Ooh helemaal vergeten...quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:40 schreef freecell het volgende:
Whahaheerlijk topic dit!
Qua snoeien... Ik heb bijna geen haargroei op benen en oksels tijdens de zwangerschap, was er vanuit gegaan dat dat ook voor de rest gold.
Dus ik vorige weeek: ziet het er nof een beetje uit?
H:ij neeeee![]()
Ow
Hier alles kalmik hoop dat de gyn nig ergens komt, even morgen doorspreken en vragen stellen.
Bij onze AH XL heb je parkeerplakken vlak bij de ingang, voor 'gezinnen met kinderen'. Hoe erg de kinderhaters dat ook vinden, ik vind het best tof.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:50 schreef Spirit82 het volgende:
Ik wil eigenlijk ook gewoon op zo'n extra grote plek recht voor de deur van winkels enzo kunnen parkeren: als mensen me behandelen als invalide, vind ik dat ik daar ook recht op heb.
In Belgie heb je trouwens ook dat soort vakken speciaal voor vrouwen. Ik vind het geniaalSoms is er niks mis met wat discriminatie
Die snap ik dan weer niet helemaal... kinderen kunnen toch lopen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Bij onze AH XL heb je parkeerplakken vlak bij de ingang, voor 'gezinnen met kinderen'. Hoe erg de kinderhaters dat ook vinden, ik vind het best tof.
Niet als ze zonder benen worden geboren. Dat zijn de kinderen van moeders die hun teennagels lakken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Die snap ik dan weer niet helemaal... kinderen kunnen toch lopen?
Ow cool. Weer een parkeermogelijkheid extraquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet als ze zonder benen worden geboren. Dat zijn de kinderen van moeders die hun teennagels lakken.
Vandaag ben ik ook 12 weken en 1 dag! Dus suikertante en ik lopen gelijk.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:04 schreef Omentielvo het volgende:
Suiktertante,voor het horen van het hartje (heb je dat nog opgenomen. Zo’n mooi geluid) en voor de 12 weken + 1 dag
Vencodark,voor de 12 weken
Ik heb nog geen fotoquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:05 schreef L0t.. het volgende:
Spirit, doe es een foto plaatsen in het buikentopic![]()
Telefoon, internetberbinding, facebook.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen fotoen ik weet niet hoe dat moet
Ik wil em niet op facebook zetten...quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Telefoon, internetberbinding, facebook.
Je kan foto's verbergen van je timeline... Gewoon op alleen ik zetten.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik wil em niet op facebook zetten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |