Nou die van mij kan nog wel wat finetuning gebruiken. :,) /smeltende kaarsvetbaby!quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het wordt beter...
Ik had bij 7 weken een gekke coconachtige prop... En bij 12 weken leek het al iets meer menselijke vormen aan te nemen. En bij 20 weken zie je opeens een kant en klaar minimensje.
3D Echo?quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:49 schreef Gulara het volgende:
[..]
Nou die van mij kan nog wel wat finetuning gebruiken. :,) /smeltende kaarsvetbaby!
Ik vond het idd ook al behoorlijk compleet, duidelijk een mensje met al een zichtbaar neusje, vingertjes en teentjes enzoquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:00 schreef pessie het volgende:
Ik vond de baby bij 12 weken echt al op een minimensje lijken. Ik ben echt heel erg benieuwd naar de pretecho! Als ik jullie zo hoor moet dat er echt af uitzien.
Dat zijn ook smeltende kaars beelden.... Of aliens...quote:
Daar heb ik ook nogal moeite mee ja. Wat een verschil met het wachten op topicquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:08 schreef becky27 het volgende:
jezus wat gaat het hier snel!! Hoe moet ik dat nou bijhouden zeg.
Spannend!! Je moet 3 dagen rust houden toch? Lijkt me een flinke opgaaf als je je nu al zo verveeldquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:31 schreef Ereshkigal het volgende:
Zo kom even binnenstrompelen
Vanochtend de vruchtwaterpunctie gehad
Moe zeggen dat het me erg mee viel
Kleine doet het erg goed gynaecoloog verwacht dat ik de kleine snel zal voelen omdat tie zo bewegelijk is! Nou ik hoop het!
Maar ze zag nu ineens ook een vleesboom zitten maar t kon geen kwaad
Lig me nu stierlijk te vervelen in bed
Kreeg net van vriendlief op me kop dat ik wat drinken kwam halen dus blijf maar braaf liggen
dat stijve na een dagje is idd heel herkenbaar. Dit weekend naar CP en over 4 weken een midweekje naar Disney en daarna ga ik echt niet meer van dit soort dingen plannen (zeg ik nu).quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:00 schreef pessie het volgende:
Gulara, eerste trimester at ik echt veel. Ik was zo misselijk en het enige wat hielp was vreten. Is nu gelukkig veel minder.
KJ, heerlijk weekend gehad dus! Zo jammer dat je dat dan op maandag moet bekopen met pijn![]()
Ik probeer steeds een balans te vinden tussen bewegen en liggen, en dat gaat nog steeds best goed. Donderdag iets minder vanwege dagje dierentuin, ben er de afgelopen dagen echt flink stijf van geweest. Gaat nu gelukkig weer beter.
Free, nog niets dus. Ik hoop dat de gyn je vragen kan beantwoorden. Hebben ze nog gekeken naar ontsluiting of nog steeds niet ivm infectiegevaar?
Ik vond de baby bij 12 weken echt al op een minimensje lijken. Ik ben echt heel erg benieuwd naar de pretecho! Als ik jullie zo hoor moet dat er echt af uitzien.
As, ik til Nathan zo min mogelijk, maar das toch al gauw 10x per dag idd... scheelt dat ik geen zwaargewichtje heb. Al is Y toch ook behoorlijk gemiddeld?
Dat is ook vies zeg.. Lekker als die kleine er straks is, zit de meteen in de wietlucht..quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:39 schreef Spirit82 het volgende:
Nog even klagen hoor, onderbuurman zit al de hele middag te blowen en gatverdamme wat een stankKan niet eens mn deuren open zetten met dit mooie weer
zak hooi
Heb al klacht na klacht ingediend over geluidsoverlast van zijn hond en daar werd ook niet echt actie op ondernomen. Heb het idee dat onderbuurman goed overweg kan met de klachtenfunctionaris. En hij rookt niet vaak buiten gelukkig, dus om nou over die ene keer per week ofzo een klacht in te dienen vind ik ook weer zo wat. Je woont nu eenmaal in een appartement... helaas hebben wij het slecht getroffen met deze pannenkoek...quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat is ook vies zeg.. Lekker als die kleine er straks is, zit de meteen in de wietlucht..
Huurhuis? -> huurbaas
Wat een lieffiequote:Op maandag 22 oktober 2012 15:42 schreef becky27 het volgende:
oh ik vond mijn mini met 12 weken echt heel tof![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |