Ik lakte ook gewoon mijn teen nagels en verfde mijn haar!quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Gisteren het oerwoud dat mijn bikinilijn was, gesnoeid. Ik kan het alleen zelf echt niet meer zienDus M. heeft me een spiegel voor gehouden terwijl ik onder de douche stond te kappen. Een van de meest onsexy momenten tot nu toe
![]()
Bij mij ook voor m'n eigen gevoel, maar zo'n scheve landingsbaan,quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik scheer me niet voor hem, maar voor mijn eigen gevoel idd. Dus fijn dat hij het niet erg vindt, maar dat maakt niet dat ik me ineens wél sexy voel als het woest en wild de pan uit groeit
Ik kan overigens erg goed op de tast scheren. Een talent dat van pas gaat komen!
Dan wordt er terecht iemand boosquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat ik niet terminaal ben en niets aan mn handen mankeer... Maar wat wel tot gevolg heeft dat ik gewoon teveel doe, en daardoor toch ook van de vk hoor dat ik rustiger moet doen, want harde buiken wil toch wel zeggen dat ik teveel bezig ben.. (Ja duh, ik heb er nog 2 he?)
Maar ook dat als ik het hele huishouden op vrijdag weer heb gedaan dat ik in de avond wel kan janken hoeveel pijn ik heb en me werkelijk geen positie meer kan aanmeten die geen zeer doet...
Dan wordt er wel iemand boos hier...
Ik voel het ook pas als het te laat is. Doe ik overdag lekker verder, opmerkingen negerend. En dan 's avonds niet meer kunnen bewegen zonder pijn. Krijg ik ook zo'n blik van: ja, told you so...quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat ik niet terminaal ben en niets aan mn handen mankeer... Maar wat wel tot gevolg heeft dat ik gewoon teveel doe, en daardoor toch ook van de vk hoor dat ik rustiger moet doen, want harde buiken wil toch wel zeggen dat ik teveel bezig ben.. (Ja duh, ik heb er nog 2 he?)
Maar ook dat als ik het hele huishouden op vrijdag weer heb gedaan dat ik in de avond wel kan janken hoeveel pijn ik heb en me werkelijk geen positie meer kan aanmeten die geen zeer doet...
Dan wordt er wel iemand boos hier...
Ik wil het niet weten *waarisdevingersinorensmiley*quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:14 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ik lakte ook gewoon mijn teen nagels en verfde mijn haar!
Op het eind van de zwangerschap ging ik juist nog ff naar de pedicure en liet ik haar mijn teennagels doen, ideaal.
En over onsexy gesproken...
Ik had laatst de slappe lach met mijn man, eerst moest hij me in en uit bed helpen, daarna bij de w.c. en daarna helpen met kolven. Ik zei al tegen hem "dit komt nooit meer goed tussen ons he?"![]()
Haha, maar weet je, als je dát overleeft en elkaar nog leuk vindt, dan red je het tot in de eeuwigheid samenquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:14 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ik lakte ook gewoon mijn teen nagels en verfde mijn haar!
Op het eind van de zwangerschap ging ik juist nog ff naar de pedicure en liet ik haar mijn teennagels doen, ideaal.
En over onsexy gesproken...
Ik had laatst de slappe lach met mijn man, eerst moest hij me in en uit bed helpen, daarna bij de w.c. en daarna helpen met kolven. Ik zei al tegen hem "dit komt nooit meer goed tussen ons he?"![]()
Ja, nu gaat er een 3e oog groeien!quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:18 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb weer mooie paarse teennageltjes![]()
Ik moest er helemaal van janken zo fijn
En als mn kind misvormd is, is het jullie schuld
Niet eens half roze/half blauw?quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:18 schreef Spirit82 het volgende:
Knippen.... Hmz, dat stel ik al een week uit ofzo.. En mn schoenen beginnen zeer te doenquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:20 schreef Twinkle20 het volgende:
Wahaha .. gelukkig kapt vent hier de bushbush want ik zie het niet meer![]()
Oww en teennagels lakken, daar kom ik echt niet meer bij hoor. Zit er wel over te denken om een dezer dagen nog even langs de pedicure te gaan want knippen kan ik ook niet meer. En dat durf ik dan weer niet aan vent over te laten uit angst dat ie in het leven knipt![]()
Woow Suiker moet jij echt zo vaak naar het toilet snachts ja.. Das echt wel veul! Dat heb ik gelukkig niet.
Dan mag ie fijn met mijn misvormde kind spelen!quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:18 schreef Spirit82 het volgende:
Woow nu al 20 weken?quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:12 schreef Kyara het volgende:
ik las ergens een goede echo
Ik zeul de hele dag met 10 kg kind rond. Hoezo niet tillen?hoewel ik het op zich ook wel prettig zou vinden als er wat meer uit handen werd genomen
Nog even een jompel voor mezelf: 20 weken vandaag!![]()
en woensdag de seo en ik begin het weer heeeeel spannend te vinden.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:27 schreef .Sparkling. het volgende:
Even ego: net weer een echo gehad en het zag er perfect uit volgens de gyn
8 weken en 2 dagen, 1,8 cm. Ik ben verliefd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |