abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118272795
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 08:07 schreef Estrys het volgende:
Vandaag groeiecho trouwens. Moet helaas alleen naar die afspraak omdat ik vergeten ben mijn man te vertellen dat deze afspraak bij de vlos met echo is. Dus toen ik daar donderdag achter kwam had hij al allerlei afspraken die hij niet af kan zeggen. Zal toch niet zo erg zijn dat ik alleen kom?
Ik had al spijt dat ik manlief gevraagd had om mee te gaan, 't kon allemaal niet snel genoeg gaan bij de gyn, we hebben amper zelf iets kunnen zien op de echo, was snel hoofd meten, buik meten, dat is dan 2700 gram, bedankt en tot binnen 5 weken...
Dus hij gaat niet veel missen ;)
pi_118272815
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 08:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
Word zelf ieder 1,5u wakker om te plassen. Soms, als ik geluk heb, wel eens 2 uur. Maar 't wijkt vaker af naar onder (1 uurtje slapen en weer plassen) dan naar boven :+

Ben blij dat ik vrij snel weer in slaap val, anders sliep ik dus praktisch niks :D
damn :{ , dat zou ik echt niet trekken...
Gelukkig daar dan weer geen last van. En gelukkig dat jij wel kan doorslapen erna coco!
pi_118272833
Suikertante, gefeliciteerd met je goede echo!

Die Return to Sender-dingen vind ik sowieso vaak erg leuk O+

Hier vannacht wakker geworden van de pijnlijke steken in mijn borsten. Herkende het niet, maar het zal er wel weer bij horen. Het is nu nog aanwezig. Raar ding, zo'n lichaam :+
pi_118272857
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 09:43 schreef Suikertante het volgende:
Even egopost, vandaag 12+1 en voor 't eerst een hartje gehoord! Baarmoeder was al flink gegroeid en alles lijkt in orde! *O*
Whoopie :D w/
pi_118272902
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:25 schreef Estrys het volgende:
Heb je het wiegje al klaar staan Tico :o
Wij dit weekend ook grote baby-voorbereidingen gedaan: park staat klaar, bedje op onze kamer en dat in babykamer geïnstalleerd. Geeft me rust :).
En volgende week samen met m'n mama en haar naaimachine lekker frullen en nog wat laatste spulletjes maken, kijk er zo naar uit :s)

En hier qua BH + 2 maten, al een tijdje. Ik heb een aantal goeie BH's bijgekocht. Nu begin ik te merken dat die weer wat krap zitten, maar ik weiger in de eerste plaats een grotere cupmaat te aanvaarden en in de 2de plaats, voor die maand nu nog, ik doe wel m'n ruimste modelletjes aan en rond de geboorte kijk ik dan hoe het zit voor wat borstvoedingsbh's.
pi_118272934
Spirit, ik heb zo'n zus. Tenminste, bij de eerste was ze zo. Maar zij had/heeft een grote kinderwens, dat is ondanks de mmm nooit gelukt, dus ik heb haar op momenten op haar manier laten 'mee genieten'. Maar ik had toen geen man die me steunde, dus ik vond het soms wel fijn. Soms niet, maar dan zei ik dat. Het is allemaal goedbedoeld, denk ik maar, maar ik zou het wel bespreekbaar maken als ik jou was. Sowieso kan ik persoonlijk niet zo goed tegen mensen die me alleen nog als zwanger zien en niet meer als mezelf, ofzo.
pi_118272939
Jaaa wat leuk Liza, ik ga woensdag voor het eerst iets maken op de naaimachine, hopelijk een maxicozy-compatible omslagdoek waarvan ik het patroon hier ergens op het forum tegenkwam O+
pi_118272954
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:43 schreef OooLizaooO het volgende:
damn :{ , dat zou ik echt niet trekken...
Gelukkig daar dan weer geen last van. En gelukkig dat jij wel kan doorslapen erna coco!
Oh, het valt wel mee hoor :) Is vooral erger geworden tijdens mijn verlof. Dus ik hoef niet per se vroeg op te staan (al probeer ik het meestal wel, anders is het zo zonde van de dag :+ ).

En wat je al zegt, ik val vrij snel weer in slaap, denk dat dat enorm scheelt! :)
pi_118272969
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:49 schreef Suikertante het volgende:
Jaaa wat leuk Liza, ik ga woensdag voor het eerst iets maken op de naaimachine, hopelijk een maxicozy-compatible omslagdoek waarvan ik het patroon hier ergens op het forum tegenkwam O+
idem :D
ik doe al het niet-naaimachine-gedoe en mijn mama doet de rest ;).
En we gaan zelf een boxkleed maken en ik ga een dekentje haken *O*
Waar vind je trouwens fleece-stof met een leuke print (en jongetjesvriendelijk :+)
pi_118272993
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:49 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh, het valt wel mee hoor :) Is vooral erger geworden tijdens mijn verlof. Dus ik hoef niet per se vroeg op te staan (al probeer ik het meestal wel, anders is het zo zonde van de dag :+ ).

En wat je al zegt, ik val vrij snel weer in slaap, denk dat dat enorm scheelt! :)
Gelukkig is je verlof al begonnen, dan kan je inderdaad gewoon lekker wat langer blijven liggen!
Hoop dat zoonlief me in de herfstvakantie ook die rust gunt ;)

En sorry voor al het gequote-reactie, quote-reactie, da's de enige manier dat ik niet teveel vergeet :X
pi_118273001
Ik moet nu tussen de 8 a 10 keer per nacht. De VK heeft gevraagd of ik voor de zekerheid morgen even urine inlever bij de HA, maar het zou er ook gewoon bij kunnen horen, ach ja.

Had vanmorgen wel mijn wekker een uur te laat gezet, waardoor ik tussen het moment van wekker en het moment van VK-afspraak exact vijf minuten had om er vanuit bed heen te rennen. Vliegende start!!
pi_118273027
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:49 schreef L-E het volgende:
Spirit, ik heb zo'n zus. Tenminste, bij de eerste was ze zo. Maar zij had/heeft een grote kinderwens, dat is ondanks de mmm nooit gelukt, dus ik heb haar op momenten op haar manier laten 'mee genieten'. Maar ik had toen geen man die me steunde, dus ik vond het soms wel fijn. Soms niet, maar dan zei ik dat. Het is allemaal goedbedoeld, denk ik maar, maar ik zou het wel bespreekbaar maken als ik jou was. Sowieso kan ik persoonlijk niet zo goed tegen mensen die me alleen nog als zwanger zien en niet meer als mezelf, ofzo.
Misschien is dit het inderdaad wel. Mijn moeder heeft daar ook een handje van: steeds aan mn buik zitten en glunderen dat ze weer oma wordt. Ook heel lief, maar soms voel ik me net een broedmachine. Shit, ik ben gewoon jaloers op mn eigen kind :')
Sarcasme. Herken het.
pi_118273043
Freecell, hoe gaat ie? :+
Welke optie heb je zelf het liefst?
Nog wachten en uitbroeden tot 37 weken en inleiden of toch natuurlijk "te vroeg" bevallen?
pi_118273065
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:52 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Misschien is dit het inderdaad wel. Mijn moeder heeft daar ook een handje van: steeds aan mn buik zitten en glunderen dat ze weer oma wordt. Ook heel lief, maar soms voel ik me net een broedmachine. Shit, ik ben gewoon jaloers op mn eigen kind :')
M'n moeder is erg lief, maar meer geïnteresseerd in het praktische. TEgen haar moet ik soms wel eens zeggen: voel nu toch eens de kleine schopt :D.
M'n schoonmoeder daarentegen, te pas en te onpas, en van haar kan ik het écht niet hebben :r
pi_118273087
quote:

[..]

Dat vind ik dan altijd weer heel lief O+

Wat ik wel soms een beetje irritant kan vinden, is als mijn moeder nog de allerlichtste zakjes uit mijn handen trek, want "jij moet niet tillen!". Niet alleen mijn moeder overigens, maar iedereen die me behandelt alsof ik ineens gehandicapt ben ipv zwanger :+

Wat tegelijk ook juist weer ontzettend lief is O+
pi_118273096
quote:

[..]

:D

Zwanger zijn is heel leuk en bijzonder, maar als álle aandacht daarnaar uitgaat raakt je sprankelende persoonlijkheid :+ een beetje onderbelicht he? Er is zoveel meer in de wereld, soms vergeten mensen om je heen dat. :)
pi_118273137
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:54 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Wat ik wel soms een beetje irritant kan vinden, is als mijn moeder nog de allerlichtste zakjes uit mijn handen trek, want "jij moet niet tillen!". Niet alleen mijn moeder overigens, maar iedereen die me behandelt alsof ik ineens gehandicapt ben ipv zwanger :+

Jaaa, Vriendje heeft er een handje van. 'Nee, laat mij dat toiletpapier maar tillen hoor lief!' Wtf? :')

Het is lief. Nu nog wel. :+
pi_118273139
quote:

[..]

Ja!! Ook heeeeel herkenbaar!! Van lief mocht ik laatst niet eens mn handtas meer dragen. Kom op hey :')
Sarcasme. Herken het.
pi_118273167
Ik geloof dat ik nog maar ff wacht met vertellen aan de ouders :'). Neig nu om het toch pas te vertellen als voorbij de 12 weken ben. Dat is ergens eind november.
pi_118273200
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:57 schreef Hooiwagen het volgende:
Ik geloof dat ik nog maar ff wacht met vertellen aan de ouders :'). Neig nu om het toch pas te vertellen als voorbij de 12 weken ben. Dat is ergens eind november.
Wij gaan aardig gelijk op, geloof ik. Hoe ver ben jij nu? :)
  maandag 22 oktober 2012 @ 10:59:22 #121
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_118273224
free heeft de buit nog binnen zag ik, succes met alles ^O^

vandaag 30 weken *O* de tijd vliegt echt voorbij :o
-O- voor alle slechte nachten, hier vanacht ook weer 1
was kotsmisselijk en had buikpijn viel in slaap en werdt om half 1 wakker en alles leek nog even erger,
toen maar even op de bank tv gaan kijken en uiteindelijk daar in slaap gevallen.

over groeiende voorgevels ben ik van een 57 c naar een 90 e gegaan
en die zitten nu ook aardig vol zeg maar.
zach trouwens van de week een advertentie bij ons in de krant dat er hier een winkel was die tot kk ging, kan het nu zo snel even niet meer vinden.
W
Z
E
pi_118273230
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:55 schreef L-E het volgende:

[..]

:D

Zwanger zijn is heel leuk en bijzonder, maar als álle aandacht daarnaar uitgaat raakt je sprankelende persoonlijkheid :+ een beetje onderbelicht he? Er is zoveel meer in de wereld, soms vergeten mensen om je heen dat. :)
Dat mensen ook zeggen: je hebt nu belangrijkere dingen om aan te denken. Ik word daar altijd erg opstandig van. Alsof het verdomme niet genoeg is dat ik geen koffie meer drink, geen rauw vlees meer eet, geen alcohol meer... geen normale nieuwe kleren meer, geen leuke setjes lingerie meer, zelfs geen teennagels meer lakken of haar verven :( stom internet :(
Sarcasme. Herken het.
pi_118273263
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:59 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dat mensen ook zeggen: je hebt nu belangrijkere dingen om aan te denken. Ik word daar altijd erg opstandig van. Alsof het verdomme niet genoeg is dat ik geen koffie meer drink, geen rauw vlees meer eet, geen alcohol meer... geen normale nieuwe kleren meer, geen leuke setjes lingerie meer, zelfs geen teennagels meer lakken of haar verven :( stom internet :(
Van wie mag jij je teennagels niet meer lakken? :D
pi_118273283
Exact 8 weken vandaag volgens de app. De echo lag 1 dagje voor, maar ik houd laatste menstruatiedatum aan als leidraad. Die ene dag.
pi_118273297
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:00 schreef L-E het volgende:

[..]

Van wie mag jij je teennagels niet meer lakken? :D
In nagellak kan spul zitten dat dan ook weer niet goed is.. ofzo. Uit voorzorg doe ik het gewoon allemaal niet :+

En niet meer stappen, niet meer zoveel met vrienden afspreken, niet meer lekker uit eten of naar de bios, zelfs de leuke kant van mn werk kan niet meer omdat ik zo verdomde moe ben :(

AAAAAAAHHH :( Vandaag is niet zo mijn dag denk ik :')
Sarcasme. Herken het.
pi_118273355
Dit heb ik niet gelezen hoor. Ik lak mijn teennagels, want dat doe ik al jaren :(
pi_118273356
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:01 schreef Hooiwagen het volgende:
Exact 8 weken vandaag volgens de app. De echo lag 1 dagje voor, maar ik houd laatste menstruatiedatum aan als leidraad. Die ene dag.
Ik ben vandaag 7 weken (geloof ik) :)

Donderdag horen we of die termijn klopt. Hopelijk klopt er meer. O+
pi_118273367
quote:

[..]

Dit doen mensen al bij mij vanaf week 10 :o :'(
pi_118273380
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:59 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Huh???

Serieus?

Ik koop zat leuke nieuwe kleding, koop mooie goede lingerie... Ik gooi gewoon kleurspoeling door mn haartjes en als ik me gelukkig zou voelen van mn teennagels lakken zou ik ook dat zeker niet laten, ware het niet dat ik er nu wat moeilijk bij kom..

Dat je geen alcohol drinkt en rauw vlees eet, dat kan inderdaad echt kwaad.. Maar ontzeg jezelf niet teveel...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118273414
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:01 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

In nagellak kan spul zitten dat dan ook weer niet goed is.. ofzo. Uit voorzorg doe ik het gewoon allemaal niet :+

En niet meer stappen, niet meer zoveel met vrienden afspreken, niet meer lekker uit eten of naar de bios, zelfs de leuke kant van mn werk kan niet meer omdat ik zo verdomde moe ben :(

AAAAAAAHHH :( Vandaag is niet zo mijn dag denk ik :')
Misschien trekt die vermoeidheid ook wel weer even weg he? Dan kun je best nog ff lekker biosje doen, en wat is er mis met de film van 7 uur?
pi_118273436
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:43 schreef OooLizaooO het volgende:

[..]

Ik had al spijt dat ik manlief gevraagd had om mee te gaan, 't kon allemaal niet snel genoeg gaan bij de gyn, we hebben amper zelf iets kunnen zien op de echo, was snel hoofd meten, buik meten, dat is dan 2700 gram, bedankt en tot binnen 5 weken...
Dus hij gaat niet veel missen ;)
Dat zijn de normale controles hier, die zijn inderdaad niet bijster spannend, maar voor een groeiecho wordt hier in het ziekenhuis toch wel een kwartier uitgetrokken om goed te kijken met uitleg en ruimte voor vragen.
pi_118273465
Laat me met rust. Ik zwelg in zelfmedelijden ;(

En ik ga NU mijn teennagels lakken O+
Sarcasme. Herken het.
pi_118273478
*O*
pi_118273479
Ik laat niet zoveel hoor, voor deze zwangerschap. Roken deed ik al niet, alcohol en rauw vlees laat ik staan. That's it, geloof ik.
pi_118273493
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:06 schreef Spirit82 het volgende:
Laat me met rust. Ik zwelg in zelfmedelijden ;(

En ik ga NU mijn teennagels lakken O+
Nu het nog kan O+
pi_118273495
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:03 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Huh???

Serieus?

Ik koop zat leuke nieuwe kleding, koop mooie goede lingerie... Ik gooi gewoon kleurspoeling door mn haartjes en als ik me gelukkig zou voelen van mn teennagels lakken zou ik ook dat zeker niet laten, ware het niet dat ik er nu wat moeilijk bij kom..

Dat je geen alcohol drinkt en rauw vlees eet, dat kan inderdaad echt kwaad.. Maar ontzeg jezelf niet teveel...
Haar verven enzo doe ik idd ook nog gewoon :) Teennagels lakken zou ik ook niet meer kunnen, geloof ik :+

Gisteren het oerwoud dat mijn bikinilijn was, gesnoeid. Ik kan het alleen zelf echt niet meer zien :') Dus M. heeft me een spiegel voor gehouden terwijl ik onder de douche stond te kappen. Een van de meest onsexy momenten tot nu toe :D :+

En het resultaat laat nog steeds te wensen over :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_118273524
quote:

[..]

Ik roep al maanden heel consequent dat ik geen lepra heb :P
pi_118273539
Free, heel veel succes alvast. Ik hoop voor je dat je niet hoeft worden ingeleid.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_118273545
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:07 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Haar verven enzo doe ik idd ook nog gewoon :) Teennagels lakken zou ik ook niet meer kunnen, geloof ik :+

Gisteren het oerwoud dat mijn bikinilijn was, gesnoeid. Ik kan het alleen zelf echt niet meer zien :') Dus M. heeft me een spiegel voor gehouden terwijl ik onder de douche stond te kappen. Een van de meest onsexy momenten tot nu toe :D :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D!
pi_118273548
quote:

[..]

SPOILER
:D _O-
  maandag 22 oktober 2012 @ 11:09:42 #141
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_118273575
quote:

[..]

SPOILER
dat laat ik mooi aan (8> over
die kan dat veeeeeel mooier als ik op het moment :+
W
Z
E
  maandag 22 oktober 2012 @ 11:10:05 #142
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_118273587
quote:

[..]

SPOILER
:D :D _O-
Heerlijk. Ik deed het idd maar op gevoel (ben toch blind zonder lenzen dus ik zag het normaal ook al niet onder de douche :+) en dan vroeg ik idd aan manlief; en, nog een beetje netjes? Hij: joah, best aardig. :7
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_118273592
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:09 schreef rebel-angel het volgende:

[..]

dat laat ik mooi aan (8> over
die kan dat veeeeeel mooier als ik op het moment :+
Dat durft M. niet. Bang dat hij me snijdt/verminkt :P
pi_118273605
quote:

[..]

SPOILER
Hm... Ik heb gelukkig iemand die daar zo enorm niet druk om maakt... Ik kan er erg mee zitten dat ik er niet goed bij kan, beetje op de tast en dat ik lang geen zin heb om het nu bij te houden.. En dan voel ik me zo ongelovelijk onsexy...

En dan heerlijk de opmerking dat het hem in elk geval geen reet interesseert... Dan denk ik ook weer, waar maak ik me nou zo druk om...
pi_118273652
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:10 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hm... Ik heb gelukkig iemand die daar zo enorm niet druk om maakt... Ik kan er erg mee zitten dat ik er niet goed bij kan, beetje op de tast en dat ik lang geen zin heb om het nu bij te houden.. En dan voel ik me zo ongelovelijk onsexy...

En dan heerlijk de opmerking dat het hem in elk geval geen reet interesseert... Dan denk ik ook weer, waar maak ik me nou zo druk om...
Ik scheer me niet voor hem, maar voor mijn eigen gevoel idd. Dus fijn dat hij het niet erg vindt, maar dat maakt niet dat ik me ineens wél sexy voel als het woest en wild de pan uit groeit :+

Ik kan overigens erg goed op de tast scheren. Een talent dat van pas gaat komen!
pi_118273689
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:07 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Ik roep al maanden heel consequent dat ik geen lepra heb :P
Dat ik niet terminaal ben en niets aan mn handen mankeer... Maar wat wel tot gevolg heeft dat ik gewoon teveel doe, en daardoor toch ook van de vk hoor dat ik rustiger moet doen, want harde buiken wil toch wel zeggen dat ik teveel bezig ben.. (Ja duh, ik heb er nog 2 he?)
Maar ook dat als ik het hele huishouden op vrijdag weer heb gedaan dat ik in de avond wel kan janken hoeveel pijn ik heb en me werkelijk geen positie meer kan aanmeten die geen zeer doet...

Dan wordt er wel iemand boos hier...
pi_118273698
quote:

[..]

Ik hou het nu even bij elektrisch, zo'n tondeuse standje zeg maar. Gewoon kort genoeg om niet vervelend te zijn.
pi_118273703
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:11 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik scheer me niet voor hem, maar voor mijn eigen gevoel idd. Dus fijn dat hij het niet erg vindt, maar dat maakt niet dat ik me ineens wél sexy voel als het woest en wild de pan uit groeit :+

Ik kan overigens erg goed op de tast scheren. Een talent dat van pas gaat komen!
Ik voel me sowieso vreselijk onsexy met die stomme buik... Mn muts kan er ook nog wel bij...
pi_118273718
quote:

[..]

Ja ik zou me net voelen als nu met mn grijze haren en mn ongelakte teennagels als ik met zo'n ontplofte mol zou rondlopen...
Sarcasme. Herken het.
pi_118273720
quote:

[..]

Oh, zo is hij ook :Y Ik ben waarschijnlijk de enige van ons twee die het wat boeit hoe het daar uitziet. Dus dat is dan wel weer heel fijn :) Maar zelf vind ik het niet heel leuk, nee. Nu hou ik het al veel minder goed/regelmatig bij dan eerst, alleen gisteren bedacht ik me dat ik het liefst wel een beetje charmant ga bevallen! Dus toen moest er gekapt worden :P

Alsof er zoiets bestaat, maar dat terzijde :+

Oh, en M. zei zelf al dat ze 'daar heus wel erger gewend zijn'. Maar toch he? Voor mezelf voelt het fijner om het in ieder geval een beetje een soort van bij te houden :+

Enf, ik heb ook een bril/lenzen. Dus zelfs met spiegel voor gaat het inderdaad niet optimaal :P :s)
pi_118273728
quote:

[..]

Ik lakte ook gewoon mijn teen nagels en verfde mijn haar!
Op het eind van de zwangerschap ging ik juist nog ff naar de pedicure en liet ik haar mijn teennagels doen, ideaal.

En over onsexy gesproken...
Ik had laatst de slappe lach met mijn man, eerst moest hij me in en uit bed helpen, daarna bij de w.c. en daarna helpen met kolven. Ik zei al tegen hem "dit komt nooit meer goed tussen ons he?" ;) ;)
pi_118273749
quote:

[..]

Bij mij ook voor m'n eigen gevoel, maar zo'n scheve landingsbaan, :').
't Is hier ook op de tast en dan achteraf in de spiegel checken en hopen dat 't nog meevalt.
Ging tot hiertoe goed ;)
pi_118273752
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:12 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat ik niet terminaal ben en niets aan mn handen mankeer... Maar wat wel tot gevolg heeft dat ik gewoon teveel doe, en daardoor toch ook van de vk hoor dat ik rustiger moet doen, want harde buiken wil toch wel zeggen dat ik teveel bezig ben.. (Ja duh, ik heb er nog 2 he?)
Maar ook dat als ik het hele huishouden op vrijdag weer heb gedaan dat ik in de avond wel kan janken hoeveel pijn ik heb en me werkelijk geen positie meer kan aanmeten die geen zeer doet...

Dan wordt er terecht iemand boos }:| Roepen dat je niet gehandicapt bent is iets anders dan over je grenzen heen gaan ... (maar goed, geen kinderen hier, dat scheelt heel veel natuurlijk en ik kan makkelijk loslaten)
pi_118273782
Suikertante wat fijn van de goede echo!
pi_118273783
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:12 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik voel het ook pas als het te laat is. Doe ik overdag lekker verder, opmerkingen negerend. En dan 's avonds niet meer kunnen bewegen zonder pijn. Krijg ik ook zo'n blik van: ja, told you so...
pi_118273791
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:14 schreef Skoap het volgende:

[..]

Op het eind van de zwangerschap ging ik juist nog ff naar de pedicure en liet ik haar mijn teennagels doen, ideaal.

Ik had laatst de slappe lach met mijn man, eerst moest hij me in en uit bed helpen, daarna bij de w.c. en daarna helpen met kolven. Ik zei al tegen hem "dit komt nooit meer goed tussen ons he?" ;) ;)
Ik wil het niet weten *waarisdevingersinorensmiley*
pi_118273827
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:14 schreef Skoap het volgende:

[..]

Haha, maar weet je, als je dát overleeft en elkaar nog leuk vindt, dan red je het tot in de eeuwigheid samen O+
pi_118273876
Ik heb weer mooie paarse teennageltjes O+ O+

Ik moest er helemaal van janken zo fijn :')

En als mn kind misvormd is, is het jullie schuld :(
Sarcasme. Herken het.
pi_118273896
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:18 schreef Spirit82 het volgende:

Ja, nu gaat er een 3e oog groeien!
pi_118273907
Wahaha .. gelukkig kapt vent hier de bushbush want ik zie het niet meer :Y)

Oww en teennagels lakken, daar kom ik echt niet meer bij hoor. Zit er wel over te denken om een dezer dagen nog even langs de pedicure te gaan want knippen kan ik ook niet meer. En dat durf ik dan weer niet aan vent over te laten uit angst dat ie in het leven knipt :X

Woow Suiker moet jij echt zo vaak naar het toilet snachts ja :o .. Das echt wel veul! Dat heb ik gelukkig niet.
pi_118273916
quote:

Niet eens half roze/half blauw? :(
pi_118273937
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:20 schreef L-E het volgende:

[..]

En dan nat bestrooien met muisjes?
pi_118273950
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:20 schreef Twinkle20 het volgende:
Wahaha .. gelukkig kapt vent hier de bushbush want ik zie het niet meer :Y)

Oww en teennagels lakken, daar kom ik echt niet meer bij hoor. Zit er wel over te denken om een dezer dagen nog even langs de pedicure te gaan want knippen kan ik ook niet meer. En dat durf ik dan weer niet aan vent over te laten uit angst dat ie in het leven knipt :X

Woow Suiker moet jij echt zo vaak naar het toilet snachts ja :o .. Das echt wel veul! Dat heb ik gelukkig niet.
Knippen.... Hmz, dat stel ik al een week uit ofzo.. En mn schoenen beginnen zeer te doen :D
pi_118273958
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:20 schreef L-E het volgende:

[..]

Ow die kleuren heb ik wel. Wat een leuk idee!! Ga ik volgende keer doen O+
Sarcasme. Herken het.
pi_118273979
Zaterdag ga ik ook heerlijk mn haartjes weer verven hoor... Of de week erna, ligt eraan hoe de 2 draken zich gedragen.
  maandag 22 oktober 2012 @ 12:12:07 #166
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_118275771
ik las ergens een goede echo *O*

Ik zeul de hele dag met 10 kg kind rond. Hoezo niet tillen? :') hoewel ik het op zich ook wel prettig zou vinden als er wat meer uit handen werd genomen

Nog even een jompel voor mezelf: 20 weken vandaag! *O* *O*
en woensdag de seo en ik begin het weer heeeeel spannend te vinden.
pi_118276297
Even ego: net weer een echo gehad en het zag er perfect uit volgens de gyn *O*
8 weken en 2 dagen, 1,8 cm. Ik ben verliefd!
E.
pi_118276450
Gister 12 wkn! *O* Morgen 3e echo en nekplooimeting. Nu maar hopen dat alles goed is. Toch weer spannend. Ik ga mij ook langzaam steeds beter voelen. Eten wordt al wat gevarieerder/normaler en ben al wat minder misselijk. :)
  maandag 22 oktober 2012 @ 12:32:25 #169
381212 Gulara
From the future
pi_118276470
quote:

Dan mag ie fijn met mijn misvormde kind spelen! *O* /ookconsequentteennagels lakt
pi_118276481
quote:
17s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:12 schreef Kyara het volgende:
ik las ergens een goede echo *O*

Ik zeul de hele dag met 10 kg kind rond. Hoezo niet tillen? :') hoewel ik het op zich ook wel prettig zou vinden als er wat meer uit handen werd genomen

Nog even een jompel voor mezelf: 20 weken vandaag! *O* *O*
en woensdag de seo en ik begin het weer heeeeel spannend te vinden.
Woow nu al 20 weken? :o
Jij kwam je toch net melden? :o

Al op de helft *O*
pi_118276501
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:27 schreef .Sparkling. het volgende:
Even ego: net weer een echo gehad en het zag er perfect uit volgens de gyn *O*
8 weken en 2 dagen, 1,8 cm. Ik ben verliefd!
*O*
Fijn Sparkling!! Jompel jompel! O+
vragen mag!
pi_118276526
Voor een hoop mensen dus spannende momenten met echo''s en zulks.. Zet hem op! En hopelijk is het vooral genieten geblazen :)

Sparkling fijn dat alles goed is :* .. Lekker bakken jij! :D

Tico als je schoenen vort zeer gaan doen wordt het echt wel tijd hoor :D .. Anders komt dadelijk je grote teen er nog uit :D
  maandag 22 oktober 2012 @ 12:38:15 #173
381212 Gulara
From the future
pi_118276654
En als we toch bezig zijn...

De héle tijd dat 'hoe gaat het met je?' en waar je pre-zwangerschap kon volstaan met een simpel 'goed' is dat nu echt niet meer voldoende.
Nee, ze willen weten waar je last van hebt, of het al schopt, "en die foto met dat broodje brie laatst op Facebook dat was toch geen rauwmelkse brie, hè?"
Helemaal kriegel word ik ervan. Soms ontnemen die vragen me ook het plezier om gewoon zelf iets te vertellen.

En toen ik met 9 weken zwangerschap niet eens even de tafel een stukje mocht verplaatsen heb ik m'n vriend ook even streng aangekeken.
Ik ben niet ziek, voel me inmiddels weer een stuk beter, loop elke dag minstens 5km, waarvan soms ook een deel met zware boodschappen. Hell, hier en daar jog ik nog een stukje als ik daar zin in heb. En als dat niet meer gaat ben ik de eerste om daar aan toe te geven, want ik hou m'n lijf graag heel.

Einde zeikklaagzeurpost. :7
  maandag 22 oktober 2012 @ 12:40:33 #174
381212 Gulara
From the future
pi_118276723
En de goede echo voor suikertante! *O*
En voor sparkling! *O*

Kyara 20 weken! *O*

Venco 12 weken! *O*

Ooh en de slinger van tico O+ wat een vrolijkheid om te zien als je wakker wordt lijkt me.
pi_118276725
Wij liepen zaterdag op het station. Even kijken of er plek is op een bankje, zegt mijn man tegen onze peuter: 'ja en anders gaat mama even haar act opvoeren" _O-
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_118276737
Whaha :D heerlijk topic dit!
Qua snoeien... Ik heb bijna geen haargroei op benen en oksels tijdens de zwangerschap, was er vanuit gegaan dat dat ook voor de rest gold.
Dus ik vorige weeek: ziet het er nof een beetje uit?
H:ij neeeee _O-
Ow :@

Hier alles kalm :) ik hoop dat de gyn nig ergens komt, even morgen doorspreken en vragen stellen.
  maandag 22 oktober 2012 @ 12:42:25 #177
381212 Gulara
From the future
pi_118276796
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:40 schreef freecell het volgende:
Whaha :D heerlijk topic dit!
Qua snoeien... Ik heb bijna geen haargroei op benen en oksels tijdens de zwangerschap, was er vanuit gegaan dat dat ook voor de rest gold.
Dus ik vorige weeek: ziet het er nof een beetje uit?
H:ij neeeee _O-
Ow :@

Hier alles kalm :) ik hoop dat de gyn nig ergens komt, even morgen doorspreken en vragen stellen.
Ooh helemaal vergeten...

Ik droomde vanacht dat je bevallen was van een jongetje: Jan

Maar ik heb dus geen voorspellende gave zie ik. -O-
pi_118276840
mijn vent was de eeste zwangerschap ook zo van: laat mij het maar tillen. Maar hij weet nu beter. :+ Hij tilt alleen hele grote zware dingen en ik doe nog steeds gewoon boodschappen en til kind in en uit de fietsstoel ed. wordt wel zwaarder nu maar merk dat ik nu meer kan dan met vorige zwangerschap. Dus ben wel blij dat ik niet als een gehandicapte word behandeld.. hoewel mn bekken nu wel flink opspelen na een aanval van nesteldrang! :o wist gisteravond na die aanval niet meer hoe ik t had van de pijn. :') Vandaag maar ff rustig aan doen. Alleen wasje gedraaid en koelkast uitgesopt tot nu toe. ^^
pi_118276994
Overigens mag ik van collega's nu niet te zwaar tillen. Ik werk in de catering dus moet o.a zware pannen tillen of met broodzakken zeulen. Natuurlijk doe ik het wel als ik alleen werk maar zodra ik samen met iemand sta, nemen ze het vrij makkelijk over. Lief hoor, maar is dat nu allemaal nodig?
pi_118277042
Sparkling, wat tof! O+ Gefeliciteerd *O*
pi_118277076
Ik wil eigenlijk ook gewoon op zo'n extra grote plek recht voor de deur van winkels enzo kunnen parkeren: als mensen me behandelen als invalide, vind ik dat ik daar ook recht op heb.

In Belgie heb je trouwens ook dat soort vakken speciaal voor vrouwen. Ik vind het geniaal O+ Soms is er niks mis met wat discriminatie O+
Sarcasme. Herken het.
pi_118277168
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:50 schreef Spirit82 het volgende:
Ik wil eigenlijk ook gewoon op zo'n extra grote plek recht voor de deur van winkels enzo kunnen parkeren: als mensen me behandelen als invalide, vind ik dat ik daar ook recht op heb.

In Belgie heb je trouwens ook dat soort vakken speciaal voor vrouwen. Ik vind het geniaal O+ Soms is er niks mis met wat discriminatie O+
Bij onze AH XL heb je parkeerplakken vlak bij de ingang, voor 'gezinnen met kinderen'. Hoe erg de kinderhaters dat ook vinden, ik vind het best tof. :)
pi_118277213
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:52 schreef L-E het volgende:

[..]

Bij onze AH XL heb je parkeerplakken vlak bij de ingang, voor 'gezinnen met kinderen'. Hoe erg de kinderhaters dat ook vinden, ik vind het best tof. :)
Die snap ik dan weer niet helemaal... kinderen kunnen toch lopen?
Sarcasme. Herken het.
pi_118277257
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:53 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Die snap ik dan weer niet helemaal... kinderen kunnen toch lopen?
Niet als ze zonder benen worden geboren. Dat zijn de kinderen van moeders die hun teennagels lakken.
pi_118277276
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:54 schreef L-E het volgende:

[..]

Niet als ze zonder benen worden geboren. Dat zijn de kinderen van moeders die hun teennagels lakken.
Ow cool. Weer een parkeermogelijkheid extra :7
Sarcasme. Herken het.
pi_118277622
Liza, *O* voor je mijlpaal. Gaat echt al opschieten

Rotnachten zijn wel herkenbaar. Heel veel nachten als ik wakker word, lig ik ook een uur of wat te draaien voordat ik weer inslaap. En binnen no time dus weer wakker om weer te plassen. Ik geniet dan ook extra van de nachten dat ik maar 1 of 2 keer wakker word.

Twink en Estrys, succes bij de echo

Free, ik ga duimen dat het een natuurlijke bevalling wordt. Succes

Ophelia, opvoeden kan niet vroeg genoeg beginnen. Maar buikbaby’s zijn eigenwijs hoor. Dus ik hoop dat ze gaat luisteren. Succes.

Logican, fijn dat het al wat beter gaat. Hopelijk is de kramp binnenkort helemaal weg. Word je nu wel extra in de gaten gehouden?

Op mijn buik liggen lukt me ook al weken niet meer. Rug lukt wel, maar dan kan ik niet slapen. Dus altijd linker of rechterzij. Wat erg fijn is, omdat mijn baby dan regelmatig laat merken dat ze wakker is. O+

Hooiwagen, ik hoop dat je borsten dan snel gaan groeien. Die van mij doen het wel erg goed. Ik houd van zwanger zijn wat dat betreft

Suiktertante, *O* voor het horen van het hartje (heb je dat nog opgenomen. Zo’n mooi geluid) en voor de 12 weken + 1 dag

Tico, wat een mooie slinger

Spirit, :* die eerste weken vond ik ook zwaar. Maar bij mij is het beter geworden. Dus ik hoop dat dat bij jou ook zo gaat straks.

Kyara, *O* voor de 20 weken. Susses bij de echo woensdag

Sparkling, *O* gefeliciteerd met de goede echo

Vencodark, *O* voor de 12 weken
pi_118277694
Allemaal goede berichten *O*

Sparkling wat fijn dat het er allemaal goed uitziet! Durf je zelf ook al wat meer te genieten?

Kyara al weer op de helft :o *O*

Venco en Suiker 12 weken *O*

Spirit, doe es een foto plaatsen in het buikentopic ;)

Jeetje Suiker, dat je nu al zo vaak moet plassen :o Ik heb daar totaal geen last van eigenlijk.

Ik heb nu met 14.6 best een aardig beginnend buikje maar kan nog prima op m'n buik slapen gelukkig. Vanochtend weer helemaal goedgekeurd bij de vk, wel rhesusnegatief dus met 27 weken nog een keer bloedprikken om te kijken of er antistoffen zijn gevormd. Nouja prima :).
Ik heb ook eigenlijk niet het idee dat ik door andere mensen als terminaal word behandeld gelukkig. Doe op m'n werk nog alles, probeer alleen wel extra op te letten met zwaar tillen en nog voorzichtiger te zijn met het klaarmaken van bepaalde medicijnen maar dat was het eigenlijk wel. Ik heb gewoon een voorbeeldige zwangerschap tot nu toe :+
  maandag 22 oktober 2012 @ 13:08:41 #188
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_118277817
jezus wat gaat het hier snel!! Hoe moet ik dat nou bijhouden zeg.
pi_118277824
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:04 schreef Omentielvo het volgende:

Suiktertante, *O* voor het horen van het hartje (heb je dat nog opgenomen. Zo’n mooi geluid) en voor de 12 weken + 1 dag

Vencodark, *O* voor de 12 weken
Vandaag ben ik ook 12 weken en 1 dag! Dus suikertante en ik lopen gelijk. *O* (stiekem ben ik ook 5 mei uitgerekend trouwens maar ik vond het zo leuk om bovenaan de mei-lijst te staan in de OP, ze hadden namelijk eerst echt 3 mei uitgerekend maar dat bleek niet precies te kloppen). :')
  maandag 22 oktober 2012 @ 13:09:09 #190
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_118277829
Alle mijlpalen en hartjes *O* *O* *O* *O*
pi_118277911
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:05 schreef L0t.. het volgende:

Spirit, doe es een foto plaatsen in het buikentopic ;)

Ik heb nog geen foto :@ en ik weet niet hoe dat moet :')
Sarcasme. Herken het.
pi_118277970
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:11 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik heb nog geen foto :@ en ik weet niet hoe dat moet :')
Telefoon, internetberbinding, facebook.
pi_118278019
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:12 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Telefoon, internetberbinding, facebook.
Ik wil em niet op facebook zetten...
Sarcasme. Herken het.
pi_118278057
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:14 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik wil em niet op facebook zetten...
Je kan foto's verbergen van je timeline... Gewoon op alleen ik zetten.
pi_118278078
En anders tinypic.com *O*
pi_118278101
Spirit, je kunt bijv. een account aanmaken op photobucket.com, daar kun je al je foto's (afgeschermd) uploaden :)
pi_118278167
Heb em nu op fb staan onder "only me"... nu even zien of ik het dan kan uploaden als het afgeschermd is.
Sarcasme. Herken het.
  maandag 22 oktober 2012 @ 13:18:17 #198
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_118278198
Heb snel dit topic bijgelezen: fijn al die goede berichten!

Ik merk wel dat een weekje er tussenuit gaan betekend dat ik hopenloos achterlig met dit topic....

Ook wij mogen vanavond (weer) voor echo. Ben erg benieuwd of ze de uitgerekende datum nog (weer) aan wil passen (ik niet namelijk).
  maandag 22 oktober 2012 @ 13:18:28 #199
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_118278205
Bikinilijn + nagels lakken gaat hier nog prima zelf eigenlijk.

Ik koop trouwens geen nieuwe mooie zw kleding, heb pas een week of 5 echte zw kleding aan en voor die dikke 2 maanden dat ik nog moet... zonde van het geld. Nog 4 weken werken en dan lekker cocoonen thuis.

Leuke slinger Tico, vind return to sender ook erg leuk (ze hebben ook een heel lief dekentje voor de wieg volgens mij), maar merk zelf dat ik niet van de multicolors ben. Kamertje van deze mini is wit met roze. Ben dit keer veel meer van het roze terwijl bij dochter alles paars/wit was.
pi_118278331
Zo raar om mn buik ineens zo te zien :')
Sarcasme. Herken het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')