den duur wel over (zat ze misschien nog in het acceptatieproces ofzo). Maar hoe je hiermee moet omgaan? Poeh. Al eens proberen met haar te praten? Dat je het ontzettend lief vindt, maar.... Maar wat? Meh, lastig dus!
pi_118272633
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:33 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Maar dat beklemmende zou ik wel zeggen... Maar dan subtiel... Dat je het echt heel leuk vindt dat ze zo begaan is met je, maar dat het je niet helemaal lekker zit...
pi_118272644
Ik heb ook geen borstvoeding gegeven en geen last van stuwing gehad, dus dat kan ook :-)

Lastige situatie spirit. Hier krijg ik wel dingen maar van mensen die dichtbij staan en mijn smaak kennen.
En 1 dag geshopt met mijn moeder toen ook eea gekregen maar wel zelf uitgezocht.
pi_118272713
Jeetje Spirit, lastig zeg.
Ik lees aandachtig mee want mijn vriendin wilde heel graag dat ik heel erg betrokken was bij haar zwangerschap en andersom heb ik dat wat minder nu.. had ik toen niet goed over nagedacht. En nu weet ik niet of ze verwacht dat ik haar ook óveral bij betrek...
pi_118272745
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:07 schreef Ticootje het volgende:
Oh en ik had gister een hele leuke slinger voor in het wiegje gekocht...

[ afbeelding ]

Ik moest m even delen met jullie.
keischattig O+
pi_118272785
Ik snap dat geclaim in vriendschappen gewoon helemaal niet... Mensen die dan opeens bepaald gedrag van je verwachten..

Maken mensen het zichzelf niet onnodig moeilijk denk ik dan.
pi_118272795
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 08:07 schreef Estrys het volgende:
Ik had al spijt dat ik manlief gevraagd had om mee te gaan, 't kon allemaal niet snel genoeg gaan bij de gyn, we hebben amper zelf iets kunnen zien op de echo, was snel hoofd meten, buik meten, dat is dan 2700 gram, bedankt en tot binnen 5 weken...
Dus hij gaat niet veel missen ;)
pi_118272815
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 08:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
Word zelf ieder 1,5u wakker om te plassen. Soms, als ik geluk heb, wel eens 2 uur. Maar 't wijkt vaker af naar onder (1 uurtje slapen en weer plassen) dan naar boven :+

Ben blij dat ik vrij snel weer in slaap val, anders sliep ik dus praktisch niks :D
damn :{ , dat zou ik echt niet trekken...
Gelukkig daar dan weer geen last van. En gelukkig dat jij wel kan doorslapen erna coco!
pi_118272833
Suikertante, gefeliciteerd met je goede echo!

Die Return to Sender-dingen vind ik sowieso vaak erg leuk O+

Hier vannacht wakker geworden van de pijnlijke steken in mijn borsten. Herkende het niet, maar het zal er wel weer bij horen. Het is nu nog aanwezig. Raar ding, zo'n lichaam :+
pi_118272857
quote:
Whoopie :D w/
pi_118272902
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:25 schreef Estrys het volgende:
Wij dit weekend ook grote baby-voorbereidingen gedaan: park staat klaar, bedje op onze kamer en dat in babykamer geïnstalleerd. Geeft me rust :).
En volgende week samen met m'n mama en haar naaimachine lekker frullen en nog wat laatste spulletjes maken, kijk er zo naar uit :s)

En hier qua BH + 2 maten, al een tijdje. Ik heb een aantal goeie BH's bijgekocht. Nu begin ik te merken dat die weer wat krap zitten, maar ik weiger in de eerste plaats een grotere cupmaat te aanvaarden en in de 2de plaats, voor die maand nu nog, ik doe wel m'n ruimste modelletjes aan en rond de geboorte kijk ik dan hoe het zit voor wat borstvoedingsbh's.
pi_118272934
Spirit, ik heb zo'n zus. Tenminste, bij de eerste was ze zo. Maar zij had/heeft een grote kinderwens, dat is ondanks de mmm nooit gelukt, dus ik heb haar op momenten op haar manier laten 'mee genieten'. Maar ik had toen geen man die me steunde, dus ik vond het soms wel fijn. Soms niet, maar dan zei ik dat. Het is allemaal goedbedoeld, denk ik maar, maar ik zou het wel bespreekbaar maken als ik jou was. Sowieso kan ik persoonlijk niet zo goed tegen mensen die me alleen nog als zwanger zien en niet meer als mezelf, ofzo.
pi_118272939
Jaaa wat leuk Liza, ik ga woensdag voor het eerst iets maken op de naaimachine, hopelijk een maxicozy-compatible omslagdoek waarvan ik het patroon hier ergens op het forum tegenkwam O+
pi_118272954
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:43 schreef OooLizaooO het volgende:
damn :{ , dat zou ik echt niet trekken...
Gelukkig daar dan weer geen last van. En gelukkig dat jij wel kan doorslapen erna coco!
Oh, het valt wel mee hoor :) Is vooral erger geworden tijdens mijn verlof. Dus ik hoef niet per se vroeg op te staan (al probeer ik het meestal wel, anders is het zo zonde van de dag :+ ).

En wat je al zegt, ik val vrij snel weer in slaap, denk dat dat enorm scheelt! :)
pi_118272969
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:49 schreef Suikertante het volgende:
Jaaa wat leuk Liza, ik ga woensdag voor het eerst iets maken op de naaimachine, hopelijk een maxicozy-compatible omslagdoek waarvan ik het patroon hier ergens op het forum tegenkwam O+
idem :D
ik doe al het niet-naaimachine-gedoe en mijn mama doet de rest ;).
En we gaan zelf een boxkleed maken en ik ga een dekentje haken *O*
Waar vind je trouwens fleece-stof met een leuke print (en jongetjesvriendelijk :+)
pi_118272993
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:49 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh, het valt wel mee hoor :) Is vooral erger geworden tijdens mijn verlof. Dus ik hoef niet per se vroeg op te staan (al probeer ik het meestal wel, anders is het zo zonde van de dag :+ ).

En wat je al zegt, ik val vrij snel weer in slaap, denk dat dat enorm scheelt! :)
Gelukkig is je verlof al begonnen, dan kan je inderdaad gewoon lekker wat langer blijven liggen!
Hoop dat zoonlief me in de herfstvakantie ook die rust gunt ;)

En sorry voor al het gequote-reactie, quote-reactie, da's de enige manier dat ik niet teveel vergeet :X
pi_118273001
Ik moet nu tussen de 8 a 10 keer per nacht. De VK heeft gevraagd of ik voor de zekerheid morgen even urine inlever bij de HA, maar het zou er ook gewoon bij kunnen horen, ach ja.

Had vanmorgen wel mijn wekker een uur te laat gezet, waardoor ik tussen het moment van wekker en het moment van VK-afspraak exact vijf minuten had om er vanuit bed heen te rennen. Vliegende start!!
pi_118273027
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:49 schreef L-E het volgende:
Spirit, ik heb zo'n zus. Tenminste, bij de eerste was ze zo. Maar zij had/heeft een grote kinderwens, dat is ondanks de mmm nooit gelukt, dus ik heb haar op momenten op haar manier laten 'mee genieten'. Maar ik had toen geen man die me steunde, dus ik vond het soms wel fijn. Soms niet, maar dan zei ik dat. Het is allemaal goedbedoeld, denk ik maar, maar ik zou het wel bespreekbaar maken als ik jou was. Sowieso kan ik persoonlijk niet zo goed tegen mensen die me alleen nog als zwanger zien en niet meer als mezelf, ofzo.
Misschien is dit het inderdaad wel. Mijn moeder heeft daar ook een handje van: steeds aan mn buik zitten en glunderen dat ze weer oma wordt. Ook heel lief, maar soms voel ik me net een broedmachine. Shit, ik ben gewoon jaloers op mn eigen kind :')
Sarcasme. Herken het.
pi_118273043
Freecell, hoe gaat ie? :+
Welke optie heb je zelf het liefst?
Nog wachten en uitbroeden tot 37 weken en inleiden of toch natuurlijk "te vroeg" bevallen?
pi_118273065
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:52 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Misschien is dit het inderdaad wel. Mijn moeder heeft daar ook een handje van: steeds aan mn buik zitten en glunderen dat ze weer oma wordt. Ook heel lief, maar soms voel ik me net een broedmachine. Shit, ik ben gewoon jaloers op mn eigen kind :')
M'n moeder is erg lief, maar meer geïnteresseerd in het praktische. TEgen haar moet ik soms wel eens zeggen: voel nu toch eens de kleine schopt :D.
M'n schoonmoeder daarentegen, te pas en te onpas, en van haar kan ik het écht niet hebben :r
pi_118273087
quote:

[..]

Dat vind ik dan altijd weer heel lief O+

Wat ik wel soms een beetje irritant kan vinden, is als mijn moeder nog de allerlichtste zakjes uit mijn handen trek, want "jij moet niet tillen!". Niet alleen mijn moeder overigens, maar iedereen die me behandelt alsof ik ineens gehandicapt ben ipv zwanger :+

Wat tegelijk ook juist weer ontzettend lief is O+
pi_118273096
quote:

[..]

:D

Zwanger zijn is heel leuk en bijzonder, maar als álle aandacht daarnaar uitgaat raakt je sprankelende persoonlijkheid :+ een beetje onderbelicht he? Er is zoveel meer in de wereld, soms vergeten mensen om je heen dat. :)
pi_118273137
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:54 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Wat ik wel soms een beetje irritant kan vinden, is als mijn moeder nog de allerlichtste zakjes uit mijn handen trek, want "jij moet niet tillen!". Niet alleen mijn moeder overigens, maar iedereen die me behandelt alsof ik ineens gehandicapt ben ipv zwanger :+

Jaaa, Vriendje heeft er een handje van. 'Nee, laat mij dat toiletpapier maar tillen hoor lief!' Wtf? :')

Het is lief. Nu nog wel. :+
pi_118273139
quote:

[..]

Ja!! Ook heeeeel herkenbaar!! Van lief mocht ik laatst niet eens mn handtas meer dragen. Kom op hey :')
Sarcasme. Herken het.
pi_118273167
Ik geloof dat ik nog maar ff wacht met vertellen aan de ouders :'). Neig nu om het toch pas te vertellen als voorbij de 12 weken ben. Dat is ergens eind november.
pi_118273200
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:57 schreef Hooiwagen het volgende:
Ik geloof dat ik nog maar ff wacht met vertellen aan de ouders :'). Neig nu om het toch pas te vertellen als voorbij de 12 weken ben. Dat is ergens eind november.
Wij gaan aardig gelijk op, geloof ik. Hoe ver ben jij nu? :)
  maandag 22 oktober 2012 @ 10:59:22 #121
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_118273224
free heeft de buit nog binnen zag ik, succes met alles ^O^

vandaag 30 weken *O* de tijd vliegt echt voorbij :o
-O- voor alle slechte nachten, hier vanacht ook weer 1
was kotsmisselijk en had buikpijn viel in slaap en werdt om half 1 wakker en alles leek nog even erger,
toen maar even op de bank tv gaan kijken en uiteindelijk daar in slaap gevallen.

over groeiende voorgevels ben ik van een 57 c naar een 90 e gegaan
en die zitten nu ook aardig vol zeg maar.
zach trouwens van de week een advertentie bij ons in de krant dat er hier een winkel was die tot kk ging, kan het nu zo snel even niet meer vinden.
W
Z
E
pi_118273230
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:55 schreef L-E het volgende:

[..]

:D

Zwanger zijn is heel leuk en bijzonder, maar als álle aandacht daarnaar uitgaat raakt je sprankelende persoonlijkheid :+ een beetje onderbelicht he? Er is zoveel meer in de wereld, soms vergeten mensen om je heen dat. :)
Dat mensen ook zeggen: je hebt nu belangrijkere dingen om aan te denken. Ik word daar altijd erg opstandig van. Alsof het verdomme niet genoeg is dat ik geen koffie meer drink, geen rauw vlees meer eet, geen alcohol meer... geen normale nieuwe kleren meer, geen leuke setjes lingerie meer, zelfs geen teennagels meer lakken of haar verven :( stom internet :(
Sarcasme. Herken het.
pi_118273263
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:59 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dat mensen ook zeggen: je hebt nu belangrijkere dingen om aan te denken. Ik word daar altijd erg opstandig van. Alsof het verdomme niet genoeg is dat ik geen koffie meer drink, geen rauw vlees meer eet, geen alcohol meer... geen normale nieuwe kleren meer, geen leuke setjes lingerie meer, zelfs geen teennagels meer lakken of haar verven :( stom internet :(
Van wie mag jij je teennagels niet meer lakken? :D
pi_118273283
Exact 8 weken vandaag volgens de app. De echo lag 1 dagje voor, maar ik houd laatste menstruatiedatum aan als leidraad. Die ene dag.
pi_118273297
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:00 schreef L-E het volgende:

[..]

Van wie mag jij je teennagels niet meer lakken? :D
In nagellak kan spul zitten dat dan ook weer niet goed is.. ofzo. Uit voorzorg doe ik het gewoon allemaal niet :+

En niet meer stappen, niet meer zoveel met vrienden afspreken, niet meer lekker uit eten of naar de bios, zelfs de leuke kant van mn werk kan niet meer omdat ik zo verdomde moe ben :(

AAAAAAAHHH :( Vandaag is niet zo mijn dag denk ik :')
Sarcasme. Herken het.
pi_118273355
Dit heb ik niet gelezen hoor. Ik lak mijn teennagels, want dat doe ik al jaren :(
pi_118273356
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:01 schreef Hooiwagen het volgende:
Exact 8 weken vandaag volgens de app. De echo lag 1 dagje voor, maar ik houd laatste menstruatiedatum aan als leidraad. Die ene dag.
Ik ben vandaag 7 weken (geloof ik) :)

Donderdag horen we of die termijn klopt. Hopelijk klopt er meer. O+
pi_118273367
quote:

[..]

Dit doen mensen al bij mij vanaf week 10 :o :'(
pi_118273380
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:59 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Huh???

Serieus?

Ik koop zat leuke nieuwe kleding, koop mooie goede lingerie... Ik gooi gewoon kleurspoeling door mn haartjes en als ik me gelukkig zou voelen van mn teennagels lakken zou ik ook dat zeker niet laten, ware het niet dat ik er nu wat moeilijk bij kom..

Dat je geen alcohol drinkt en rauw vlees eet, dat kan inderdaad echt kwaad.. Maar ontzeg jezelf niet teveel...
pi_118273414
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:01 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

In nagellak kan spul zitten dat dan ook weer niet goed is.. ofzo. Uit voorzorg doe ik het gewoon allemaal niet :+

En niet meer stappen, niet meer zoveel met vrienden afspreken, niet meer lekker uit eten of naar de bios, zelfs de leuke kant van mn werk kan niet meer omdat ik zo verdomde moe ben :(

AAAAAAAHHH :( Vandaag is niet zo mijn dag denk ik :')
Misschien trekt die vermoeidheid ook wel weer even weg he? Dan kun je best nog ff lekker biosje doen, en wat is er mis met de film van 7 uur?
pi_118273436
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:43 schreef OooLizaooO het volgende:

[..]

Ik had al spijt dat ik manlief gevraagd had om mee te gaan, 't kon allemaal niet snel genoeg gaan bij de gyn, we hebben amper zelf iets kunnen zien op de echo, was snel hoofd meten, buik meten, dat is dan 2700 gram, bedankt en tot binnen 5 weken...
Dus hij gaat niet veel missen ;)
Dat zijn de normale controles hier, die zijn inderdaad niet bijster spannend, maar voor een groeiecho wordt hier in het ziekenhuis toch wel een kwartier uitgetrokken om goed te kijken met uitleg en ruimte voor vragen.
pi_118273465
Laat me met rust. Ik zwelg in zelfmedelijden ;(

En ik ga NU mijn teennagels lakken O+
Sarcasme. Herken het.
pi_118273478
*O*
pi_118273479
Ik laat niet zoveel hoor, voor deze zwangerschap. Roken deed ik al niet, alcohol en rauw vlees laat ik staan. That's it, geloof ik.
pi_118273493
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:06 schreef Spirit82 het volgende:
Laat me met rust. Ik zwelg in zelfmedelijden ;(

En ik ga NU mijn teennagels lakken O+
Nu het nog kan O+
pi_118273495
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:03 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Huh???

Serieus?

Ik koop zat leuke nieuwe kleding, koop mooie goede lingerie... Ik gooi gewoon kleurspoeling door mn haartjes en als ik me gelukkig zou voelen van mn teennagels lakken zou ik ook dat zeker niet laten, ware het niet dat ik er nu wat moeilijk bij kom..

Dat je geen alcohol drinkt en rauw vlees eet, dat kan inderdaad echt kwaad.. Maar ontzeg jezelf niet teveel...
Haar verven enzo doe ik idd ook nog gewoon :) Teennagels lakken zou ik ook niet meer kunnen, geloof ik :+

Gisteren het oerwoud dat mijn bikinilijn was, gesnoeid. Ik kan het alleen zelf echt niet meer zien :') Dus M. heeft me een spiegel voor gehouden terwijl ik onder de douche stond te kappen. Een van de meest onsexy momenten tot nu toe :D :+

En het resultaat laat nog steeds te wensen over :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_118273524
quote:

[..]

Ik roep al maanden heel consequent dat ik geen lepra heb :P
pi_118273539
Free, heel veel succes alvast. Ik hoop voor je dat je niet hoeft worden ingeleid.
pi_118273545
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:07 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Haar verven enzo doe ik idd ook nog gewoon :) Teennagels lakken zou ik ook niet meer kunnen, geloof ik :+

Gisteren het oerwoud dat mijn bikinilijn was, gesnoeid. Ik kan het alleen zelf echt niet meer zien :') Dus M. heeft me een spiegel voor gehouden terwijl ik onder de douche stond te kappen. Een van de meest onsexy momenten tot nu toe :D :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D!
pi_118273548
quote:

[..]

SPOILER
:D _O-
  maandag 22 oktober 2012 @ 11:09:42 #141
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_118273575
quote:

[..]

SPOILER
dat laat ik mooi aan (8> over
die kan dat veeeeeel mooier als ik op het moment :+
W
Z
E
  maandag 22 oktober 2012 @ 11:10:05 #142
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_118273587
quote:

[..]

SPOILER
:D :D _O-
Heerlijk. Ik deed het idd maar op gevoel (ben toch blind zonder lenzen dus ik zag het normaal ook al niet onder de douche :+) en dan vroeg ik idd aan manlief; en, nog een beetje netjes? Hij: joah, best aardig. :7
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_118273592
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:09 schreef rebel-angel het volgende:

[..]

dat laat ik mooi aan (8> over
die kan dat veeeeeel mooier als ik op het moment :+
Dat durft M. niet. Bang dat hij me snijdt/verminkt :P
pi_118273605
quote:

[..]

SPOILER
Hm... Ik heb gelukkig iemand die daar zo enorm niet druk om maakt... Ik kan er erg mee zitten dat ik er niet goed bij kan, beetje op de tast en dat ik lang geen zin heb om het nu bij te houden.. En dan voel ik me zo ongelovelijk onsexy...

En dan heerlijk de opmerking dat het hem in elk geval geen reet interesseert... Dan denk ik ook weer, waar maak ik me nou zo druk om...
pi_118273652
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:10 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hm... Ik heb gelukkig iemand die daar zo enorm niet druk om maakt... Ik kan er erg mee zitten dat ik er niet goed bij kan, beetje op de tast en dat ik lang geen zin heb om het nu bij te houden.. En dan voel ik me zo ongelovelijk onsexy...

En dan heerlijk de opmerking dat het hem in elk geval geen reet interesseert... Dan denk ik ook weer, waar maak ik me nou zo druk om...
Ik scheer me niet voor hem, maar voor mijn eigen gevoel idd. Dus fijn dat hij het niet erg vindt, maar dat maakt niet dat ik me ineens wél sexy voel als het woest en wild de pan uit groeit :+

Ik kan overigens erg goed op de tast scheren. Een talent dat van pas gaat komen!
pi_118273689
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:07 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Ik roep al maanden heel consequent dat ik geen lepra heb :P
Dat ik niet terminaal ben en niets aan mn handen mankeer... Maar wat wel tot gevolg heeft dat ik gewoon teveel doe, en daardoor toch ook van de vk hoor dat ik rustiger moet doen, want harde buiken wil toch wel zeggen dat ik teveel bezig ben.. (Ja duh, ik heb er nog 2 he?)
Maar ook dat als ik het hele huishouden op vrijdag weer heb gedaan dat ik in de avond wel kan janken hoeveel pijn ik heb en me werkelijk geen positie meer kan aanmeten die geen zeer doet...

Dan wordt er wel iemand boos hier...
pi_118273698
quote:

[..]

Ik hou het nu even bij elektrisch, zo'n tondeuse standje zeg maar. Gewoon kort genoeg om niet vervelend te zijn.
pi_118273703
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:11 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik scheer me niet voor hem, maar voor mijn eigen gevoel idd. Dus fijn dat hij het niet erg vindt, maar dat maakt niet dat ik me ineens wél sexy voel als het woest en wild de pan uit groeit :+

Ik kan overigens erg goed op de tast scheren. Een talent dat van pas gaat komen!
Ik voel me sowieso vreselijk onsexy met die stomme buik... Mn muts kan er ook nog wel bij...
pi_118273718
quote:

[..]

Ja ik zou me net voelen als nu met mn grijze haren en mn ongelakte teennagels als ik met zo'n ontplofte mol zou rondlopen...
Sarcasme. Herken het.
pi_118273720
quote:

[..]

Oh, zo is hij ook :Y Ik ben waarschijnlijk de enige van ons twee die het wat boeit hoe het daar uitziet. Dus dat is dan wel weer heel fijn :) Maar zelf vind ik het niet heel leuk, nee. Nu hou ik het al veel minder goed/regelmatig bij dan eerst, alleen gisteren bedacht ik me dat ik het liefst wel een beetje charmant ga bevallen! Dus toen moest er gekapt worden :P

Alsof er zoiets bestaat, maar dat terzijde :+

Oh, en M. zei zelf al dat ze 'daar heus wel erger gewend zijn'. Maar toch he? Voor mezelf voelt het fijner om het in ieder geval een beetje een soort van bij te houden :+

Enf, ik heb ook een bril/lenzen. Dus zelfs met spiegel voor gaat het inderdaad niet optimaal :P :s)
pi_118273728
quote:

[..]

Ik lakte ook gewoon mijn teen nagels en verfde mijn haar!
Op het eind van de zwangerschap ging ik juist nog ff naar de pedicure en liet ik haar mijn teennagels doen, ideaal.

En over onsexy gesproken...
Ik had laatst de slappe lach met mijn man, eerst moest hij me in en uit bed helpen, daarna bij de w.c. en daarna helpen met kolven. Ik zei al tegen hem "dit komt nooit meer goed tussen ons he?" ;) ;)
pi_118273749
quote:

[..]

Bij mij ook voor m'n eigen gevoel, maar zo'n scheve landingsbaan, :').
't Is hier ook op de tast en dan achteraf in de spiegel checken en hopen dat 't nog meevalt.
Ging tot hiertoe goed ;)
pi_118273752
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:12 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat ik niet terminaal ben en niets aan mn handen mankeer... Maar wat wel tot gevolg heeft dat ik gewoon teveel doe, en daardoor toch ook van de vk hoor dat ik rustiger moet doen, want harde buiken wil toch wel zeggen dat ik teveel bezig ben.. (Ja duh, ik heb er nog 2 he?)
Maar ook dat als ik het hele huishouden op vrijdag weer heb gedaan dat ik in de avond wel kan janken hoeveel pijn ik heb en me werkelijk geen positie meer kan aanmeten die geen zeer doet...

Dan wordt er terecht iemand boos }:| Roepen dat je niet gehandicapt bent is iets anders dan over je grenzen heen gaan ... (maar goed, geen kinderen hier, dat scheelt heel veel natuurlijk en ik kan makkelijk loslaten)
pi_118273782
Suikertante wat fijn van de goede echo!
pi_118273783
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:12 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik voel het ook pas als het te laat is. Doe ik overdag lekker verder, opmerkingen negerend. En dan 's avonds niet meer kunnen bewegen zonder pijn. Krijg ik ook zo'n blik van: ja, told you so...
pi_118273791
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:14 schreef Skoap het volgende:

[..]

Op het eind van de zwangerschap ging ik juist nog ff naar de pedicure en liet ik haar mijn teennagels doen, ideaal.

Ik had laatst de slappe lach met mijn man, eerst moest hij me in en uit bed helpen, daarna bij de w.c. en daarna helpen met kolven. Ik zei al tegen hem "dit komt nooit meer goed tussen ons he?" ;) ;)
Ik wil het niet weten *waarisdevingersinorensmiley*
pi_118273827
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:14 schreef Skoap het volgende:

[..]

Haha, maar weet je, als je dát overleeft en elkaar nog leuk vindt, dan red je het tot in de eeuwigheid samen O+
pi_118273876
Ik heb weer mooie paarse teennageltjes O+ O+

Ik moest er helemaal van janken zo fijn :')

En als mn kind misvormd is, is het jullie schuld :(
Sarcasme. Herken het.
pi_118273896
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:18 schreef Spirit82 het volgende:

Ja, nu gaat er een 3e oog groeien!
pi_118273907
Wahaha .. gelukkig kapt vent hier de bushbush want ik zie het niet meer :Y)

Oww en teennagels lakken, daar kom ik echt niet meer bij hoor. Zit er wel over te denken om een dezer dagen nog even langs de pedicure te gaan want knippen kan ik ook niet meer. En dat durf ik dan weer niet aan vent over te laten uit angst dat ie in het leven knipt :X

Woow Suiker moet jij echt zo vaak naar het toilet snachts ja :o .. Das echt wel veul! Dat heb ik gelukkig niet.
pi_118273916
quote:

Niet eens half roze/half blauw? :(
pi_118273937
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:20 schreef L-E het volgende:

[..]

En dan nat bestrooien met muisjes?
pi_118273950
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:20 schreef Twinkle20 het volgende:
Wahaha .. gelukkig kapt vent hier de bushbush want ik zie het niet meer :Y)

Oww en teennagels lakken, daar kom ik echt niet meer bij hoor. Zit er wel over te denken om een dezer dagen nog even langs de pedicure te gaan want knippen kan ik ook niet meer. En dat durf ik dan weer niet aan vent over te laten uit angst dat ie in het leven knipt :X

Woow Suiker moet jij echt zo vaak naar het toilet snachts ja :o .. Das echt wel veul! Dat heb ik gelukkig niet.
Knippen.... Hmz, dat stel ik al een week uit ofzo.. En mn schoenen beginnen zeer te doen :D
pi_118273958
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:20 schreef L-E het volgende:

[..]

Ow die kleuren heb ik wel. Wat een leuk idee!! Ga ik volgende keer doen O+
Sarcasme. Herken het.
pi_118273979
Zaterdag ga ik ook heerlijk mn haartjes weer verven hoor... Of de week erna, ligt eraan hoe de 2 draken zich gedragen.
  maandag 22 oktober 2012 @ 12:12:07 #166
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_118275771
ik las ergens een goede echo *O*

Ik zeul de hele dag met 10 kg kind rond. Hoezo niet tillen? :') hoewel ik het op zich ook wel prettig zou vinden als er wat meer uit handen werd genomen

Nog even een jompel voor mezelf: 20 weken vandaag! *O* *O*
en woensdag de seo en ik begin het weer heeeeel spannend te vinden.
pi_118276297
Even ego: net weer een echo gehad en het zag er perfect uit volgens de gyn *O*
8 weken en 2 dagen, 1,8 cm. Ik ben verliefd!
E.
pi_118276450
Gister 12 wkn! *O* Morgen 3e echo en nekplooimeting. Nu maar hopen dat alles goed is. Toch weer spannend. Ik ga mij ook langzaam steeds beter voelen. Eten wordt al wat gevarieerder/normaler en ben al wat minder misselijk. :)
  maandag 22 oktober 2012 @ 12:32:25 #169
381212 Gulara
From the future
pi_118276470
quote:

Dan mag ie fijn met mijn misvormde kind spelen! *O* /ookconsequentteennagels lakt
pi_118276481
quote:
17s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:12 schreef Kyara het volgende:
ik las ergens een goede echo *O*

Ik zeul de hele dag met 10 kg kind rond. Hoezo niet tillen? :') hoewel ik het op zich ook wel prettig zou vinden als er wat meer uit handen werd genomen

Nog even een jompel voor mezelf: 20 weken vandaag! *O* *O*
en woensdag de seo en ik begin het weer heeeeel spannend te vinden.
Woow nu al 20 weken? :o
Jij kwam je toch net melden? :o

Al op de helft *O*
pi_118276501
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:27 schreef .Sparkling. het volgende:
Even ego: net weer een echo gehad en het zag er perfect uit volgens de gyn *O*
8 weken en 2 dagen, 1,8 cm. Ik ben verliefd!
*O*
Fijn Sparkling!! Jompel jompel! O+
vragen mag!
pi_118276526
Voor een hoop mensen dus spannende momenten met echo''s en zulks.. Zet hem op! En hopelijk is het vooral genieten geblazen :)

Sparkling fijn dat alles goed is :* .. Lekker bakken jij! :D

Tico als je schoenen vort zeer gaan doen wordt het echt wel tijd hoor :D .. Anders komt dadelijk je grote teen er nog uit :D
  maandag 22 oktober 2012 @ 12:38:15 #173
381212 Gulara
From the future
pi_118276654
En als we toch bezig zijn...

De héle tijd dat 'hoe gaat het met je?' en waar je pre-zwangerschap kon volstaan met een simpel 'goed' is dat nu echt niet meer voldoende.
Nee, ze willen weten waar je last van hebt, of het al schopt, "en die foto met dat broodje brie laatst op Facebook dat was toch geen rauwmelkse brie, hè?"
Helemaal kriegel word ik ervan. Soms ontnemen die vragen me ook het plezier om gewoon zelf iets te vertellen.

En toen ik met 9 weken zwangerschap niet eens even de tafel een stukje mocht verplaatsen heb ik m'n vriend ook even streng aangekeken.
Ik ben niet ziek, voel me inmiddels weer een stuk beter, loop elke dag minstens 5km, waarvan soms ook een deel met zware boodschappen. Hell, hier en daar jog ik nog een stukje als ik daar zin in heb. En als dat niet meer gaat ben ik de eerste om daar aan toe te geven, want ik hou m'n lijf graag heel.

Einde zeikklaagzeurpost. :7
  maandag 22 oktober 2012 @ 12:40:33 #174
381212 Gulara
From the future
pi_118276723
En de goede echo voor suikertante! *O*
En voor sparkling! *O*

Kyara 20 weken! *O*

Venco 12 weken! *O*

Ooh en de slinger van tico O+ wat een vrolijkheid om te zien als je wakker wordt lijkt me.
pi_118276725
Wij liepen zaterdag op het station. Even kijken of er plek is op een bankje, zegt mijn man tegen onze peuter: 'ja en anders gaat mama even haar act opvoeren" _O-
pi_118276737
Whaha :D heerlijk topic dit!
Qua snoeien... Ik heb bijna geen haargroei op benen en oksels tijdens de zwangerschap, was er vanuit gegaan dat dat ook voor de rest gold.
Dus ik vorige weeek: ziet het er nof een beetje uit?
H:ij neeeee _O-
Ow :@

Hier alles kalm :) ik hoop dat de gyn nig ergens komt, even morgen doorspreken en vragen stellen.
  maandag 22 oktober 2012 @ 12:42:25 #177
381212 Gulara
From the future
pi_118276796
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:40 schreef freecell het volgende:
Whaha :D heerlijk topic dit!
Qua snoeien... Ik heb bijna geen haargroei op benen en oksels tijdens de zwangerschap, was er vanuit gegaan dat dat ook voor de rest gold.
Dus ik vorige weeek: ziet het er nof een beetje uit?
H:ij neeeee _O-
Ow :@

Hier alles kalm :) ik hoop dat de gyn nig ergens komt, even morgen doorspreken en vragen stellen.
Ooh helemaal vergeten...

Ik droomde vanacht dat je bevallen was van een jongetje: Jan

Maar ik heb dus geen voorspellende gave zie ik. -O-
pi_118276840
mijn vent was de eeste zwangerschap ook zo van: laat mij het maar tillen. Maar hij weet nu beter. :+ Hij tilt alleen hele grote zware dingen en ik doe nog steeds gewoon boodschappen en til kind in en uit de fietsstoel ed. wordt wel zwaarder nu maar merk dat ik nu meer kan dan met vorige zwangerschap. Dus ben wel blij dat ik niet als een gehandicapte word behandeld.. hoewel mn bekken nu wel flink opspelen na een aanval van nesteldrang! :o wist gisteravond na die aanval niet meer hoe ik t had van de pijn. :') Vandaag maar ff rustig aan doen. Alleen wasje gedraaid en koelkast uitgesopt tot nu toe. ^^
pi_118276994
Overigens mag ik van collega's nu niet te zwaar tillen. Ik werk in de catering dus moet o.a zware pannen tillen of met broodzakken zeulen. Natuurlijk doe ik het wel als ik alleen werk maar zodra ik samen met iemand sta, nemen ze het vrij makkelijk over. Lief hoor, maar is dat nu allemaal nodig?
pi_118277042
Sparkling, wat tof! O+ Gefeliciteerd *O*
pi_118277076
Ik wil eigenlijk ook gewoon op zo'n extra grote plek recht voor de deur van winkels enzo kunnen parkeren: als mensen me behandelen als invalide, vind ik dat ik daar ook recht op heb.

In Belgie heb je trouwens ook dat soort vakken speciaal voor vrouwen. Ik vind het geniaal O+ Soms is er niks mis met wat discriminatie O+
Sarcasme. Herken het.
pi_118277168
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:50 schreef Spirit82 het volgende:
Ik wil eigenlijk ook gewoon op zo'n extra grote plek recht voor de deur van winkels enzo kunnen parkeren: als mensen me behandelen als invalide, vind ik dat ik daar ook recht op heb.

In Belgie heb je trouwens ook dat soort vakken speciaal voor vrouwen. Ik vind het geniaal O+ Soms is er niks mis met wat discriminatie O+
Bij onze AH XL heb je parkeerplakken vlak bij de ingang, voor 'gezinnen met kinderen'. Hoe erg de kinderhaters dat ook vinden, ik vind het best tof. :)
pi_118277213
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:52 schreef L-E het volgende:

[..]

Bij onze AH XL heb je parkeerplakken vlak bij de ingang, voor 'gezinnen met kinderen'. Hoe erg de kinderhaters dat ook vinden, ik vind het best tof. :)
Die snap ik dan weer niet helemaal... kinderen kunnen toch lopen?
Sarcasme. Herken het.
pi_118277257
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:53 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Die snap ik dan weer niet helemaal... kinderen kunnen toch lopen?
Niet als ze zonder benen worden geboren. Dat zijn de kinderen van moeders die hun teennagels lakken.
pi_118277276
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:54 schreef L-E het volgende:

[..]

Niet als ze zonder benen worden geboren. Dat zijn de kinderen van moeders die hun teennagels lakken.
Ow cool. Weer een parkeermogelijkheid extra :7
Sarcasme. Herken het.
pi_118277622
Liza, *O* voor je mijlpaal. Gaat echt al opschieten

Rotnachten zijn wel herkenbaar. Heel veel nachten als ik wakker word, lig ik ook een uur of wat te draaien voordat ik weer inslaap. En binnen no time dus weer wakker om weer te plassen. Ik geniet dan ook extra van de nachten dat ik maar 1 of 2 keer wakker word.

Twink en Estrys, succes bij de echo

Free, ik ga duimen dat het een natuurlijke bevalling wordt. Succes

Ophelia, opvoeden kan niet vroeg genoeg beginnen. Maar buikbaby’s zijn eigenwijs hoor. Dus ik hoop dat ze gaat luisteren. Succes.

Logican, fijn dat het al wat beter gaat. Hopelijk is de kramp binnenkort helemaal weg. Word je nu wel extra in de gaten gehouden?

Op mijn buik liggen lukt me ook al weken niet meer. Rug lukt wel, maar dan kan ik niet slapen. Dus altijd linker of rechterzij. Wat erg fijn is, omdat mijn baby dan regelmatig laat merken dat ze wakker is. O+

Hooiwagen, ik hoop dat je borsten dan snel gaan groeien. Die van mij doen het wel erg goed. Ik houd van zwanger zijn wat dat betreft

Suiktertante, *O* voor het horen van het hartje (heb je dat nog opgenomen. Zo’n mooi geluid) en voor de 12 weken + 1 dag

Tico, wat een mooie slinger

Spirit, :* die eerste weken vond ik ook zwaar. Maar bij mij is het beter geworden. Dus ik hoop dat dat bij jou ook zo gaat straks.

Kyara, *O* voor de 20 weken. Susses bij de echo woensdag

Sparkling, *O* gefeliciteerd met de goede echo

Vencodark, *O* voor de 12 weken
pi_118277694
Allemaal goede berichten *O*

Sparkling wat fijn dat het er allemaal goed uitziet! Durf je zelf ook al wat meer te genieten?

Kyara al weer op de helft :o *O*

Venco en Suiker 12 weken *O*

Spirit, doe es een foto plaatsen in het buikentopic ;)

Jeetje Suiker, dat je nu al zo vaak moet plassen :o Ik heb daar totaal geen last van eigenlijk.

Ik heb nu met 14.6 best een aardig beginnend buikje maar kan nog prima op m'n buik slapen gelukkig. Vanochtend weer helemaal goedgekeurd bij de vk, wel rhesusnegatief dus met 27 weken nog een keer bloedprikken om te kijken of er antistoffen zijn gevormd. Nouja prima :).
Ik heb ook eigenlijk niet het idee dat ik door andere mensen als terminaal word behandeld gelukkig. Doe op m'n werk nog alles, probeer alleen wel extra op te letten met zwaar tillen en nog voorzichtiger te zijn met het klaarmaken van bepaalde medicijnen maar dat was het eigenlijk wel. Ik heb gewoon een voorbeeldige zwangerschap tot nu toe :+
  maandag 22 oktober 2012 @ 13:08:41 #188
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_118277817
jezus wat gaat het hier snel!! Hoe moet ik dat nou bijhouden zeg.
pi_118277824
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:04 schreef Omentielvo het volgende:

Suiktertante, *O* voor het horen van het hartje (heb je dat nog opgenomen. Zo’n mooi geluid) en voor de 12 weken + 1 dag

Vencodark, *O* voor de 12 weken
Vandaag ben ik ook 12 weken en 1 dag! Dus suikertante en ik lopen gelijk. *O* (stiekem ben ik ook 5 mei uitgerekend trouwens maar ik vond het zo leuk om bovenaan de mei-lijst te staan in de OP, ze hadden namelijk eerst echt 3 mei uitgerekend maar dat bleek niet precies te kloppen). :')
  maandag 22 oktober 2012 @ 13:09:09 #190
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_118277829
Alle mijlpalen en hartjes *O* *O* *O* *O*
pi_118277911
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:05 schreef L0t.. het volgende:

Spirit, doe es een foto plaatsen in het buikentopic ;)

Ik heb nog geen foto :@ en ik weet niet hoe dat moet :')
Sarcasme. Herken het.
pi_118277970
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:11 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik heb nog geen foto :@ en ik weet niet hoe dat moet :')
Telefoon, internetberbinding, facebook.
pi_118278019
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:12 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Telefoon, internetberbinding, facebook.
Ik wil em niet op facebook zetten...
Sarcasme. Herken het.
pi_118278057
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:14 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik wil em niet op facebook zetten...
Je kan foto's verbergen van je timeline... Gewoon op alleen ik zetten.
pi_118278078
En anders tinypic.com *O*
pi_118278101
Spirit, je kunt bijv. een account aanmaken op photobucket.com, daar kun je al je foto's (afgeschermd) uploaden :)
pi_118278167
Heb em nu op fb staan onder "only me"... nu even zien of ik het dan kan uploaden als het afgeschermd is.
Sarcasme. Herken het.
  maandag 22 oktober 2012 @ 13:18:17 #198
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_118278198
Heb snel dit topic bijgelezen: fijn al die goede berichten!

Ik merk wel dat een weekje er tussenuit gaan betekend dat ik hopenloos achterlig met dit topic....

Ook wij mogen vanavond (weer) voor echo. Ben erg benieuwd of ze de uitgerekende datum nog (weer) aan wil passen (ik niet namelijk).
  maandag 22 oktober 2012 @ 13:18:28 #199
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_118278205
Bikinilijn + nagels lakken gaat hier nog prima zelf eigenlijk.

Ik koop trouwens geen nieuwe mooie zw kleding, heb pas een week of 5 echte zw kleding aan en voor die dikke 2 maanden dat ik nog moet... zonde van het geld. Nog 4 weken werken en dan lekker cocoonen thuis.

Leuke slinger Tico, vind return to sender ook erg leuk (ze hebben ook een heel lief dekentje voor de wieg volgens mij), maar merk zelf dat ik niet van de multicolors ben. Kamertje van deze mini is wit met roze. Ben dit keer veel meer van het roze terwijl bij dochter alles paars/wit was.
pi_118278331
Zo raar om mn buik ineens zo te zien :')
Sarcasme. Herken het.
pi_118278344
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:17 schreef Spirit82 het volgende:
Heb em nu op fb staan onder "only me"... nu even zien of ik het dan kan uploaden als het afgeschermd is.
Dat kan, ik doe dat altijd zo.
pi_118278456
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:22 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat kan, ik doe dat altijd zo.
Dank voor de tip! :)
Sarcasme. Herken het.
pi_118278480
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:40 schreef Estrys het volgende:
Wij liepen zaterdag op het station. Even kijken of er plek is op een bankje, zegt mijn man tegen onze peuter: 'ja en anders gaat mama even haar act opvoeren" _O-
Muwahahaha :D
Heerlijk he, die eerlijkheid van die kleintjes altijd :D
  maandag 22 oktober 2012 @ 13:28:40 #204
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_118278558
Hier trouwens steken in mijn doosch.... lees her en der dat dat komt door het indalen. Not so nice namelijk. Gister ook pijn in stuitje en bekken dus zal wel wat minder intensief stukken moet lopen (dagje op safari in de Beekse Bergen is wel heul tof).

Wat betreft gesjouw tijdens zwangerschap, ik kan het toch niet laten. Noortje is inmiddels 13 kilo en wil soms getild worden. Daarbij moeten de boodschappen ook gewoon gedaan worden en het huishouden wordt ook niet door de kabouters opgelost helaas. En ik ben te eigenwijs om het niet te doen :P
pi_118278601
quote:
11s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:08 schreef becky27 het volgende:
En aangezien dit HET topic is van Ophelia .. ik weet niet hoeveel posts er in 1 topic passen? :D
Maar dan mag die er ook wel de turbo in zetten denk ik .. of zou ze stiekem al bezig zijn? :)
pi_118278660
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:26 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Muwahahaha :D
Heerlijk he, die eerlijkheid van die kleintjes altijd :D
Is haar man zo'n kleintje ja? ;)
pi_118278830
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:22 schreef Spirit82 het volgende:
Zo raar om mn buik ineens zo te zien :')
Ja dat herken ik ook wel, ben elke ochtend onder de douche nog verbaasd dat het niet weer verdwenen is maar juist groter geworden :')
pi_118279516
Dames ik heb toch een beetje een vraagje waar ik mee zit .. Weet niet zo goed wat ik moet doen.

Ik moet om 15.45 voor controle naar zkh. Vent is rond 14.45 thuis van het werk.
Echter kamp ik sinds gisteravond met vervelende hoofdpijn. Hoofdpijn is mij sowieso niet echt bekend, en gedurende de zwangerschap hier ook eigenlijk geen last van gehad. Sinds ongeveer 2 uur heb ik het idee dat mijn zicht er ook minder door wordt. Verder voel ik mij prima overigens! Maar dan schiet een eventuele vergiftiging wel door mijn hoofd ...

Ik vind het erg moeilijk om eventueel gevaar te bepalen. Het voelt erg vervelend, dat wel. Maar aan de andere kant denk ik: ik moet er zo toch heen .. dat ene uurtje kan dan toch nog wel wachten? Wat zal ik doen?
pi_118279624
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:53 schreef Twinkle20 het volgende:
Dames ik heb toch een beetje een vraagje waar ik mee zit .. Weet niet zo goed wat ik moet doen.

Ik moet om 15.45 voor controle naar zkh. Vent is rond 14.45 thuis van het werk.
Echter kamp ik sinds gisteravond met vervelende hoofdpijn. Hoofdpijn is mij sowieso niet echt bekend, en gedurende de zwangerschap hier ook eigenlijk geen last van gehad. Sinds ongeveer 2 uur heb ik het idee dat mijn zicht er ook minder door wordt. Verder voel ik mij prima overigens! Maar dan schiet een eventuele vergiftiging wel door mijn hoofd ...

Ik vind het erg moeilijk om eventueel gevaar te bepalen. Het voelt erg vervelend, dat wel. Maar aan de andere kant denk ik: ik moet er zo toch heen .. dat ene uurtje kan dan toch nog wel wachten? Wat zal ik doen?
Bel even?
pi_118279675
Twinkle, zit je huisarts in de buurt? Daar toch nu misschien even langs gaan?
Met een meidenkwartet
  maandag 22 oktober 2012 @ 13:57:59 #211
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118279721
Even bellen voor de zekerheid wordt niemand minder van :*
pi_118279801
Kan migraine zijn. Zelf heb ik migraine accompagne en dat hoeft niet perse met enorme hoofdpijn gepaard te gaan. Ik krijg dan een rand langs mn gezichtsveld die zich steeds verder uitbreid zodat het lijkt alsof je door een wazige tunnel kijkt. Voor alle zekerheid EN je eigen gemoedsrust zou ik gewoon even je huisarts bellen (vk zou ik niet doen, of allebei) :*
Sarcasme. Herken het.
pi_118279886
Yo .. MOETEN nu al komen :@ :{

Dus vent net gebeld .. die komt als de brandweer naar huis want ja, hij heeft de auto mee. En beter rijd ik nu niet zelf.

Het zal wel niks zijn maar toch .. Better safe than sorry :@
pi_118279956
N.a.v. de discussie laatst.

Ook de man van Twinkle heeft recht op bijzonder verlof voor tijdens de bevalling en daarna nog kraamverlof van twee dagen.
De CAO wijkt in dit geval niet af van de wet dus angst om in het weekend te bevallen en je verlof kwijt te zijn hoeft er dus niet te zijn.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_118279966
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 14:01 schreef Twinkle20 het volgende:

Dus vent net gebeld .. die komt als de brandweer naar huis want ja, hij heeft de auto mee. En beter rijd ik nu niet zelf.

Goed dat je hebt gebeld Twinkle. Waarschijnlijk is het niks, maar better safe than sorry. Succes zometeen en laat maar snel weten dat alles goed is!
Sarcasme. Herken het.
  maandag 22 oktober 2012 @ 14:05:05 #216
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118280019
Goed dat je toch gebeld hebt Twink! Succes :*
  maandag 22 oktober 2012 @ 14:05:19 #217
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_118280025
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 14:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
N.a.v. de discussie laatst.

Ook de man van Twinkle heeft recht op bijzonder verlof voor tijdens de bevalling en daarna nog kraamverlof van twee dagen.
De CAO wijkt in dit geval niet af van de wet dus angst om in het weekend te bevallen en je verlof kwijt te zijn hoeft er dus niet te zijn.
kijk dat is mooi ^O^

ooooh en twinkle succes, hopelijk heb je "gewoon" hoofdpijn
W
Z
E
pi_118280043
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 14:01 schreef Twinkle20 het volgende:

Succes...
  maandag 22 oktober 2012 @ 14:06:02 #219
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118280054
Ja het is spam, nee het is niet OT, ja er zit reclame voor. o|O

En toch moest ik hem even posten O+

pi_118280076
Succes Twinkle! Goed dat je gebeld hebt.
pi_118280481
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:31 schreef vencodark het volgende:

[..]

Is haar man zo'n kleintje ja? ;)
1 meter 70, dus zo groot is hij inderdaad niet :D

Echo was prima, alles net onder het gemiddelde, alleen een beetje een klein hoofdje maar binnen de marges. En dat geeft niet wat het moet er ook weer uit :P
En wat een ontzettend fijne VK had ik vandaag. Eentje waarvan ik niet het gevoel krijg dat ik me aanstel als het even niet zo lekker gaat met 30 weken. En die gewoon zegt: als het niet gaat op het werk dan moet je je gewoon ziek melden. Dat is niet erg. Bij die anderen krijg ik vaak het gevoel dat ik me niet zo aan moet stellen.

Succes twinkle

[ Bericht 10% gewijzigd door Estrys op 22-10-2012 14:24:30 ]
  maandag 22 oktober 2012 @ 14:37:00 #222
258612 nytar
boys boys boys
pi_118281256
Ik ben ook net terug van de 2e groei echo. Het ventje is nog steeds heerlijk gemiddeld de wordt geschat op 7 pond bij 40 weken.
Echo's zijn met deze termijn niet fraai meer :) af de toe een voet, maar daar was ook alles mee gezegd!
pi_118281391
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 14:37 schreef nytar het volgende:
Ik ben ook net terug van de 2e groei echo. Het ventje is nog steeds heerlijk gemiddeld de wordt geschat op 7 pond bij 40 weken.
Echo's zijn met deze termijn niet fraai meer :) af de toe een voet, maar daar was ook alles mee gezegd!
Mooi dat de echo goed was! O+

Mijn echo's zijn tot nu toe ook niet fraai geweest. De eerste echo was het een onherkenbaar blobje, de tweede met 12 weken een lelijke kleine alien -O- Ik hoopte dat het met de tijd beter zou worden! :'(
Sarcasme. Herken het.
pi_118281443
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 14:40 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Mooi dat de echo goed was! O+

Mijn echo's zijn tot nu toe ook niet fraai geweest. De eerste echo was het een onherkenbaar blobje, de tweede met 12 weken een lelijke kleine alien -O- Ik hoopte dat het met de tijd beter zou worden! :'(
Het wordt beter...

Ik had bij 7 weken een gekke coconachtige prop... En bij 12 weken leek het al iets meer menselijke vormen aan te nemen. En bij 20 weken zie je opeens een kant en klaar minimensje.
  maandag 22 oktober 2012 @ 14:42:43 #225
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_118281469
Succes Twinkle! Ze nemen inderdaad geen enkel risico als er het ook maar een klein beetje lijkt op zwangerschapsvergiftiging. En dat is moet goed ook.

Fijn dat de echo's goed waren Estrys en Nytar! En Estrys, fijn dat je vk zo goed reageerde. Ga je je nu ook ziek melden?

Ik schrok me gister kapot toen ik in de spiegel keek. Buik ziet eruit alsof ik elk moment kan bevallen. Begrijp nu dat mensen een beetje raar kijken als ze horen dat Midas 9 maanden oud is :')
pi_118281473
*O* voor alle mijlpalen en goede berichten.

Hier ga ik ook regelmatig over mijn grenzen heen. Maar inderdaad peuter die regelmatig getilt wil worden, boodschappen, huishouden.
Als ik het laat is het geen probleem maar dat kan en wil ik niet. Maar merk lichamelijk wel een groot verschil met de eerste zwangerschap.
pi_118281533
Succes twinkle..

Ik heb vanmorgen een massage gehad van de fysio. Deed zeer, vooral mijn linkerbeen. Maar daarna was de pijn wel een heel stuk minder, vooral links.
Ik ben het weekend enorm over mijn grenzen gegaan, maar ik heb zo'n leuk weekend gehad. Het was het waard. Nu de komende dagen rustig aan doen.
2 jaar geleden werd ik deze dag/tijd opgenomen in het ziekenhuis, om de bevalling de volgende dag in te leiden.
Freecell,23 oktober kindjes zijn echt heel leuk!
*poef* nu is het weg
  maandag 22 oktober 2012 @ 14:45:59 #228
381212 Gulara
From the future
pi_118281580
Twinkle, goed dat je toch gebeld hebt. Succes!

Estrys, fijn een meevoelende vk. En een beschaafd hoofdje, scheelt weer inderdaad.

Nytar, lekker gemiddeld, fijn!

Ik kan niet slapen. ;( Maagzuur en het gevoel dat ik honger heb (vreemd want heb minder dan een uur geleden nog een boterham op) stomme combo!
pi_118281606
Maandag mopperdag O+
Sarcasme. Herken het.
  maandag 22 oktober 2012 @ 14:49:15 #230
381212 Gulara
From the future
pi_118281714
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 14:42 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Het wordt beter...

Ik had bij 7 weken een gekke coconachtige prop... En bij 12 weken leek het al iets meer menselijke vormen aan te nemen. En bij 20 weken zie je opeens een kant en klaar minimensje.
Nou die van mij kan nog wel wat finetuning gebruiken. :,) /smeltende kaarsvetbaby!
  maandag 22 oktober 2012 @ 14:49:18 #231
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118281719
Voor de goede echo's *O*

Kyara doe eens foto posten *)

En doen jullie rustig aan mbt eigen grenzen dames :*

Gulara ;( maar herkenbaar dat honger gevoel, de helft van de tijd negeer ik het maar omdat ik weet dat ik voldoende heb gegeten.. maar vooral midden in de nacht is het af en toe wel vervelend..

Ik kwam net van de bank omhoog en toen ineens, een raar soort gevoel alsof er een voetje ergens vast/of tegen aan kwam :D En heerlijk even een weekje helemaal niets ingeplanned qua werk hier :@
pi_118281757
*O* voor alle goede echo's en mijlpalen!

Boodschappen zijn weer binnen, nu lekker voeten omhoog in bed O+
  maandag 22 oktober 2012 @ 14:51:41 #233
381212 Gulara
From the future
pi_118281813
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 14:46 schreef Spirit82 het volgende:
Maandag mopperdag O+
Jij mag niet meer mopperen met je paarse teennagels. O+
pi_118281969
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 14:49 schreef Gulara het volgende:

[..]

Nou die van mij kan nog wel wat finetuning gebruiken. :,) /smeltende kaarsvetbaby!
3D Echo?
  maandag 22 oktober 2012 @ 15:00:50 #235
259886 pessie
pi_118282170
Gulara, eerste trimester at ik echt veel. Ik was zo misselijk en het enige wat hielp was vreten. Is nu gelukkig veel minder.

KJ, heerlijk weekend gehad dus! Zo jammer dat je dat dan op maandag moet bekopen met pijn :*

Ik probeer steeds een balans te vinden tussen bewegen en liggen, en dat gaat nog steeds best goed. Donderdag iets minder vanwege dagje dierentuin, ben er de afgelopen dagen echt flink stijf van geweest. Gaat nu gelukkig weer beter.

Free, nog niets dus -O- . Ik hoop dat de gyn je vragen kan beantwoorden. Hebben ze nog gekeken naar ontsluiting of nog steeds niet ivm infectiegevaar?

Ik vond de baby bij 12 weken echt al op een minimensje lijken. Ik ben echt heel erg benieuwd naar de pretecho! Als ik jullie zo hoor moet dat er echt af uitzien O+ .

As, ik til Nathan zo min mogelijk, maar das toch al gauw 10x per dag idd... scheelt dat ik geen zwaargewichtje heb. Al is Y toch ook behoorlijk gemiddeld?
pi_118282313
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 15:00 schreef pessie het volgende:
Ik vond de baby bij 12 weken echt al op een minimensje lijken. Ik ben echt heel erg benieuwd naar de pretecho! Als ik jullie zo hoor moet dat er echt af uitzien O+ .
Ik vond het idd ook al behoorlijk compleet, duidelijk een mensje met al een zichtbaar neusje, vingertjes en teentjes enzo O+
  maandag 22 oktober 2012 @ 15:05:33 #237
381212 Gulara
From the future
pi_118282337
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 14:55 schreef Ticootje het volgende:

[..]

3D Echo?
3 en 4D. En hij is vast heel lief! *)
pi_118282362
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 15:05 schreef Gulara het volgende:

[..]

3 en 4D. En hij is vast heel lief! *)
Dat zijn ook smeltende kaars beelden.... Of aliens...
  maandag 22 oktober 2012 @ 15:09:26 #239
381212 Gulara
From the future
pi_118282490
Ja klopt, komt ook helemaal goed. En ik vind em vast hoedanook prachtig. Hoewel, mijn eigenste moeder mij geen mooie baby vond -O- (wel heul lief *) ) En ik ben uiteindelijk nog een kei lekker wijf geworden. :7 *O* ;)
pi_118283383
quote:
11s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:08 schreef becky27 het volgende:
Daar heb ik ook nogal moeite mee ja. Wat een verschil met het wachten op topic :o

L0t, fijn dat alles er weer goed uit zag!
Het genieten lukt langzaam steeds wat beter ja, morgen ben ik de grens van vorige keer voorbij :D En het voelt gewoon goed en al die echo's maken het nog veel leuker O+
E.
pi_118283486
Zo kom even binnenstrompelen
Vanochtend de vruchtwaterpunctie gehad
Moe zeggen dat het me erg mee viel
Kleine doet het erg goed gynaecoloog verwacht dat ik de kleine snel zal voelen omdat tie zo bewegelijk is! Nou ik hoop het!
Maar ze zag nu ineens ook een vleesboom zitten maar t kon geen kwaad
Lig me nu stierlijk te vervelen in bed
Kreeg net van vriendlief op me kop dat ik wat drinken kwam halen dus blijf maar braaf liggen
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_118283543
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 15:31 schreef Ereshkigal het volgende:
Zo kom even binnenstrompelen
Vanochtend de vruchtwaterpunctie gehad
Moe zeggen dat het me erg mee viel
Kleine doet het erg goed gynaecoloog verwacht dat ik de kleine snel zal voelen omdat tie zo bewegelijk is! Nou ik hoop het!
Maar ze zag nu ineens ook een vleesboom zitten maar t kon geen kwaad
Lig me nu stierlijk te vervelen in bed
Kreeg net van vriendlief op me kop dat ik wat drinken kwam halen dus blijf maar braaf liggen
Spannend!! Je moet 3 dagen rust houden toch? Lijkt me een flinke opgaaf als je je nu al zo verveeld ;) Ga anders lekker op de bank liggen!
Sarcasme. Herken het.
pi_118283907
Nog even klagen hoor, onderbuurman zit al de hele middag te blowen en gatverdamme wat een stank :r Kan niet eens mn deuren open zetten met dit mooie weer :( zak hooi :(
Sarcasme. Herken het.
pi_118283942
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 15:00 schreef pessie het volgende:
Gulara, eerste trimester at ik echt veel. Ik was zo misselijk en het enige wat hielp was vreten. Is nu gelukkig veel minder.

KJ, heerlijk weekend gehad dus! Zo jammer dat je dat dan op maandag moet bekopen met pijn :*

Ik probeer steeds een balans te vinden tussen bewegen en liggen, en dat gaat nog steeds best goed. Donderdag iets minder vanwege dagje dierentuin, ben er de afgelopen dagen echt flink stijf van geweest. Gaat nu gelukkig weer beter.

Free, nog niets dus -O- . Ik hoop dat de gyn je vragen kan beantwoorden. Hebben ze nog gekeken naar ontsluiting of nog steeds niet ivm infectiegevaar?

As, ik til Nathan zo min mogelijk, maar das toch al gauw 10x per dag idd... scheelt dat ik geen zwaargewichtje heb. Al is Y toch ook behoorlijk gemiddeld?
dat stijve na een dagje is idd heel herkenbaar. Dit weekend naar CP en over 4 weken een midweekje naar Disney en daarna ga ik echt niet meer van dit soort dingen plannen (zeg ik nu).
Yaro is juist nu heel erg van het gedragen willen worden. Hij is ook niet zwaar, nu zo'n 11,2 kg ofzo.
pi_118283992
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 15:39 schreef Spirit82 het volgende:
Nog even klagen hoor, onderbuurman zit al de hele middag te blowen en gatverdamme wat een stank :r Kan niet eens mn deuren open zetten met dit mooie weer :( zak hooi :(
Dat is ook vies zeg.. Lekker als die kleine er straks is, zit de meteen in de wietlucht..

Huurhuis? -> huurbaas
  maandag 22 oktober 2012 @ 15:42:14 #246
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_118284043
oh ik vond mijn mini met 12 weken echt heel tof O+
pi_118284129
De gynaecoloog zei dat ik de 1e dag echt in bed moest liggen omdat je anders snel te veel gaat doen
Morgen ga ik gewoon weer op de bank hangen
Ik moest net heel hard lachen; mijn vriend komt me een kop thee brengen komt naast me liggen dus ik dacht gezellig! Valt tie binnen 5 minuten in slaap haha daar heb ik dus ook niets aan!
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_118284146
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 15:41 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat is ook vies zeg.. Lekker als die kleine er straks is, zit de meteen in de wietlucht..

Huurhuis? -> huurbaas
Heb al klacht na klacht ingediend over geluidsoverlast van zijn hond en daar werd ook niet echt actie op ondernomen. Heb het idee dat onderbuurman goed overweg kan met de klachtenfunctionaris. En hij rookt niet vaak buiten gelukkig, dus om nou over die ene keer per week ofzo een klacht in te dienen vind ik ook weer zo wat. Je woont nu eenmaal in een appartement... helaas hebben wij het slecht getroffen met deze pannenkoek...
Sarcasme. Herken het.
pi_118284176
quote:
17s.gif Op maandag 22 oktober 2012 15:42 schreef becky27 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een lieffie O+ O+ O+
Sarcasme. Herken het.
pi_118284235
Sofie (zo'n 13 kg nu) wil juist door mij getild worden. Ik til dr bijna niet meer. Ik til alleen nog het noodzakelijke.
*poef* nu is het weg
pi_118284268
quote:
17s.gif Op maandag 22 oktober 2012 15:42 schreef becky27 het volgende:
[ afbeelding ]
Ooh wat zie je dat goed zo!!! Super leuk
Zeker een echt minimensje
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_118284472
Die is ook wel heel gaaf Becky!!! Zo duidelijk was hij hier niet hoor.

Ik ga er toch vaak in mee KJ, maar meer omdat ik dat anders ook zo lullig vind (en ik niet altijd zin heb ik de strijd die het oplevert.
pi_118284547
quote:
17s.gif Op maandag 22 oktober 2012 14:42 schreef Kyara het volgende:
Succes Twinkle! Ze nemen inderdaad geen enkel risico als er het ook maar een klein beetje lijkt op zwangerschapsvergiftiging. En dat is moet goed ook.

Fijn dat de echo's goed waren Estrys en Nytar! En Estrys, fijn dat je vk zo goed reageerde. Ga je je nu ook ziek melden?

Nee hoor alleen als ik me niet goed voel. Op zich gaat het nu redelijk en ik heb alleen echt heel veel werk. En dat ga ik wel even aankaarten, want ik heb veel teveel op het moment voor de nog 4 weken die ik nog moet. Vorige keer had ik dat ook. Heb ik mezelf helemaal over de kop gewerkt en zat ik een week voor mijn verlof met een enorme kaakontsteking (wortelkanaalbehandeling en kaakchirurg met 35 weken :X kan ik je niet aanraden) en was ik dus de eerste 2 weken van mijn verlof ziek. En ik denk zelf dat dit wel verband heeft gehad met het over de kop werken. Dus daar heb ik nu geen zin in. Plus dat ik nu een springende peuter erbij heb :P
pi_118285147
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 15:50 schreef As1981 het volgende:
Die is ook wel heel gaaf Becky!!! Zo duidelijk was hij hier niet hoor.

Ik ga er toch vaak in mee KJ, maar meer omdat ik dat anders ook zo lullig vind (en ik niet altijd zin heb ik de strijd die het oplevert.
Ik niet, maar dat ik vooral omdat ik het echt niet meer kan. Tillen doet me zeer, en dragen ook.
*poef* nu is het weg
  maandag 22 oktober 2012 @ 16:05:07 #255
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_118285188
Oh, die is mooi Becky! Wat duidelijk ook! O+

Estrys, goed naar je lichaam blijven luisteren inderdaad. :Y

Nog geen nieuws van Twinkle dus?
pi_118285434
Begonnen met twee nieuwe series/sitcoms. Je moet toch iets tijdens je verlof? :+

Pretty Little Liars & 2 Broke Girls. Tot nu toe vermakelijk :)
pi_118285915
Ik moest net heel hard lachen om het voedingscentrum :')

En *O* voor de echo's!
  maandag 22 oktober 2012 @ 16:22:26 #258
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118286110
Hooi :D

Becky hoe lief O+

Es idd goed opletten en voor jezelf en mini zorgen :*

Coco Parenthood is ook een leuke om te downloaden :)

-O- ik liet mij net even te wild op de bank ploffen, heel mondje vol }:|
  maandag 22 oktober 2012 @ 16:25:28 #259
259886 pessie
pi_118286303
Haha hooi! Goed opgelet!

Becky, mooi zeg!
pi_118286384
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 16:22 schreef Logician78 het volgende:
Hooi :D

Becky hoe lief O+

Es idd goed opletten en voor jezelf en mini zorgen :*

Coco Parenthood is ook een leuke om te downloaden :)

-O- ik liet mij net even te wild op de bank ploffen, heel mondje vol }:|
Ik heb ook wel eens een mondje vol, maar dat hoeven we niet te weten!
  maandag 22 oktober 2012 @ 16:38:39 #261
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118287090
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 16:26 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik heb ook wel eens een mondje vol, maar dat hoeven we niet te weten!
dát bedoel ik heul niet! o|O
pi_118287123
quote:
10s.gif Op maandag 22 oktober 2012 16:38 schreef Logician78 het volgende:

[..]

}:| dát bedoel ik heul niet!
Ik ging dweilen namelijk ;)
  maandag 22 oktober 2012 @ 16:39:43 #263
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118287142
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 16:39 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik ging dweilen namelijk ;)
_O-
pi_118287312
Boh!!! Er staan meer mensen onder mij dan boven mij... Stop de tijd eens?!?!
  maandag 22 oktober 2012 @ 16:47:04 #265
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_118287522
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 16:43 schreef Ticootje het volgende:
Boh!!! Er staan meer mensen onder mij dan boven mij... Stop de tijd eens?!?!
beeldscherm op zijn kop doet wonderen :Y
pi_118287545
quote:
17s.gif Op maandag 22 oktober 2012 16:47 schreef Kyara het volgende:

[..]

beeldscherm op zijn kop doet wonderen :Y
AH!

*laptop draaien doet.
  maandag 22 oktober 2012 @ 16:50:38 #267
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118287701
Ik had vanmorgen ineens zo'n schrik moment, omg over 4mnd hebben we gewoon al een baby.. :X
pi_118287859
quote:
14s.gif Op maandag 22 oktober 2012 16:50 schreef Logician78 het volgende:
Ik had vanmorgen ineens zo'n schrik moment, omg over 4mnd hebben we gewoon al een baby.. :X
Jij weet tenminste al waar je aan begint! :P
Sarcasme. Herken het.
  maandag 22 oktober 2012 @ 16:54:22 #269
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118287921
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 16:53 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Jij weet tenminste al waar je aan begint! :P
Na 10jr en ineens een dame voelt dat toch best anders/nieuw hoor, maar snap je wel :)
pi_118287982
quote:
14s.gif Op maandag 22 oktober 2012 16:50 schreef Logician78 het volgende:
3...
  maandag 22 oktober 2012 @ 16:57:30 #271
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118288100
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 16:55 schreef Ticootje het volgende:

[..]

3...
Snel is dat eigenlijk ...

En hier eig. ook 3 als ik de gyn mag geloven deze zei dat ze eerder uit ging van rond 25jan. ipv 22febr.
  maandag 22 oktober 2012 @ 16:58:07 #272
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_118288141
Ik heb nog 3 maanden een baby en daarna moet ik even wachten op 2 nieuwe.
pi_118288180
quote:
17s.gif Op maandag 22 oktober 2012 16:58 schreef Kyara het volgende:
Ik heb nog 3 maanden een baby en daarna moet ik even wachten op 2 nieuwe.
Het is 1 ding om er zelf op te moeten wachten. Bij mij zit de hele familie er op te wachten. Quote zusje: "Dan kunnen we eindelijk weer babyknuffelen!!! O+ "
Sarcasme. Herken het.
  maandag 22 oktober 2012 @ 17:01:43 #274
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118288313
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 16:58 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Het is 1 ding om er zelf op te moeten wachten. Bij mij zit de hele familie er op te wachten. Quote zusje: "Dan kunnen we eindelijk weer babyknuffelen!!! O+ "
Een oudere buurvrouw hier uit de wijk, heeft zelf na meerdere miskramen nooit kinderen gekregen. Ze is helemaal babyfreak, en die ziet mij momenteel echt als wandelende baarmoeder maar dan wel op een manier die nog leuk/lief is.
pi_118288495
quote:
11s.gif Op maandag 22 oktober 2012 16:57 schreef Logician78 het volgende:

[..]

Snel is dat eigenlijk ...

En hier eig. ook 3 als ik de gyn mag geloven deze zei dat ze eerder uit ging van rond 25jan. ipv 22febr.
Als je maar netjes op je beurt wacht ;)
  maandag 22 oktober 2012 @ 17:07:44 #276
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118288590
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 17:05 schreef papillion het volgende:

[..]

Als je maar netjes op je beurt wacht ;)
Wij zouden toch voor de datum 2ling gaan mocht de gyn gelijk krijgen? :P
pi_118288617
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 17:07 schreef Logician78 het volgende:

[..]

Wij zouden toch voor de datum 2ling gaan mocht de gyn gelijk krijgen? :P
Dat mag, voorschieten mag niet :D, ook niet als de mijne het nog te gezellig vind.
  maandag 22 oktober 2012 @ 17:10:58 #278
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118288725
:D ik zal het aan haar doorgeven.
pi_118289023
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 16:55 schreef Ticootje het volgende:

[..]

3...
1,5.... :X
*poef* nu is het weg
pi_118289146
:D gezellig hierin het topic weer vandaag!

fokken op een kleine foon is dan niet handig!

Hier saai, wel een boel info gehad over het inleiden. Als er plek is, gaan ze er morgen voor :) dan ben ik dus de hele dag niet online, zodra ik naar verloskamers ga, gooi ik mijn foon uit ;)
pi_118289150
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 09:13 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik wilde na mijn bevalling weer op mijn buik liggen en toen had ik stuwing.. :'(
Check :) man, alleen daarom mis je die zwangere buik al!

Ik ga jullie verder zonder bijlezen even de ogen uitsteken: al 8 kg kwijt, platte buik zonder striae en tieten als Lolo. *O* Man weet niet wat ie ziet :) baby ook niet meer, die drinkt inmiddels aan de borst!!!

En ik ga een poging doen tot foto van baby uploaden!
  maandag 22 oktober 2012 @ 17:25:59 #282
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118289282
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 17:22 schreef Mineola het volgende:

[..]

Ik ga jullie verder zonder bijlezen even de ogen uitsteken: al 8 kg kwijt, platte buik zonder striae en tieten als Lolo. *O* Man weet niet wat ie ziet :) baby ook niet meer, die drinkt inmiddels aan de borst!!!

:D :D :D *johnny bravo stem* Hot mama!

Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat Mineola O+ :*

Free, wat spannend! Ik stem voor dat je heeeeel stiekem toch af en toe een update laat doen door tara :@ ;)
  maandag 22 oktober 2012 @ 17:26:31 #283
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_118289305
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 17:22 schreef Mineola het volgende:

[..]

Fijn!! Klinkt lekker positief O+ Ik denk dat ik je in deze ook maar gewoon als referentiekader blijf zien! :D
pi_118289758
Oeh, het volgende juichmoment: je benen kunnen scheren onder de douche zonder maagzuuraanval! *O*
pi_118290021
Mineola :D

quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 17:25 schreef Logician78 het volgende:

Free, wat spannend! Ik stem voor dat je heeeeel stiekem toch af en toe een update laat doen door tara :@ ;)
Of gewoon lekker snel en soepel bevalt en daarna snel een update laat doen ^O^
  maandag 22 oktober 2012 @ 17:53:15 #286
259886 pessie
pi_118290360
*O* Mineola!
pi_118290549
Even gauw update

Wellicht vergiftiging. Als dat zo is is er maar een optie: bevallen. Waaaahh
pi_118290581
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 17:58 schreef Twinkle20 het volgende:
Even gauw update

Wellicht vergiftiging. Als dat zo is is er maar een optie: bevallen. Waaaahh
Goed dus dat je toch even belde, ondanks dat je toch vandaag langs moest...
  maandag 22 oktober 2012 @ 18:10:56 #289
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_118290993
Sterkte Twinkle. Hoop voor je dat het loos alarm is. Voor nu ben je in elk geval op de juiste plek :*

Mineola, fijn dat het zo goed gaat! En ben benieuwd naar de foto's!

Free, gewoon updaten tijdens het bevallen joh, kan prima :P
pi_118291698
Spannend Twinkle!

Wat fijn van de goede echo Sparkling O+

Mineola, wat fijn dat het zo goed gaat...
pi_118292011
Ohh Twinkle, ik hoop dat het mee valt! En anders heb je gewoon al heul snel je baby :o :o

Mineola, jij bent mijn voorbeeld :D
pi_118292052
Crisis het is wel werp-a-gogo hier op het moment :D
pi_118292067
Inmiddels waren alle waardes binnen en bleek het mee te vallen. Voor nu naar huis met de nodige instructies. Kneep hem straks wel effe.

En ik gister nog met mijn grote mond dat iedereen links en rechts voorkruipt. Zo stoer was ik straks niet meer .. voelde me met de minuut beroerder voelen.

Ze namen het idd bloedserieus daar. Was in goede handen! Weet nu ook beter wat het inhoudt en hoe het ontstaat enzo want dat was wat vaag.

Dus vannacht lekker in mijn eigen bedje :-)
pi_118292193
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 18:35 schreef Twinkle20 het volgende:
Inmiddels waren alle waardes binnen en bleek het mee te vallen. Voor nu naar huis met de nodige instructies. Kneep hem straks wel effe.

En ik gister nog met mijn grote mond dat iedereen links en rechts voorkruipt. Zo stoer was ik straks niet meer .. voelde me met de minuut beroerder voelen.

Ze namen het idd bloedserieus daar. Was in goede handen! Weet nu ook beter wat het inhoudt en hoe het ontstaat enzo want dat was wat vaag.

Fijn dat het meeviel! Wat voor instructies heb je mee naar huis gekregen?
pi_118292396
Hou jezelf goed in de gaten Twinkle. Als je evt vragen hebt stel ze gerust. Ik heb er onderhand wel wat ervaring mee ;)
pi_118292414
Twink fijn dat t meeviel :* goed in de gaten houden
Fijn dat t beter gaat Logi met je nieren. Dromen over vreemdgaande man, check :')
Suikertante *O* 12 weken! En hartje O+
Kyara 20 weken *O*
Sparkling *O* :*
Vencodark 12 weken *O*
Free heel veel succes :*

quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:54 schreef L-E het volgende:
:P

Ereshkigal heel veel sterkte de komende dagen :*

Ik zat van de week te lezen dat mini rond deze tijd de hik kan krijgen. Ik helemaal teleurgesteld dat ik dat nog niet gevoeld had... Maar volgens mij was het vandaag zover :D Of hij heeft n heeel goed ritmegevoel
pi_118293167
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 18:44 schreef Fieder het volgende:
Ik zat van de week te lezen dat mini rond deze tijd de hik kan krijgen. Ik helemaal teleurgesteld dat ik dat nog niet gevoeld had... Maar volgens mij was het vandaag zover :D Of hij heeft n heeel goed ritmegevoel
Leuk O+ Volgens mij kunnen ze al wel veel eerder de hik hebben hoor, wij hebben het op de echo een paar weken terug ook al gezien.
  maandag 22 oktober 2012 @ 19:05:13 #298
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118293309
Twink wat fijn dat alles goed is, maar ook dat ze zo adequaat reageren ^O^

Fieder O+ hier vannacht voor het eerst de hik herkend, zo grappig hoe synchroon we lopen :Y
pi_118293927
Fijn dat alles goed was twinkel! Wel goed in de gaten blijven houden he...
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_118293973
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 17:22 schreef freecell het volgende:
:D gezellig hierin het topic weer vandaag!

fokken op een kleine foon is dan niet handig!

Hier saai, wel een boel info gehad over het inleiden. Als er plek is, gaan ze er morgen voor :) dan ben ik dus de hele dag niet online, zodra ik naar verloskamers ga, gooi ik mijn foon uit ;)
:*
zet hem op!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_118294033
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 18:35 schreef Twinkle20 het volgende:

en voor jou ook een :*
tis het laatste beetje, zet hem op!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')