abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118262078
Zwangerschap & geboorte

16 oktober: _Ophelia_
22 oktober: Spockjuh_
31 oktober: Twinkle20 (meisje)

04 november: onlogisch (papa) (jongetje)
08 november: Cocotrimonium
10 november: Spees_Eend (jongetje)
13 november: Freecell
26 november: Keshet (jongetje)
26 november: OooLizaooO (jongetje)
30 november: Kaatjejannie (jongetje)

06 december: Nytar (jongetje)
12 december: Solagratia
17 december: ohnee (meisje)
24 december: Ladylike (jongetje)
29 december: Incantrix (meisje)
31 december: becky27 (meisje)
31 december: rebel-angel

2013

01 januari: Estrys
10 januari: eliis
16 januari: draculettetje
***16 januari: Ticootje & Joene*** (baby)
18 januari: papillion (meisje)
22 januari: __Isis__ (jongen)
23 januari: Omentielvo (meisje)

05 februari: As1981 (jongen)
14 februari: Zillah666 (meisje)
21 februari: pessie en kleiduif
22 februari: Logician78 & -Spenny- (meisje)
22 februari: Fieder (jongetje)
27 februari: Klumsy (meisje)
27 februari: Asfalthooligan (papa)

06 maart: Gulara
11 maart: Kyara (meisjes-tweeling)
18 maart: Barbabientje01 & pipo_de_clown
20 maart: Milka82
31 maart: LadyBlack

***06 april: Knetterkrankjorum & JJH***
10 april: bellelena
11 april: dananana tweeling
11 april: Ereshkigal
12 april: _Wolk82_
15 april: Danic
16 april: L0t
22 april: Tally

03 mei: Vencodark
04 mei: Spirit82
05 mei: Suikertante
06 mei: -mandy-
12 mei: Shandaly

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_118262120
Beetje rustig posten aub, eigen topic openen heeft wel wat oO<
pi_118262122
ik krijg hier een middelvinger te verwerken met een kleine lach ernaast, kan dus straks veilig het bed in stappen.
Hooray for boobies!
pi_118262202
Ik gaapte niet bij mijn reactie op Free. Foutje gemaakt bij smiley op m'n mobiel...
En spannend Spock. Hoop voor je vrouw dat de bevalling gewoon goed gaat!
pi_118262312
vriendin, ze is omringt door vele collega's en collega's die 1 deur verder werken. Geloof dat ze in de watten wordt gelegd als ik de verhalen mag geloven!
Hooray for boobies!
pi_118262586
Zeg, nu er toch weer wat bevallingen aankomen mogen er ook wel weer eens wat nieuwe zwangeren aansluiten!
pi_118269634
Mijn buik heeft de hik! :D
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_118269639
Ja Suiker daar heb je gelijk in! Nieuwe aanwas graag!

Ophelia ik duim ervoor dat dit idd jouw topic gaat worden!

Logi wat doe jij zo vroeg op? Alles goed verder? Geen pijn van je nieren?

Wakker geworden van maagzuur hier .. vent moet zo opstaan voor zijn werk. Kort nachtje zo.. straks weer controle zkh maar. verwacht geen rare of spannende dingen.

Sola ik zou het nog wel aandurven. Laat jou en peuter maar lekker verwennen!
pi_118269672
Hey Twink, ga eens slapen ;)

Hier ook wakker met maagzuur. En inmiddels een verkoudheid om u tegen te zeggen ;)

En nog geen weeën ;)
pi_118269674
gezellig hier ;)
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_118269678
Goedemorgen Estrys :P

Ik heb maagzuurzooi gekregen. Even kijken of slapen nu gaat werken ;)
pi_118269690
Haha de nachtbrakers. Tja en eenmasl wakker vind ik het moeilijk om direct weer in slasp te kunnen vallen. Heb ik meestal een paaf uurtjes voor nodig. Gaat nog leuk worden straks met nachtvoedingen en zulks. Mannen hebben het veul makkelijker .. tenminste de mijne dan. Die draait zich om en is meteen weer vertrokken :-)

Ik ga nog maar eens een poging wagen dan!
pi_118269713
Er zijn er sowieso drie hier vrij vers volgens mij. L-E, Sparkling en ondergetekende :+. Maar we vallen gewoon niet zo op tussen alle (bijna) bevallenden :P.
pi_118269885
Hier 't zelfde: als ik 's nachts wakker word, lig ik nog uuuuren naar het plafond te staren en val dan in slaap tegen dat de wekker gaat.

Hikkende buik: lief! (Maar als ik wil slapen soms toch ook wel een heel klein beetje irritant).
Hopelijk geen last meer van maagzuur Free, bah!

En vandaag 35 weken *O*
pi_118269970
Kon eerst niet in slaap komen, daarna droomde ik dat mijn peuter verdronk. Daarna kon ik niet meer slapen. En begon ik te piekeren over mijn werk en wat ik nog allemaal moet doen in 4 weken. Bah :( sliep ik inderdaad net toen de wekker ging. Nu mag ik gaan werken. Joepie.
pi_118270132
Vandaag groeiecho trouwens. Moet helaas alleen naar die afspraak omdat ik vergeten ben mijn man te vertellen dat deze afspraak bij de vlos met echo is. Dus toen ik daar donderdag achter kwam had hij al allerlei afspraken die hij niet af kan zeggen. Zal toch niet zo erg zijn dat ik alleen kom?
pi_118270218
Oeh, rotnachten hebben jullie!

@Estrys: ik ben ook wel alleen naar groei-echo's geweest, geen punt. Het is toch geen leuke echo om te zien, haha. Af en toe zie je een arm of been voorbij zeilen en dat was het wel.
pi_118270230
Nou, ik was ook altijd erg slecht in weer in slaap vallen 's nachts, maar ik ben nu vaak zo moe dat ik snel weer verder slaap :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_118270273
Word zelf ieder 1,5u wakker om te plassen. Soms, als ik geluk heb, wel eens 2 uur. Maar 't wijkt vaker af naar onder (1 uurtje slapen en weer plassen) dan naar boven :+

Ben blij dat ik vrij snel weer in slaap val, anders sliep ik dus praktisch niks :D
pi_118270285
Hoi skoap! O+

Free, mooi zo! Nog geen weeën. Blijft de kleine man hopelijk nog even lekker zitten :)
pi_118270455
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 08:07 schreef Estrys het volgende:
Vandaag groeiecho trouwens. Moet helaas alleen naar die afspraak omdat ik vergeten ben mijn man te vertellen dat deze afspraak bij de vlos met echo is. Dus toen ik daar donderdag achter kwam had hij al allerlei afspraken die hij niet af kan zeggen. Zal toch niet zo erg zijn dat ik alleen kom?
Ik ben ook alleen naar twee groeiecho's gegaan. Geen enkel probleem.

Hier om de twee uur wakker 's nachts, maar ik zodra ik weer lig slaap ik ook weer dus weinig last van.
pi_118270510
Free hoe gaat het nu verder? Blijf je tot de bevalling begint, of geven ze je nu 72 uur en gaan ze dan ingrijpen?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118270524
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 08:51 schreef Ticootje het volgende:
Free hoe gaat het nu verder? Blijf je tot de bevalling begint, of geven ze je nu 72 uur en gaan ze dan ingrijpen?
Allebei toch? Dus én blijven, én ingrijpen na 72 uur?
pi_118270532
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 08:52 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Allebei toch? Dus én blijven, én ingrijpen na 72 uur?
Ik heb een hoop gemist denk ik, dus daarom vraag ik het maar... Je kan ook langer blijven liggen dan 72 uur met gebroken vliezen...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118270535
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 08:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hoi skoap! O+

Free, mooi zo! Nog geen weeën. Blijft de kleine man hopelijk nog even lekker zitten :)
dat is niet bepaald een mooizo ;) ze gaan morgenochtend anders sowieso inleiden en zij (en ik!) Zien liever een natuurlijke bevalling dan een ingeleide.
Daarbij zijn langdurig gebroken vliezen geen goed idee, ze hadden eigenlijk het liefst gisteren actie gezien ;) beeb is wrs rond de 5 pond, dus dat is prima.
En ik ben echt nog niet zat van het zwanger zijn, thuis had he echt nog wel een paar weken mogen duren van mij, maar nu is bevallen wel ff de beste optie ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')