Dat kan, ik doe dat altijd zo.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:17 schreef Spirit82 het volgende:
Heb em nu op fb staan onder "only me"... nu even zien of ik het dan kan uploaden als het afgeschermd is.
Muwahahahaquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:40 schreef Estrys het volgende:
Wij liepen zaterdag op het station. Even kijken of er plek is op een bankje, zegt mijn man tegen onze peuter: 'ja en anders gaat mama even haar act opvoeren"
En aangezien dit HET topic is van Ophelia .. ik weet niet hoeveel posts er in 1 topic passen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:08 schreef becky27 het volgende:
jezus wat gaat het hier snel!! Hoe moet ik dat nou bijhouden zeg.
Is haar man zo'n kleintje ja?quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:26 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Muwahahaha![]()
Heerlijk he, die eerlijkheid van die kleintjes altijd
Ja dat herken ik ook wel, ben elke ochtend onder de douche nog verbaasd dat het niet weer verdwenen is maar juist groter gewordenquote:
Bel even?quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:53 schreef Twinkle20 het volgende:
Dames ik heb toch een beetje een vraagje waar ik mee zit .. Weet niet zo goed wat ik moet doen.
Ik moet om 15.45 voor controle naar zkh. Vent is rond 14.45 thuis van het werk.
Echter kamp ik sinds gisteravond met vervelende hoofdpijn. Hoofdpijn is mij sowieso niet echt bekend, en gedurende de zwangerschap hier ook eigenlijk geen last van gehad. Sinds ongeveer 2 uur heb ik het idee dat mijn zicht er ook minder door wordt. Verder voel ik mij prima overigens! Maar dan schiet een eventuele vergiftiging wel door mijn hoofd ...
Ik vind het erg moeilijk om eventueel gevaar te bepalen. Het voelt erg vervelend, dat wel. Maar aan de andere kant denk ik: ik moet er zo toch heen .. dat ene uurtje kan dan toch nog wel wachten? Wat zal ik doen?
Goed dat je hebt gebeld Twinkle. Waarschijnlijk is het niks, maar better safe than sorry. Succes zometeen en laat maar snel weten dat alles goed is!quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:01 schreef Twinkle20 het volgende:
Yo .. MOETEN nu al komen![]()
![]()
Dus vent net gebeld .. die komt als de brandweer naar huis want ja, hij heeft de auto mee. En beter rijd ik nu niet zelf.
Het zal wel niks zijn maar toch .. Better safe than sorry
kijk dat is mooiquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
N.a.v. de discussie laatst.
Ook de man van Twinkle heeft recht op bijzonder verlof voor tijdens de bevalling en daarna nog kraamverlof van twee dagen.
De CAO wijkt in dit geval niet af van de wet dus angst om in het weekend te bevallen en je verlof kwijt te zijn hoeft er dus niet te zijn.
Succes...quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:01 schreef Twinkle20 het volgende:
Yo .. MOETEN nu al komen![]()
![]()
Dus vent net gebeld .. die komt als de brandweer naar huis want ja, hij heeft de auto mee. En beter rijd ik nu niet zelf.
Het zal wel niks zijn maar toch .. Better safe than sorry
1 meter 70, dus zo groot is hij inderdaad nietquote:
Mooi dat de echo goed was!quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:37 schreef nytar het volgende:
Ik ben ook net terug van de 2e groei echo. Het ventje is nog steeds heerlijk gemiddeld de wordt geschat op 7 pond bij 40 weken.
Echo's zijn met deze termijn niet fraai meeraf de toe een voet, maar daar was ook alles mee gezegd!
Het wordt beter...quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mooi dat de echo goed was!
Mijn echo's zijn tot nu toe ook niet fraai geweest. De eerste echo was het een onherkenbaar blobje, de tweede met 12 weken een lelijke kleine alienIk hoopte dat het met de tijd beter zou worden!
Nou die van mij kan nog wel wat finetuning gebruiken. :,) /smeltende kaarsvetbaby!quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het wordt beter...
Ik had bij 7 weken een gekke coconachtige prop... En bij 12 weken leek het al iets meer menselijke vormen aan te nemen. En bij 20 weken zie je opeens een kant en klaar minimensje.
3D Echo?quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:49 schreef Gulara het volgende:
[..]
Nou die van mij kan nog wel wat finetuning gebruiken. :,) /smeltende kaarsvetbaby!
Ik vond het idd ook al behoorlijk compleet, duidelijk een mensje met al een zichtbaar neusje, vingertjes en teentjes enzoquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:00 schreef pessie het volgende:
Ik vond de baby bij 12 weken echt al op een minimensje lijken. Ik ben echt heel erg benieuwd naar de pretecho! Als ik jullie zo hoor moet dat er echt af uitzien.
Dat zijn ook smeltende kaars beelden.... Of aliens...quote:
Daar heb ik ook nogal moeite mee ja. Wat een verschil met het wachten op topicquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:08 schreef becky27 het volgende:
jezus wat gaat het hier snel!! Hoe moet ik dat nou bijhouden zeg.
Spannend!! Je moet 3 dagen rust houden toch? Lijkt me een flinke opgaaf als je je nu al zo verveeldquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:31 schreef Ereshkigal het volgende:
Zo kom even binnenstrompelen
Vanochtend de vruchtwaterpunctie gehad
Moe zeggen dat het me erg mee viel
Kleine doet het erg goed gynaecoloog verwacht dat ik de kleine snel zal voelen omdat tie zo bewegelijk is! Nou ik hoop het!
Maar ze zag nu ineens ook een vleesboom zitten maar t kon geen kwaad
Lig me nu stierlijk te vervelen in bed
Kreeg net van vriendlief op me kop dat ik wat drinken kwam halen dus blijf maar braaf liggen
dat stijve na een dagje is idd heel herkenbaar. Dit weekend naar CP en over 4 weken een midweekje naar Disney en daarna ga ik echt niet meer van dit soort dingen plannen (zeg ik nu).quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:00 schreef pessie het volgende:
Gulara, eerste trimester at ik echt veel. Ik was zo misselijk en het enige wat hielp was vreten. Is nu gelukkig veel minder.
KJ, heerlijk weekend gehad dus! Zo jammer dat je dat dan op maandag moet bekopen met pijn![]()
Ik probeer steeds een balans te vinden tussen bewegen en liggen, en dat gaat nog steeds best goed. Donderdag iets minder vanwege dagje dierentuin, ben er de afgelopen dagen echt flink stijf van geweest. Gaat nu gelukkig weer beter.
Free, nog niets dus. Ik hoop dat de gyn je vragen kan beantwoorden. Hebben ze nog gekeken naar ontsluiting of nog steeds niet ivm infectiegevaar?
Ik vond de baby bij 12 weken echt al op een minimensje lijken. Ik ben echt heel erg benieuwd naar de pretecho! Als ik jullie zo hoor moet dat er echt af uitzien.
As, ik til Nathan zo min mogelijk, maar das toch al gauw 10x per dag idd... scheelt dat ik geen zwaargewichtje heb. Al is Y toch ook behoorlijk gemiddeld?
Dat is ook vies zeg.. Lekker als die kleine er straks is, zit de meteen in de wietlucht..quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:39 schreef Spirit82 het volgende:
Nog even klagen hoor, onderbuurman zit al de hele middag te blowen en gatverdamme wat een stankKan niet eens mn deuren open zetten met dit mooie weer
zak hooi
Heb al klacht na klacht ingediend over geluidsoverlast van zijn hond en daar werd ook niet echt actie op ondernomen. Heb het idee dat onderbuurman goed overweg kan met de klachtenfunctionaris. En hij rookt niet vaak buiten gelukkig, dus om nou over die ene keer per week ofzo een klacht in te dienen vind ik ook weer zo wat. Je woont nu eenmaal in een appartement... helaas hebben wij het slecht getroffen met deze pannenkoek...quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat is ook vies zeg.. Lekker als die kleine er straks is, zit de meteen in de wietlucht..
Huurhuis? -> huurbaas
Wat een lieffiequote:Op maandag 22 oktober 2012 15:42 schreef becky27 het volgende:
oh ik vond mijn mini met 12 weken echt heel tof![]()
[ afbeelding ]
Ooh wat zie je dat goed zo!!! Super leukquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:42 schreef becky27 het volgende:
oh ik vond mijn mini met 12 weken echt heel tof![]()
[ afbeelding ]
Nee hoor alleen als ik me niet goed voel. Op zich gaat het nu redelijk en ik heb alleen echt heel veel werk. En dat ga ik wel even aankaarten, want ik heb veel teveel op het moment voor de nog 4 weken die ik nog moet. Vorige keer had ik dat ook. Heb ik mezelf helemaal over de kop gewerkt en zat ik een week voor mijn verlof met een enorme kaakontsteking (wortelkanaalbehandeling en kaakchirurg met 35 wekenquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:42 schreef Kyara het volgende:
Succes Twinkle! Ze nemen inderdaad geen enkel risico als er het ook maar een klein beetje lijkt op zwangerschapsvergiftiging. En dat is moet goed ook.
Fijn dat de echo's goed waren Estrys en Nytar! En Estrys, fijn dat je vk zo goed reageerde. Ga je je nu ook ziek melden?
Ik niet, maar dat ik vooral omdat ik het echt niet meer kan. Tillen doet me zeer, en dragen ook.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:50 schreef As1981 het volgende:
Die is ook wel heel gaaf Becky!!! Zo duidelijk was hij hier niet hoor.
Ik ga er toch vaak in mee KJ, maar meer omdat ik dat anders ook zo lullig vind (en ik niet altijd zin heb ik de strijd die het oplevert.
Ik heb ook wel eens een mondje vol, maar dat hoeven we niet te weten!quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:22 schreef Logician78 het volgende:
Hooi
Becky hoe lief
Es idd goed opletten en voor jezelf en mini zorgen
Coco Parenthood is ook een leuke om te downloadenik liet mij net even te wild op de bank ploffen, heel mondje vol
dát bedoel ik heul niet!quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een mondje vol, maar dat hoeven we niet te weten!
Ik ging dweilen namelijkquote:
beeldscherm op zijn kop doet wonderenquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:43 schreef Ticootje het volgende:
Boh!!! Er staan meer mensen onder mij dan boven mij... Stop de tijd eens?!?!
AH!quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:47 schreef Kyara het volgende:
[..]
beeldscherm op zijn kop doet wonderen
Jij weet tenminste al waar je aan begint!quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:50 schreef Logician78 het volgende:
Ik had vanmorgen ineens zo'n schrik moment, omg over 4mnd hebben we gewoon al een baby..
Na 10jr en ineens een dame voelt dat toch best anders/nieuw hoor, maar snap je welquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij weet tenminste al waar je aan begint!
3...quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:50 schreef Logician78 het volgende:
Ik had vanmorgen ineens zo'n schrik moment, omg over 4mnd hebben we gewoon al een baby..
Snel is dat eigenlijk ...quote:
Het is 1 ding om er zelf op te moeten wachten. Bij mij zit de hele familie er op te wachten. Quote zusje: "Dan kunnen we eindelijk weer babyknuffelen!!!quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:58 schreef Kyara het volgende:
Ik heb nog 3 maanden een baby en daarna moet ik even wachten op 2 nieuwe.
