Ooh wat zie je dat goed zo!!! Super leukquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:42 schreef becky27 het volgende:
oh ik vond mijn mini met 12 weken echt heel tof![]()
[ afbeelding ]
Nee hoor alleen als ik me niet goed voel. Op zich gaat het nu redelijk en ik heb alleen echt heel veel werk. En dat ga ik wel even aankaarten, want ik heb veel teveel op het moment voor de nog 4 weken die ik nog moet. Vorige keer had ik dat ook. Heb ik mezelf helemaal over de kop gewerkt en zat ik een week voor mijn verlof met een enorme kaakontsteking (wortelkanaalbehandeling en kaakchirurg met 35 wekenquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:42 schreef Kyara het volgende:
Succes Twinkle! Ze nemen inderdaad geen enkel risico als er het ook maar een klein beetje lijkt op zwangerschapsvergiftiging. En dat is moet goed ook.
Fijn dat de echo's goed waren Estrys en Nytar! En Estrys, fijn dat je vk zo goed reageerde. Ga je je nu ook ziek melden?
Ik niet, maar dat ik vooral omdat ik het echt niet meer kan. Tillen doet me zeer, en dragen ook.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:50 schreef As1981 het volgende:
Die is ook wel heel gaaf Becky!!! Zo duidelijk was hij hier niet hoor.
Ik ga er toch vaak in mee KJ, maar meer omdat ik dat anders ook zo lullig vind (en ik niet altijd zin heb ik de strijd die het oplevert.
Ik heb ook wel eens een mondje vol, maar dat hoeven we niet te weten!quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:22 schreef Logician78 het volgende:
Hooi
Becky hoe lief
Es idd goed opletten en voor jezelf en mini zorgen
Coco Parenthood is ook een leuke om te downloadenik liet mij net even te wild op de bank ploffen, heel mondje vol
dát bedoel ik heul niet!quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een mondje vol, maar dat hoeven we niet te weten!
Ik ging dweilen namelijkquote:
beeldscherm op zijn kop doet wonderenquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:43 schreef Ticootje het volgende:
Boh!!! Er staan meer mensen onder mij dan boven mij... Stop de tijd eens?!?!
AH!quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:47 schreef Kyara het volgende:
[..]
beeldscherm op zijn kop doet wonderen
Jij weet tenminste al waar je aan begint!quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:50 schreef Logician78 het volgende:
Ik had vanmorgen ineens zo'n schrik moment, omg over 4mnd hebben we gewoon al een baby..
Na 10jr en ineens een dame voelt dat toch best anders/nieuw hoor, maar snap je welquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij weet tenminste al waar je aan begint!
3...quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:50 schreef Logician78 het volgende:
Ik had vanmorgen ineens zo'n schrik moment, omg over 4mnd hebben we gewoon al een baby..
Snel is dat eigenlijk ...quote:
Het is 1 ding om er zelf op te moeten wachten. Bij mij zit de hele familie er op te wachten. Quote zusje: "Dan kunnen we eindelijk weer babyknuffelen!!!quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:58 schreef Kyara het volgende:
Ik heb nog 3 maanden een baby en daarna moet ik even wachten op 2 nieuwe.
Een oudere buurvrouw hier uit de wijk, heeft zelf na meerdere miskramen nooit kinderen gekregen. Ze is helemaal babyfreak, en die ziet mij momenteel echt als wandelende baarmoeder maar dan wel op een manier die nog leuk/lief is.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het is 1 ding om er zelf op te moeten wachten. Bij mij zit de hele familie er op te wachten. Quote zusje: "Dan kunnen we eindelijk weer babyknuffelen!!!"
Als je maar netjes op je beurt wachtquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:57 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Snel is dat eigenlijk ...
En hier eig. ook 3 als ik de gyn mag geloven deze zei dat ze eerder uit ging van rond 25jan. ipv 22febr.
Wij zouden toch voor de datum 2ling gaan mocht de gyn gelijk krijgen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:05 schreef papillion het volgende:
[..]
Als je maar netjes op je beurt wacht
Dat mag, voorschieten mag nietquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:07 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Wij zouden toch voor de datum 2ling gaan mocht de gyn gelijk krijgen?
Checkquote:Op maandag 22 oktober 2012 09:13 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik wilde na mijn bevalling weer op mijn buik liggen en toen had ik stuwing..
quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:22 schreef Mineola het volgende:
[..]
Checkman, alleen daarom mis je die zwangere buik al!
Ik ga jullie verder zonder bijlezen even de ogen uitsteken: al 8 kg kwijt, platte buik zonder striae en tieten als Lolo.Man weet niet wat ie ziet
baby ook niet meer, die drinkt inmiddels aan de borst!!!
En ik ga een poging doen tot foto van baby uploaden!
Fijn!! Klinkt lekker positiefquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:22 schreef Mineola het volgende:
[..]
Checkman, alleen daarom mis je die zwangere buik al!
Ik ga jullie verder zonder bijlezen even de ogen uitsteken: al 8 kg kwijt, platte buik zonder striae en tieten als Lolo.Man weet niet wat ie ziet
baby ook niet meer, die drinkt inmiddels aan de borst!!!
En ik ga een poging doen tot foto van baby uploaden!
Of gewoon lekker snel en soepel bevalt en daarna snel een update laat doenquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:25 schreef Logician78 het volgende:
Free, wat spannend! Ik stem voor dat je heeeeel stiekem toch af en toe een update laat doen door tara![]()
Goed dus dat je toch even belde, ondanks dat je toch vandaag langs moest...quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:58 schreef Twinkle20 het volgende:
Even gauw update
Wellicht vergiftiging. Als dat zo is is er maar een optie: bevallen. Waaaahh
Fijn dat het meeviel! Wat voor instructies heb je mee naar huis gekregen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:35 schreef Twinkle20 het volgende:
Inmiddels waren alle waardes binnen en bleek het mee te vallen. Voor nu naar huis met de nodige instructies. Kneep hem straks wel effe.
En ik gister nog met mijn grote mond dat iedereen links en rechts voorkruipt. Zo stoer was ik straks niet meer .. voelde me met de minuut beroerder voelen.
Ze namen het idd bloedserieus daar. Was in goede handen! Weet nu ook beter wat het inhoudt en hoe het ontstaat enzo want dat was wat vaag.
Dus vannacht lekker in mijn eigen bedje :-)
quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:54 schreef L-E het volgende:
Niet als ze zonder benen worden geboren. Dat zijn de kinderen van moeders die hun teennagels lakken.
Leukquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:44 schreef Fieder het volgende:
Ik zat van de week te lezen dat mini rond deze tijd de hik kan krijgen. Ik helemaal teleurgesteld dat ik dat nog niet gevoeld had... Maar volgens mij was het vandaag zoverOf hij heeft n heeel goed ritmegevoel
quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:22 schreef freecell het volgende:
gezellig hierin het topic weer vandaag!
fokken op een kleine foon is dan niet handig!
Hier saai, wel een boel info gehad over het inleiden. Als er plek is, gaan ze er morgen voordan ben ik dus de hele dag niet online, zodra ik naar verloskamers ga, gooi ik mijn foon uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |