abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118262078
Zwangerschap & geboorte

16 oktober: _Ophelia_
22 oktober: Spockjuh_
31 oktober: Twinkle20 (meisje)

04 november: onlogisch (papa) (jongetje)
08 november: Cocotrimonium
10 november: Spees_Eend (jongetje)
13 november: Freecell
26 november: Keshet (jongetje)
26 november: OooLizaooO (jongetje)
30 november: Kaatjejannie (jongetje)

06 december: Nytar (jongetje)
12 december: Solagratia
17 december: ohnee (meisje)
24 december: Ladylike (jongetje)
29 december: Incantrix (meisje)
31 december: becky27 (meisje)
31 december: rebel-angel

2013

01 januari: Estrys
10 januari: eliis
16 januari: draculettetje
***16 januari: Ticootje & Joene*** (baby)
18 januari: papillion (meisje)
22 januari: __Isis__ (jongen)
23 januari: Omentielvo (meisje)

05 februari: As1981 (jongen)
14 februari: Zillah666 (meisje)
21 februari: pessie en kleiduif
22 februari: Logician78 & -Spenny- (meisje)
22 februari: Fieder (jongetje)
27 februari: Klumsy (meisje)
27 februari: Asfalthooligan (papa)

06 maart: Gulara
11 maart: Kyara (meisjes-tweeling)
18 maart: Barbabientje01 & pipo_de_clown
20 maart: Milka82
31 maart: LadyBlack

***06 april: Knetterkrankjorum & JJH***
10 april: bellelena
11 april: dananana tweeling
11 april: Ereshkigal
12 april: _Wolk82_
15 april: Danic
16 april: L0t
22 april: Tally

03 mei: Vencodark
04 mei: Spirit82
05 mei: Suikertante
06 mei: -mandy-
12 mei: Shandaly

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_118262120
Beetje rustig posten aub, eigen topic openen heeft wel wat oO<
pi_118262122
ik krijg hier een middelvinger te verwerken met een kleine lach ernaast, kan dus straks veilig het bed in stappen.
Hooray for boobies!
pi_118262202
Ik gaapte niet bij mijn reactie op Free. Foutje gemaakt bij smiley op m'n mobiel...
En spannend Spock. Hoop voor je vrouw dat de bevalling gewoon goed gaat!
pi_118262312
vriendin, ze is omringt door vele collega's en collega's die 1 deur verder werken. Geloof dat ze in de watten wordt gelegd als ik de verhalen mag geloven!
Hooray for boobies!
pi_118262586
Zeg, nu er toch weer wat bevallingen aankomen mogen er ook wel weer eens wat nieuwe zwangeren aansluiten!
pi_118269634
Mijn buik heeft de hik! :D
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_118269639
Ja Suiker daar heb je gelijk in! Nieuwe aanwas graag!

Ophelia ik duim ervoor dat dit idd jouw topic gaat worden!

Logi wat doe jij zo vroeg op? Alles goed verder? Geen pijn van je nieren?

Wakker geworden van maagzuur hier .. vent moet zo opstaan voor zijn werk. Kort nachtje zo.. straks weer controle zkh maar. verwacht geen rare of spannende dingen.

Sola ik zou het nog wel aandurven. Laat jou en peuter maar lekker verwennen!
pi_118269672
Hey Twink, ga eens slapen ;)

Hier ook wakker met maagzuur. En inmiddels een verkoudheid om u tegen te zeggen ;)

En nog geen weeën ;)
pi_118269674
gezellig hier ;)
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_118269678
Goedemorgen Estrys :P

Ik heb maagzuurzooi gekregen. Even kijken of slapen nu gaat werken ;)
pi_118269690
Haha de nachtbrakers. Tja en eenmasl wakker vind ik het moeilijk om direct weer in slasp te kunnen vallen. Heb ik meestal een paaf uurtjes voor nodig. Gaat nog leuk worden straks met nachtvoedingen en zulks. Mannen hebben het veul makkelijker .. tenminste de mijne dan. Die draait zich om en is meteen weer vertrokken :-)

Ik ga nog maar eens een poging wagen dan!
pi_118269713
Er zijn er sowieso drie hier vrij vers volgens mij. L-E, Sparkling en ondergetekende :+. Maar we vallen gewoon niet zo op tussen alle (bijna) bevallenden :P.
pi_118269885
Hier 't zelfde: als ik 's nachts wakker word, lig ik nog uuuuren naar het plafond te staren en val dan in slaap tegen dat de wekker gaat.

Hikkende buik: lief! (Maar als ik wil slapen soms toch ook wel een heel klein beetje irritant).
Hopelijk geen last meer van maagzuur Free, bah!

En vandaag 35 weken *O*
pi_118269970
Kon eerst niet in slaap komen, daarna droomde ik dat mijn peuter verdronk. Daarna kon ik niet meer slapen. En begon ik te piekeren over mijn werk en wat ik nog allemaal moet doen in 4 weken. Bah :( sliep ik inderdaad net toen de wekker ging. Nu mag ik gaan werken. Joepie.
pi_118270132
Vandaag groeiecho trouwens. Moet helaas alleen naar die afspraak omdat ik vergeten ben mijn man te vertellen dat deze afspraak bij de vlos met echo is. Dus toen ik daar donderdag achter kwam had hij al allerlei afspraken die hij niet af kan zeggen. Zal toch niet zo erg zijn dat ik alleen kom?
pi_118270218
Oeh, rotnachten hebben jullie!

@Estrys: ik ben ook wel alleen naar groei-echo's geweest, geen punt. Het is toch geen leuke echo om te zien, haha. Af en toe zie je een arm of been voorbij zeilen en dat was het wel.
pi_118270230
Nou, ik was ook altijd erg slecht in weer in slaap vallen 's nachts, maar ik ben nu vaak zo moe dat ik snel weer verder slaap :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_118270273
Word zelf ieder 1,5u wakker om te plassen. Soms, als ik geluk heb, wel eens 2 uur. Maar 't wijkt vaker af naar onder (1 uurtje slapen en weer plassen) dan naar boven :+

Ben blij dat ik vrij snel weer in slaap val, anders sliep ik dus praktisch niks :D
pi_118270285
Hoi skoap! O+

Free, mooi zo! Nog geen weeën. Blijft de kleine man hopelijk nog even lekker zitten :)
pi_118270455
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 08:07 schreef Estrys het volgende:
Vandaag groeiecho trouwens. Moet helaas alleen naar die afspraak omdat ik vergeten ben mijn man te vertellen dat deze afspraak bij de vlos met echo is. Dus toen ik daar donderdag achter kwam had hij al allerlei afspraken die hij niet af kan zeggen. Zal toch niet zo erg zijn dat ik alleen kom?
Ik ben ook alleen naar twee groeiecho's gegaan. Geen enkel probleem.

Hier om de twee uur wakker 's nachts, maar ik zodra ik weer lig slaap ik ook weer dus weinig last van.
pi_118270510
Free hoe gaat het nu verder? Blijf je tot de bevalling begint, of geven ze je nu 72 uur en gaan ze dan ingrijpen?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118270524
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 08:51 schreef Ticootje het volgende:
Free hoe gaat het nu verder? Blijf je tot de bevalling begint, of geven ze je nu 72 uur en gaan ze dan ingrijpen?
Allebei toch? Dus én blijven, én ingrijpen na 72 uur?
pi_118270532
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 08:52 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Allebei toch? Dus én blijven, én ingrijpen na 72 uur?
Ik heb een hoop gemist denk ik, dus daarom vraag ik het maar... Je kan ook langer blijven liggen dan 72 uur met gebroken vliezen...
pi_118270535
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 08:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hoi skoap! O+

Free, mooi zo! Nog geen weeën. Blijft de kleine man hopelijk nog even lekker zitten :)
dat is niet bepaald een mooizo ;) ze gaan morgenochtend anders sowieso inleiden en zij (en ik!) Zien liever een natuurlijke bevalling dan een ingeleide.
Daarbij zijn langdurig gebroken vliezen geen goed idee, ze hadden eigenlijk het liefst gisteren actie gezien ;) beeb is wrs rond de 5 pond, dus dat is prima.
En ik ben echt nog niet zat van het zwanger zijn, thuis had he echt nog wel een paar weken mogen duren van mij, maar nu is bevallen wel ff de beste optie ;)
pi_118270562
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 08:53 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik heb een hoop gemist denk ik, dus daarom vraag ik het maar... Je kan ook langer blijven liggen dan 72 uur met gebroken vliezen...
Ze laten je hier normaal max 24, heel soms 48 rondlopen met gebroken vliezen, maar ze wachten wel op de 37 weken :)
pi_118270575
quote:
3s.gif Op maandag 22 oktober 2012 08:56 schreef freecell het volgende:

[..]

Ze laten je hier normaal max 24, heel soms 48 rondlopen met gebroken vliezen, maar ze wachten wel op de 37 weken :)
Maar wat als je vliezen met zeg 34 weken al breken? Er zal toch een grens aan zitten i.v.m. infectiegevaar lijkt me?
pi_118270602
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 08:57 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Maar wat als je vliezen met zeg 34 weken al breken? Er zal toch een grens aan zitten i.v.m. infectiegevaar lijkt me?
Bij mijn tante braken de vliezen bij een week of 26 of 28... Die hebben ze volgens mij nog wel een tijd geremd, langer in elk geval dan die 72 uur.
pi_118270609
Anyways, ik ga vanmiddag even een hartig woordje met mijn mini spreken. Ik ben het zwanger zijn niet zat, vind het prima als ze nog een (klein) weekje blijft plakken, maar ik wil wel even duidelijk hebben dat het de bedoeling is dat ze er binnen een week en een dag zelf uitkomt.

/optijdstartenmetopvoeden
pi_118270611
Oh en kut dus dat ze dan toch gaan inleiden free....
pi_118270621
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 08:57 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

dan nemen ze je op, houden ontzettend goed je temp in de gaten en wachten ook tot 37. Wel dik kans dat je dan ergens aan de ab moet.
pi_118270622
Ow jeetje free, das niet zo mooi dat er nog niet veel gebeurd. Sterkte in elk geval de komende dagen :)

Ik heb van het weekend zalando ontdekt en gelijk voor 400 euro kleding besteld :') Ter verantwoording: ik heb teveel besteld omdat ik niet weet welke maat ik heb en wat ik mooi vind, dus de helft ofzo gaat wel terug (of niet, als alles mooi is :@). Afgelopen weekend heb ik ineens buik gekweekt en ik pas nu officieel zelfs niet meer in mn treggings ;(
Sarcasme. Herken het.
  maandag 22 oktober 2012 @ 09:02:25 #33
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118270645
Oei wakker van maagzuur heb ik gelukkig nog niet gehad (afkloppen).

Wakker van de wc, plassen weer gaan liggen met een mini die intussen wakker is geworden des te vaker :') En 2 dgn achter elkaar stomme dromen gehad dat Spen vreemdging en ik huilend wakker werd -O- zo echt idd dat je niet meer kan slapen. Zal er wel bijhoren?

Free nog steeds geen weeen dus?

Twink en Es succes bij de echo vandaag!
ps: nieren voelen wel wat beter, nog steeds telkens lichte kramp maar ben er inmiddels aan gewend, dat scheelt.
pi_118270647
Ow ik heb trouwens echt een, voor mijn gevoel, heel domme vraag... maar kan ik mn kind pletten als ik op mn buik ga liggen? :@
Sarcasme. Herken het.
pi_118270657
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 09:02 schreef Spirit82 het volgende:
Ow ik heb trouwens echt een, voor mijn gevoel, heel domme vraag... maar kan ik mn kind pletten als ik op mn buik ga liggen? :@
Niet voor de geboorte ;)
pi_118270676
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 09:02 schreef Spirit82 het volgende:
Als ik op mn buik ga liggen dan krijg ik mega protest...
pi_118270700
quote:
17s.gif Op maandag 22 oktober 2012 09:02 schreef Logician78 het volgende:
Oei wakker van maagzuur heb ik gelukkig nog niet gehad (afkloppen).

Wakker van de wc, plassen weer gaan liggen met een mini die intussen wakker is geworden des te vaker :') En 2 dgn achter elkaar stomme dromen gehad dat Spen vreemdging en ik huilend wakker werd -O- zo echt idd dat je niet meer kan slapen. Zal er wel bijhoren?

Free nog steeds geen weeen dus?

Twink en Es succes bij de echo vandaag!
ps: nieren voelen wel wat beter, nog steeds telkens lichte kramp maar ben er inmiddels aan gewend, dat scheelt.
Het is idd echt bizar hoe echt die dromen aan kunnen voelen. Misschien goed idee voor een apart topic :P Ik droom regelmatig over mijn ex :( Ow en ik wist ineens vannacht in mn droom niet wie de vader van mn kind was. En de IT jongen van mn werk bleek ineens dj te zijn in de gang bij mn ouders. Maar ik hoorde niks, want het was silent disco ivm de buren.. :')
Sarcasme. Herken het.
pi_118270705
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 08:53 schreef freecell het volgende:

[..]

dat is niet bepaald een mooizo ;) ze gaan morgenochtend anders sowieso inleiden en zij (en ik!) Zien liever een natuurlijke bevalling dan een ingeleide.
Daarbij zijn langdurig gebroken vliezen geen goed idee, ze hadden eigenlijk het liefst gisteren actie gezien ;) beeb is wrs rond de 5 pond, dus dat is prima.
En ik ben echt nog niet zat van het zwanger zijn, thuis had he echt nog wel een paar weken mogen duren van mij, maar nu is bevallen wel ff de beste optie ;)
Oh echt? Ik dacht dat ik gisteren las dat 'ie van jou nog wel een tijdje mocht blijven zitten.
Maar idd, dan kun je beter natuurlijk bevallen dan inleiding. Gelukkig is het gewicht wel prima!

Verwacht je/verwachten ze dat er vandaag nog vanzelf iets gebeurt?
  maandag 22 oktober 2012 @ 09:06:34 #39
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_118270716
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 09:05 schreef Spirit82 het volgende:

. Maar ik hoorde niks, want het was silent disco ivm de buren.. :')
Heb jij soms Spangas gekeken afgelopen week ?:P

Free, Succes! Hopenlijk gebeurt er vandaag nog wat!
pi_118270725
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 09:03 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Als ik op mn buik ga liggen dan krijg ik mega protest...
Ja dat heb ik dus ook. Krijg ik spontaan een snoeiharde buik en pijn in mn banden, daarom was ik dus ook ineens bang dat ik mn baby misschien aan het pletten was :@ Dat je dan een echo krijgt en een geplet kind ziet, maar toen bedacht ik me dat je dan wel overal waarschuwingen had gekregen dat je niet op je buik mag gaan liggen en dat had niemand gezegd...
Sarcasme. Herken het.
  maandag 22 oktober 2012 @ 09:07:11 #41
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118270728
Had ergens gelezen tot een bepaalde aantal wk het geen kwaad kon, zo eens opzoeken.
pi_118270763
Ik vond op mijn buik liggen al heel snel ontzettend ongemakkelijk aanvoelen. Alsof je op een bal ligt te balanceren :D

Op mijn rug werkte ook vrij snel niet meer, dan haal(de) ik minder goed adem. Ook niet bepaald fijn :+

Dus tis linker- of rechterzij. Denk dat ik echt ga genieten van weer op mijn buik kunnen liggen straks :D
pi_118270776
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 09:06 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja dat heb ik dus ook. Krijg ik spontaan een snoeiharde buik en pijn in mn banden, daarom was ik dus ook ineens bang dat ik mn baby misschien aan het pletten was :@ Dat je dan een echo krijgt en een geplet kind ziet, maar toen bedacht ik me dat je dan wel overal waarschuwingen had gekregen dat je niet op je buik mag gaan liggen en dat had niemand gezegd...
Dat vruchtwater beschermt je kind echt wel, baarmoeder wordt op zijn hoogst wat platter. De rest komt wel in de knel en dus ligt het meestal op een gegeven moment niet lekker meer.
pi_118270784
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 09:09 schreef Cocotrimonium het volgende:

Dus tis linker- of rechterzij. Denk dat ik echt ga genieten van weer op mijn buik kunnen liggen straks :D
+1
pi_118270802
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 09:10 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

+1
Nou inderdaad.
En voordat ik van links naar rechts gedraaid ben :@
Met een meidenkwartet
pi_118270812
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 09:11 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Nou inderdaad.
En voordat ik van links naar rechts gedraaid ben :@
Draaien? Wat is dat?
pi_118270836
Ik wilde na mijn bevalling weer op mijn buik liggen en toen had ik stuwing.. :'(
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_118270855
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 09:09 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Dat vruchtwater beschermt je kind echt wel, baarmoeder wordt op zijn hoogst wat platter. De rest komt wel in de knel en dus ligt het meestal op een gegeven moment niet lekker meer.
Ja, het ligt gewoon niet meer lekker, op dat punt kom je vanzelf wel en doe je het niet meer..
pi_118270898
Buik liggen mag tot en met de bevalling, maar ik kan het sinds een week of 10 geleden niet meer.

wel lullig een echo met een plat kind, hihi.

Dromen en dan zo realistisch steeds is echt vervelend, succes daarmee!
pi_118270963
Ik slaap trouwens op mn rug en snurk enorm.... Arme Joene.
pi_118270981
Snurk je normaal ook? :D
pi_118270995
Ik heb de vorige keer tot het eind half op mijn buik / half op mijn zij gelegen. nu nog steeds gelukkig. Wat ik vervelend vind ik dat ik normaal heel veel draai in bed en dat gaat tegen het einde echt niet soepel meer.
pi_118271052
Draaien oww men .. gelijk harde buiken en buikpijn hier dan. dus beter van niet .. maja op een gegeven moment moet je wel.

we zullen vast een echo krijgen vandaag in zkh. is standaard. Maar vent en ik kunnen er niks meer van maken. Krijg wel telkens complimenten dat mijn buik een prima voorbeeld is voor studenten gynaecologie :-) .. dus ik word massaal betast en bekeken .. en dan moeten zij zeggen hoe het kindje ligt .. placenta vruchtwater etc. En iedere keer weer he die 'woow die heeft lange benen!'... ben benieuwd wat voor reus er uiteindelijk uit komt en of het een beetje in verhouding is allemaal haha.

Spannense dagen voor jou Free!

Ja Ophelia met opvoeden kan je niet vroeg genoeg beginnen! Knap dat je het nog zo goed trekt allemaal!
pi_118271056
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 09:21 schreef freecell het volgende:
Snurk je normaal ook? :D
Nee :'(
  maandag 22 oktober 2012 @ 09:32:32 #55
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_118271265
Ik lig nu ook half op mn buik/half op mn zij. En anders op mn rug. Ik heb nog geen geklaag van manlief aangehoord over snurken, dus dat zal wel meevallen :p. Op mn zij liggen is pijnlijk, dan voelt het net alsof mn bekken in elkaar geduwd wordt.

Free, ik ga voor actie!
pi_118271371
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 09:32 schreef pessie het volgende:
Ik lig nu ook half op mn buik/half op mn zij. En anders op mn rug. Ik heb nog geen geklaag van manlief aangehoord over snurken, dus dat zal wel meevallen :p. Op mn zij liggen is pijnlijk, dan voelt het net alsof mn bekken in elkaar geduwd wordt.

Free, ik ga voor actie!
Zij liggen is ook hier geen optie, teveel pijn inderdaad.
pi_118271427
Ik lig nog zoals ik wil :P

Succes vandaag freecell!

Trouwens. Zwanger zijn = enorme boobs toch, TOCH? Waar blijven ze dan? }:| Ik lees in mn app dat ik onderhand al twee maten groter moet hebben en ik had me wel verheugd om ein-de-lijk eens big boobies te hebben, maar 't is nog steeds niet meer dan een handjevol :').

De deceptie _O-
pi_118271500
Even egopost, vandaag 12+1 en voor 't eerst een hartje gehoord! Baarmoeder was al flink gegroeid en alles lijkt in orde! *O*
pi_118271516
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 09:43 schreef Suikertante het volgende:
Even egopost, vandaag 12+1 en voor 't eerst een hartje gehoord! Baarmoeder was al flink gegroeid en alles lijkt in orde! *O*
Yay *O*
pi_118271530
quote:
10s.gif Op maandag 22 oktober 2012 09:40 schreef Hooiwagen het volgende:
Ik lig nog zoals ik wil :P

Succes vandaag freecell!

Trouwens. Zwanger zijn = enorme boobs toch, TOCH? Waar blijven ze dan? }:| Ik lees in mn app dat ik onderhand al twee maten groter moet hebben en ik had me wel verheugd om ein-de-lijk eens big boobies te hebben, maar 't is nog steeds niet meer dan een handjevol :').

De deceptie _O-
Zolang ben je toch nog niet zwanger? Bij mij kwam het pas na een week of 20... Maar ik was dan ook nog niet gestopt met borstvoeding toen ik zwanger werd, misschien dat het daardoor ook wel wat langer duurde...

Inmiddels 70F...

Bestaat er ook maat 70G?
pi_118271535
quote:
Fijn!
pi_118271621
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 09:44 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Zolang ben je toch nog niet zwanger? Bij mij kwam het pas na een week of 20... Maar ik was dan ook nog niet gestopt met borstvoeding toen ik zwanger werd, misschien dat het daardoor ook wel wat langer duurde...

Inmiddels 70F...

Bestaat er ook maat 70G?
Ik ben nu 37w4d en ik wacht nog steeds ;( :+

Suiker, fijn!! *O*
pi_118271637
Suiker, yeeeeey! Fijn!

Mijn borsten zijn misschien 1 cupmaat gegroeid, valt ook wel mee :)
pi_118271654
quote:
^O^ *O*
  maandag 22 oktober 2012 @ 09:51:15 #65
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118271666
Suiker *O*

Tico jep..

Ik zit nu op 75H en moet binnenkort weer upgraden.... }:|
pi_118271685
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 09:44 schreef Ticootje het volgende:

Bestaat er ook maat 70G?
Yep, daar paste ik tien jaar geleden in, maar het shopt voor normale bh's al kut.
pi_118271776
Yay Suiker *O* Lijkt me supergaaf om het hartje te kunnen horen!! Knal jij ook al uit je kleren? Ik heb het afgelopen weekend ineens een echt herkenbaar babybuikje gekregen ipv dat ik gewoon wat vadsig leek O+

Hooiwagen, dat verschilt blijkbaar per persoon :) Die apps moet je ook niet altijd geloven hoor. Het KAN, maar het klopt niet altijd. Wij hebben een baby-app en volgens dat ding moet ons kind inmiddels 10 cm zijn... Dat kleine ding is nu 5,5 ofzo en dat klopt prima met wat het hoort te zijn :)
Sarcasme. Herken het.
pi_118271910
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 09:51 schreef Logician78 het volgende:
Suiker *O*

Tico jep..

Ik zit nu op 75H en moet binnenkort weer upgraden.... }:|
75 is een beetje een ding... Ik zit er denk net tussen ofzo. Bij een nieuwe bh zit 70 een weekje wat krap, maar daarna echt goed... 75 zit in de winkel meteen goed, maar na een week kruipt het naar boven..

Maar zodra je bij F zit, kun je de normale winkels wel vergeten lijkt het op. Voor nu denk ik dat ik echt nog wel even in deze maat kan zitten, ik kon er nog iets in groeien zei de verkoopster...
Punt vind ik ook, je hebt ook niet echt een bh voor een 10tje in deze rare maten... Omdat ik weet zodra bevallen en borstvoeding, dan zakt het wel weer terug naar dit of een E cup, en na een jaar zelfs weer een D... Dus om dan over een maand nog een dure bh te halen in 70G... Vind ik ook weer zo..

Maar goed... blablabla... Ik kijk bij de 36/37 weken wel even welke maat ik dan heb en dan schaf ik een goede maat voedingsbh aan... Dat ga ik nu zeker niet doen. Ik heb thuis nu 75 F en G liggen, misschien pas ik die dan gewoon.
pi_118271924
Krijgen jullie geen last van je nek/rug met die enorme borsten?!
Sarcasme. Herken het.
pi_118271925
Ja die app die ik heb komt ook niet helemaal overeen met de lengte/gewicht die in het ziekenhuis geschat wordt :) .. Meestal zit draakje eronder terwijl ze volgens het zkh exact op het gemiddelde ligt iedere keer.

Jeetje Logi, jij alweer upgraden?
Mijn boobs zijn in de laatste week ook weer gegroeid (en ze produceren VEEL melk op het moment ):O ):O ) .. Gelukkig stevige sportbh''s op de groei gekocht en alles past er nog netjes in. Geen idee of dat dadelijk nog zo is met de stuwing enzo, denk dat ik dat geheid mee mag maken gezien het feit dat ze nu al zo reageren en draakje nog niet eens geboren is..

