Ik ben ook alleen naar twee groeiecho's gegaan. Geen enkel probleem.quote:Op maandag 22 oktober 2012 08:07 schreef Estrys het volgende:
Vandaag groeiecho trouwens. Moet helaas alleen naar die afspraak omdat ik vergeten ben mijn man te vertellen dat deze afspraak bij de vlos met echo is. Dus toen ik daar donderdag achter kwam had hij al allerlei afspraken die hij niet af kan zeggen. Zal toch niet zo erg zijn dat ik alleen kom?
Allebei toch? Dus én blijven, én ingrijpen na 72 uur?quote:Op maandag 22 oktober 2012 08:51 schreef Ticootje het volgende:
Free hoe gaat het nu verder? Blijf je tot de bevalling begint, of geven ze je nu 72 uur en gaan ze dan ingrijpen?
Ik heb een hoop gemist denk ik, dus daarom vraag ik het maar... Je kan ook langer blijven liggen dan 72 uur met gebroken vliezen...quote:Op maandag 22 oktober 2012 08:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Allebei toch? Dus én blijven, én ingrijpen na 72 uur?
dat is niet bepaald een mooizoquote:Op maandag 22 oktober 2012 08:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hoi skoap!
Free, mooi zo! Nog geen weeën. Blijft de kleine man hopelijk nog even lekker zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |