abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118270981
Snurk je normaal ook? :D
pi_118270995
Ik heb de vorige keer tot het eind half op mijn buik / half op mijn zij gelegen. nu nog steeds gelukkig. Wat ik vervelend vind ik dat ik normaal heel veel draai in bed en dat gaat tegen het einde echt niet soepel meer.
pi_118271052
Draaien oww men .. gelijk harde buiken en buikpijn hier dan. dus beter van niet .. maja op een gegeven moment moet je wel.

we zullen vast een echo krijgen vandaag in zkh. is standaard. Maar vent en ik kunnen er niks meer van maken. Krijg wel telkens complimenten dat mijn buik een prima voorbeeld is voor studenten gynaecologie :-) .. dus ik word massaal betast en bekeken .. en dan moeten zij zeggen hoe het kindje ligt .. placenta vruchtwater etc. En iedere keer weer he die 'woow die heeft lange benen!'... ben benieuwd wat voor reus er uiteindelijk uit komt en of het een beetje in verhouding is allemaal haha.

Spannense dagen voor jou Free!

Ja Ophelia met opvoeden kan je niet vroeg genoeg beginnen! Knap dat je het nog zo goed trekt allemaal!
pi_118271056
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 09:21 schreef freecell het volgende:
Snurk je normaal ook? :D
Nee :'(
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 22 oktober 2012 @ 09:32:32 #55
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_118271265
Ik lig nu ook half op mn buik/half op mn zij. En anders op mn rug. Ik heb nog geen geklaag van manlief aangehoord over snurken, dus dat zal wel meevallen :p. Op mn zij liggen is pijnlijk, dan voelt het net alsof mn bekken in elkaar geduwd wordt.

Free, ik ga voor actie!
pi_118271371
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 09:32 schreef pessie het volgende:
Ik lig nu ook half op mn buik/half op mn zij. En anders op mn rug. Ik heb nog geen geklaag van manlief aangehoord over snurken, dus dat zal wel meevallen :p. Op mn zij liggen is pijnlijk, dan voelt het net alsof mn bekken in elkaar geduwd wordt.

Free, ik ga voor actie!
Zij liggen is ook hier geen optie, teveel pijn inderdaad.
pi_118271427
Ik lig nog zoals ik wil :P

Succes vandaag freecell!

Trouwens. Zwanger zijn = enorme boobs toch, TOCH? Waar blijven ze dan? }:| Ik lees in mn app dat ik onderhand al twee maten groter moet hebben en ik had me wel verheugd om ein-de-lijk eens big boobies te hebben, maar 't is nog steeds niet meer dan een handjevol :').

De deceptie _O-
pi_118271500
Even egopost, vandaag 12+1 en voor 't eerst een hartje gehoord! Baarmoeder was al flink gegroeid en alles lijkt in orde! *O*
pi_118271516
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 09:43 schreef Suikertante het volgende:
Even egopost, vandaag 12+1 en voor 't eerst een hartje gehoord! Baarmoeder was al flink gegroeid en alles lijkt in orde! *O*
Yay *O*
pi_118271530
quote:
10s.gif Op maandag 22 oktober 2012 09:40 schreef Hooiwagen het volgende:
Ik lig nog zoals ik wil :P

Succes vandaag freecell!

Trouwens. Zwanger zijn = enorme boobs toch, TOCH? Waar blijven ze dan? }:| Ik lees in mn app dat ik onderhand al twee maten groter moet hebben en ik had me wel verheugd om ein-de-lijk eens big boobies te hebben, maar 't is nog steeds niet meer dan een handjevol :').

De deceptie _O-
Zolang ben je toch nog niet zwanger? Bij mij kwam het pas na een week of 20... Maar ik was dan ook nog niet gestopt met borstvoeding toen ik zwanger werd, misschien dat het daardoor ook wel wat langer duurde...

Inmiddels 70F...

Bestaat er ook maat 70G?
pi_118271535
quote:
Fijn!
pi_118271621
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 09:44 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Zolang ben je toch nog niet zwanger? Bij mij kwam het pas na een week of 20... Maar ik was dan ook nog niet gestopt met borstvoeding toen ik zwanger werd, misschien dat het daardoor ook wel wat langer duurde...

Inmiddels 70F...

Bestaat er ook maat 70G?
Ik ben nu 37w4d en ik wacht nog steeds ;( :+

Suiker, fijn!! *O*
pi_118271637
Suiker, yeeeeey! Fijn!

Mijn borsten zijn misschien 1 cupmaat gegroeid, valt ook wel mee :)
pi_118271654
quote:
^O^ *O*
  maandag 22 oktober 2012 @ 09:51:15 #65
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118271666
Suiker *O*

Tico jep..

Ik zit nu op 75H en moet binnenkort weer upgraden.... }:|
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_118271685
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 09:44 schreef Ticootje het volgende:

Bestaat er ook maat 70G?
Yep, daar paste ik tien jaar geleden in, maar het shopt voor normale bh's al kut.
pi_118271776
Yay Suiker *O* Lijkt me supergaaf om het hartje te kunnen horen!! Knal jij ook al uit je kleren? Ik heb het afgelopen weekend ineens een echt herkenbaar babybuikje gekregen ipv dat ik gewoon wat vadsig leek O+

Hooiwagen, dat verschilt blijkbaar per persoon :) Die apps moet je ook niet altijd geloven hoor. Het KAN, maar het klopt niet altijd. Wij hebben een baby-app en volgens dat ding moet ons kind inmiddels 10 cm zijn... Dat kleine ding is nu 5,5 ofzo en dat klopt prima met wat het hoort te zijn :)
Sarcasme. Herken het.
pi_118271910
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 09:51 schreef Logician78 het volgende:
Suiker *O*

Tico jep..

Ik zit nu op 75H en moet binnenkort weer upgraden.... }:|
75 is een beetje een ding... Ik zit er denk net tussen ofzo. Bij een nieuwe bh zit 70 een weekje wat krap, maar daarna echt goed... 75 zit in de winkel meteen goed, maar na een week kruipt het naar boven..

Maar zodra je bij F zit, kun je de normale winkels wel vergeten lijkt het op. Voor nu denk ik dat ik echt nog wel even in deze maat kan zitten, ik kon er nog iets in groeien zei de verkoopster...
Punt vind ik ook, je hebt ook niet echt een bh voor een 10tje in deze rare maten... Omdat ik weet zodra bevallen en borstvoeding, dan zakt het wel weer terug naar dit of een E cup, en na een jaar zelfs weer een D... Dus om dan over een maand nog een dure bh te halen in 70G... Vind ik ook weer zo..

Maar goed... blablabla... Ik kijk bij de 36/37 weken wel even welke maat ik dan heb en dan schaf ik een goede maat voedingsbh aan... Dat ga ik nu zeker niet doen. Ik heb thuis nu 75 F en G liggen, misschien pas ik die dan gewoon.
pi_118271924
Krijgen jullie geen last van je nek/rug met die enorme borsten?!
Sarcasme. Herken het.
pi_118271925
Ja die app die ik heb komt ook niet helemaal overeen met de lengte/gewicht die in het ziekenhuis geschat wordt :) .. Meestal zit draakje eronder terwijl ze volgens het zkh exact op het gemiddelde ligt iedere keer.

Jeetje Logi, jij alweer upgraden?
Mijn boobs zijn in de laatste week ook weer gegroeid (en ze produceren VEEL melk op het moment ):O ):O ) .. Gelukkig stevige sportbh''s op de groei gekocht en alles past er nog netjes in. Geen idee of dat dadelijk nog zo is met de stuwing enzo, denk dat ik dat geheid mee mag maken gezien het feit dat ze nu al zo reageren en draakje nog niet eens geboren is..

Suiker fijn dat alles in orde is! :)

Hooiwagen, die boobs komen heus wel! Tot 20 weken zag je amper aan me dat ik zwanger was .. Maar de tijd erna! Mijn goeie god .. Pamela Andersom is er niks bij terwijl ik eerst een bescheiden cupje had. :o
pi_118271967
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:04 schreef Spirit82 het volgende:
Krijgen jullie geen last van je nek/rug met die enorme borsten?!
Dat enorme valt echt heel erg mee... Mijn borsten zijn niet groter dan die van een vrouw met 85 C. Misschien zelfs wel kleiner...

De cup gaat mee met de omvang he? 70 F = 75 E = 80 D = 85 C.... Ongeveer dan he, qua cupgrootte.
pi_118271977
*O* Suikertante, wat leuk!
pi_118271990
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:04 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja die app die ik heb komt ook niet helemaal overeen met de lengte/gewicht die in het ziekenhuis geschat wordt :) .. Meestal zit draakje eronder terwijl ze volgens het zkh exact op het gemiddelde ligt iedere keer.

Jeetje Logi, jij alweer upgraden?
Mijn boobs zijn in de laatste week ook weer gegroeid (en ze produceren VEEL melk op het moment ):O ):O ) .. Gelukkig stevige sportbh''s op de groei gekocht en alles past er nog netjes in. Geen idee of dat dadelijk nog zo is met de stuwing enzo, denk dat ik dat geheid mee mag maken gezien het feit dat ze nu al zo reageren en draakje nog niet eens geboren is..

Suiker fijn dat alles in orde is! :)

Hooiwagen, die boobs komen heus wel! Tot 20 weken zag je amper aan me dat ik zwanger was .. Maar de tijd erna! Mijn goeie god .. Pamela Andersom is er niks bij terwijl ik eerst een bescheiden cupje had. :o
Jij ging geen borstvoeding geven he? Zorg dan inderdaad voor een lekkere stevige bh bij de stuwing, en dat fabeltje van die koolbladeren bij stuwing, dat werkt echt!
pi_118272010
Oh en ik had gister een hele leuke slinger voor in het wiegje gekocht...

Ik moest m even delen met jullie.
pi_118272026
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:07 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Jij ging geen borstvoeding geven he? Zorg dan inderdaad voor een lekkere stevige bh bij de stuwing, en dat fabeltje van die koolbladeren bij stuwing, dat werkt echt!
Nee dat heb je inderdaad goed onthouden! Haha en die tip kreeg ik inderdaad al!
En appelstroop in diepvrieszakjes en dat dan in de diepvries? Kan jij daar meer over zeggen? Ben bang dat die dingen zich vast vriezen aan mijn tepels (net als dat je als het gevroren heeft niet met je tong over een lantaarnpaal moet gaan .. dat effect :+ )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')