Suiker fijn dat alles in orde is! :)

Hooiwagen, die boobs komen heus wel! Tot 20 weken zag je amper aan me dat ik zwanger was .. Maar de tijd erna! Mijn goeie god .. Pamela Andersom is er niks bij terwijl ik eerst een bescheiden cupje had. :o
pi_118271967
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:04 schreef Spirit82 het volgende:
Krijgen jullie geen last van je nek/rug met die enorme borsten?!
Dat enorme valt echt heel erg mee... Mijn borsten zijn niet groter dan die van een vrouw met 85 C. Misschien zelfs wel kleiner...

De cup gaat mee met de omvang he? 70 F = 75 E = 80 D = 85 C.... Ongeveer dan he, qua cupgrootte.
pi_118271977
*O* Suikertante, wat leuk!
pi_118271990
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:04 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja die app die ik heb komt ook niet helemaal overeen met de lengte/gewicht die in het ziekenhuis geschat wordt :) .. Meestal zit draakje eronder terwijl ze volgens het zkh exact op het gemiddelde ligt iedere keer.

Jeetje Logi, jij alweer upgraden?
Mijn boobs zijn in de laatste week ook weer gegroeid (en ze produceren VEEL melk op het moment ):O ):O ) .. Gelukkig stevige sportbh''s op de groei gekocht en alles past er nog netjes in. Geen idee of dat dadelijk nog zo is met de stuwing enzo, denk dat ik dat geheid mee mag maken gezien het feit dat ze nu al zo reageren en draakje nog niet eens geboren is..

Suiker fijn dat alles in orde is! :)

Hooiwagen, die boobs komen heus wel! Tot 20 weken zag je amper aan me dat ik zwanger was .. Maar de tijd erna! Mijn goeie god .. Pamela Andersom is er niks bij terwijl ik eerst een bescheiden cupje had. :o
Jij ging geen borstvoeding geven he? Zorg dan inderdaad voor een lekkere stevige bh bij de stuwing, en dat fabeltje van die koolbladeren bij stuwing, dat werkt echt!
pi_118272010
Oh en ik had gister een hele leuke slinger voor in het wiegje gekocht...

Ik moest m even delen met jullie.
pi_118272026
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:07 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Jij ging geen borstvoeding geven he? Zorg dan inderdaad voor een lekkere stevige bh bij de stuwing, en dat fabeltje van die koolbladeren bij stuwing, dat werkt echt!
Nee dat heb je inderdaad goed onthouden! Haha en die tip kreeg ik inderdaad al!
En appelstroop in diepvrieszakjes en dat dan in de diepvries? Kan jij daar meer over zeggen? Ben bang dat die dingen zich vast vriezen aan mijn tepels (net als dat je als het gevroren heeft niet met je tong over een lantaarnpaal moet gaan .. dat effect :+ )
pi_118272059
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:08 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

En appelstroop in diepvrieszakjes en dat dan in de diepvries? Kan jij daar meer over zeggen? Ben bang dat die dingen zich vast vriezen aan mijn tepels (net als dat je als het gevroren heeft niet met je tong over een lantaarnpaal moet gaan .. dat effect :+ )
AAUUWWW :'(
Sarcasme. Herken het.
pi_118272072
Ja kan het maar beter even vragen aan de ervaringsdeskundigen voordat ik dadelijk de wizzkid uit ga hangen en jullie me moeten redden :+ :D
pi_118272075
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:08 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Daar heb ik echt nog nooit van gehoord nee... Maar koolbladeren is wel een hele vaak gebruikte... Als je echt last hebt mag je gewoon paracetamol (mits je dat normaal ook mag he?) als het zeer doet. Koeling werkt ook goed als het pijnlijk is.
pi_118272095
Dank voor jullie medejompels! :D

En wat een ultiem fijne slinger Tico! O+

Ik heb wel een nieuwe beha gekocht, iets meer dan een cupmaat gegroeid nu. Spirit, ik lijk 's avonds zwanger, maar 's morgens is het een beetje een sneu buikje nog ;) Darmen dus, lijkt me!
pi_118272163
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:11 schreef Suikertante het volgende:
Dank voor jullie medejompels! :D

En wat een ultiem fijne slinger Tico! O+

Ik heb wel een nieuwe beha gekocht, iets meer dan een cupmaat gegroeid nu. Spirit, ik lijk 's avonds zwanger, maar 's morgens is het een beetje een sneu buikje nog ;) Darmen dus, lijkt me!
Het komt bij de hema vandaan, return to sender project... Dus je steunt er ook nog wel iets van een goed doel mee.

Ik vond m zo leuk en mn gok dat het precies de goede lengte was klopte ook.. En mooie felle kleuren, misschien dat baby daardoor de slinger vrij snel wel wazig ziet...
pi_118272167
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:10 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja kan het maar beter even vragen aan de ervaringsdeskundigen voordat ik dadelijk de wizzkid uit ga hangen en jullie me moeten redden :+ :D
Ik heb ook geen bv gegeven, mijn kraam deed kraamverband in stukken knippen en dat vochtig maken en in de vriezer in een zakje, eenmaal bevroren deed ik als ik last had dat zakje in een hydrofiel washandje en dat kon ik dan een beetje buigen en schoof ik zo in mijn megastrakke beha en dat was toch fijn :) En absoluut niet onder een warme douche met je boezem want dan word het weer erger ;)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_118272230
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:14 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Het komt bij de hema vandaan, return to sender project... Dus je steunt er ook nog wel iets van een goed doel mee.

Ik vond m zo leuk en mn gok dat het precies de goede lengte was klopte ook.. En mooie felle kleuren, misschien dat baby daardoor de slinger vrij snel wel wazig ziet...
Lijkt me ook superleuk om zelf dingetjes uit te zoeken en te kopen :)

Ik ben een beetje bang dat wij overladen gaan worden met troep en ons dan verplicht voelen het te gaan gebruiken... Zo hebben we zaterdag van vrienden een mobile gekregen. Superlief hoor, maar wat een lelijk ding en wat een snertgeluid komt eruit. Ik wil die troep helemaal niet :(
Sarcasme. Herken het.
pi_118272276
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:17 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Lijkt me ook superleuk om zelf dingetjes uit te zoeken en te kopen :)

Ik ben een beetje bang dat wij overladen gaan worden met troep en ons dan verplicht voelen het te gaan gebruiken... Zo hebben we zaterdag van vrienden een mobile gekregen. Superlief hoor, maar wat een lelijk ding en wat een snertgeluid komt eruit. Ik wil die troep helemaal niet :(
Vervelend is dat ja...
Kan het niet geruild worden? Dat klinkt misschien een soort bot, maar misschien heeft ze het bonnetje nog en kun je er 1 uitkiezen die je wel leuk vind?
pi_118272327
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:19 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Vervelend is dat ja...
Kan het niet geruild worden? Dat klinkt misschien een soort bot, maar misschien heeft ze het bonnetje nog en kun je er 1 uitkiezen die je wel leuk vind?
Dat kan ik haar toch niet aan doen? Sowieso is het de vriendin die laatst een miskraam heeft gehad, dus heb het gevoel alsof ik voorzichtig met haar moet zijn. Wat moeilijk is, want soms voelt het een beetje alsof ze mijn zwangerschap kaapt :@
Sarcasme. Herken het.
pi_118272347
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:22 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dat kan ik haar toch niet aan doen? Sowieso is het de vriendin die laatst een miskraam heeft gehad, dus heb het gevoel alsof ik voorzichtig met haar moet zijn. Wat moeilijk is, want soms voelt het een beetje alsof ze mijn zwangerschap kaapt :@
Bewaak je eigen grenzen daarin ja... Misschien is het in dit geval niet zo handig nee...
pi_118272376
Heb je het wiegje al klaar staan Tico :o

De babykamer is hier nog steeds rommelhok, kreeg er vannacht ineens stress over }:|
pi_118272415
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:23 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Bewaak je eigen grenzen daarin ja... Misschien is het in dit geval niet zo handig nee...
Ik had al bedacht dat ik spontaan van mn ouders ook een mobile zou krijgen (die ik dan natuurlijk zelf heb uitgezocht/gekocht) en dan misschien die mobile van hun alleen als ze langskomen (als ik daaraan denk :') )

Maar hebben jullie daar geen tactieken voor, om te voorkomen dat mensen jullie overspoelen met allemaal lief/goedbedoelde kadootjes waar je echt helemaal niks mee wilt/kunt? Wij wonen nu op 60m2 en we hebben simpelweg geen plek voor 50 rompertjes of bergen speelgoed of wat dan ook...
Sarcasme. Herken het.
pi_118272437
quote:

[..]

Ik zou gewoon aan haar vragen of het nog geruild kan worden.
Na een miskraam ben je verdrietig, niet van porselein ;) .
pi_118272443
quote:

[..]

Kun je geen twee mobiles gebruiken? Wij hebben zelf boven en onder een box staan. De minst leuke mobile hang ik boven :)

Hoe bedoel je trouwens kapen van de zwangerschap? Geen aandacht ervoor of zich nu botvieren op jouw zwangerschap, zeg maar?
pi_118272477
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:28 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Ik zou gewoon aan haar vragen of het nog geruild kan worden.
Na een miskraam ben je verdrietig, niet van porselein ;) .
En je hebt wel gelijk dat ze niet van porselein is... maar toch kan ik het gewoon niet over mn hart verkrijgen om iets waar zij van heeft genoten (lijkt me moeilijk en fijn tegelijk om babydingen uit te zoeken voor anderen) af te kraken. Alsof het niet goed genoeg voor me is, terwijl ik het gebaar echt enorm waardeer.
Sarcasme. Herken het.
pi_118272486
Geen tactiek hier helaas Spirit. Ik zit daar ook een beetje mee. Moeders overlaadt ons met cadeautjes (o.a. muziekdoosje) en vraagt iedere keer weer of ik hem al op mijn buik heb gelegd zodat draakje aan het geluid kan wennen. Gebreide spulletjes waarvan ik weet dat ik ze nooit zal gebruiken (heb zelf een bloedjehekel aan het gekriebel van wol .. ga ik mijn kind dadelijk niet aan doen :+ ). Dus veel zal ongebruikt in een lade terecht komen ben ik bang .. :{

Lastig idd!
pi_118272512
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:25 schreef Estrys het volgende:
Heb je het wiegje al klaar staan Tico :o

De babykamer is hier nog steeds rommelhok, kreeg er vannacht ineens stress over }:|
Ja <3

En elke dag moet J even zeggen dat er nog steeds geen baby ligt...
pi_118272514
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:26 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik had al bedacht dat ik spontaan van mn ouders ook een mobile zou krijgen (die ik dan natuurlijk zelf heb uitgezocht/gekocht) en dan misschien die mobile van hun alleen als ze langskomen (als ik daaraan denk :') )

Maar hebben jullie daar geen tactieken voor, om te voorkomen dat mensen jullie overspoelen met allemaal lief/goedbedoelde kadootjes waar je echt helemaal niks mee wilt/kunt? Wij wonen nu op 60m2 en we hebben simpelweg geen plek voor 50 rompertjes of bergen speelgoed of wat dan ook...
Ik vind eigenlijk altijd alles leuk O+ Ook als ik het zelf niet zou kiezen. Dat andere mensen ook enthousiast zijn en daarom iets hebben uitgezocht, maakt het voor mij dan vanzelf leuk :)

En anders gewoon in ieder geval straks aangeven op het geboortekaartje? Een soort cadeautip?

Toen wij trouwden, stond er als cadeautip bijvoorbeeld "geen bloemen of puppies". Vind bloemen heel leuk, maar vind het echt zonde om weet-ik-hoeveel-bossen tegelijk te krijgen die dan allemaal net een week staan. Heb ik bovendien niet eens de vazen voor :P
pi_118272532
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:28 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Kun je geen twee mobiles gebruiken? Wij hebben zelf boven en onder een box staan. De minst leuke mobile hang ik boven :)

Hoe bedoel je trouwens kapen van de zwangerschap? Geen aandacht ervoor of zich nu botvieren op jouw zwangerschap, zeg maar?
We wonen in een tweekamer appartement, dus kruimel heeft niet eens een eigen slaapkamer ;)

En ze botviert zich juist op mn zwangerschap. Ze wil alles weten en zien, stuurt om de dag berichtjes over hoe het met me is. Zegt dat ze vanalles voor me gaat doen en organiseren. Lief zat zit ook op te vreten toen ze zei dat ze een fles martini en een broodje filet american voor me mee zou nemen als ik bevallen was (moet er niet aan denken). Hij helemaal jaloers: "IK hoor voor jou te zorgen!!" :( Het komt een beetje beklemmend over.
Sarcasme. Herken het.
pi_118272608
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:33 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

We wonen in een tweekamer appartement, dus kruimel heeft niet eens een eigen slaapkamer ;)

En ze botviert zich juist op mn zwangerschap. Ze wil alles weten en zien, stuurt om de dag berichtjes over hoe het met me is. Zegt dat ze vanalles voor me gaat doen en organiseren. Lief zat zit ook op te vreten toen ze zei dat ze een fles martini en een broodje filet american voor me mee zou nemen als ik bevallen was (moet er niet aan denken). Hij helemaal jaloers: "IK hoor voor jou te zorgen!!" :( Het komt een beetje beklemmend over.
Oh, ja, dan wordt het een beetje lastig qua ruimte idd :+

En dat lijkt me lastig hoor. Als het nu was dat ze vooral aandacht had voor haar mk, dan zou ik denken, dan gaat op den duur wel over (zat ze misschien nog in het acceptatieproces ofzo). Maar hoe je hiermee moet omgaan? Poeh. Al eens proberen met haar te praten? Dat je het ontzettend lief vindt, maar.... Maar wat? Meh, lastig dus!
pi_118272633
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:33 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Maar dat beklemmende zou ik wel zeggen... Maar dan subtiel... Dat je het echt heel leuk vindt dat ze zo begaan is met je, maar dat het je niet helemaal lekker zit...
pi_118272644
Ik heb ook geen borstvoeding gegeven en geen last van stuwing gehad, dus dat kan ook :-)

Lastige situatie spirit. Hier krijg ik wel dingen maar van mensen die dichtbij staan en mijn smaak kennen.
En 1 dag geshopt met mijn moeder toen ook eea gekregen maar wel zelf uitgezocht.
pi_118272713
Jeetje Spirit, lastig zeg.
Ik lees aandachtig mee want mijn vriendin wilde heel graag dat ik heel erg betrokken was bij haar zwangerschap en andersom heb ik dat wat minder nu.. had ik toen niet goed over nagedacht. En nu weet ik niet of ze verwacht dat ik haar ook óveral bij betrek...
pi_118272745
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:07 schreef Ticootje het volgende:
Oh en ik had gister een hele leuke slinger voor in het wiegje gekocht...

[ afbeelding ]

Ik moest m even delen met jullie.
keischattig O+
pi_118272785
Ik snap dat geclaim in vriendschappen gewoon helemaal niet... Mensen die dan opeens bepaald gedrag van je verwachten..

Maken mensen het zichzelf niet onnodig moeilijk denk ik dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')