abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118273728
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:07 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Gisteren het oerwoud dat mijn bikinilijn was, gesnoeid. Ik kan het alleen zelf echt niet meer zien :') Dus M. heeft me een spiegel voor gehouden terwijl ik onder de douche stond te kappen. Een van de meest onsexy momenten tot nu toe :D :+

Ik lakte ook gewoon mijn teen nagels en verfde mijn haar!
Op het eind van de zwangerschap ging ik juist nog ff naar de pedicure en liet ik haar mijn teennagels doen, ideaal.

En over onsexy gesproken...
Ik had laatst de slappe lach met mijn man, eerst moest hij me in en uit bed helpen, daarna bij de w.c. en daarna helpen met kolven. Ik zei al tegen hem "dit komt nooit meer goed tussen ons he?" ;) ;)
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_118273749
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:11 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik scheer me niet voor hem, maar voor mijn eigen gevoel idd. Dus fijn dat hij het niet erg vindt, maar dat maakt niet dat ik me ineens wél sexy voel als het woest en wild de pan uit groeit :+

Ik kan overigens erg goed op de tast scheren. Een talent dat van pas gaat komen!
Bij mij ook voor m'n eigen gevoel, maar zo'n scheve landingsbaan, :').
't Is hier ook op de tast en dan achteraf in de spiegel checken en hopen dat 't nog meevalt.
Ging tot hiertoe goed ;)
pi_118273752
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:12 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat ik niet terminaal ben en niets aan mn handen mankeer... Maar wat wel tot gevolg heeft dat ik gewoon teveel doe, en daardoor toch ook van de vk hoor dat ik rustiger moet doen, want harde buiken wil toch wel zeggen dat ik teveel bezig ben.. (Ja duh, ik heb er nog 2 he?)
Maar ook dat als ik het hele huishouden op vrijdag weer heb gedaan dat ik in de avond wel kan janken hoeveel pijn ik heb en me werkelijk geen positie meer kan aanmeten die geen zeer doet...

Dan wordt er wel iemand boos hier...
Dan wordt er terecht iemand boos }:| Roepen dat je niet gehandicapt bent is iets anders dan over je grenzen heen gaan ... (maar goed, geen kinderen hier, dat scheelt heel veel natuurlijk en ik kan makkelijk loslaten)
pi_118273782
Suikertante wat fijn van de goede echo!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_118273783
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:12 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat ik niet terminaal ben en niets aan mn handen mankeer... Maar wat wel tot gevolg heeft dat ik gewoon teveel doe, en daardoor toch ook van de vk hoor dat ik rustiger moet doen, want harde buiken wil toch wel zeggen dat ik teveel bezig ben.. (Ja duh, ik heb er nog 2 he?)
Maar ook dat als ik het hele huishouden op vrijdag weer heb gedaan dat ik in de avond wel kan janken hoeveel pijn ik heb en me werkelijk geen positie meer kan aanmeten die geen zeer doet...

Dan wordt er wel iemand boos hier...
Ik voel het ook pas als het te laat is. Doe ik overdag lekker verder, opmerkingen negerend. En dan 's avonds niet meer kunnen bewegen zonder pijn. Krijg ik ook zo'n blik van: ja, told you so...
pi_118273791
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:14 schreef Skoap het volgende:

[..]

Op het eind van de zwangerschap ging ik juist nog ff naar de pedicure en liet ik haar mijn teennagels doen, ideaal.

Ik had laatst de slappe lach met mijn man, eerst moest hij me in en uit bed helpen, daarna bij de w.c. en daarna helpen met kolven. Ik zei al tegen hem "dit komt nooit meer goed tussen ons he?" ;) ;)
Ik wil het niet weten *waarisdevingersinorensmiley*
pi_118273827
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:14 schreef Skoap het volgende:

[..]

Haha, maar weet je, als je dát overleeft en elkaar nog leuk vindt, dan red je het tot in de eeuwigheid samen O+
pi_118273876
Ik heb weer mooie paarse teennageltjes O+ O+

Ik moest er helemaal van janken zo fijn :')

En als mn kind misvormd is, is het jullie schuld :(
Sarcasme. Herken het.
pi_118273896
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:18 schreef Spirit82 het volgende:

Ja, nu gaat er een 3e oog groeien!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118273907
Wahaha .. gelukkig kapt vent hier de bushbush want ik zie het niet meer :Y)

Oww en teennagels lakken, daar kom ik echt niet meer bij hoor. Zit er wel over te denken om een dezer dagen nog even langs de pedicure te gaan want knippen kan ik ook niet meer. En dat durf ik dan weer niet aan vent over te laten uit angst dat ie in het leven knipt :X

Woow Suiker moet jij echt zo vaak naar het toilet snachts ja :o .. Das echt wel veul! Dat heb ik gelukkig niet.
pi_118273916
quote:

Niet eens half roze/half blauw? :(
pi_118273937
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:20 schreef L-E het volgende:

[..]

En dan nat bestrooien met muisjes?
pi_118273950
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:20 schreef Twinkle20 het volgende:
Wahaha .. gelukkig kapt vent hier de bushbush want ik zie het niet meer :Y)

Oww en teennagels lakken, daar kom ik echt niet meer bij hoor. Zit er wel over te denken om een dezer dagen nog even langs de pedicure te gaan want knippen kan ik ook niet meer. En dat durf ik dan weer niet aan vent over te laten uit angst dat ie in het leven knipt :X

Woow Suiker moet jij echt zo vaak naar het toilet snachts ja :o .. Das echt wel veul! Dat heb ik gelukkig niet.
Knippen.... Hmz, dat stel ik al een week uit ofzo.. En mn schoenen beginnen zeer te doen :D
pi_118273958
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:20 schreef L-E het volgende:

[..]

Ow die kleuren heb ik wel. Wat een leuk idee!! Ga ik volgende keer doen O+
Sarcasme. Herken het.
pi_118273979
Zaterdag ga ik ook heerlijk mn haartjes weer verven hoor... Of de week erna, ligt eraan hoe de 2 draken zich gedragen.
  maandag 22 oktober 2012 @ 12:12:07 #166
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_118275771
ik las ergens een goede echo *O*

Ik zeul de hele dag met 10 kg kind rond. Hoezo niet tillen? :') hoewel ik het op zich ook wel prettig zou vinden als er wat meer uit handen werd genomen

Nog even een jompel voor mezelf: 20 weken vandaag! *O* *O*
en woensdag de seo en ik begin het weer heeeeel spannend te vinden.
pi_118276297
Even ego: net weer een echo gehad en het zag er perfect uit volgens de gyn *O*
8 weken en 2 dagen, 1,8 cm. Ik ben verliefd!
E.
pi_118276450
Gister 12 wkn! *O* Morgen 3e echo en nekplooimeting. Nu maar hopen dat alles goed is. Toch weer spannend. Ik ga mij ook langzaam steeds beter voelen. Eten wordt al wat gevarieerder/normaler en ben al wat minder misselijk. :)
  maandag 22 oktober 2012 @ 12:32:25 #169
381212 Gulara
From the future
pi_118276470
quote:

Dan mag ie fijn met mijn misvormde kind spelen! *O* /ookconsequentteennagels lakt
pi_118276481
quote:
17s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:12 schreef Kyara het volgende:
ik las ergens een goede echo *O*

Ik zeul de hele dag met 10 kg kind rond. Hoezo niet tillen? :') hoewel ik het op zich ook wel prettig zou vinden als er wat meer uit handen werd genomen

Nog even een jompel voor mezelf: 20 weken vandaag! *O* *O*
en woensdag de seo en ik begin het weer heeeeel spannend te vinden.
Woow nu al 20 weken? :o
Jij kwam je toch net melden? :o

Al op de helft *O*
pi_118276501
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:27 schreef .Sparkling. het volgende:
Even ego: net weer een echo gehad en het zag er perfect uit volgens de gyn *O*
8 weken en 2 dagen, 1,8 cm. Ik ben verliefd!
*O*
Fijn Sparkling!! Jompel jompel! O+
vragen mag!
pi_118276526
Voor een hoop mensen dus spannende momenten met echo''s en zulks.. Zet hem op! En hopelijk is het vooral genieten geblazen :)

Sparkling fijn dat alles goed is :* .. Lekker bakken jij! :D

Tico als je schoenen vort zeer gaan doen wordt het echt wel tijd hoor :D .. Anders komt dadelijk je grote teen er nog uit :D
  maandag 22 oktober 2012 @ 12:38:15 #173
381212 Gulara
From the future
pi_118276654
En als we toch bezig zijn...

De héle tijd dat 'hoe gaat het met je?' en waar je pre-zwangerschap kon volstaan met een simpel 'goed' is dat nu echt niet meer voldoende.
Nee, ze willen weten waar je last van hebt, of het al schopt, "en die foto met dat broodje brie laatst op Facebook dat was toch geen rauwmelkse brie, hè?"
Helemaal kriegel word ik ervan. Soms ontnemen die vragen me ook het plezier om gewoon zelf iets te vertellen.

En toen ik met 9 weken zwangerschap niet eens even de tafel een stukje mocht verplaatsen heb ik m'n vriend ook even streng aangekeken.
Ik ben niet ziek, voel me inmiddels weer een stuk beter, loop elke dag minstens 5km, waarvan soms ook een deel met zware boodschappen. Hell, hier en daar jog ik nog een stukje als ik daar zin in heb. En als dat niet meer gaat ben ik de eerste om daar aan toe te geven, want ik hou m'n lijf graag heel.

Einde zeikklaagzeurpost. :7
  maandag 22 oktober 2012 @ 12:40:33 #174
381212 Gulara
From the future
pi_118276723
En de goede echo voor suikertante! *O*
En voor sparkling! *O*

Kyara 20 weken! *O*

Venco 12 weken! *O*

Ooh en de slinger van tico O+ wat een vrolijkheid om te zien als je wakker wordt lijkt me.
pi_118276725
Wij liepen zaterdag op het station. Even kijken of er plek is op een bankje, zegt mijn man tegen onze peuter: 'ja en anders gaat mama even haar act opvoeren" _O-
ti amo più di ieri ma meno di domani
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')