abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118272059
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:08 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Nee dat heb je inderdaad goed onthouden! Haha en die tip kreeg ik inderdaad al!
En appelstroop in diepvrieszakjes en dat dan in de diepvries? Kan jij daar meer over zeggen? Ben bang dat die dingen zich vast vriezen aan mijn tepels (net als dat je als het gevroren heeft niet met je tong over een lantaarnpaal moet gaan .. dat effect :+ )
AAUUWWW :'(
Sarcasme. Herken het.
pi_118272072
Ja kan het maar beter even vragen aan de ervaringsdeskundigen voordat ik dadelijk de wizzkid uit ga hangen en jullie me moeten redden :+ :D
pi_118272075
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:08 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Nee dat heb je inderdaad goed onthouden! Haha en die tip kreeg ik inderdaad al!
En appelstroop in diepvrieszakjes en dat dan in de diepvries? Kan jij daar meer over zeggen? Ben bang dat die dingen zich vast vriezen aan mijn tepels (net als dat je als het gevroren heeft niet met je tong over een lantaarnpaal moet gaan .. dat effect :+ )
Daar heb ik echt nog nooit van gehoord nee... Maar koolbladeren is wel een hele vaak gebruikte... Als je echt last hebt mag je gewoon paracetamol (mits je dat normaal ook mag he?) als het zeer doet. Koeling werkt ook goed als het pijnlijk is.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118272095
Dank voor jullie medejompels! :D

En wat een ultiem fijne slinger Tico! O+

Ik heb wel een nieuwe beha gekocht, iets meer dan een cupmaat gegroeid nu. Spirit, ik lijk 's avonds zwanger, maar 's morgens is het een beetje een sneu buikje nog ;) Darmen dus, lijkt me!
pi_118272163
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:11 schreef Suikertante het volgende:
Dank voor jullie medejompels! :D

En wat een ultiem fijne slinger Tico! O+

Ik heb wel een nieuwe beha gekocht, iets meer dan een cupmaat gegroeid nu. Spirit, ik lijk 's avonds zwanger, maar 's morgens is het een beetje een sneu buikje nog ;) Darmen dus, lijkt me!
Het komt bij de hema vandaan, return to sender project... Dus je steunt er ook nog wel iets van een goed doel mee.

Ik vond m zo leuk en mn gok dat het precies de goede lengte was klopte ook.. En mooie felle kleuren, misschien dat baby daardoor de slinger vrij snel wel wazig ziet...
pi_118272167
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:10 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja kan het maar beter even vragen aan de ervaringsdeskundigen voordat ik dadelijk de wizzkid uit ga hangen en jullie me moeten redden :+ :D
Ik heb ook geen bv gegeven, mijn kraam deed kraamverband in stukken knippen en dat vochtig maken en in de vriezer in een zakje, eenmaal bevroren deed ik als ik last had dat zakje in een hydrofiel washandje en dat kon ik dan een beetje buigen en schoof ik zo in mijn megastrakke beha en dat was toch fijn :) En absoluut niet onder een warme douche met je boezem want dan word het weer erger ;)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_118272230
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:14 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Het komt bij de hema vandaan, return to sender project... Dus je steunt er ook nog wel iets van een goed doel mee.

Ik vond m zo leuk en mn gok dat het precies de goede lengte was klopte ook.. En mooie felle kleuren, misschien dat baby daardoor de slinger vrij snel wel wazig ziet...
Lijkt me ook superleuk om zelf dingetjes uit te zoeken en te kopen :)

Ik ben een beetje bang dat wij overladen gaan worden met troep en ons dan verplicht voelen het te gaan gebruiken... Zo hebben we zaterdag van vrienden een mobile gekregen. Superlief hoor, maar wat een lelijk ding en wat een snertgeluid komt eruit. Ik wil die troep helemaal niet :(
Sarcasme. Herken het.
pi_118272276
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:17 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Lijkt me ook superleuk om zelf dingetjes uit te zoeken en te kopen :)

Ik ben een beetje bang dat wij overladen gaan worden met troep en ons dan verplicht voelen het te gaan gebruiken... Zo hebben we zaterdag van vrienden een mobile gekregen. Superlief hoor, maar wat een lelijk ding en wat een snertgeluid komt eruit. Ik wil die troep helemaal niet :(
Vervelend is dat ja...
Kan het niet geruild worden? Dat klinkt misschien een soort bot, maar misschien heeft ze het bonnetje nog en kun je er 1 uitkiezen die je wel leuk vind?
pi_118272327
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:19 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Vervelend is dat ja...
Kan het niet geruild worden? Dat klinkt misschien een soort bot, maar misschien heeft ze het bonnetje nog en kun je er 1 uitkiezen die je wel leuk vind?
Dat kan ik haar toch niet aan doen? Sowieso is het de vriendin die laatst een miskraam heeft gehad, dus heb het gevoel alsof ik voorzichtig met haar moet zijn. Wat moeilijk is, want soms voelt het een beetje alsof ze mijn zwangerschap kaapt :@
Sarcasme. Herken het.
pi_118272347
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:22 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dat kan ik haar toch niet aan doen? Sowieso is het de vriendin die laatst een miskraam heeft gehad, dus heb het gevoel alsof ik voorzichtig met haar moet zijn. Wat moeilijk is, want soms voelt het een beetje alsof ze mijn zwangerschap kaapt :@
Bewaak je eigen grenzen daarin ja... Misschien is het in dit geval niet zo handig nee...
pi_118272376
Heb je het wiegje al klaar staan Tico :o

De babykamer is hier nog steeds rommelhok, kreeg er vannacht ineens stress over }:|
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_118272415
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:23 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Bewaak je eigen grenzen daarin ja... Misschien is het in dit geval niet zo handig nee...
Ik had al bedacht dat ik spontaan van mn ouders ook een mobile zou krijgen (die ik dan natuurlijk zelf heb uitgezocht/gekocht) en dan misschien die mobile van hun alleen als ze langskomen (als ik daaraan denk :') )

Maar hebben jullie daar geen tactieken voor, om te voorkomen dat mensen jullie overspoelen met allemaal lief/goedbedoelde kadootjes waar je echt helemaal niks mee wilt/kunt? Wij wonen nu op 60m2 en we hebben simpelweg geen plek voor 50 rompertjes of bergen speelgoed of wat dan ook...
Sarcasme. Herken het.
pi_118272437
quote:

[..]

Ik zou gewoon aan haar vragen of het nog geruild kan worden.
Na een miskraam ben je verdrietig, niet van porselein ;) .
pi_118272443
quote:

[..]

Kun je geen twee mobiles gebruiken? Wij hebben zelf boven en onder een box staan. De minst leuke mobile hang ik boven :)

Hoe bedoel je trouwens kapen van de zwangerschap? Geen aandacht ervoor of zich nu botvieren op jouw zwangerschap, zeg maar?
pi_118272477
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:28 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Ik zou gewoon aan haar vragen of het nog geruild kan worden.
Na een miskraam ben je verdrietig, niet van porselein ;) .
En je hebt wel gelijk dat ze niet van porselein is... maar toch kan ik het gewoon niet over mn hart verkrijgen om iets waar zij van heeft genoten (lijkt me moeilijk en fijn tegelijk om babydingen uit te zoeken voor anderen) af te kraken. Alsof het niet goed genoeg voor me is, terwijl ik het gebaar echt enorm waardeer.
Sarcasme. Herken het.
pi_118272486
Geen tactiek hier helaas Spirit. Ik zit daar ook een beetje mee. Moeders overlaadt ons met cadeautjes (o.a. muziekdoosje) en vraagt iedere keer weer of ik hem al op mijn buik heb gelegd zodat draakje aan het geluid kan wennen. Gebreide spulletjes waarvan ik weet dat ik ze nooit zal gebruiken (heb zelf een bloedjehekel aan het gekriebel van wol .. ga ik mijn kind dadelijk niet aan doen :+ ). Dus veel zal ongebruikt in een lade terecht komen ben ik bang .. :{

Lastig idd!
pi_118272512
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:25 schreef Estrys het volgende:
Heb je het wiegje al klaar staan Tico :o

De babykamer is hier nog steeds rommelhok, kreeg er vannacht ineens stress over }:|
Ja <3

En elke dag moet J even zeggen dat er nog steeds geen baby ligt...
pi_118272514
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:26 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik had al bedacht dat ik spontaan van mn ouders ook een mobile zou krijgen (die ik dan natuurlijk zelf heb uitgezocht/gekocht) en dan misschien die mobile van hun alleen als ze langskomen (als ik daaraan denk :') )

Maar hebben jullie daar geen tactieken voor, om te voorkomen dat mensen jullie overspoelen met allemaal lief/goedbedoelde kadootjes waar je echt helemaal niks mee wilt/kunt? Wij wonen nu op 60m2 en we hebben simpelweg geen plek voor 50 rompertjes of bergen speelgoed of wat dan ook...
Ik vind eigenlijk altijd alles leuk O+ Ook als ik het zelf niet zou kiezen. Dat andere mensen ook enthousiast zijn en daarom iets hebben uitgezocht, maakt het voor mij dan vanzelf leuk :)

En anders gewoon in ieder geval straks aangeven op het geboortekaartje? Een soort cadeautip?

Toen wij trouwden, stond er als cadeautip bijvoorbeeld "geen bloemen of puppies". Vind bloemen heel leuk, maar vind het echt zonde om weet-ik-hoeveel-bossen tegelijk te krijgen die dan allemaal net een week staan. Heb ik bovendien niet eens de vazen voor :P
pi_118272532
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:28 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Kun je geen twee mobiles gebruiken? Wij hebben zelf boven en onder een box staan. De minst leuke mobile hang ik boven :)

Hoe bedoel je trouwens kapen van de zwangerschap? Geen aandacht ervoor of zich nu botvieren op jouw zwangerschap, zeg maar?
We wonen in een tweekamer appartement, dus kruimel heeft niet eens een eigen slaapkamer ;)

En ze botviert zich juist op mn zwangerschap. Ze wil alles weten en zien, stuurt om de dag berichtjes over hoe het met me is. Zegt dat ze vanalles voor me gaat doen en organiseren. Lief zat zit ook op te vreten toen ze zei dat ze een fles martini en een broodje filet american voor me mee zou nemen als ik bevallen was (moet er niet aan denken). Hij helemaal jaloers: "IK hoor voor jou te zorgen!!" :( Het komt een beetje beklemmend over.
Sarcasme. Herken het.
pi_118272608
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:33 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

We wonen in een tweekamer appartement, dus kruimel heeft niet eens een eigen slaapkamer ;)

En ze botviert zich juist op mn zwangerschap. Ze wil alles weten en zien, stuurt om de dag berichtjes over hoe het met me is. Zegt dat ze vanalles voor me gaat doen en organiseren. Lief zat zit ook op te vreten toen ze zei dat ze een fles martini en een broodje filet american voor me mee zou nemen als ik bevallen was (moet er niet aan denken). Hij helemaal jaloers: "IK hoor voor jou te zorgen!!" :( Het komt een beetje beklemmend over.
Oh, ja, dan wordt het een beetje lastig qua ruimte idd :+

En dat lijkt me lastig hoor. Als het nu was dat ze vooral aandacht had voor haar mk, dan zou ik denken, dan gaat op den duur wel over (zat ze misschien nog in het acceptatieproces ofzo). Maar hoe je hiermee moet omgaan? Poeh. Al eens proberen met haar te praten? Dat je het ontzettend lief vindt, maar.... Maar wat? Meh, lastig dus!
pi_118272633
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:33 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Maar dat beklemmende zou ik wel zeggen... Maar dan subtiel... Dat je het echt heel leuk vindt dat ze zo begaan is met je, maar dat het je niet helemaal lekker zit...
pi_118272644
Ik heb ook geen borstvoeding gegeven en geen last van stuwing gehad, dus dat kan ook :-)

Lastige situatie spirit. Hier krijg ik wel dingen maar van mensen die dichtbij staan en mijn smaak kennen.
En 1 dag geshopt met mijn moeder toen ook eea gekregen maar wel zelf uitgezocht.
pi_118272713
Jeetje Spirit, lastig zeg.
Ik lees aandachtig mee want mijn vriendin wilde heel graag dat ik heel erg betrokken was bij haar zwangerschap en andersom heb ik dat wat minder nu.. had ik toen niet goed over nagedacht. En nu weet ik niet of ze verwacht dat ik haar ook óveral bij betrek...
pi_118272745
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:07 schreef Ticootje het volgende:
Oh en ik had gister een hele leuke slinger voor in het wiegje gekocht...

[ afbeelding ]

Ik moest m even delen met jullie.
keischattig O+
pi_118272785
Ik snap dat geclaim in vriendschappen gewoon helemaal niet... Mensen die dan opeens bepaald gedrag van je verwachten..

Maken mensen het zichzelf niet onnodig moeilijk denk ik dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')