Een oudere buurvrouw hier uit de wijk, heeft zelf na meerdere miskramen nooit kinderen gekregen. Ze is helemaal babyfreak, en die ziet mij momenteel echt als wandelende baarmoeder maar dan wel op een manier die nog leuk/lief is.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het is 1 ding om er zelf op te moeten wachten. Bij mij zit de hele familie er op te wachten. Quote zusje: "Dan kunnen we eindelijk weer babyknuffelen!!!"
Als je maar netjes op je beurt wachtquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:57 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Snel is dat eigenlijk ...
En hier eig. ook 3 als ik de gyn mag geloven deze zei dat ze eerder uit ging van rond 25jan. ipv 22febr.
Wij zouden toch voor de datum 2ling gaan mocht de gyn gelijk krijgen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:05 schreef papillion het volgende:
[..]
Als je maar netjes op je beurt wacht
Dat mag, voorschieten mag nietquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:07 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Wij zouden toch voor de datum 2ling gaan mocht de gyn gelijk krijgen?
Checkquote:Op maandag 22 oktober 2012 09:13 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik wilde na mijn bevalling weer op mijn buik liggen en toen had ik stuwing..
quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:22 schreef Mineola het volgende:
[..]
Checkman, alleen daarom mis je die zwangere buik al!
Ik ga jullie verder zonder bijlezen even de ogen uitsteken: al 8 kg kwijt, platte buik zonder striae en tieten als Lolo.Man weet niet wat ie ziet
baby ook niet meer, die drinkt inmiddels aan de borst!!!
En ik ga een poging doen tot foto van baby uploaden!
Fijn!! Klinkt lekker positiefquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:22 schreef Mineola het volgende:
[..]
Checkman, alleen daarom mis je die zwangere buik al!
Ik ga jullie verder zonder bijlezen even de ogen uitsteken: al 8 kg kwijt, platte buik zonder striae en tieten als Lolo.Man weet niet wat ie ziet
baby ook niet meer, die drinkt inmiddels aan de borst!!!
En ik ga een poging doen tot foto van baby uploaden!
Of gewoon lekker snel en soepel bevalt en daarna snel een update laat doenquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:25 schreef Logician78 het volgende:
Free, wat spannend! Ik stem voor dat je heeeeel stiekem toch af en toe een update laat doen door tara![]()
Goed dus dat je toch even belde, ondanks dat je toch vandaag langs moest...quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:58 schreef Twinkle20 het volgende:
Even gauw update
Wellicht vergiftiging. Als dat zo is is er maar een optie: bevallen. Waaaahh
Fijn dat het meeviel! Wat voor instructies heb je mee naar huis gekregen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:35 schreef Twinkle20 het volgende:
Inmiddels waren alle waardes binnen en bleek het mee te vallen. Voor nu naar huis met de nodige instructies. Kneep hem straks wel effe.
En ik gister nog met mijn grote mond dat iedereen links en rechts voorkruipt. Zo stoer was ik straks niet meer .. voelde me met de minuut beroerder voelen.
Ze namen het idd bloedserieus daar. Was in goede handen! Weet nu ook beter wat het inhoudt en hoe het ontstaat enzo want dat was wat vaag.
Dus vannacht lekker in mijn eigen bedje :-)
quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:54 schreef L-E het volgende:
Niet als ze zonder benen worden geboren. Dat zijn de kinderen van moeders die hun teennagels lakken.
Leukquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:44 schreef Fieder het volgende:
Ik zat van de week te lezen dat mini rond deze tijd de hik kan krijgen. Ik helemaal teleurgesteld dat ik dat nog niet gevoeld had... Maar volgens mij was het vandaag zoverOf hij heeft n heeel goed ritmegevoel
quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:22 schreef freecell het volgende:
gezellig hierin het topic weer vandaag!
fokken op een kleine foon is dan niet handig!
Hier saai, wel een boel info gehad over het inleiden. Als er plek is, gaan ze er morgen voordan ben ik dus de hele dag niet online, zodra ik naar verloskamers ga, gooi ik mijn foon uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |