Ik ben vandaag 7 weken (geloof ik)quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:01 schreef Hooiwagen het volgende:
Exact 8 weken vandaag volgens de app. De echo lag 1 dagje voor, maar ik houd laatste menstruatiedatum aan als leidraad. Die ene dag.
Dit doen mensen al bij mij vanaf week 10quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat vind ik dan altijd weer heel lief
Wat ik wel soms een beetje irritant kan vinden, is als mijn moeder nog de allerlichtste zakjes uit mijn handen trek, want "jij moet niet tillen!". Niet alleen mijn moeder overigens, maar iedereen die me behandelt alsof ik ineens gehandicapt ben ipv zwanger
Wat tegelijk ook juist weer ontzettend lief is
Huh???quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat mensen ook zeggen: je hebt nu belangrijkere dingen om aan te denken. Ik word daar altijd erg opstandig van. Alsof het verdomme niet genoeg is dat ik geen koffie meer drink, geen rauw vlees meer eet, geen alcohol meer... geen normale nieuwe kleren meer, geen leuke setjes lingerie meer, zelfs geen teennagels meer lakken of haar vervenstom internet
Misschien trekt die vermoeidheid ook wel weer even weg he? Dan kun je best nog ff lekker biosje doen, en wat is er mis met de film van 7 uur?quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
In nagellak kan spul zitten dat dan ook weer niet goed is.. ofzo. Uit voorzorg doe ik het gewoon allemaal niet
En niet meer stappen, niet meer zoveel met vrienden afspreken, niet meer lekker uit eten of naar de bios, zelfs de leuke kant van mn werk kan niet meer omdat ik zo verdomde moe ben
AAAAAAAHHHVandaag is niet zo mijn dag denk ik
Dat zijn de normale controles hier, die zijn inderdaad niet bijster spannend, maar voor een groeiecho wordt hier in het ziekenhuis toch wel een kwartier uitgetrokken om goed te kijken met uitleg en ruimte voor vragen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:43 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Ik had al spijt dat ik manlief gevraagd had om mee te gaan, 't kon allemaal niet snel genoeg gaan bij de gyn, we hebben amper zelf iets kunnen zien op de echo, was snel hoofd meten, buik meten, dat is dan 2700 gram, bedankt en tot binnen 5 weken...
Dus hij gaat niet veel missen
Nu het nog kanquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:06 schreef Spirit82 het volgende:
Laat me met rust. Ik zwelg in zelfmedelijden
En ik ga NU mijn teennagels lakken
Haar verven enzo doe ik idd ook nog gewoonquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Huh???
Serieus?
Ik koop zat leuke nieuwe kleding, koop mooie goede lingerie... Ik gooi gewoon kleurspoeling door mn haartjes en als ik me gelukkig zou voelen van mn teennagels lakken zou ik ook dat zeker niet laten, ware het niet dat ik er nu wat moeilijk bij kom..
Dat je geen alcohol drinkt en rauw vlees eet, dat kan inderdaad echt kwaad.. Maar ontzeg jezelf niet teveel...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik roep al maanden heel consequent dat ik geen lepra hebquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat vind ik dan altijd weer heel lief
Wat ik wel soms een beetje irritant kan vinden, is als mijn moeder nog de allerlichtste zakjes uit mijn handen trek, want "jij moet niet tillen!". Niet alleen mijn moeder overigens, maar iedereen die me behandelt alsof ik ineens gehandicapt ben ipv zwanger
Wat tegelijk ook juist weer ontzettend lief is
quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Haar verven enzo doe ik idd ook nog gewoonTeennagels lakken zou ik ook niet meer kunnen, geloof ik
Gisteren het oerwoud dat mijn bikinilijn was, gesnoeid. Ik kan het alleen zelf echt niet meer zienDus M. heeft me een spiegel voor gehouden terwijl ik onder de douche stond te kappen. Een van de meest onsexy momenten tot nu toe
![]()
En het resultaat laat nog steeds te wensen overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
[..]
Haar verven enzo doe ik idd ook nog gewoonTeennagels lakken zou ik ook niet meer kunnen, geloof ik
Gisteren het oerwoud dat mijn bikinilijn was, gesnoeid. Ik kan het alleen zelf echt niet meer zienDus M. heeft me een spiegel voor gehouden terwijl ik onder de douche stond te kappen. Een van de meest onsexy momenten tot nu toe
![]()
En het resultaat laat nog steeds te wensen overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
![]()
En het resultaat laat nog steeds te wensen overdat laat ik mooi aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.over
die kan dat veeeeeel mooier als ik op het moment![]()
[..]
![]()
En het resultaat laat nog steeds te wensen overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heerlijk. Ik deed het idd maar op gevoel (ben toch blind zonder lenzen dus ik zag het normaal ook al niet onder de douche) en dan vroeg ik idd aan manlief; en, nog een beetje netjes? Hij: joah, best aardig.
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Dat durft M. niet. Bang dat hij me snijdt/verminktquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:09 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
dat laat ik mooi aanover
die kan dat veeeeeel mooier als ik op het moment
[..]
![]()
En het resultaat laat nog steeds te wensen overHm... Ik heb gelukkig iemand die daar zo enorm niet druk om maakt... Ik kan er erg mee zitten dat ik er niet goed bij kan, beetje op de tast en dat ik lang geen zin heb om het nu bij te houden.. En dan voel ik me zo ongelovelijk onsexy...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan heerlijk de opmerking dat het hem in elk geval geen reet interesseert... Dan denk ik ook weer, waar maak ik me nou zo druk om...I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Ik scheer me niet voor hem, maar voor mijn eigen gevoel idd. Dus fijn dat hij het niet erg vindt, maar dat maakt niet dat ik me ineens wél sexy voel als het woest en wild de pan uit groeitquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hm... Ik heb gelukkig iemand die daar zo enorm niet druk om maakt... Ik kan er erg mee zitten dat ik er niet goed bij kan, beetje op de tast en dat ik lang geen zin heb om het nu bij te houden.. En dan voel ik me zo ongelovelijk onsexy...
En dan heerlijk de opmerking dat het hem in elk geval geen reet interesseert... Dan denk ik ook weer, waar maak ik me nou zo druk om...
Dat ik niet terminaal ben en niets aan mn handen mankeer... Maar wat wel tot gevolg heeft dat ik gewoon teveel doe, en daardoor toch ook van de vk hoor dat ik rustiger moet doen, want harde buiken wil toch wel zeggen dat ik teveel bezig ben.. (Ja duh, ik heb er nog 2 he?)quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik roep al maanden heel consequent dat ik geen lepra heb
Ik hou het nu even bij elektrisch, zo'n tondeuse standje zeg maar. Gewoon kort genoeg om niet vervelend te zijn.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hm... Ik heb gelukkig iemand die daar zo enorm niet druk om maakt... Ik kan er erg mee zitten dat ik er niet goed bij kan, beetje op de tast en dat ik lang geen zin heb om het nu bij te houden.. En dan voel ik me zo ongelovelijk onsexy...
En dan heerlijk de opmerking dat het hem in elk geval geen reet interesseert... Dan denk ik ook weer, waar maak ik me nou zo druk om...
Ik voel me sowieso vreselijk onsexy met die stomme buik... Mn muts kan er ook nog wel bij...quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik scheer me niet voor hem, maar voor mijn eigen gevoel idd. Dus fijn dat hij het niet erg vindt, maar dat maakt niet dat ik me ineens wél sexy voel als het woest en wild de pan uit groeit
Ik kan overigens erg goed op de tast scheren. Een talent dat van pas gaat komen!
Ja ik zou me net voelen als nu met mn grijze haren en mn ongelakte teennagels als ik met zo'n ontplofte mol zou rondlopen...quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik scheer me niet voor hem, maar voor mijn eigen gevoel idd. Dus fijn dat hij het niet erg vindt, maar dat maakt niet dat ik me ineens wél sexy voel als het woest en wild de pan uit groeit
Ik kan overigens erg goed op de tast scheren. Een talent dat van pas gaat komen!
Oh, zo is hij ookquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |