abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118272795
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 08:07 schreef Estrys het volgende:
Vandaag groeiecho trouwens. Moet helaas alleen naar die afspraak omdat ik vergeten ben mijn man te vertellen dat deze afspraak bij de vlos met echo is. Dus toen ik daar donderdag achter kwam had hij al allerlei afspraken die hij niet af kan zeggen. Zal toch niet zo erg zijn dat ik alleen kom?
Ik had al spijt dat ik manlief gevraagd had om mee te gaan, 't kon allemaal niet snel genoeg gaan bij de gyn, we hebben amper zelf iets kunnen zien op de echo, was snel hoofd meten, buik meten, dat is dan 2700 gram, bedankt en tot binnen 5 weken...
Dus hij gaat niet veel missen ;)
pi_118272815
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 08:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
Word zelf ieder 1,5u wakker om te plassen. Soms, als ik geluk heb, wel eens 2 uur. Maar 't wijkt vaker af naar onder (1 uurtje slapen en weer plassen) dan naar boven :+

Ben blij dat ik vrij snel weer in slaap val, anders sliep ik dus praktisch niks :D
damn :{ , dat zou ik echt niet trekken...
Gelukkig daar dan weer geen last van. En gelukkig dat jij wel kan doorslapen erna coco!
pi_118272833
Suikertante, gefeliciteerd met je goede echo!

Die Return to Sender-dingen vind ik sowieso vaak erg leuk O+

Hier vannacht wakker geworden van de pijnlijke steken in mijn borsten. Herkende het niet, maar het zal er wel weer bij horen. Het is nu nog aanwezig. Raar ding, zo'n lichaam :+
pi_118272857
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 09:43 schreef Suikertante het volgende:
Even egopost, vandaag 12+1 en voor 't eerst een hartje gehoord! Baarmoeder was al flink gegroeid en alles lijkt in orde! *O*
Whoopie :D w/
pi_118272902
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:25 schreef Estrys het volgende:
Heb je het wiegje al klaar staan Tico :o
Wij dit weekend ook grote baby-voorbereidingen gedaan: park staat klaar, bedje op onze kamer en dat in babykamer geļnstalleerd. Geeft me rust :).
En volgende week samen met m'n mama en haar naaimachine lekker frullen en nog wat laatste spulletjes maken, kijk er zo naar uit :s)

En hier qua BH + 2 maten, al een tijdje. Ik heb een aantal goeie BH's bijgekocht. Nu begin ik te merken dat die weer wat krap zitten, maar ik weiger in de eerste plaats een grotere cupmaat te aanvaarden en in de 2de plaats, voor die maand nu nog, ik doe wel m'n ruimste modelletjes aan en rond de geboorte kijk ik dan hoe het zit voor wat borstvoedingsbh's.
pi_118272934
Spirit, ik heb zo'n zus. Tenminste, bij de eerste was ze zo. Maar zij had/heeft een grote kinderwens, dat is ondanks de mmm nooit gelukt, dus ik heb haar op momenten op haar manier laten 'mee genieten'. Maar ik had toen geen man die me steunde, dus ik vond het soms wel fijn. Soms niet, maar dan zei ik dat. Het is allemaal goedbedoeld, denk ik maar, maar ik zou het wel bespreekbaar maken als ik jou was. Sowieso kan ik persoonlijk niet zo goed tegen mensen die me alleen nog als zwanger zien en niet meer als mezelf, ofzo.
pi_118272939
Jaaa wat leuk Liza, ik ga woensdag voor het eerst iets maken op de naaimachine, hopelijk een maxicozy-compatible omslagdoek waarvan ik het patroon hier ergens op het forum tegenkwam O+
pi_118272954
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:43 schreef OooLizaooO het volgende:
damn :{ , dat zou ik echt niet trekken...
Gelukkig daar dan weer geen last van. En gelukkig dat jij wel kan doorslapen erna coco!
Oh, het valt wel mee hoor :) Is vooral erger geworden tijdens mijn verlof. Dus ik hoef niet per se vroeg op te staan (al probeer ik het meestal wel, anders is het zo zonde van de dag :+ ).

En wat je al zegt, ik val vrij snel weer in slaap, denk dat dat enorm scheelt! :)
pi_118272969
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:49 schreef Suikertante het volgende:
Jaaa wat leuk Liza, ik ga woensdag voor het eerst iets maken op de naaimachine, hopelijk een maxicozy-compatible omslagdoek waarvan ik het patroon hier ergens op het forum tegenkwam O+
idem :D
ik doe al het niet-naaimachine-gedoe en mijn mama doet de rest ;).
En we gaan zelf een boxkleed maken en ik ga een dekentje haken *O*
Waar vind je trouwens fleece-stof met een leuke print (en jongetjesvriendelijk :+)
pi_118272993
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:49 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh, het valt wel mee hoor :) Is vooral erger geworden tijdens mijn verlof. Dus ik hoef niet per se vroeg op te staan (al probeer ik het meestal wel, anders is het zo zonde van de dag :+ ).

En wat je al zegt, ik val vrij snel weer in slaap, denk dat dat enorm scheelt! :)
Gelukkig is je verlof al begonnen, dan kan je inderdaad gewoon lekker wat langer blijven liggen!
Hoop dat zoonlief me in de herfstvakantie ook die rust gunt ;)

En sorry voor al het gequote-reactie, quote-reactie, da's de enige manier dat ik niet teveel vergeet :X
pi_118273001
Ik moet nu tussen de 8 a 10 keer per nacht. De VK heeft gevraagd of ik voor de zekerheid morgen even urine inlever bij de HA, maar het zou er ook gewoon bij kunnen horen, ach ja.

Had vanmorgen wel mijn wekker een uur te laat gezet, waardoor ik tussen het moment van wekker en het moment van VK-afspraak exact vijf minuten had om er vanuit bed heen te rennen. Vliegende start!!
pi_118273027
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:49 schreef L-E het volgende:
Spirit, ik heb zo'n zus. Tenminste, bij de eerste was ze zo. Maar zij had/heeft een grote kinderwens, dat is ondanks de mmm nooit gelukt, dus ik heb haar op momenten op haar manier laten 'mee genieten'. Maar ik had toen geen man die me steunde, dus ik vond het soms wel fijn. Soms niet, maar dan zei ik dat. Het is allemaal goedbedoeld, denk ik maar, maar ik zou het wel bespreekbaar maken als ik jou was. Sowieso kan ik persoonlijk niet zo goed tegen mensen die me alleen nog als zwanger zien en niet meer als mezelf, ofzo.
Misschien is dit het inderdaad wel. Mijn moeder heeft daar ook een handje van: steeds aan mn buik zitten en glunderen dat ze weer oma wordt. Ook heel lief, maar soms voel ik me net een broedmachine. Shit, ik ben gewoon jaloers op mn eigen kind :')
Sarcasme. Herken het.
pi_118273043
Freecell, hoe gaat ie? :+
Welke optie heb je zelf het liefst?
Nog wachten en uitbroeden tot 37 weken en inleiden of toch natuurlijk "te vroeg" bevallen?
pi_118273065
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:52 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Misschien is dit het inderdaad wel. Mijn moeder heeft daar ook een handje van: steeds aan mn buik zitten en glunderen dat ze weer oma wordt. Ook heel lief, maar soms voel ik me net een broedmachine. Shit, ik ben gewoon jaloers op mn eigen kind :')
M'n moeder is erg lief, maar meer geļnteresseerd in het praktische. TEgen haar moet ik soms wel eens zeggen: voel nu toch eens de kleine schopt :D.
M'n schoonmoeder daarentegen, te pas en te onpas, en van haar kan ik het écht niet hebben :r
pi_118273087
quote:

[..]

Dat vind ik dan altijd weer heel lief O+

Wat ik wel soms een beetje irritant kan vinden, is als mijn moeder nog de allerlichtste zakjes uit mijn handen trek, want "jij moet niet tillen!". Niet alleen mijn moeder overigens, maar iedereen die me behandelt alsof ik ineens gehandicapt ben ipv zwanger :+

Wat tegelijk ook juist weer ontzettend lief is O+
pi_118273096
quote:

[..]

:D

Zwanger zijn is heel leuk en bijzonder, maar als įlle aandacht daarnaar uitgaat raakt je sprankelende persoonlijkheid :+ een beetje onderbelicht he? Er is zoveel meer in de wereld, soms vergeten mensen om je heen dat. :)
pi_118273137
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:54 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Wat ik wel soms een beetje irritant kan vinden, is als mijn moeder nog de allerlichtste zakjes uit mijn handen trek, want "jij moet niet tillen!". Niet alleen mijn moeder overigens, maar iedereen die me behandelt alsof ik ineens gehandicapt ben ipv zwanger :+

Jaaa, Vriendje heeft er een handje van. 'Nee, laat mij dat toiletpapier maar tillen hoor lief!' Wtf? :')

Het is lief. Nu nog wel. :+
pi_118273139
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:54 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja!! Ook heeeeel herkenbaar!! Van lief mocht ik laatst niet eens mn handtas meer dragen. Kom op hey :')
Sarcasme. Herken het.
pi_118273167
Ik geloof dat ik nog maar ff wacht met vertellen aan de ouders :'). Neig nu om het toch pas te vertellen als voorbij de 12 weken ben. Dat is ergens eind november.
pi_118273200
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:57 schreef Hooiwagen het volgende:
Ik geloof dat ik nog maar ff wacht met vertellen aan de ouders :'). Neig nu om het toch pas te vertellen als voorbij de 12 weken ben. Dat is ergens eind november.
Wij gaan aardig gelijk op, geloof ik. Hoe ver ben jij nu? :)
  maandag 22 oktober 2012 @ 10:59:22 #121
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_118273224
free heeft de buit nog binnen zag ik, succes met alles ^O^

vandaag 30 weken *O* de tijd vliegt echt voorbij :o
-O- voor alle slechte nachten, hier vanacht ook weer 1
was kotsmisselijk en had buikpijn viel in slaap en werdt om half 1 wakker en alles leek nog even erger,
toen maar even op de bank tv gaan kijken en uiteindelijk daar in slaap gevallen.

over groeiende voorgevels ben ik van een 57 c naar een 90 e gegaan
en die zitten nu ook aardig vol zeg maar.
zach trouwens van de week een advertentie bij ons in de krant dat er hier een winkel was die tot kk ging, kan het nu zo snel even niet meer vinden.
W
Z
E
pi_118273230
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:55 schreef L-E het volgende:

[..]

:D

Zwanger zijn is heel leuk en bijzonder, maar als įlle aandacht daarnaar uitgaat raakt je sprankelende persoonlijkheid :+ een beetje onderbelicht he? Er is zoveel meer in de wereld, soms vergeten mensen om je heen dat. :)
Dat mensen ook zeggen: je hebt nu belangrijkere dingen om aan te denken. Ik word daar altijd erg opstandig van. Alsof het verdomme niet genoeg is dat ik geen koffie meer drink, geen rauw vlees meer eet, geen alcohol meer... geen normale nieuwe kleren meer, geen leuke setjes lingerie meer, zelfs geen teennagels meer lakken of haar verven :( stom internet :(
Sarcasme. Herken het.
pi_118273263
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:59 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dat mensen ook zeggen: je hebt nu belangrijkere dingen om aan te denken. Ik word daar altijd erg opstandig van. Alsof het verdomme niet genoeg is dat ik geen koffie meer drink, geen rauw vlees meer eet, geen alcohol meer... geen normale nieuwe kleren meer, geen leuke setjes lingerie meer, zelfs geen teennagels meer lakken of haar verven :( stom internet :(
Van wie mag jij je teennagels niet meer lakken? :D
pi_118273283
Exact 8 weken vandaag volgens de app. De echo lag 1 dagje voor, maar ik houd laatste menstruatiedatum aan als leidraad. Die ene dag.
pi_118273297
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:00 schreef L-E het volgende:

[..]

Van wie mag jij je teennagels niet meer lakken? :D
In nagellak kan spul zitten dat dan ook weer niet goed is.. ofzo. Uit voorzorg doe ik het gewoon allemaal niet :+

En niet meer stappen, niet meer zoveel met vrienden afspreken, niet meer lekker uit eten of naar de bios, zelfs de leuke kant van mn werk kan niet meer omdat ik zo verdomde moe ben :(

AAAAAAAHHH :( Vandaag is niet zo mijn dag denk ik :')
Sarcasme. Herken het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')