abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118097559

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

Kan je iets niet vinden, of weet je écht niet wat je zoekt gebruik dan een van de onderstaande zoekmachines. Let er wel op dat niet alle chinese webshops hierin opgenomen zijn. Je zoekt dus maar door een beperkt aantal shops, alhoewel de belangrijkste shops er wel tussen staan (je kan de zoekmachines natuurlijk ook gebruiken om de shop te vinden met de laagste prijs van je gevonden item!).

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Tracksites
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt? Wat moet ik betalen bij de douane?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

In het algemeen kijk je voor kortingscoupons op www.retailmenot.com en www.tjoos.com .

Korting speciaal voor de FOK!-members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Recommenderkorting van 5% bij buyincoins
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.
SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)
SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)
SPOILER: Banggood geeft 5% korting op het hele assortiment
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Heb je aanvullingen/aparte vragen; PM dan even de vaste gebruikers in dit topic: Shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten: - Niet bitchen naar elkaar - Geen handeltjes. - Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding. - En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden. - En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken. - Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [gadgets] Chinese webshops reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2. Tevens geupdate door: Downstar
pi_118097654
Had je niet :') ik was laatst -O-
Had niet eens door dat er alweer een topic doorheen was gegaan :P

Laatste post van vorige topic:

quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 20:41 schreef wesselbraaksma het volgende:
Net even zitten zoeken op taobao voor een leuke laserpen, maar mijn god daar zit wel wat moois tussen zeg: 1000mw laserpen voor 75 yuan en wat komt er dan ook alweer bij als je dat koopt?
Een douanier die :N schud en daarna jou laserpen door de versnipperaar gooit.

SPOILER
pi_118097781
>5mW is verboden ja.
pi_118097797
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 20:42 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja, die lijkt me dus echt :9~ hè. Waarom die me eerst ontgaan was? :D
MisterTao is wel tergend langzaam btw. Pfff... Maar... Item staat nog op 'Purchasing'. Humz.
Patience is a virtue.

Hier ff een vergelijking met de HI1500. :P
Which? HI1500 // HD5000
USD? 26.56 // 26.56
Type? Wired, half-open design // wired closed design
Frequency Response? 10Hz-20kHz // 20Hz-20kHz
Sensitivity? 100dB±3dB at 1kHz // 102dB
Driver Diameter? Ø50mm
Max.Input Power? 100mW // 2000mW
Rated Power? 30mW //1000mW
Impedance? 32Ω // 42Ω
Moest natuurlijk zijn...

28.16 usd voor de HI1500. :') Gesloten design en betere aandrijving en omschrijving 'Entertainment en catgorie Hi-fi' tegenover 'category Monitor' en 'Entertainment venue, disco, bar and night club', doet me denken dat de HD5000 veel serieuzer is qua bass en aandrijving. Oh, en het design is meer dan aardig vind ik wel. :9

P.s. Waarom kun je opeens niet berichten in een gesloten topic editten? Of is dit de eerste keer dat ik dat poog gewoon en kon dat altijd al niet (volgens mij niet, want ik postte weleens een link naar het nieuwe topic als ik de laatste was :o , wat is dit dan voor onzin? ;( )? :P

En ik had wel een leukere TT verwacht dan dit. :'(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118097846
quote:
7s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 20:48 schreef Xetran het volgende:
>5mW is verboden ja.
Het is ook nog gelukt om het nieuwe topic te openen, nu ben ik de gelukkigste persoon op aarde :D :D
pi_118097900
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 20:49 schreef wesselbraaksma het volgende:

[..]

Het is ook nog gelukt om het nieuwe topic te openen, nu ben ik de gelukkigste persoon op aarde :D :D
Je mocht het topic geen eens openen :')
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_118097904
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 20:48 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Moest natuurlijk zijn...

28.16 usd voor de HI1500. :') Gesloten design en betere aandrijving en omschrijving 'Entertainment en catgorie Hi-fi' tegenover 'category Monitor' en 'Entertainment venue, disco, bar and night club', doet me denken dat de HD5000 veel serieuzer is qua bass en aandrijving. Oh, en het design is meer dan aardig vind ik wel. :9

P.s. Waarom kun je opeens niet berichten in een gesloten topic editten? Of is dit de eerste keer dat ik dat poog gewoon en kon dat altijd al niet? :P

Kan ik de tt ook nog veranderen? ik moest natuurlijk wel snel iets bedenken voordat iemand anders er met de kans vandoor ging........
pi_118097955
quote:

[..]

Moest natuurlijk zijn...

P.s. Waarom kun je opeens niet berichten in een gesloten topic editten? Of is dit de eerste keer dat ik dat poog gewoon en kon dat altijd al niet? :P

Tsja, ik kreeg de kans niet -O-
quote:

[..]

Moest natuurlijk zijn...

P.s. Waarom kun je opeens niet berichten in een gesloten topic editten? Of is dit de eerste keer dat ik dat poog gewoon en kon dat altijd al niet (volgens mij niet, want ik postte weleens een link naar het nieuwe topic als ik de laatste was :o , wat is dit dan voor onzin? ;( )? :P

Ik heb mn laatste post nog wel ge-edit en gelinkt naar dit topic, moet kunnen dus :P

quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 20:50 schreef wesselbraaksma het volgende:

[..]

Kan ik de tt ook nog veranderen? ik moest natuurlijk wel snel iets bedenken voordat iemand anders er met de kans vandoor ging........
Nee, kan niet, wij zijn nu de ongelukkigste mensen die weer 12 pagina's en een OP moeten leven met deze TT.
pi_118098025
quote:
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat het topic gesloten is. (edit_message::topic_locked)
FA's die met m'n rechten spelen dan. :( ( :P )
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 20:50 schreef wesselbraaksma het volgende:

[..]

;( Ja, dat is aan de ongeïnspireerde kwaliteit van de TT te merken. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118098097
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 20:53 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[..]

Hmm ik heb hetzelfde, alleen de laatste post van mij kan ik editen.
pi_118099116
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 20:53 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[..]

Ach ja is weer eens wat anders hè.
pi_118099263
quote:

[..]

Moest natuurlijk zijn...

Zit er bij de HD5000 ook zo'n übervette spiraalkabel? en is de kabel afneembaar?
  woensdag 17 oktober 2012 @ 21:17:08 #13
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118099495
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:13 schreef wesselbraaksma het volgende:

[..]

Zit er bij de HD5000 ook zo'n übervette spiraalkabel? en is de kabel afneembaar?
http://takstar.com/eng/view.asp?id=639 (Optional spring or straight cable, detachable and single-side)
http://detail.tmall.com/item.htm?id=16301487192 (zie bijgevoegde foto's)
Ja dus.
pi_118101279
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:17 schreef shiznuts het volgende:

[..]

http://takstar.com/eng/view.asp?id=639 (Optional spring or straight cable, detachable and single-side)
http://detail.tmall.com/item.htm?id=16301487192 (zie bijgevoegde foto's)
Ja dus.
En hoe bestel ik nou zoiets en hoe weet ik of ik een goede taobao seller heb (dit is wel wat moeilijker dan kopen op ebay) en zijn grijs en brons de enige kleuren?
  woensdag 17 oktober 2012 @ 22:04:06 #15
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118102339
Nou ja, hij is grijs/zwart. Dat brons op Takstar zelf, 'lijkt' maar zo. :P Zal wel whitebalance/lichtbron-issue zijn die dat kleurverschil verklaart. :Y

Verder kijk ik eigenlijk via www.tmall.com , als je daar namelijk zoekt, dan worden eerst de meest populaire gesorteerd... voorbeeld: http://list.tmall.com/sea(...)rBucket=1&userCell=1
Bij de eerste zijn er 24 van verkocht, de tweede listing/verkoper 14, daarna 10 enz etc. Hoe meer een verkoper verkocht heeft, des te beter zal 'ie zijn.
Volgens mij geldt op taobao.com hetzelfde zo'n beetje... als ik het goed begrijp als je dit hebt: http://search8.taobao.com(...)7416_2297358_8935934 ...
Dan... heeft de eerste er 24 verkocht, de tweede 19, die derde 14 enz etc. Je kunt daar ook handig sorteren op prijs. Net boven de zoekresultaten zit zo'n soorteernavigatiebalkje met Chinese tekens en driehoekjes. Bij die lege vakjes [___] - [___] kun je het 'van' en/of 'tot' bedrag ingeven (CNY). Met dat knopje daar meteen links van order je de resultaten op goedkoopste naar duurder.

Makkelijk om te zien of een shop een beetje te vertrouwen is, is door te kijken op mistertao.com. Bijvoorbeeld: http://www.mistertao.com/index.php?main_page=search en dan 'HD5000' ingeven.
Hartjes zou ik links laten liggen. Vanaaf drie diamantjes kun je shops als betrouwbaar gaan zien. Shops met kroontjes zijn koning. _O_ Dit is natuurlijk een vuistregel, geen garantie. Gewoon ook kijken naar de advertentie zelf. Zo kwam mijn HI1500 weer van http://www.ingping.com die een shop op Tmall had. Da's een goeie grote. :D

De rating van de shop waar ik de HD5000 heb gehaald mist alleen op Mistertao: http://www.mistertao.com/(...)tem-16301487192.html (is deze dus: http://detail.tmall.com/item.htm?id=16301487192 ). Maar ik zie niet echt een probleem (ook omdat 'ie als #5 resultaat gelist wordt bij de Tmall-search hierboven en 8 mensen hem dus blijkbaar gekocht hebben). Ik betaal hen (MisterTao) om een item naar hen te laten sturen en ze controleren altijd alles op moment van ontvangen voor ze het weer doorsturen. En ze kunnen ook niks opsturen als ze niks krijgen, dus dat laten ze zich echt niet gebeuren.
pi_118103868
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 22:04 schreef shiznuts het volgende:
Nou ja, hij is grijs/zwart. Dat brons op Takstar zelf, 'lijkt' maar zo. :P Zal wel whitebalance/lichtbron-issue zijn die dat kleurverschil verklaart. :Y

Verder kijk ik eigenlijk via www.tmall.com , als je daar namelijk zoekt, dan worden eerst de meest populaire gesorteerd... voorbeeld: http://list.tmall.com/sea(...)rBucket=1&userCell=1
Bij de eerste zijn er 24 van verkocht, de tweede listing/verkoper 14, daarna 10 enz etc. Hoe meer een verkoper verkocht heeft, des te beter zal 'ie zijn.
Volgens mij geldt op taobao.com hetzelfde zo'n beetje... als ik het goed begrijp als je dit hebt: http://search8.taobao.com(...)7416_2297358_8935934 ...
Dan... heeft de eerste er 24 verkocht, de tweede 19, die derde 14 enz etc. Je kunt daar ook handig sorteren op prijs. Net boven de zoekresultaten zit zo'n soorteernavigatiebalkje met Chinese tekens en driehoekjes. Bij die lege vakjes [___] - [___] kun je het 'van' en/of 'tot' bedrag ingeven (CNY). Met dat knopje daar meteen links van order je de resultaten op goedkoopste naar duurder.

Makkelijk om te zien of een shop een beetje te vertrouwen is, is door te kijken op mistertao.com. Bijvoorbeeld: http://www.mistertao.com/index.php?main_page=search en dan 'HD5000' ingeven.
Hartjes zou ik links laten liggen. Vanaaf drie diamantjes kun je shops als betrouwbaar gaan zien. Shops met kroontjes zijn koning. _O_ Dit is natuurlijk een vuistregel, geen garantie. Gewoon ook kijken naar de advertentie zelf. Zo kwam mijn HI1500 weer van http://www.ingping.com die een shop op Tmall had. Da's een goeie grote. :D

De rating van de shop waar ik de HD5000 heb gehaald mist alleen op Mistertao: http://www.mistertao.com/(...)tem-16301487192.html (is deze dus: http://detail.tmall.com/item.htm?id=16301487192 ). Maar ik zie niet echt een probleem (ook omdat 'ie als #5 resultaat gelist wordt bij de Tmall-search hierboven en 8 mensen hem dus blijkbaar gekocht hebben). Ik betaal hen (MisterTao) om een item naar hen te laten sturen en ze controleren altijd alles op moment van ontvangen voor ze het weer doorsturen. En ze kunnen ook niks opsturen als ze niks krijgen, dus dat laten ze zich echt niet gebeuren.
In de link die je gaf kostte die koptelefoon 196 Juan en wat was je daarvoor in totaal kwijt?
en je maakt dus een account aan op tmall en bestelt zo je product?
  woensdag 17 oktober 2012 @ 22:35:26 #17
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118104068
Ja, nou... op die link heb je drie keuzes en de goedkoopste keuze maakt de prijs 166 Chinese Yuan (CNY, ~> 26.56 USD). ;) Da's dus goedkoper dan al het andere. :+ Je kopieert dan de linkjes van Tmall/Taobao naar je agent (mistertao/zarmark enz etc) zodat ze weten welke ze voor je moeten bestellen.

En nee, je maakt nergens anders dan op www.mistertao.com een account aan (of www.zarmark.com maar die eerder niet, vind ik persoonlijk wat duurder uitvallen). Je krijgt op je 'first deposit' 10% bonus-extra van het bedrag dat je stort (gaat wel iets van 4% ofzo af voor transactie kosten en meen dat Paypal-betalingen op het moment niet gaan, ik maak trouwens gewoon voor elke item een nieuw account aan, dan behoud ik die 10% bonus lol). Ff bij shipping fee berekenen hoe duur dat ongeveer gaat zijn (shipping van seller náár MisterTao PLUS Internationale shipping van MisterTao naar jou!) + service fee! Ik heb met 1.1 kg gerekend en bouw dan nog een marge van 5 usd in (zodat ik niet opeens voor 10ct tekort een hele storting moet gaan regelen). Ze verwachten een finalprice van $29.88. Dan zorg je dus dat je er 35 usd ofzo op je account hebt staan. Dan moet je eerst de first pay (item + national shipping) betalen, hebben zij hem binnen en is 'ie klaar voor verzending dan betaal je de international shipping plus hun %-commissie servicefee als second pay. En dan heb je 'em enige tijd later binnen.

[ Bericht 2% gewijzigd door shiz op 17-10-2012 22:46:47 ]
pi_118104982
KUT TT.. :{
wachten tot je een nieuwtopic kan openen, er op azen dat je hem hebt.. en dan met zo'n titel komen.. :'(
pi_118105402
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 22:51 schreef Downstar het volgende:
KUT TT.. :{
wachten tot je een nieuwtopic kan openen, er op azen dat je hem hebt.. en dan met zo'n titel komen.. :'(
sorry
pi_118105614
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 22:35 schreef shiznuts het volgende:
Ja, nou... op die link heb je drie keuzes en de goedkoopste keuze maakt de prijs 166 Chinese Yuan (CNY, ~> 26.56 USD). ;) Da's dus goedkoper dan al het andere. :+ Je kopieert dan de linkjes van Tmall/Taobao naar je agent (mistertao/zarmark enz etc) zodat ze weten welke ze voor je moeten bestellen.

En nee, je maakt nergens anders dan op www.mistertao.com een account aan (of www.zarmark.com maar die eerder niet, vind ik persoonlijk wat duurder uitvallen). Je krijgt op je 'first deposit' 10% bonus-extra van het bedrag dat je stort (gaat wel iets van 4% ofzo af voor transactie kosten en meen dat Paypal-betalingen op het moment niet gaan, ik maak trouwens gewoon voor elke item een nieuw account aan, dan behoud ik die 10% bonus lol). Ff bij shipping fee berekenen hoe duur dat ongeveer gaat zijn (shipping van seller náár MisterTao PLUS Internationale shipping van MisterTao naar jou!) + service fee! Ik heb met 1.1 kg gerekend en bouw dan nog een marge van 5 usd in (zodat ik niet opeens voor 10ct tekort een hele storting moet gaan regelen). Ze verwachten een finalprice van $29.88. Dan zorg je dus dat je er 35 usd ofzo op je account hebt staan. Dan moet je eerst de first pay (item + national shipping) betalen, hebben zij hem binnen en is 'ie klaar voor verzending dan betaal je de international shipping plus hun %-commissie servicefee als second pay. En dan heb je 'em enige tijd later binnen.
Hij wordt toch nog wel duurder dan 30 dollar?
En dat geld storten moet dat naar mistertao of hebben we het hier over PayPal?
pi_118106404
Weet iemand een redelijke goedkope gadget waar mensen vrij snel onder de indruk van zijn?
pi_118106468
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:20 schreef Tito_Makani het volgende:
Weet iemand een redelijke goedkope gadget waar mensen vrij snel onder de indruk van zijn?
De Sipik SK68 ^O^
pi_118106503
quote:
dat varkentje met die leds in z'n neus dat ding is echt fel!
pi_118106634
quote:
http://www.sweety16.com/c(...)b1oh7prfnt1hkvost462
NSFW

goedkoop, en maakt zeker indruk ( geen idee of het positieve indruk is :P)
pi_118106682
Die tradetang site is trouwens een stuk beter dan alibaba
pi_118106695
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:25 schreef Downstar het volgende:

[..]

http://www.sweety16.com/c(...)b1oh7prfnt1hkvost462
NSFW

goedkoop, en maakt zeker indruk ( geen idee of het positieve indruk is :P)
whahahahaha geweldig die!
pi_118108782
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:03 schreef wesselbraaksma het volgende:

[..]

Hij wordt toch nog wel duurder dan 30 dollar?
En dat geld storten moet dat naar mistertao of hebben we het hier over PayPal?
Eh. Oh ja. Klopt wat je zegt. Want bij dat totaalplaatje van 'calculate shipping fee' klopt dat bedrag niet echt. Daar is alleen domestic shipping in opgenomen zie ik nu.
Mist nog de shipping fee naar jou.
Moet ff een compleet voorbeeld opzoeken...
quote:
Product Price: $28.16
Domestic Shipping: $1.6
________________________+
$29.76 (First Pay)

International Shipping #regairmailnew: $10.67
Commission: $3.23
________________________+
$13,90 (Second Pay)

Total: $43.66
Dan komt er idd nog wel wat bij.
Maar ik had teveel geld eropgezet toen ik m'n tablet van taobao haalde, dus ik had niet precies afgemeten hoeveel er nodig was. Moet volgens mij ook schelen of je recommenderkorting gebruikt op het verzenden. Maar dat kan ook maar een keer geloof ik? Tokko heeft wel een code in z'n sig staan geloof ik of ik weet niet of dat met je username gebonden is, dan mag 'MisterShiz' ook wel. :P

Je moet MisterTao dus eerst geld geven en een product aanwijzen: die wil ik, hier heb je geld: koop het voor me. Dan kopen ze het product. Zeggen ze: kijk we hebben het, zo en zoveel kost het om naar jou te sturen en wij vangen zoveel % dan als service fee. Zeg je: ok, hier heb je de kosten voor verzending en een zakcentje. Bedankt, toedels!

[ Bericht 4% gewijzigd door shiz op 18-10-2012 00:13:47 ]
pi_118111994
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:08 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Eh. Oh ja. Klopt wat je zegt. Want bij dat totaalplaatje van 'calculate shipping fee' klopt dat bedrag niet echt. Daar is alleen domestic shipping in opgenomen zie ik nu.
Mist nog de shipping fee naar jou.
Moet ff een compleet voorbeeld opzoeken...

[..]

Dan komt er idd nog wel wat bij.
Maar ik had teveel geld eropgezet toen ik m'n tablet van taobao haalde, dus ik had niet precies afgemeten hoeveel er nodig was. Moet volgens mij ook schelen of je recommenderkorting gebruikt op het verzenden. Maar dat kan ook maar een keer geloof ik? Tokko heeft wel een code in z'n sig staan geloof ik of ik weet niet of dat met je username gebonden is, dan mag 'MisterShiz' ook wel. :P

Je moet MisterTao dus eerst geld geven en een product aanwijzen: die wil ik, hier heb je geld: koop het voor me. Dan kopen ze het product. Zeggen ze: kijk we hebben het, zo en zoveel kost het om naar jou te sturen en wij vangen zoveel % dan als service fee. Zeg je: ok, hier heb je de kosten voor verzending en een zakcentje. Bedankt, toedels!
Bedankt voor alle uitleg hierover. Was mij ook nog niet helemaal duidelijk hoe dit precies werkte, maar nu dus wel. Ik ben nog steeds wat "reviews" van producten verschuldigd, komen binnenkort!
pi_118112307
My pleasure! ;)
And please do so! :D :Y
pi_118113325
Krijg ik dit in de mail
quote:
According to our order history, most of the orders with standard airmail without tracking number have been lost to the your local post office, so i am afraid that this order sent by standard airmail will be lost again.
Could you kindly paid 1.7USD tracking fee for this order to avoid lost again. Our paypal account is: sales@priceangels.com.
Is toch gewoon flauwekul, of niet dan? :')
pi_118115036
quote:
7s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 03:14 schreef Xetran het volgende:
Krijg ik dit in de mail

[..]

Dus ze vragen of jij wil betalen voor iets wat hun verloren hebben?

dafuq :')...

Wat is de hoofdreden dat mensen bijv zaken doen via TaoBao?
Ik heb hier nu (en dus ook in dit topic) flink wat over gelezen maar ik zie nog niet helemaal waarom mensen daar bestellen, als je dus zelf alles kan vinden op de webshops die genoemd zijn in de OP.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_118115080
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 09:09 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Dus ze vragen of jij wil betalen voor iets wat hun verloren hebben?

dafuq :')...

Wat is de hoofdreden dat mensen bijv zaken doen via TaoBao?
Ik heb hier nu (en dus ook in dit topic) flink wat over gelezen maar ik zie nog niet helemaal waarom mensen daar bestellen, als je dus zelf alles kan vinden op de webshops die genoemd zijn in de OP.
Natuurlijk is niet alles te vinden in de reguliere webshops, Taobao heeft veel meer producten. Daarnaast is de prijs vaak een stuk lager op Taobao!
pi_118115081
quote:
7s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 03:14 schreef Xetran het volgende:
Krijg ik dit in de mail

[..]

Onzin natuurlijk, tenzij je regelmatig een paypal claim indient.
pi_118115217
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 09:10 schreef Painore het volgende:

[..]

Natuurlijk is niet alles te vinden in de reguliere webshops, Taobao heeft veel meer producten. Daarnaast is de prijs vaak een stuk lager op Taobao!
Aangezien alles in het chinees is, welke zoektermen gebruiken jullie? Vertalen jullie de pagina eerst, en vullen dan nederlandse woorden in? Of doe je alles in het engels? Of vertaal je via google iets van het nederlands naar het chinees?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_118115310
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 09:17 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Aangezien alles in het chinees is, welke zoektermen gebruiken jullie? Vertalen jullie de pagina eerst, en vullen dan nederlandse woorden in? Of doe je alles in het engels? Of vertaal je via google iets van het nederlands naar het chinees?
Van NL naar Chinees om te zoeken.
pi_118115371
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:21 schreef nodig het volgende:

[..]

De Sipik SK68 ^O^
Oh die ziet er wel leuk uit en behoorlijk goedkoop. Goede reviews en bij Dinodirect maar $6.69! Jij hebt deze ook? Gebruik je hem met een 14500 batterij?
pi_118121982
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 09:17 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Gewoon op type zoeken. Als ik een Mele F10 of een Takstar HD5000 wil hebben, vind ik die gewoon zonder allerlei capriolen uit te halen hoor. En er is dus de site van MisterTao zelf, waar je nu weer gewoon kunt zoeken, die indexeren zelf weer alle treffers van taobao/tmall.

Je haalt eigenlijk geen kleine onbenullige dingen van Taobao/Tmall, maar juist de wat specifiekere, grotere of duurdere items die niet zo heel mainstream zijn.

De Ainol-fabrikant zelf heeft zelf heeft ook bijvoorbeeld stores om hun tablets te kopen, dus sla je de hele 'middle man' over (nou ja, dat is MisterTao). Zo heb ik een van de eerste 1500 Novo7 Fire tablets die als eerst uitgeleverd werden en je krijgt er vaak nog free goodies bij ook.

't Is nog een mogelijkheid bovenop die we al hebben, de china-zoekmachines, webshops, ebay, aliexpress, alibaba, dhgate, enz etc. Want eckte chinashoppers kijken wel eventjes verder dan hun DX-neus lang is. :D
pi_118124880
iemand ervaring met capacitive stylus pennetjes?

----

verder... mn standaard auto radio boxen zijn gaar. Alles wat ook maar iets bas heeft geeft bij volume op 3% al meer trilling dan geluid. Biedt china daar ook mooie dingetjes voor?
pi_118128466
Awei es800m _O_ _O_

Wat een kwaliteit voor zo weinig, top materiaal, afwerking top, geluid prima.

Ideaal cadeau voor de muziekluisteraar onderweg.

Bijna alle is van metaal, voelt erg degelijk en luxe aan.
Geen referral hier.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 16:07:31 #40
319525 Schild
Stay Hungry, Stay Foolish
pi_118129952
Vinden jullie die gele enveloppen ook altijd zo stinken? :r
  donderdag 18 oktober 2012 @ 16:10:05 #41
370890 mabo11
Bracht VIESDIK op tv
pi_118130048
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:07 schreef Schild het volgende:
nee die ruiken lekker. Ik doe ze de dag erna altijd onder mijn oksels ipv deoderant
VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016
  donderdag 18 oktober 2012 @ 16:11:08 #42
319525 Schild
pi_118130082
Lijkt wel alsof een chinees er de hele tijd overheen ligt te pissen ofzo.
pi_118130550
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:07 schreef Schild het volgende:
haha,
je gaat er toch niet aan ruiken.. ?
je scheurt die envelop open en tieft die envelop gelijk de vuilnis in :')
pi_118131151
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:11 schreef Schild het volgende:
Dat doen ze ook. Daarna goed in laten drogen. Lachen :P
pi_118132142
vandaag binnen 4 x Awei ES800M, 10 dagen geleden besteld *O*
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_118132939
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:11 schreef Schild het volgende:
Daarom zijn ze ook geel
pi_118133487
Lol... _O- die opmerkingen over enveloppen.
That's why you don't eat yellow snow envelopes.

@ Phaelanx_NL: Yay! Vind 't fijn dat aanbevelingen altijd zo goed uit blijken te pakken.
Hopelijk hebben jij en longinus er een hoop lol aan.
pi_118136052
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:07 schreef Holy_Goat het volgende:
iemand ervaring met capacitive stylus pennetjes?

----

verder... mn standaard auto radio boxen zijn gaar. Alles wat ook maar iets bas heeft geeft bij volume op 3% al meer trilling dan geluid. Biedt china daar ook mooie dingetjes voor?
Wat schijnt het ook.

3 voor 2.40 euro. 1 voor vriendin, 1 voor mij en 1 om weg te geven :P

Wel kut, nu heb ik een paypal account (gekoppeld aan cc) en is het dus makkelijker dingen kopen.

V911 (2x) nog niet binnen trouwens (een vriend heeft ze besteld, +- 3wk geleden.) Zou ik alvast wat reserve meuk aanschaffen? Tips van andere 911 users? :P
pi_118136470
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 18:27 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

Wat schijnt het ook.
[ afbeelding ]

Wel kut, nu heb ik een paypal account (gekoppeld aan cc) en is het dus makkelijker dingen kopen.

V911 (2x) nog niet binnen trouwens (een vriend heeft ze besteld, +- 3wk geleden.) Zou ik alvast wat reserve meuk aanschaffen? Tips van andere 911 users? :P
Ik had die ook besteld en ik vond het maar knakedingen. Zolang het geen pennetje is kan je net zo goed je eigen vingers gebruiken.
pi_118136583
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 18:27 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

Wat schijnt het ook.
[ afbeelding ]

Niet in het donker vliegen ;(
pi_118136623
quote:
7s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 18:37 schreef Xetran het volgende:

[..]

Ik had die ook besteld en ik vond het maar knakedingen. Zolang het geen pennetje is kan je net zo goed je eigen vingers gebruiken.
ah. nou, too late to cancel, denk ik? net besteld... Is trouwens gewoon bedoeld voor wat casual drawsomethingen :P functioneert het daar wel prima voor?
pi_118137013
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 18:41 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

ah. nou, too late to cancel, denk ik? net besteld... Is trouwens gewoon bedoeld voor wat casual drawsomethingen :P functioneert het daar wel prima voor?
Nou ja voor dat bedrag boeit het verder niets. Voor drawsomething kan je net zo goed je vinger gebruiken. Ik vond het alleen maar moeilijker mét pen omdat die dop zo breed is.
pi_118137971
Dát dus. M'n broer was op bezoek en had het ook over het kopen van zo'n pennetje. ;( Ik had hier nog wel eentje liggen die een freebie was bij een tablet, maar dat 'ie er niet veel aan zou hebben. Ik vind het ook maar prutspul. Maar goed, andere mensen zijn er wel weer blij mee schijnbaar.
pi_118140364
Heb nog twee cadeaubonnen van Dealextreme liggen. Iemand nog leuke producten? Eentje onder de $5 en eentje onder de $10. Denk dat ik de laatste cadeaubon voor de wereldberoemde Awei oordopjes ga gebruiken. Wil vanavond even bestellen.
pi_118140521
He guys lang geleden dat ik iets gepost heb hier in deze reeks! Maar ben van plan om weer wat activer te worden. Heb nu de laatste 2 jaartjes weinig besteld in china. (sommige hier kennen mij ook wel als Expanium van het voormalige webshopsforum)

Maar even een vraagje welke service gebruiken jullie nu tegenwoordig het meeste voor Taobao? Ik heb eerder gebruik gemaakt van Dealperfect (daarna Zarmark), Tiffany, Gullei, ChooBuy. Wie is nu het beste in prijs/service verhouding :)?

Ik zag al eerder Mistertao genoemd worden die is nieuw voor mij? Is dat nu de meest voordelige (met redelijke chinese service)?
  donderdag 18 oktober 2012 @ 20:05:06 #56
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_118140652
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 20:02 schreef Xaia het volgende:
He guys lang geleden dat ik iets gepost heb hier in deze reeks! Maar ben van plan om weer wat activer te worden. Heb nu de laatste 2 jaartjes weinig besteld in china. (sommige hier kennen mij ook wel als Expanium van het voormalige webshopsforum)

Maar even een vraagje welke service gebruiken jullie nu tegenwoordig het meeste voor Taobao? Ik heb eerder gebruik gemaakt van Dealperfect (daarna Zarmark), Tiffany, Gullei, ChooBuy. Wie is nu het beste in prijs/service verhouding :)?

Ik zag al eerder Mistertao genoemd worden die is nieuw voor mij? Is dat nu de meest voordelige (met redelijke chinese service)?
Ik zou zeggen Zarmark of Mistertao (Buyincoins) :)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_118140790
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 20:02 schreef Xaia het volgende:

De meesten gebruiken inderdaad MisterTao of Zarmark. Voor mij viel Zarmark telkens duurder uit, bovendien is de service en gemak van MisterTao bewonderingswaardig. De fee is zeer acceptabel, producten hebben ze vaak snel besteld en binnen, maken er een foto van en testen of het naar behoren is voor ze het opsturen naar je. Zou ik je van harte aanbevelen. Lees ook een paar posts terug over hoe en wat.

Een enkele keer lees je heus ook wel eens dat iemand elders van een service gebruikmaakt en dat ook goed gaat natuurlijk, maar voor mij is MisterTao de winnende formule. Sowieso omdat het een zijtak is van Buyincoins die natuurlijk al zeer goed in elkaar steken. :Y
pi_118140931
Ah klinkt goed! Ik wist niet dat Mistertao van BiC was ;) Ga ik meteen even uitproberen! Weten jullie toevallig ook of je bij Mistertao ook producten van PaiPai kopen?
pi_118141021
BIC heeft schijnbaar geen nieuwe producten meer :P

http://www.buyincoins.com/pages/products_new.html
pi_118141034
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 20:10 schreef Xaia het volgende:
Ah klinkt goed! Ik wist niet dat Mistertao van BiC was ;) Ga ik meteen even uitproberen! Weten jullie toevallig ook of je bij Mistertao ook producten van PaiPai kopen?
Stop de link in de MisterTao-searchbar en kom erachter. :P
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 20:12 schreef Miniem het volgende:
BIC heeft schijnbaar geen nieuwe producten meer :P

http://www.buyincoins.com/pages/products_new.html
Jwel hoor ;) http://www4.buyincoins.com/new_en/pages/products_new.html
pi_118141080
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 20:12 schreef shiznuts het volgende:
Stop de link in de searchbar en kom erachter. :P

[..]

Jwel hoor ;) http://www4.buyincoins.com/new_en/pages/products_new.html
Wat is deze? }:| :')
pi_118141235
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 20:12 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Stop de link in de MisterTao-searchbar en kom erachter. :P
Hmm ik dacht misschien dat je bij MisterTao ook via de mail kon bestellen, maar bij zarmark werk ik eigenlijk nooit via de website maar altijd via mail. Want daar kan PaiPai wel via de mail maar niet via de site ;)
pi_118141338
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 20:16 schreef Xaia het volgende:

[..]

Hmm ik dacht misschien dat je bij MisterTao ook via de mail kon bestellen, maar bij zarmark werk ik eigenlijk nooit via de website maar altijd via mail. Want daar kan PaiPai wel via de mail maar niet via de site ;)
Mja, ik dacht, misschien is het wel ingebakken, maar niet dus.
Dan inderdaad via de mail je aan hen wenden, kijken wat ze betekenen kunnen voor je. :Y

En...
MisterTao heeft een foto van m'n item voor me... :7 _O_

[ Bericht 8% gewijzigd door shiz op 18-10-2012 21:04:26 ]
pi_118144558
Iedereen tablet's en smartphone's uit China, maar is er ook een merk voor Net/Notebooks? :D Of kan dit weer niet ivm hoge kosten of te groot pakket.
pi_118144660
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 20:17 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Mja, ik dacht, misschien is het wel ingebakken, maar niet dus.
Dan inderdaad via de mail je aan hen wenden, kijken wat ze betekenen kunnen voor je. :Y

En...
MisterTao heeft een foto van m'n item voor me... :7 _O_
[ afbeelding ]
*O* T *O* A *O* K *O* S *O* T *O* A *O* R *O*

Maar even 'For the record'
Bij Mistertao: account aanmaken product bestellen en geld op je mistertao account zetten en betalen, zij kopen het product voor je en maken eventueel een fototje, dan betaal je hun fee en shipping en krijg je je product toch? :@
Zo heb ik het goed begrepen toch?
(waarom klik ik toch altijd op quote ipv. edit)
pi_118144717

[ Bericht 100% gewijzigd door wesselbraaksma op 18-10-2012 21:16:55 ]
pi_118146155
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:14 schreef davedavy het volgende:
Iedereen tablet's en smartphone's uit China, maar is er ook een merk voor Net/Notebooks? :D Of kan dit weer niet ivm hoge kosten of te groot pakket.
Die dingen zijn helaas altijd nog als V-techs... ;(
Performance en bouwkwaliteit van niks (ik ga dat niet eens proberen, dat kun je uit de specs/pics opmaken). :D

Voor net-/notebooks en muizen raad ik je de real deal aan. Iets wat je dagelijks gebruikt en vrij essentieel is (niet voor de fun), daar zou ik gewoon geld aan uitgeven (m'n nieuwe Asus N56VZ was zo'n 1000 euro? De Samsung SSD 520,-? M'n Logitech muis zo'n 35,-?).
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:15 schreef wesselbraaksma het volgende:

[..]

*O* T *O* A *O* K *O* S *O* T *O* A *O* R *O*

Maar even 'For the record'
Bij Mistertao: account aanmaken product bestellen en geld op je mistertao account zetten en betalen, zij kopen het product voor je en maken eventueel een fototje, dan betaal je hun fee en shipping en krijg je je product toch? :@
Zo heb ik het goed begrepen toch?
(waarom klik ik toch altijd op quote ipv. edit)
Hell to da yeas. _O_ Zo is dat. 2nd Pay ook doorgevoerd nu (had ik 7 uur eerder kunnen doen, maar keek nu pas naar de status van m'n bestelling). Nu de deur uit en mijn kant op, bitte!

En ja. Zo heb je het goed.
1. Vind een product via de search op MisterTao of op www.tmall.com / www.taobao.com zelf

2. Maak een account aan op MisterTao (volgens mij kun je bij het aanmelden een referrer opgeven!) en log jezelf in

3. Leg het product van de MisterTao-resultaten of door de link van het Tmall-/Taobao-product in je mandje en schat het gewicht en de verzendkosten

4. Stort geld op je account. Bij storten betaal je transactiekosten wat zo'n 3% bedraagt (uit m'n hoofd). Storten kan op het moment niet met Paypal. Bij je eerste bestelling onder dat account krijg je 10% bonus van hetgeen je stort (als truc kun je dus eigenlijk ook bij elk item steeds een nieuw account aanmaken, maar mogelijk heb je dan 'rest'-geld staan op je vorige account, omdat je teveel gestort had)

5. Betaal je 'First pay', dat houdt in... je wijst ze op een product en je laat ze dat van Taobao/Tmall kopen, je betaalt dus wat het product daar kost, plus de verzendkosten binnen China om het van de Taobao-/Tmall-seller naar MisterTao te krijgen

6. Geduld. MisterTao gaat z'n ding doen, neemt contact op met de verkoper, koopt het product in en zodra het binnen is (duurt een paar werkdagen), kijken ze of ze hebben gekregen wat er besteld is en de hoedanigheid daarvan. Ze maken tot slot een foto en die sturen ze naar je op. Op dit moment kun je altijd nog zeggen: 'joh, stuur 'em maar terug naar die verkoper, ik hoef het toch niet', of je gaat door met 'Second Pay'

7. Betaal je 'Second pay', dat houdt in, MisterTao heeft het pakketje nu binnen, gechecked, verpakt en gewogen. Daarmee berekend wat het kost om het pakje naar jou te sturen. Gewicht en volume beïnvloeden de prijs nogal, dus hoe groter/zwaarder hoe duurder het wordt. Zo was een afstandsbediening klein en licht, kostte iets van 3 á 4 dollar. Een headphone komt eerder rond de 10 usd te zitten. Tevens betaal je een percentage van de koopprijs aan MisterTao om de service die ze leveren te dekken, een fee die heel schappelijk is. Hier heb je ook nog de mogelijkheid om je referrer op te geven! Dat zorgt weer voor korting over de shipping-/handlingfee

8. Wederom geduld! Wachten op je pakketje. Ze hebben bij het bepalen van het gewicht en de prijs van verzenden het pakketje al aangemeld bij de postdienst. Je krijgt dan een trackingnummer dat je kunt gebruiken op een site als www.17track.net

9. Nog meer wachten. Verzenden met HK/CN-post hoeft niet lang te duren, 't kan er in principe best na 5 dagen zijn. Maar ga eerder uit van zo'n 2 á 3 weken of mogelijk zelfs langer

10. YAY! Je product komt en je bent er (hopelijk) helemaal blij mee ^O^

11. Je volgende MisterTao-bestelling plaatsen :9
pi_118149219
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:38 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Die dingen zijn helaas altijd nog als V-techs... ;(
Performance en bouwkwaliteit van niks (ik ga dat niet eens proberen, dat kun je uit de specs/pics opmaken). :D

Voor net-/notebooks en muizen raad ik je de real deal aan. Iets wat je dagelijks gebruikt en vrij essentieel is (niet voor de fun), daar zou ik gewoon geld aan uitgeven (m'n nieuwe Asus N56VZ was zo'n 1000 euro? De Samsung SSD 520,-? M'n Logitech muis zo'n 35,-?).

[..]

Hell to da yeas. _O_ Zo is dat. 2nd Pay ook doorgevoerd nu (had ik 7 uur eerder kunnen doen, maar keek nu pas naar de status van m'n bestelling). Nu de deur uit en mijn kant op, bitte!

1. Vind een product via de search op MisterTao of op www.tmall.com / www.taobao.com zelf

2. Maak een account aan op MisterTao (volgens mij kun je bij het aanmelden een referrer opgeven!) en log jezelf in

3. Leg het product van de MisterTao-resultaten of door de link van het Tmall-/Taobao-product in je mandje en schat het gewicht en de verzendkosten

4. Stort geld op je account. Bij storten betaal je transactiekosten wat zo'n 3% bedraagt (uit m'n hoofd). Storten kan op het moment niet met Paypal. Bij je eerste bestelling onder dat account krijg je 10% bonus van hetgeen je stort (als truc kun je dus eigenlijk ook bij elk item steeds een nieuw account aanmaken, maar mogelijk heb je dan 'rest'-geld staan op je vorige account, omdat je teveel gestort had)

5. Betaal je 'First pay', dat houdt in... je wijst ze op een product en je laat ze dat van Taobao/Tmall kopen, je betaalt dus wat het product daar kost, plus de verzendkosten binnen China om het van de Taobao-/Tmall-seller naar MisterTao te krijgen

6. Geduld. MisterTao gaat z'n ding doen, neemt contact op met de verkoper, koopt het product in en zodra het binnen is (duurt een paar werkdagen), kijken ze of ze hebben gekregen wat er besteld is en de hoedanigheid daarvan. Ze maken tot slot een foto en die sturen ze naar je op. Op dit moment kun je altijd nog zeggen: 'joh, stuur 'em maar terug naar die verkoper, ik hoef het toch niet', of je gaat door met 'Second Pay'

7. Betaal je 'Second pay', dat houdt in, MisterTao heeft het pakketje nu binnen, gechecked, verpakt en gewogen. Daarmee berekend wat het kost om het pakje naar jou te sturen. Gewicht en volume beïnvloeden de prijs nogal, dus hoe groter/zwaarder hoe duurder het wordt. Zo was een afstandsbediening klein en licht, kostte iets van 3 á 4 dollar. Een headphone komt eerder rond de 10 usd te zitten. Tevens betaal je een percentage van de koopprijs aan MisterTao om de service die ze leveren te dekken, een fee die heel schappelijk is. Hier heb je ook nog de mogelijkheid om je referrer op te geven! Dat zorgt weer voor korting over de shipping-/handlingfee

8. Wederom geduld! Wachten op je pakketje. Ze hebben bij het bepalen van het gewicht en de prijs van verzenden het pakketje al aangemeld bij de postdienst. Je krijgt dan een trackingnummer dat je kunt gebruiken op een site als www.17track.net

9. Nog meer wachten. Verzenden met HK/CN-post hoeft niet lang te duren, 't kan er in principe best na 5 dagen zijn. Maar ga eerder uit van zo'n 2 á 3 weken of mogelijk zelfs langer

Geen PayPal fuuuuu, ik heb nog geen cc ben ook nog maar 16 :( zijn er ook nog andere manieren om geld op je account te zetten?
En geld dat je over hebt kan je dat ook weer terugstorten?
En als je op mistertao een link van een product invoert kon je toch kiezen uit verschillende verkopers?
En is er ook een reden dat ik voor een andere taobao agent zou moeten kiezen en waarom?
pi_118149959
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:28 schreef wesselbraaksma het volgende:

[..]

Geen PayPal fuuuuu, ik heb nog geen cc ben ook nog maar 16 :( zijn er ook nog andere manieren om geld op je account te zetten?
Ja. Login, selecteer 'add balance' ofzo en kom erachter. Geloof naast VISA ook MasterCard en Moneybookers (of zoietS). Oh nee, ff gekeken en het is JCB, niet Moneybookers. Moet je ff een vriend/kennis/familielid vragen?
quote:
En geld dat je over hebt kan je dat ook weer terugstorten?
Dunno. Ik krijg het wel op. :P
quote:
En als je op mistertao een link van een product invoert kon je toch kiezen uit verschillende verkopers?
Eh... Als je een link van een product invoert, dan heb je dus al een verkoper uitgekozen, anders zou je geen linkje hebben.
quote:
En is er ook een reden dat ik voor een andere taobao agent zou moeten kiezen en waarom?
Ik ga je MisterTao aanbevelen terwijl een andere beter zou zijn? 8)7
pi_118150141
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:38 schreef shiznuts het volgende:

Top post! ^O^

Ik ben altijd wegens onkunde (en toch alleen maar klein spul) bij Ebay en de bekende webshops gebleven maar dit heeft al veel duidelijk gemaakt. Misschien ook onder een spoiler in de OP?
pi_118150195
Nou ik dacht mischien kan je bij zamark wel met pp betalen ofsu
En de prijs die of mistertao staat daar zit shipping binnen china toch al bij inbregrepen?
En stel ik neem bijvoorbeeld dit wat betekent dat wat achter color staat (dat met die powercompanies)
http://www.mistertao.com/(...)tem-15769129196.html
pi_118150263
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:42 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Top post! ^O^

Ik ben altijd wegens onkunde (en toch alleen maar klein spul) bij Ebay en de bekende webshops gebleven maar dit heeft al veel duidelijk gemaakt. Misschien ook onder een spoiler in de OP?
idd zeer duidelijke post bedankt shiz ^O^
pi_118150672
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:43 schreef wesselbraaksma het volgende:
Nou ik dacht mischien kan je bij zamark wel met pp betalen ofsu
En de prijs die of mistertao staat daar zit shipping binnen china toch al bij inbregrepen?
En stel ik neem bijvoorbeeld dit wat betekent dat wat achter color staat (dat met die powercompanies)
- high reactive power pen , not-suitable class for normal use laser -
1. ;( Groene highwatt lasers bestellen is voor Sjonnies, doe dat toch niet a.u.b. is illegaal ook nog
2. :) Dan klik je je versie die je wilt hebben aan en ga je naar shipping fee
3. Schat het gewicht, bijvoorbeeld een halve kilo (0.5), dan schat hij dat het $1.90 kost voor verzending naar MisterTao. De service fee voor het bestellen voor je is $0.80. Je bent voor je First Pay dus kwijt: $16.78. Daarbovenop moet dan nog international shipping en de rest van de servicefee bij opgeteld worden. 0.5kg en een vrij compact item. Misschien 7 usd? 16,78 + 7 = 23,78 usd x 1.08 = $25,86 in totaal ongeveer
4. Zaklampen of legale lasers zou ik gewoon uit een Chinese webshop halen en niet via omwegen, zoals ik zei:
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:51 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Je haalt eigenlijk geen kleine onbenullige dingen van Taobao/Tmall, maar juist de wat specifiekere, grotere of duurdere items die niet zo heel mainstream zijn. [..]
... zoals Takstars bijvoorbeeld. ;)

[ Bericht 4% gewijzigd door shiz op 18-10-2012 23:00:04 ]
pi_118158868
Weet iemand waar ik een lange (~2m) usb naar mini usb kabel kan vinden? Ik kan alleen maar een micro usb kabel vinden.

http://lightake.com/detai(...)ng_HTC___Black-56825

of een 1,5m mini usb kabel

http://lightake.com/detai(...)Transfer_Black-52467
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 08:00:44 #75
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118159387
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 05:47 schreef Majinster het volgende:
Weet iemand waar ik een lange (~2m) usb naar mini usb kabel kan vinden? Ik kan alleen maar een micro usb kabel vinden.

http://lightake.com/detai(...)ng_HTC___Black-56825

of een 1,5m mini usb kabel

http://lightake.com/detai(...)Transfer_Black-52467
http://shop.mobileweb.eba(...)acimp=0&isNewKw=true
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118159642
bedankt. ik heb gezocht op 6ft en er zitten wel wat tussen :)

deze even besteld

http://www.ebay.com/itm/2(...)id=p3984.m1497.l2649

[ Bericht 40% gewijzigd door Majinster op 19-10-2012 08:43:13 ]
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 09:06:06 #77
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118160150
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:58 schreef longinus het volgende:
vandaag binnen 4 x Awei ES800M, 10 dagen geleden besteld *O*
Waar besteld?

Gister weer een briefje op de mat toen ik thuiskwam... vanavond haal ik de V911 binnen :D.

Ik heb een probleem, me laptop is gecrashed gister en ik ga er vanuit dat ik alles kwijt ben. Van het één op het andere moment doet hij het niet meer.

Weet iemand, of is er iemand die ervaring heeft met moederborden/harde schijven bestellen rechtstreeks uit China?

Welke webshop kan ik daar het beste voor gebruiken?
YouTube
pi_118161647
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 09:06 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Waar besteld?

Ik had ze 7 oktober bij DX besteld. 17 Oktober had ik ze binnen.
Mn snelste bestelling ooit bij DX *O*
pi_118162178
Kent iemand een site in China met dart-artikelen? Ik zoek bedrukte flights en shafts.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_118162573
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 10:24 schreef Hoppahoppa het volgende:
Kent iemand een site in China met dart-artikelen? Ik zoek bedrukte flights en shafts.
Ik zou via Chinaprices.us gewoon zoeken op dart en dan even rondneuzen. Kom je vanzelf bij een shop met het grootste assortiment of de beste spullen uit.
pi_118163693
quote:
Kijk even op www.artscow.com maar ik betwijfel het of ze het daar hebben :P
pi_118163869
quote:
ebay - DX
pi_118164244
quote:

[..]

Waar besteld?

Gister weer een briefje op de mat toen ik thuiskwam... vanavond haal ik de V911 binnen :D.

Ik heb een probleem, me laptop is gecrashed gister en ik ga er vanuit dat ik alles kwijt ben. Van het één op het andere moment doet hij het niet meer.

Weet iemand, of is er iemand die ervaring heeft met moederborden/harde schijven bestellen rechtstreeks uit China?

Hardeschijven moet je sowieso niet in china halen, je hebt vast wel mee gekregen
( hier echt al 10000x gemeld dat 90% geheugen uit china fake is!)

Moederborden niet bekend mee, maar veel goedkoper zal het niet zijn..

koop gewoon je spul bij een goede webshop ( kijk even bijv in tweakers pricewatch) of een bekende computer webshop hier in nl is www.azerty.nl

quote:
Hmm zat ik ook al even na te kijken laatst, ik vind eigenlijk weinig spul
of nog duurder dan hier in de winkels..

bij mij in Deventer hier hebben we Dibo, http://www.dartwinkel.nl/, volgens mij de grootste dart/pool winkel van nl..
die bood ook wel eigen flyers drukken aan, geloof niet eens zo heel duur..

10 setjes voor 13 euro ofzo eigen bedrukking(tekst)
pi_118164524
Welke Awei headphones waren nu zo ongelofelijk goed voor de prijs?
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 11:42:12 #85
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118164794
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 11:35 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Welke Awei headphones waren nu zo ongelofelijk goed voor de prijs?
ES800M
YouTube
pi_118166529
En die zijn echt zo goed als men beweert?
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:31:14 #87
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_118166726
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:24 schreef Peter_Aragorn het volgende:
En die zijn echt zo goed als men beweert?
Ik zou zeggen, koop ze.. 5 usd.
Dan zul je het zelf horen :)

(Prijs/Kwaliteit is gewoon echt top)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_118166740
quote:
16s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:31 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, koop ze.. 5 usd.
Dan zul je het zelf horen :)

(Prijs/Kwaliteit is gewoon echt top)
Ja oke...

Waar zien jullie hem voor $5 trouwens?
pi_118166863
$5,50 was toen een actie bij priceangels. Nu zijn ze misschien $1,50 duurder
pi_118166902
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:36 schreef Majinster het volgende:
$5,50 was toen een actie bij priceangels. Nu zijn ze misschien $1,50 duurder
mcbub.com verkoopt em voor $6,60 ofzo
pi_118167093
Ga wel ff zoeken :)
pi_118167103
priceangels $6,44
pi_118167763
bij priceangels lijken ze je te verplichten om registred te shippen voor $1.70 extra
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:09:14 #94
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118168142
.gif [b]Op vrijdag 19 oktober 2012 12:58 schreef Xetran het volgende:
bij priceangels lijken ze je te verplichten om registred te shippen voor $1.70 extra
[/quote]
toen ik afgelopen week bestelde hoefde ik dat nog niet.
pi_118168182
quote:

Een Nederlandse webshop. Zoals Downstar al zegt; geheugen in welke vorm dan ook moet je niet uit China halen. Punt.
Moederborden e.d. ook gewoon uit NL halen.

Uiteindelijk kun je ook de harde schijf van je laptop in een externe behuizing doen, zoals dit (kijk wel even welk type aansluiting je harde schijf heeft) en dan kun je de bestanden gewoon op een andere pc/laptop zetten. Werkt uitstekend en de oude HDD uit m'n oude laptop (waarvan de voeding naar de :X was, zit nu in zo'n behuizing z'n werk te doen als opslag voor de Humax 5300c decoder.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:20:27 #96
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_118168544
Iemand wel eens een Dreambox/Skybox/Openbox vanuit China gehaald? :D
pi_118168957
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 13:09 schreef RobertNL het volgende:
[ afbeelding ] [b]Op vrijdag 19 oktober 2012 12:58 schreef Xetran het volgende:
toen ik afgelopen week bestelde hoefde ik dat nog niet.
[/quote]

Lol. Dag of 4-5 maakten ze mij nog wijs dat het nodig was. Ik had hem nog een week daarvoor besteld, maar het viel me toen pas op dat ze mijn order hadden tegengehouden
pi_118169078
Wie o wie? Chinese webshops Topic nr. 225: waar de topictitel weer beter is dan die van het vorige deel ;)
pi_118169203
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 13:34 schreef wesselbraaksma het volgende:
Wie o wie? Chinese webshops Topic nr. 225: waar de topictitel weer beter is dan die van het vorige deel ;)
Gaan we daar nu al over beginnen? }:|

Redelijk mooi en droog weer hier; ik ga denk ik de electronica maar op de hexa-frame zetten en kijken of het gaat vliegen a.k.a. in de touwen hangen dat spul. :D
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:45:15 #100
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118169554
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 13:34 schreef wesselbraaksma het volgende:
Topic nr 225, 224 topics meer dan de eerste

Wat ook nog eens een leugen is, want mensen kunnen niet nummeren. ;(
Laten we i.i.g. nog even 200 posts wachten voor een nieuwe geopend wordt, ok?
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 13:37 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Gaan we daar nu al over beginnen? }:|

Redelijk mooi en droog weer hier; ik ga denk ik de electronica maar op de hexa-frame zetten en kijken of het gaat vliegen a.k.a. in de touwen hangen dat spul. :D
Ah, cool. Ik zeg...
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 18:43:00 #101
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_118180912
nog steeds me android stickie niet binnen :(
binnenkort maar claim maken denk ik...
en dan ook gelijk voor me beamer ( zelfde aanbieder.. )
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_118181716
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 18:43 schreef revpolen het volgende:
Welke aanbieder, en linkje naar de beamer?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 19:12:22 #103
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118181921
quote:
Die bood zeker ook die HP Pad aan ofniet :P
pi_118182509
quote:
Jep; oplichter. Komt steeds meer negatieve feedback bij waaronder 2 die dezelfde trackingcode hadden.
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 19:06 schreef rene90 het volgende:
Welke aanbieder, en linkje naar de beamer?
O.a. deze en deze.
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 19:12 schreef nodig het volgende:
Die bood zeker ook die HP Pad aan ofniet :P
Een persoon idd die onder meerdere accounts van alles aanbood; inderdaad de Touchpad en dus ook de Android stick en harde schijven. Puur omdat ik nieuwsgierig ben wat de tracking doet (staat nog sinds 05-08 op 'posting' met locatie Guangzhou bij 17track; posting duurt nooit 14 dagen) wacht ik nog met de claim, maar rond dag 40 - voor mij is dat maandag 12 november - ga ik claimen.

Was natuurlijk te verwachten, maar daarom hebben we Paypal bescherming'. En dat wisten we dus moord en brand roepen vind ik ook wat zot...

[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 19-10-2012 19:33:47 ]
pi_118182997
Trouwens, na dingen die je niet uit China moet halen (geheugen, batterijen, etc.) kan de volgende op het lijstje: El Cheapo chargers;

Ik kwam om ongeveer 02:00 thuis en deed deze stekker in het stopcontact: http://www.ebay.com/itm/W(...)&hash=item2322de78b5

Een dikke explosie daarna en doorgeslagen stoppen en dit als resultaat:
SPOILER
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 19:49:37 #106
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_118183335
Bij mij is nog nooit een usb lader ontploft maar ik heb laatst wel vervangende gehaald van Ansmann. De stress van mogelijk gedoe is me teveel voor 2 tientjes besparing.

Ik heb wel onterechte inklaringskosten ontvangen. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen want het pakje ligt nu op het postkantoor te rotten. Het is me niet duidelijk of ik ook de ¤12,50 administratiekosten van TNT terug ga krijgen als ik mijn gelijk haal -O-
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 20:01:54 #107
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118183868
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 19:41 schreef thethoryd het volgende:
Trouwens, na dingen die je niet uit China moet halen (geheugen, batterijen, etc.) kan de volgende op het lijstje: El Cheapo chargers;

Ik kwam om ongeveer 02:00 thuis en deed deze stekker in het stopcontact: http://www.ebay.com/itm/W(...)&hash=item2322de78b5

SPOILER
Voor die lader is inderdaad al eens eerder gewaarschuwd! Er zijn voor iets meer geld gewoon kwalitatief veilige laders op Ebay te krijgen (en anders voor 6/7 euro in Nederland, zo heb ik er één van die site met drie letters gehaald).

[ Bericht 1% gewijzigd door RobertNL op 19-10-2012 20:08:02 ]
pi_118183870
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 19:49 schreef monkeybrain het volgende:
Bij mij is nog nooit een usb lader ontploft maar ik heb laatst wel vervangende gehaald van Ansmann. De stress van mogelijk gedoe is me teveel voor 2 tientjes besparing.

Ik heb wel onterechte inklaringskosten ontvangen. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen want het pakje ligt nu op het postkantoor te rotten. Het is me niet duidelijk of ik ook de ¤12,50 administratiekosten van TNT terug ga krijgen als ik mijn gelijk haal -O-
Ansmann die maakt toch rc auto´s geen usb laders?
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 20:02:40 #109
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118183900
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 19:41 schreef thethoryd het volgende:

SPOILER
Bedankt voor deze post, was bij voorbaat al niet fan van dingen uit China die rechtstreeks het stopcontact ingaan (werkt toch met hoge voltage, of hoe je zo iets ook noemt) Heb een week geleden ofzo precies hetzelfde item als jou besteld voor 1 dollar, kon hem niet laten, maar die gaat dus mooi stof vangen, koop wel een keer een andere bij de Action of Aldi, krijg je ook iets uit China maar is het igg goed getest en weet je dat het veilig is :D

Thanks!
pi_118183962
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 20:01 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Voor die lader is inderdaad al eens eerder gewaarschuwd! Er zijn voor iets meer geld gewoon kwalitatief veilige laders op Ebay te krijgen (en anders voor 6/7 euro in Nederland, zo heb ik er eens 1 bij bol.com gehaald).
Link is dood
pi_118183973
Eindelijk van Paypal verlost, alweer vijf Chinese Webwinkels waar betalen met iDeal mogelijk is! Sunsky-Online en eForChina zijn er sinds deze week bijgekomen ;) .
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 20:04:44 #112
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118184009
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 20:04 schreef ChineseWebwinkels het volgende:
Eindelijk van Paypal verlost, alweer vijf Chinese Webwinkels waar betalen met iDeal mogelijk is! Sunsky-Online en eForChina zijn er sinds deze week bijgekomen ;) .
Nooooo, me like PayPal -O-
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 20:04:56 #113
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118184023
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 20:03 schreef wesselbraaksma het volgende:

[..]

Link is dood
Dat is een linkje van FOK :( ik wil die helemaal niet plaatsen :! Dat is ook de reden dat ik een abo heb reclame :r
quote:
Fijn betalen aan Chinezen zonder bescherming :N . Als ik een probleem heb wil ik graag veiligheid (door de claim). Daarnaast worden de items vast niet goedkoper. En Paypal inloggen is makkelijker dan met die bankpas en codes :+ (ja en ook minder veilig, ik weet het ;))
pi_118184113
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 20:04 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Dat is een linkje van FOK :( i wil die helemaal niet plaatsen :! Dat is ook de reden dat ik een abo heb reclame :r
Ok
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 20:04 schreef nodig het volgende:

[..]

Ik vind de een niet beter dan de ander dus het maakt mij eigenlijk niks uit
pi_118184122
quote:
Liever paypal, toch fijner met refund/claim's etc.
Top 5 China producten
pi_118184177
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 20:04 schreef nodig het volgende:

[..]

Alleen die kopersbescherming is wel aardig, voor de rest vind ik het echt -O- .
Gewoon bij betrouwbare webwinkels kopen waar kopersbescherming niet nodig is.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 20:08:32 #117
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118184221
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 20:06 schreef wesselbraaksma het volgende:

[..]

Ok

[..]

Ik vind de een niet beter dan de ander dus het maakt mij eigenlijk niks uit
PayPal idd voor de claims + meer anoniemer + je bankgegevens niet delen.
pi_118184244
Niet echt veel iDeal voorstanders hier }:|
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 20:10:54 #119
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118184365
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 20:08 schreef ChineseWebwinkels het volgende:
Zorgt daarnaast ook nog eens voor een ander slag mensen die daar gaan kopen en op klacht.nl of KLB hun klachten gaan ventileren :')! Mininthebox is ook zo'n voorbeeld van een site die je vaak alleen negatief tegen komt (puur door de vertaling naar het Nederlands :')!)
pi_118184399
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 20:08 schreef ChineseWebwinkels het volgende:
Ik heb nu rond de 100 pakketjes uit china gekregen en 1 keer een defect item gehad (geen refund aangevraagd btw)
Vaak ik kopersbescherming van paypal helemaal niet nodig want veel ebaysellers willen heel graag een positieve review van hun klanten, dus die zorgen wel dat de klant tevreden is, vaak paypal-claim niet eens nodig ;)
pi_118184492
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 20:10 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Zorgt daarnaast ook nog eens voor een ander slag mensen die daar gaan kopen en op klacht.nl of KLB hun klachten gaan ventileren :')! Mininthebox is ook zo'n voorbeeld van een site die je vaak alleen negatief tegen komt (puur door de vertaling naar het Nederlands :')!)
MiniInThebox is echt waardeloos. Google translate (of zoiets) en veel te duur :') . Sunsky is een heel ander soort webwinkel.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 21:26:56 #122
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_118188185
k zat hier aan te denken.
portable koptelefoon buis-versterker voor op je mp3 speler..
ja met buis! :D

heb je ook in de winter wat aan als je koude klauwen hebt.
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 21:37:07 #123
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118188719
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 21:26 schreef marcel-o het volgende:
k zat hier aan te denken.
portable koptelefoon buis-versterker voor op je mp3 speler..
ja met buis! :D

heb je ook in de winter wat aan als je koude klauwen hebt.
Houd je rekening met de verzendkosten? Komt nog dikke 16 dollar boven op het winnende bod.
pi_118188819
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 21:37 schreef nodig het volgende:

[..]

Houd je rekening met de verzendkosten? Komt nog dikke 16 dollar boven op het winnende bod.
Echt iets voor de echte buis-versterker liefhebber (worden die dingen warm?)
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 21:42:50 #125
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_118189005
Die verzendkosten had k gezien ja.
k ga alleen geen 5 uur wachten :')
vraag me af of de originele prijs bereikt wordt ($80)

wel vet zeg!
500mW in je oren 8)7
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_118189259
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 21:42 schreef marcel-o het volgende:
Die verzendkosten had k gezien ja.
k ga alleen geen 5 uur wachten :')
vraag me af of de originele prijs bereikt wordt ($80)

wel vet zeg!
500mW in je oren 8)7
500mw valt volgensmij nog wel mee heb verschillende versterkers gezien die meer leveren
pi_118191933
ben op zoek naar een banana phone :P (hoesje)

dit heb ik gevonden:
http://dx.com/p/realistic-banana-cell-phone-strap-22390?item=4

helaas geen volledige afbeeldingen of reviews ofzo.. geen idee of dit was is -O-
verder vond ik alleen nog wat dingen waar 'apple products' bijstond, daar heb ik dus niets aan.
iemand hier al ervaring mee?
There are only 151 Pokémon.
pi_118192015
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 22:33 schreef Eenskijken het volgende:
ben op zoek naar een banana phone :P (hoesje)

dit heb ik gevonden:
http://dx.com/p/realistic-banana-cell-phone-strap-22390?item=4

helaas geen volledige afbeeldingen of reviews ofzo.. geen idee of dit was is -O-
verder vond ik alleen nog wat dingen waar 'apple products' bijstond, daar heb ik dus niets aan.
iemand hier al ervaring mee?
Dit is volgensmij geen hoesje maar zo'n ding dat je met een touwtje aan je mobiel hangt.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 23:36:39 #129
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118194316
volgens mij ook. :P
http://gprime.net/flash.php/bananaphone :D

Hmm, mini buizenamp klinkt wel geinig. Is weur us wat anders dan een FiiO ofzo.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 23:56:08 #130
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118195182
Heb echt totaal geen verstand van die ''amps'' dingen, maar waarvoor zijn deze bedoeld? Het drijft de muziek aan ofzo? Heb er echt totaal geen verstand van, maar gebruik je die dingen alleen bij headphones die stroom vreten? Of ook gewoon bij in-ears? En met wat voor reden gebruik je ze? Word de muziekkwaliteit hier beter op?
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 00:43:18 #131
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118197386
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:56 schreef nodig het volgende:
Heb echt totaal geen verstand van die ''amps'' dingen, maar waarvoor zijn deze bedoeld? Het drijft de muziek aan ofzo? Heb er echt totaal geen verstand van, maar gebruik je die dingen alleen bij headphones die stroom vreten? Of ook gewoon bij in-ears? En met wat voor reden gebruik je ze? Word de muziekkwaliteit hier beter op?
Totaal niet relevant voor je vraag,

Maar mijn V911 is binnen *O*
en hij doet het nog steeds!!!! :7

Me laptop is wel gecrashed gister... is op 1 of andere manier al overschreven maar dan zonder succes... en nu ben ik AL MIJN BESTANDEN KWIJT! hoe zuur is dit :s
YouTube
pi_118197843
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 00:43 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Totaal niet relevant voor je vraag,

Maar mijn V911 is binnen *O*
en hij doet het nog steeds!!!! :7

Me laptop is wel gecrashed gister... is op 1 of andere manier al overschreven maar dan zonder succes... en nu ben ik AL MIJN BESTANDEN KWIJT! hoe zuur is dit :s
*kuch*backup*kuch*
pi_118198009
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 20:11 schreef wesselbraaksma het volgende:

[..]

Ik heb nu rond de 100 pakketjes uit china gekregen en 1 keer een defect item gehad (geen refund aangevraagd btw)
Vaak ik kopersbescherming van paypal helemaal niet nodig want veel ebaysellers willen heel graag een positieve review van hun klanten, dus die zorgen wel dat de klant tevreden is, vaak paypal-claim niet eens nodig ;)
Een claim is niet voor defecte items. Het is voor het niet ontvangen van een bestelling. Ik zou nooit met iDeal betalen. Gewoon lekker Paypal.

Twee jaar geleden ook ooit een keer een USB lader gehad in het stopcontact welke begon te roken. Snel eruit getrokken en sindsdien nooit meer zo een ding gekocht.

[ Bericht 8% gewijzigd door Skiet op 20-10-2012 01:03:51 ]
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 01:00:18 #134
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118198075
quote:
12s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 00:53 schreef mschol het volgende:

[..]

*kuch*backup*kuch*
I know :( niet gedacht die nodig te zijn, er stond niets op alleen de afgelopen maand a twee maanden is het aantal bestanden explosief gestegen... en er dus niet bij stilgestaan :S

jammer dat ik geen extra hdd als backup schijf uit China kan halen.
YouTube
pi_118199109
quote:
Je hebt hoofdtelefoon met hogere impedantie en die zijn soms wat moeilijk aan te sturen. Kan zo niet even een goede uitleg hierover vinden (ga ook horizontaal dus weinig zin in om nu te zoeken) maar google maar eens op 'Headphone impedance' of 'hoofdtelefoon impedantie'.

Anders vraag je hier hoe en wat (en of die Ebay-listing wat is).
quote:
12s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 00:53 schreef mschol het volgende:

[..]

*kuch*backup*kuch*
*kuch* Chinese HDD-case *kuch*

Als de harde schijf nog doet is dat op die manier snel en goedkoop opgelost (nou ja...snel O-) ...)
pi_118200819
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 00:58 schreef Skiet het volgende:

[..]

Een claim is niet voor defecte items. Het is voor het niet ontvangen van een bestelling. Ik zou nooit met iDeal betalen. Gewoon lekker Paypal.

Twee jaar geleden ook ooit een keer een USB lader gehad in het stopcontact welke begon te roken. Snel eruit getrokken en sindsdien nooit meer zo een ding gekocht.
Als je een klacht in wilt dienen komt dit menu in beeld. Als het product bij aankomst defect is kan je dus een klacht indienen.

zaterdag 20 oktober 2012 @ 09:13:07 #137
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118201251
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 07:20 schreef ChineseWebwinkels het volgende:

[..]

Als je een klacht in wilt dienen komt dit menu in beeld. Als het product bij aankomst defect is kan je dus een klacht indienen.

[ afbeelding ]
Met als de ''oplossing'' vanuit paypal terugsturen :'(!. Nu twee keer 25 euro betaald aan PostNL, liever niet weer..
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 09:33:27 #138
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118201412
quote:
Amplifiers, dus: versterkers. In-ears zitten direct bij je trommelvliezen en hebben relatief kleine drivers met weinig aandrijving nodig om geluid te reproduceren. Headphones zitten búiten je oren en hebben relatief grote drivers, om deze optimaal aan te drijven heb je eigenlijk niet genoeg aan het geleverde signaal van je mp3-speler of telefoon (pc-systemen gaan vaak nog wel enigszins). Nu zijn FiiO amps, die we uit de Chinese webshops (en vooral MP4Nation) kennen mooi kleine portable amps. Maar dat zijn transistor versterkers. Er zijn mensen die zweren bij grammafoonplaten en andere die nog altijd verkocht zijn aan hun buizen-/tuberadio. Dat is zo'n beetje het verschil tussen pizzabakken in een klassieke houtoven en een combimagnetron. De steenoven, maar ook buizenversterkers, geven veel meer een organisch karakter mee en je gaat het merken aan de bassimpact, details en overal soundstage. De echte audiofielen laten hun duizenden euro's dure headphones dan ook alleen aandrijven door duizenden euro's dure buizenversterkers. Ik zal straks eens een linkje voor erbij erbijzoeken. ;) Hadden ze op head-fi eens een leuke special over. - edit: http://www.head-fi.org/t/(...)ad-fi-tv-episode-008 -

'k Heb de grijze versie voor 26,- eur (incl) op de kop getikt nu. :D Zal me benieuwen. Je ziet wel veel DIY-dingen, of kastjes met uitsteeksels, maar deze is wel uitermate interessant, een tube amp met accu in een compact huisje. Cool schtuff.

[ Bericht 2% gewijzigd door shiz op 20-10-2012 10:20:08 ]
pi_118201656
Nog een over die opladers hé, ik heb deze http://www2.buyincoins.co(...)-mp3-product-64.html nog geen enkel probleem gehad. Al men 3de oplader van bic (om 1 of andere reden verdwijnen ze altijd _O- -
pi_118201788
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 07:20 schreef ChineseWebwinkels het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat is vreemd. Want dit staat op hun website.

Via het Klachtencentrum kunt u een claim indienen voor:
fysieke goederen waarvoor u heeft betaald maar die u niet heeft ontvangen

fysieke goederen die u op eBay heeft gekocht maar die sterk afwijken van de omschrijving in de aanbieding
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 10:09:49 #141
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_118201911
Over die laders, bij o.a. HEMA hebbie ook gewoon goedkope, dubbele USB laders. En ik vertrouw dit qua keurmerken e.d. meer als elcheapo USB laders uit china zonder KEMA keur etc. ;)

Oh, en over die headphone amps, veel koptelefoons hebben ze niet nodig. En de audiofielen die een duurdere koptelefoon hebben gekocht, weten meestal ook wel of deze qua impendantie een beetje matched met hun apparatuur. ;) Zo zijn Sansa mp3 spelertjes, ook nog een tijdje hier besproken vanwege het feit dat ze refurbished op ebay aangeboden werden, best goed in het aansturen van moeilijker aanstuurbare phones. Ook Iphone/Ipod doen het schijnbaar wel redelijk.

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 10:01 schreef Skiet het volgende:

[..]

fysieke goederen die u op eBay heeft gekocht maar die sterk afwijken van de omschrijving in de aanbieding
Dan zit je idd met terugsturen, en bewijsvoering etc etc. Best jammer dat het een consument dan eigenlijk geld moet kosten om garantie te claimen. Daar kun je dus ook een andere manier voor gebruiken: niet ontvangen. Is misschien niet helemaal netjes/legaal en gaat niet op bij aangetekende stukken (alhoewel PostNL tegenwoordig voor grotere pakketjes sowieso laat tekenen voor ontvangst ondanks niet aangetekend verstuurd is mijn ervaring?) maar lost je probleem wel sneller bij ontvangst defecte goederen en zoals het eigenlijk hoort, kosteloos op.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 10:13:45 #142
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118201971
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 09:53 schreef jonasr het volgende:
Nog een over die opladers hé, ik heb deze http://www2.buyincoins.co(...)-mp3-product-64.html nog geen enkel probleem gehad. Al men 3de oplader van bic (om 1 of andere reden verdwijnen ze altijd _O- -
Die heb ik ook. ;( Past niet eens lekker in 't stopcontact (te korte pootjes). :') _O-

Toen maar overgegaan op OEM chargers. :P Wat duurder, maar dan zit 'ie wel gewoon normaal in elkaar. Qua accu's, chargers en zaken als geheugen e.d. is het altijd oppassen wat je waar koopt. :Y
pi_118202621
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 10:01 schreef Skiet het volgende:

[..]

Bij DX (en andere bekende Chinese Webwinkels) krijg je meestal te horen dat je klacht niet eens in behandeling genomen wordt. Omdat het om een bekende Chinese Webwinkel gaat kan je fluiten naar je centen. Bij andere Chinese Webwinkeltjes heb ik in het verleden één keer me geld terug gehad. Ik had een zonnebril via iOffer besteld waar maar één pootje aan zat :|W , leek me niet echt de bedoeling.Vaak krijg ik te horen dat ik het zelf moet oplossen met de verkoper, dan geven me ze de optie om het terug te sturen :') . Terugsturen doe ik niet aan, de verzendkosten zijn negen van de tien keer duurder dan het product.

Een klacht indienen bij Paypal heeft vaak alleen zin als kleine Chinese Webwinkeltjes of een verkoper op eBay het product helemaal niet levert. Bij defecte producten kun je meestal fluiten naar je centen of krijg je een slecht aanbod. Als ik bij een betrouwbare Chinese Webwinkel bestel waar ik al eerder iets bestelt heb, kan ik dus net zo goed met IDEAL betalen. Dit is gewoon veiliger, en ik vind het makkelijker. Ik snap ook dat mensen Paypal prettiger vinden, de kopersbescherming werkt in sommige gevallen wel goed (eBay bijvoorbeeld).

Hebben jullie dit al gezien? Vind het persoonlijk best wel triest. Je kan dus je back cover van je iPhone 4 of 4S vervangen door een fake back cover van een iPhone 5.
http://www.sunsky-online.(...)Phone+4S++Black+.htm

[ Bericht 3% gewijzigd door ChineseWebwinkels op 20-10-2012 11:00:09 ]
pi_118203713
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 10:54 schreef ChineseWebwinkels het volgende:

[..]

Bij DX (en andere bekende Chinese Webwinkels) krijg je meestal te horen dat je klacht niet eens in behandeling genomen wordt. Omdat het om een bekende Chinese Webwinkel gaat kan je fluiten naar je centen. Bij andere Chinese Webwinkeltjes heb ik in het verleden één keer me geld terug gehad. Ik had een zonnebril via iOffer besteld waar maar één pootje aan zat :|W , leek me niet echt de bedoeling.Vaak krijg ik te horen dat ik het zelf moet oplossen met de verkoper, dan geven me ze de optie om het terug te sturen :') . Terugsturen doe ik niet aan, de verzendkosten zijn negen van de tien keer duurder dan het product.

Een klacht indienen bij Paypal heeft vaak alleen zin als kleine Chinese Webwinkeltjes of een verkoper op eBay het product helemaal niet levert. Bij defecte producten kun je meestal fluiten naar je centen of krijg je een slecht aanbod. Als ik bij een betrouwbare Chinese Webwinkel bestel waar ik al eerder iets bestelt heb, kan ik dus net zo goed met IDEAL betalen. Dit is gewoon veiliger, en ik vind het makkelijker. Ik snap ook dat mensen Paypal prettiger vinden, de kopersbescherming werkt in sommige gevallen wel goed (eBay bijvoorbeeld).

Hebben jullie dit al gezien? Vind het persoonlijk best wel triest. Je kan dus je back cover van je iPhone 4 of 4S vervangen door een fake back cover van een iPhone 5.
http://www.sunsky-online.(...)Phone+4S++Black+.htm
Bij niet ontvangen heb ik altijd via een paypal claim mijn geld terug gekregen. Ook bij DX een keer een bedrag van $70 terug gekregen omdat ik het nooit gekregen had. Defecte items is het inderdaad een stuk lastiger.

iDeal is imo alleen handig omdat je een eerlijkere koers krijgt.
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 12:48:51 #145
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_118205093
Ik ben dus op zoek naar flink wat led snoeren. Ik wacht nu op 1 set uit China om te testen en Ibood heeft vandaag "dezelfde" set te koop staan.

Ik zie gelijk een verschil in verbruik 33W tegenover 72W, komt waarschijnlijk door de Taiwan merk leds. Ook heeft deze ip68 (onderdompelen) als waterproof keuring, in China is het gewoon "waterproof" :? 2 jaar garantie komt er ook nog bij.

China set = 24 euro, Ibood set = 50 euro + 6 euro verzenden.

Ik vind het prijsverschil behoorlijk klein als ik naar alle voordelen kijk van de Nederlandse set.
Hoe denken jullie erover? :@
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 12:51:51 #146
319525 Schild
pi_118205160
Alleen al omdat het Ibood is zou ik het niet doen. ;)
pi_118206115
dus PA vroeg extra mij geld om het een trackable shipment te maken van wel 5 euro van waarde. Nu is het geshipped en heb ik gewoon niet eens die code gekregen :')
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 13:42:07 #148
348961 0wen
Forum Verslaafd
pi_118206330
2 bestellingen bij DX de deur uit, 13 dollar in totaal.

Ben benieuwd of het binnen komt, het is 5x goed gegaan, hopelijk deze ook.
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 13:52:37 #149
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118206546
Net nog weer 2 lampen besteld,
en eind deze week nog 2 lampen,

(via tomtop)

Duurt wel wat langer met die gasten, maar dan heb ik hem nog binnen voor de kerst.... ik geef er 2 weg aan een man die mijn laptop aan het maken is,

en 2 aan mijn ouders.

gister dus de V911 binnen, ben nu beide batterijen (van V911 en Benma Helios 100) aan het opladen en dan zal ik een kleine video maken.

Ik vind persoonlijk de V911 wat prettiger vliegen, hij lijkt een stuk stabieler. Hij is ook gestroomlijnder dan de Benma Helios 100.

Maar beide helikopters zijn goed, niets op aan te merken verder.

Zo maar eens kijken of ik mijn horloge toch nog weg kan halen van het postkantoor hier... gister briefje gehad: "volgende werkdag na 13:00u".

Ben bang dat dit pas maandag wordt... :( want de koerier die mijn pakketjes altijd bezorgd gooit gelijk een briefje in de deur dat hij naar het postkantoor gaat, zonder een niet thuis code.
YouTube
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 14:19:48 #150
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118207241
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 12:48 schreef monkeybrain het volgende:
Ik ben dus op zoek naar flink wat led snoeren. Ik wacht nu op 1 set uit China om te testen en Ibood heeft vandaag "dezelfde" set te koop staan.

Ik zie gelijk een verschil in verbruik 33W tegenover 72W, komt waarschijnlijk door de Taiwan merk leds. Ook heeft deze ip68 (onderdompelen) als waterproof keuring, in China is het gewoon "waterproof" :? 2 jaar garantie komt er ook nog bij.

China set = 24 euro, Ibood set = 50 euro + 6 euro verzenden.

Ik vind het prijsverschil behoorlijk klein als ik naar alle voordelen kijk van de Nederlandse set.
Hoe denken jullie erover? :@
72 watt? zijn vast ook zuinigere leds op Ebay te vinden ;).

Als je snel een metertje of wat nodig hebt, binnenkort hebben ze ook bij de aldi liggen (9.99/meter ex adapter/ab, 24.99/meter incl adapter/ab). Ze zijn makkelijk te koppelen dus je hebt zo een x aantal meter. Wel duurder als de Ibood dus :'(.

En als dit het zelfde merk is wat laatst van die solar-powered lampen bij 1dayfly verkocht dan zou ik ze helemaal keihard links laten liggen :r
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 14:56:27 #151
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118208141
SPOILER
Mijn V911... :( Ik laat hem omhoog vliegen, alles gaat prima... ik vlieg tegen de wind in.. nergens last van.. (ik stond achter het huis)..

nu heb ik een emmer buitenstaan met water erin....

en jahoor, ik wil hem landen, laat het gas los en hij valt VOL! in die waterbak! Hoe is het facking mogelijk!

Nu maar afwachten of hij het overleefd... heb alles uitgezet ..... oh boy :(
YouTube
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 15:07:37 #152
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_118208396
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 14:19 schreef RobertNL het volgende:

[..]

72 watt? zijn vast ook zuinigere leds op Ebay te vinden ;).

Als je snel een metertje of wat nodig hebt, binnenkort hebben ze ook bij de aldi liggen (9.99/meter ex adapter/ab, 24.99/meter incl adapter/ab). Ze zijn makkelijk te koppelen dus je hebt zo een x aantal meter. Wel duurder als de Ibood dus :'(.

En als dit het zelfde merk is wat laatst van die solar-powered lampen bij 1dayfly verkocht dan zou ik ze helemaal keihard links laten liggen :r

Dat is natuurlijk 0,25W per led :P Maar die chinezen kletsen ook uit hun nek dus de werkelijke wattage is nog de vraag.

Bij de Aldi zijn het 30 leds per meter, niet 60. Beetje dure boel :P

Solar buitenlampen wat een kut uitvinding, we hebben 220v dus maak er gebruik van _O-
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 16:30:30 #153
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_118210706
Ik hoorde net de datum 5 december en dacht he? waarom dit jaar niet wat meuk uit china inkopen en dat als cadeautjes gebruiken.
De vorige jaren was ik hier steeds te laat mee en nu had ik het idee om het nu alvast uit te zoeken. Het leek me wel leuk om hier een lijstje te maken met potentiële cadeautjes zodat het voor iedereen wat makkelijker is om wat uit te zoeken in dit grote Chinese assortiment.
Wat vinden jullie hiervan?
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 16:50:09 #154
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118211342
Hier 2 filmpjes die ik gemaakt heb..

SPOILER

YouTube
pi_118211912
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 16:50 schreef ManageTheAnger het volgende:

SPOILER

Leuke Heli's. Ik heb ook een filmpje van mijn heli. Vanaf 3:45 wordt het een beetje interessant en ga ik vliegen. De Heli is nu helaas niet meer onder ons, na een crash van een meter of tien is zijn staart afgebroken. De zender deed het even niet meer en bleef hangen. Het gas stond vol open en toen de heli buiten bereik was, stortte hij neer. :'( .
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 17:43:40 #156
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118212894
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 16:50 schreef ManageTheAnger het volgende:

SPOILER

lol, je bent wel erg 'all-over-the-place' met dat ding. :+
Easy does it. Laat de heli niet jou meesteren, meester de heli. :7
Netjes gecoördineerd vliegen iesch mooi.
Gelukkig zijn die dingen best vergeeflijk, kun je mooi skills leren kweken.
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 17:11 schreef ChineseWebwinkels het volgende:

[..]

Leuke Heli's. Ik heb ook een filmpje van mijn heli. Vanaf 3:45 wordt het een beetje interessant en ga ik vliegen. De Heli is nu helaas niet meer onder ons, na een crash van een meter of tien is zijn staart afgebroken. De zender deed het even niet meer en bleef hangen. Het gas stond vol open en toen de heli buiten bereik was, stortte hij neer. :'( .
Also also, dat wordt dus afstappen van de coaxiale heli's en een flybar(less) 2.4Ghz 4CH control heli in huis halen... :9
pi_118214339
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 09:33 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Amplifiers, dus: versterkers. In-ears zitten direct bij je trommelvliezen en hebben relatief kleine drivers met weinig aandrijving nodig om geluid te reproduceren. Headphones zitten búiten je oren en hebben relatief grote drivers, om deze optimaal aan te drijven heb je eigenlijk niet genoeg aan het geleverde signaal van je mp3-speler of telefoon (pc-systemen gaan vaak nog wel enigszins). Nu zijn FiiO amps, die we uit de Chinese webshops (en vooral MP4Nation) kennen mooi kleine portable amps. Maar dat zijn transistor versterkers. Er zijn mensen die zweren bij grammafoonplaten en andere die nog altijd verkocht zijn aan hun buizen-/tuberadio. Dat is zo'n beetje het verschil tussen pizzabakken in een klassieke houtoven en een combimagnetron. De steenoven, maar ook buizenversterkers, geven veel meer een organisch karakter mee en je gaat het merken aan de bassimpact, details en overal soundstage. De echte audiofielen laten hun duizenden euro's dure headphones dan ook alleen aandrijven door duizenden euro's dure buizenversterkers. Ik zal straks eens een linkje voor erbij erbijzoeken. ;) Hadden ze op head-fi eens een leuke special over. - edit: http://www.head-fi.org/t/(...)ad-fi-tv-episode-008 -

'k Heb de grijze versie voor 26,- eur (incl) op de kop getikt nu. :D Zal me benieuwen. Je ziet wel veel DIY-dingen, of kastjes met uitsteeksels, maar deze is wel uitermate interessant, een tube amp met accu in een compact huisje. Cool schtuff.
Thanks shiz _O_

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 16:30 schreef MagischMannetje het volgende:
Ik hoorde net de datum 5 december en dacht he? waarom dit jaar niet wat meuk uit china inkopen en dat als cadeautjes gebruiken.
De vorige jaren was ik hier steeds te laat mee en nu had ik het idee om het nu alvast uit te zoeken. Het leek me wel leuk om hier een lijstje te maken met potentiële cadeautjes zodat het voor iedereen wat makkelijker is om wat uit te zoeken in dit grote Chinese assortiment.
Vorig jaar bestonden al mijn kado'tjes uit chinese spulletjes :D Ben benieuwd naar het lijstje!

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 14:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
SPOILER
Mijn V911... :( Ik laat hem omhoog vliegen, alles gaat prima... ik vlieg tegen de wind in.. nergens last van.. (ik stond achter het huis)..

nu heb ik een emmer buitenstaan met water erin....

en jahoor, ik wil hem landen, laat het gas los en hij valt VOL! in die waterbak! Hoe is het facking mogelijk!

Nu maar afwachten of hij het overleefd... heb alles uitgezet ..... oh boy :(
Aiiii, naja jij hebt nog een kans dat ie het doet, die had ik niet bij het weervinden :( Dat was de grootste kansloze zaak ever, met versplinterde chip :P
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 18:59:40 #158
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118214973
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 18:39 schreef nodig het volgende:

[..]

Thanks shiz _O_

[..]

Vorig jaar bestonden al mijn kado'tjes uit chinese spulletjes :D Ben benieuwd naar het lijstje!

[..]

Aiiii, naja jij hebt nog een kans dat ie het doet, die had ik niet bij het weervinden :( Dat was de grootste kansloze zaak ever, met versplinterde chip :P
Ja, let's just hope for the best.

Kwam er net trouwens achter, dat ze als waarde $15 op de doos hebben gezet... :')
YouTube
pi_118214989
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 18:59 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ja, let's just hope for the best.

Kwam er net trouwens achter, dat ze als waarde $15 op de doos hebben gezet... :')
Bij mij stond er iets onleesbaars op :P
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 19:13:12 #160
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_118215438
Dit is zeker vrij prijzig, hebbuh!!! _O_

pi_118215475
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 19:13 schreef monkeybrain het volgende:
Dit is zeker vrij prijzig, hebbuh!!! _O_

En daarmee je hele plafond volhangen :7
pi_118215977
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 16:30 schreef MagischMannetje het volgende:
Goed idee. Ik ga morgen even kijken welke dingen ik voor sinterklaas ga importeren. Als iedereen nou geschikte cadeautjes dropt. Het is sowieso wel handig om een lijst te hebben van sinterklaas cadedau's

De V911 ziet er wel tof uit qua besturing/bewegingen wat je er mee kan! Welke shop kopen jullie die dingen?

[ Bericht 5% gewijzigd door Skiet op 20-10-2012 19:40:32 ]
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 19:40:08 #163
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118216184
Behalve een setje oordopjes, kan ik niet echt iets bedenken om te halen uit China als cadeautje. :P
Meestal slaag ik gewoon bij de physical stores in de stad of Amazon ofzo.
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 19:34 schreef Skiet het volgende:

[..]

De V911 ziet er wel tof uit qua besturing/bewegingen wat je er mee kan! Welke shop kopen jullie die dingen?
Banggood is zo'n beetje de nr 1 op RC gebied.
Kortingscoupon in de OP. ;)
pi_118216388
die kleine heli's kunnen zeker niks dragen he? lijkt me wel leuk met zo'n goedkoop mini cameraatje eronder geplakt.
Wie dit leest is hek.
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 19:52:30 #165
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118216559
Niet echt iets voor onder zo'n magic cute little heli inderdaad. Dat gewicht en plaatspunt verstoort de hele performance en stabilisatie. Wil je een platform om te filmen. Neem dan eerder een grotere heli of een quadcoptertje. Dat dan in combinatie met een lichtgewicht keychain 808 HD of een Y3000 bijvoorbeeld.
pi_118217066
Zo, net mijn 1e order geplaatst bij Mistertao. :) Ik ben benieuwd. (Handrem en versnellingspook hoesjes om het eerst eens te testen)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_118226125
Hopelijk stel ik geen domme vraag ;p

Maandje geleden ging het telkens over een bepaalde tablet, heb gekeken bij reviews maar heb hem niet kunnen vinden. Weet iemand toevallig welke het was waar ze best tevreden mee waren? ;)
Thnx!
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 23:42:37 #168
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118226211
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 23:40 schreef xJordy het volgende:
Hopelijk stel ik geen domme vraag ;p

Maandje geleden ging het telkens over een bepaalde tablet, heb gekeken bij reviews maar heb hem niet kunnen vinden. Weet iemand toevallig welke het was waar ze best tevreden mee waren? ;)
Thnx!
Try here: Android tablet discussie topic #29 GPUs en CPUs
Ainol Novo7 Aurora II? Die was namelijk bij BIC in de aanbieding en toen ook nog 10% eraf.
pi_118226336
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 23:42 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Try here: Android tablet discussie topic #29 GPUs en CPUs
Ainol Novo7 Aurora II? Die was namelijk bij BIC in de aanbieding en toen ook nog 10% eraf.
Aaaah, ik had niet door dat het ander topic was, Thnx ;)
  zondag 21 oktober 2012 @ 00:08:07 #170
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_118227266
De 2 v911s binnen! Wel even wennen aan deze snel reagerende beestjes hoor! Buiten ook gevlogen :) vet! Trimmen wel nodig
pi_118234145
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 00:08 schreef Holy_Goat het volgende:
De 2 v911s binnen! Wel even wennen aan deze snel reagerende beestjes hoor! Buiten ook gevlogen :) vet! Trimmen wel nodig
Laat hem niet in een emmer met water vliegen..
pi_118234449
Ik zoek nog een (zwart) metalen horlogeband. Iemand deze wel eens tegengekomen bij een China-webshop?
Love is in the air!
  zondag 21 oktober 2012 @ 10:33:19 #173
48067 neo2000
pi_118234897
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 15:07 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Solar buitenlampen wat een kut uitvinding, we hebben 220v dus maak er gebruik van _O-
Psies. Doen we immer binnen ook!
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_118235049
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 09:57 schreef Landgeld het volgende:
Ik zoek nog een (zwart) metalen horlogeband. Iemand deze wel eens tegengekomen bij een China-webshop?

http://www.tinydeal.com/r(...)limeter-p-66292.html

Ik had even over het woord 'Zwart' gelezen.
pi_118235110
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 10:47 schreef ChineseWebwinkels het volgende:

[..]

http://www.tinydeal.com/r(...)limeter-p-66292.html

Ik had even over het woord 'Zwart' gelezen.
Thx. die is ook OK :)
Love is in the air!
pi_118235222
Wie kan ik invullen als recommender bij MisterTao?
pi_118235380
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 10:57 schreef namemotion het volgende:
Wie kan ik invullen als recommender bij MisterTao?
mij wel. .:) check de sig maar.
pi_118235407
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 11:07 schreef Marco001 het volgende:

[..]

mij wel. .:) check de sig maar.
Heb me aangemeld ;)
  zondag 21 oktober 2012 @ 11:29:31 #179
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118235773
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2012 09:10 schreef ChineseWebwinkels het volgende:

[..]

Of in het donker.
pi_118236459
De HongKong store van HobbyKing.com verkoopt ook leuk en goedkoop RC spul.
pi_118236474
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 10:50 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Thx. die is ook OK :)
Mooi ^O^
pi_118236778
quote:
[..]

Kan je niet alvast een beginnetje maken voor een lijstje dan? Ik vind het zelf ook echt een goed idee.
Zal vandaag zelf ook wat producten aanbevelen.
Waar wordt het lijstje neergezet, telkens posten of in de OP lijkt me niet heel handig.
  zondag 21 oktober 2012 @ 12:24:39 #183
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118236869
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 12:20 schreef yorkick het volgende:

[..]

Kan je niet alvast een beginnetje maken voor een lijstje dan? Ik vind het zelf ook echt een goed idee.
Zal vandaag zelf ook wat producten aanbevelen.
Waar wordt het lijstje neergezet, telkens posten of in de OP lijkt me niet heel handig.
PS3 Controller
2 in 1 laserlampje
Iets waar ik niet over mag praten hier
Screenprotectors
  zondag 21 oktober 2012 @ 12:29:54 #184
132231 destrovel
Rolluikmuis
pi_118236994
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 12:27 schreef pazara het volgende:
ik heb 5 van deze besteld.
worden ze aangehouden door douane?
komen ze in doosjes of los?
Linkje is kaduuk ;)
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
pi_118237035
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 12:29 schreef destrovel het volgende:

[..]

Linkje is kaduuk ;)
  zondag 21 oktober 2012 @ 12:36:30 #186
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_118237170
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2012 09:10 schreef ChineseWebwinkels het volgende:

[..]

hehe
pi_118237172
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 12:35 schreef namemotion het volgende:

[..]

Nope, en zeker kans dat het word tegengehouden ik zag aan de titel Goetsjie. Maar daar praten we hier niet over!
ok
pi_118237174
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 12:29 schreef destrovel het volgende:

[..]

Linkje is kaduuk ;)
Inloggen doet wonderen :) Maar volgens mij zijn ze met dit soort producten niet echt blij op FOK!.

Edit: Even een uitleg, bij veel Chinese Webwinkels moet je eerst inloggen voordat je zo'n product kan zien. Omdat dit product inbreuk maakt op het intellectuele eigendomsrecht is dit product alleen zichtbaar voor leden. Dit zie je vaker, soms moet een account langer dan een aantal dagen actief zijn of moet je een x bedrag aan producten hebben besteld voordat je dit soort producten kan zien. Op deze manier is het moeilijk voor merken om dit soort producten op te sporen.

[ Bericht 25% gewijzigd door ChineseWebwinkels op 21-10-2012 12:44:43 ]
  zondag 21 oktober 2012 @ 12:45:42 #189
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118237391
quote:
ik heb 5 van deze besteld.
Ik hoop het onwijs voor je.
Je begint echt een beetje vervelend te worden, tot op zo'n punt dat je zoiets verdient.
Lees die OP nou toch eens, hoe lang loop je hier nou al mee?
Ik heb weleens m'n benen gebroken omdat ik in herhaling bleef vallen.
Dit is niet leuk meer.
pi_118237423
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 12:45 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Je begint echt een beetje vervelend te worden, tot op zo'n punt dat je zoiets verdient.
Dit is niet leuk meer.
Hoe kan je het stukje boven het veld waar je de reactie plaatst nou missen :') .
  zondag 21 oktober 2012 @ 12:48:25 #191
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118237446
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 12:47 schreef ChineseWebwinkels het volgende:

[..]

Hoe kan je het stukje boven het veld waar je de reactie plaatst nou missen :') .
:7 Die topicpointer heb ik daar geplaatst toen ik nog crew was.
pi_118237494
quote:
10s.gif Op zondag 21 oktober 2012 12:48 schreef shiznuts het volgende:

[..]

w/ w/ w/
pi_118237517
quote:
10s.gif Op zondag 21 oktober 2012 12:48 schreef shiznuts het volgende:

[..]

hoe lang geleden was dat? :P
  zondag 21 oktober 2012 @ 12:52:00 #194
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118237546
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 12:45 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Dit is niet leuk meer.
^O^
  zondag 21 oktober 2012 @ 12:52:03 #195
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118237548
Even een kort vraagje over de quadcopter serie van WLtoys.

Wat zijn precies de verschillen tussen de V929, V939 en V949?
Wat ik heb kunnen vinden is dat de V929 meer voor buiten is tov de V939 en de V949 een geupgrade versie is met meer lichtjes van de V929. Iemand (shiz?) die hier meer duidelijkheid over heeft?
pi_118237590
Wauw sinds vandaag pas écht MisterTao gaan gebruiken en er gaat een hele wereld voor me open!!

één woord; WAUW!
  zondag 21 oktober 2012 @ 12:53:28 #197
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118237594
quote:
4s.gif Op zondag 21 oktober 2012 12:51 schreef gogosweden het volgende:

[..]

hoe lang geleden was dat? :P
Dat ik crew was, of dat ik die topicpointer plaatste?
Aangezien ik over een maand een jaar al crew-af ben, zal het wel iets van anderhalf tot twee jaar geleden zijn geweest. :P
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 12:52 schreef nodig het volgende:

Wat ik heb kunnen vinden is dat de V929 meer voor buiten is tov de V939 en de V949 een geupgrade versie is met meer lichtjes van de V929. Iemand (shiz?) die hier meer duidelijkheid over heeft?
V929 is groter dan de V939. De V949 heeft alleen een andere canopy.
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 12:53 schreef namemotion het volgende:
Wauw sinds vandaag pas écht MisterTao gaan gebruiken en er gaat een hele wereld voor me open!!

één woord; WAUW!
Ja, gaaf hè?
  zondag 21 oktober 2012 @ 12:54:07 #198
132231 destrovel
Rolluikmuis
pi_118237611
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 12:52 schreef nodig het volgende:

Ik vroeg me net exact hetzelfde af. Wat ik nu op google lees is dat de 929 groter is dan de 939. Verder hoop ik dat er mensen zijn met meer antwoorden idd, want een quad met dit cameraatje eraan lijkt me enorm vet
Mijn UI is:
pi_118237631
Ik had al bijna een buizenversterker gekocht voor m'n hoofdtelefoon...totdat ik me bedacht dat ik m'n laptop en hoofdtelefoon alleen half liggend op de bank gebruik en dat zo'n ding niet echt handig zou zijn...plus m'n Teufel hoofdtelefoon (FOK! bedankt *; ) niet zo'n heel moeilijke hoofdtelefoon is...

Raak echt China verslaafd ;( ...
  zondag 21 oktober 2012 @ 12:55:51 #200
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118237641
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 12:54 schreef destrovel het volgende:

[..]

Ik vroeg me net exact hetzelfde af. Wat ik nu op google lees is dat de 929 groter is dan de 939. Verder hoop ik dat er mensen zijn met meer antwoorden idd, want een quad met dit cameraatje eraan lijkt me enorm vet
Ik had Aaron verteld dat ik die had, toen ging 'ie 'em in z'n store doen. :7
Ik heb 'em alleen vorige week bij m'n grote schoonmaak (kreeg logees) laten vallen. ;(
  zondag 21 oktober 2012 @ 12:55:54 #201
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118237643
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 12:53 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Aangezien ik over een maand een jaar al crew-af ben, zal het wel iets van anderhalf tot twee jaar geleden zijn geweest. :P

[..]

[..]

Ja, gaaf hè?
Hoeveel duidelijkheid 1 zinnetje van shiz wel niet kan geven, thanks _O_ , dan word het dus of de V929 of V949 voor familielid :P
  zondag 21 oktober 2012 @ 12:57:13 #202
132231 destrovel
Rolluikmuis
pi_118237678
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 12:55 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ik had Aaron verteld dat ik die had, toen ging 'ie 'em in z'n store doen. :7
Ik heb 'em alleen vorige week bij m'n grote schoonmaak (kreeg logees) laten vallen. ;(
Aaron? Sorry, heb een paar topics gemist :@
Mijn UI is:
  zondag 21 oktober 2012 @ 12:58:00 #203
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118237699
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 12:57 schreef destrovel het volgende:

[..]

Aaron is van www.banggood.com en banggood is de china shop als je RC spul wil.
pi_118237709
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 12:53 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ja, gaaf hè?
Ja echt super, wat een assortiment, bijna alles is daar te vinden!!!!
pi_118237753
quote:

[..]

Duuuur, heb laatst dit cameraatje gekregen van DX,http://dx.com/p/300k-pixe(...)h-tf-card-slot-32022. De behuizing heb ik eraf gesloopt en de batterij apart aangesloten. Het cameraatje had ik in me inmiddels overleden heli ingebouwd. Weegt 9 gram nu inclusief SD kaartje en batterij.
  zondag 21 oktober 2012 @ 13:01:18 #206
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118237783
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 12:57 schreef destrovel het volgende:

[..]

Ja, Aaron Qin ( bruce at banggood.com ), hier gezien op RCGroups: http://www.rcgroups.com/forums/member.php?u=382644 en YouTube: http://www.youtube.com/user/Aaronqin1 is zo'n beetje de afdelingsspecialist R/C op Banggood. :Y
  zondag 21 oktober 2012 @ 13:02:37 #207
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118237809
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:00 schreef ChineseWebwinkels het volgende:

[..]

Duuuur, heb laatst dit cameraatje gekregen van DX,http://dx.com/p/300k-pixe(...)h-tf-card-slot-32022. De behuizing heb ik eraf gesloopt en de batterij apart aangesloten. Het cameraatje had ik in me inmiddels overleden heli ingebouwd. Weegt 9 gram nu inclusief SD kaartje en batterij.
- This Mini DV Camcorder captures video clips in Motion JPEG format at 720x480
En de Y3000
Video Resolution: 1280 x 720

Maar volgens mij kan je het best zon 808 keychain kopen met 1080p (of was het 720p) voor 30 euro.
  zondag 21 oktober 2012 @ 13:02:43 #208
132231 destrovel
Rolluikmuis
pi_118237810
quote:

[..]

Die heeft wel een lagere resolutie. Maar klinkt inderdaad niet verkeerd om mee te beginnen :D
Mijn UI is:
  zondag 21 oktober 2012 @ 13:02:45 #209
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118237811
quote:

[..]

En die is dan weer duur op DX. ;) Die heb ik ook wel voor 6,99 usd gehaald.
Maar het gaat er nou om dat 'ie '720p' video maakt, hè. En geen VGA-resolutie.
Zie ook:
Ik heb een MD80 (cult!), een paar 808 #3, 2x 808 #11 HD en een 808 #16 HD.
Meer op de site van Chuck Lohr natuurlijk.
pi_118237909
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:02 schreef shiznuts het volgende:

[..]

En die is dan weer duur op DX. ;) Die heb ik ook wel voor 6,99 usd gehaald.
Maar het gaat er nou om dat 'ie '720p' video maakt, hè. En geen VGA-resolutie.
Zie ook:
Ik heb een MD80 (cult!), een paar 808 #3, 2x 808 #11 HD en een 808 #16 HD.
Meer op de site van Chuck Lohr natuurlijk.
Tja, DX zou ik zelf nooit iets bestellen, ik vind mezelf niet echt meer onder de ChinaNewbies horen. Gelukkig krijg ik elke maand wel iets van $40 aan cadeaubonnen. Daarom DX.

Hier dat cameraatje, inclusief batterij en SD kaart 14 gram trouwens.
pi_118238812
Volgens mij is de V911 bij Banggood ook het goedkoopste he?

Kan niet helemaal vinden wat Mode 1 en Mode 2 inhoudt? Iets met positionering van knoppen? Welke raden jullie aan?
  zondag 21 oktober 2012 @ 13:51:50 #212
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118238910
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:48 schreef Skiet het volgende:
Volgens mij is de V911 bij Banggood ook het goedkoopste he?

Kan niet helemaal vinden wat Mode 1 en Mode 2 inhoudt? Iets met positionering van knoppen? Welke raden jullie aan?
Met mode 1 geef je met de rechterstick gas en met mode 2 met de linkerstick. Weet niet of rechts/linkshandig dan wat uitmaakt maar de meeste mensen ga voor mode 2 ;)
  zondag 21 oktober 2012 @ 13:52:04 #213
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118238923
Mode 1 is Aziatisch, dan zit het gasgeven rechts.
Mode 2 is Amerikaans/Europees, dan zit het gasgeven links.

Je wilt mode 2 hebben, dat voelt voor ons het meest logisch aan en heb je ook geen problemen als je de hobby een stap verder neemt richting de 6CH heli's.
pi_118238949
quote:

[..]

Een reviewer op de site van Banggood is niet erg positief over het landen van een Beetle met dit extra gewicht op zijn behuizing. Ik weet niet hoe het zit met 'het vermogen' van een beetle t.o.v. een V911.

For the price of this camcorder, you can not go wrong. The video quality is great, provided you have the proper lighting. You definitely need a lot of light, otherwise the video becomes grainy. The audio is suprisingly good. I mounted the camcorder with velcro on the v929 beetle. However, the beetle really can't handle the extra weight, especially with the Tiger batteries. (only 15c) When you have the camera attached, the beetle will ascend pretty good. However, when it is time to descend, you will have to crash land it every time. And where it lands, nobody knows. I did crash it directly on its head one time, and I must have been at least 100 feet up. The first thing that hit the ground was the camera. I thought for sure it was broken, but it still works fine. The canopy on the beetle broke, but everything else was fine.
pi_118238990
http://www.banggood.com/W(...)ontrol-Rc-Helicopter(mode-2)-p-36779.html

Dan gaat het deze worden. Ben benieuwd hoor.
pi_118239025
Altijd druk ik op de citeer in plaats van de edit knop 8)7
pi_118239044
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:54 schreef Skiet het volgende:
http://www.banggood.com/W(...)ontrol-Rc-Helicopter(mode-2)-p-36779.html

Dan gaat het deze worden. Ben benieuwd hoor.
Er was ergens een code voor korting, staat in de OP dacht ik.
Top 5 China producten
pi_118239309
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:55 schreef rene90 het volgende:

[..]

Er was ergens een code voor korting, staat in de OP dacht ik.
Lol de coupon werkt niet. Want je krijgt nu maar liefst 1 cent korting op dat ding. Wat een idioten.

US$ 38.97 (38.98)
pi_118239395

haha
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
  zondag 21 oktober 2012 @ 14:08:04 #220
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118239484
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 14:03 schreef Skiet het volgende:

[..]

Lol de coupon werkt niet. Want je krijgt nu maar liefst 1 cent korting op dat ding. Wat een idioten.

US$ 38.97 (38.98)
;) Als je op de productpagina komt staat die korting van 1ct daar al vermeld.
Dat is waarschijnlijk zodat bij gebruik van die coupon het volgende geldt:
quote:
Special sale products (products in 99 Store, Special Offer, Deal of
the week, Perfect Match) could not be discounted with any coupons again
Flauw. :P Maar waarschijnlijk kunnen ze 'em niet goedkoper dan dat verkopen.
  zondag 21 oktober 2012 @ 14:15:12 #221
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118239700
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 14:08 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[..]

Bij mij werkte die een maand geleden wel :P

Order Totals:
Sub-Total: US$38.97
Air Parcel Register: US$0.00
Discount Coupons:b185f7: US$-1.95
Total: US$37.02
pi_118239731
quote:

[..]

[..]

Beetje genaaid, ik heb dezelfde vorige week voor 35 dollar gekocht, toen kon het nog wel :')

Nu nog even wachten tot hij de volgen is, kwam er niet helemaal uit met de tracking websites die zeiden dat er niks bekend was over de order dus moet nog even wachten denk.
Top 5 China producten
  zondag 21 oktober 2012 @ 14:32:03 #223
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118240313
Zojuist replacement V911 + 1 batterij gekocht voor $21,77

Coupon werkte trouwens wel! Ging 1 dollar af :P
  Boks-Chick zondag 21 oktober 2012 @ 15:39:08 #224
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_118242729
quote:
ik heb 5 van dit besteld.
boeit niet, daar op FOK! niet over nepmerkartikelen gepraat mag worden hoe ze wel of neit te krijgen etc.
lolwut
  zondag 21 oktober 2012 @ 16:01:33 #225
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118243627
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 14:32 schreef nodig het volgende:

ofcourse, I know what I'm doing :P
Heb er alleen een video+review voor moeten maken :P

Mijn accu van de V911 is overleden... hij laad niet meer op en de lijm heeft losgelaten door het water denk.... dus ik heb nu nog maar 1 accu.... maar dit bewijst wel eventjes dat de V911 voorlopig een beest is... in een bak met water ondergedompeld, en hij loopt nog als een treintje.

anyway.. ik kwam dit tegen:

Looks nice... anyone?
YouTube
pi_118244023
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 16:01 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

ofcourse, I know what I'm doing :P
Heb er alleen een video+review voor moeten maken :P

Mijn accu van de V911 is overleden... hij laad niet meer op en de lijm heeft losgelaten door het water denk.... dus ik heb nu nog maar 1 accu.... maar dit bewijst wel eventjes dat de V911 voorlopig een beest is... in een bak met water ondergedompeld, en hij loopt nog als een treintje.

anyway.. ik kwam dit tegen:

Looks nice... anyone?
Ik heb zo'n ledstrip van 5 meter, filmpje is van toen ik hem net binnen had en nog gewoon neer had gelegd. Heb hem nu netjes tegen de muur aan geplakt.
  zondag 21 oktober 2012 @ 16:12:57 #227
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118244119
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 16:10 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Ik heb zo'n ledstrip van 5 meter, filmpje is van toen ik hem net binnen had en nog gewoon neer had gelegd. Heb hem nu netjes tegen de muur aan geplakt.
Wat heb je er toen voor betaald?
YouTube
pi_118244144
Waarschijnlijk al een keer eerder vermeld,
Maar ik zat te zoeken naar twee andere vergelijksite's dan chinaprices.
Ben ze overlaatst tegen gekomen, maar niet meer zeker waar.
Alvast bedankt ;)
  zondag 21 oktober 2012 @ 16:17:47 #229
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118244333
quote:
19s.gif Op zondag 21 oktober 2012 15:39 schreef BrandX het volgende:

[..]

boeit niet, daar op FOK! niet over nepmerkartikelen gepraat mag worden hoe ze wel of neit te krijgen etc.
:W O+ :*
SPOILER
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 16:10 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Leuk effect wel :)
pi_118244339
quote:

[..]

[..]

Ja, dat quote ik ook, de prijs voor en na standaard korting. Ik snap dat ze op die manier willen voorkomen dat mensen hem goedkoper kunnen krijgen.

quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 14:32 schreef nodig het volgende:

Replacement? Dat is de versie zonder controller zeker? Kan best dat dat artikel geen korting heeft van 1 cent.
  zondag 21 oktober 2012 @ 16:20:01 #231
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118244429
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 16:17 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ja, dat quote ik ook, de prijs voor en na standaard korting. Ik snap dat ze op die manier willen voorkomen dat mensen hem goedkoper kunnen krijgen.

[..]

Replacement? Dat is de versie zonder controller zeker? Kan best dat dat artikel geen korting heeft van 1 cent.
Jup alleen de heli zelf, maar een maand geleden ging over de set waar jij het over had wel de korting af zoals ik al geplaatst had :P
pi_118244880
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 16:12 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Wat heb je er toen voor betaald?
Hmm das een goeie. Was van ebay ik dacht een euro of 40-50 inclusief adapter en afstandbediening.
  zondag 21 oktober 2012 @ 17:30:53 #233
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118246900
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 16:30 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Hmm das een goeie. Was van ebay ik dacht een euro of 40-50 inclusief adapter en afstandbediening.
Dat kan goedgoedkoper. Heb er dus weer een zoekopdracht bij
YouTube
pi_118247103
Waarom doet PayPal het niet bij MisterTao
pi_118248362
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 16:13 schreef xJordy het volgende:
Alvast bedankt ;)
Chinapricefinder.com :Y
  zondag 21 oktober 2012 @ 18:51:47 #236
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118249432
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 16:13 schreef xJordy het volgende:
Alvast bedankt ;)
www.chinacheep.com is niet meer. ;(

We hebben nog:
www.chinaprices.us _O_
www.wholecheap.com en idd,
www.chinapricefinder.com
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 17:36 schreef namemotion het volgende:
Waarom doet PayPal het niet bij MisterTao
PayPal zal wel moeilijk hebben gedaan. Maar vraag het henzelf eens. :P
  zondag 21 oktober 2012 @ 19:47:54 #237
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118251561

Nieuwe bestelling bij BIC :D
pi_118252941
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 19:47 schreef RobertNL het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dat Adruino dan? :@
pi_118252988
Downstar wat had jij eigenlijk bij die led lampen gedaan om het glas eruit te halen? Gewoon voorzichtig eruit getikt met een hamer ofzo? :)
pi_118254057
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2012 17:30 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ja klopt maar ik wist er toen eigenlijk nog niets vanaf :P
  zondag 21 oktober 2012 @ 20:40:19 #241
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118254396
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 20:16 schreef Xaia het volgende:
Downstar wat had jij eigenlijk bij die led lampen gedaan om het glas eruit te halen? Gewoon voorzichtig eruit getikt met een hamer ofzo? :)
Nee, voorop de lamp zit een ring die kan je gewoon los draaien waarna je het er zo uit pakt. (het is ook plastic geen glas).
quote:
7s.gif Op zondag 21 oktober 2012 20:15 schreef Xetran het volgende:

[..]

Programmeerbordje (aansturen van allerlei dingen youtube het eens ;))
pi_118256403
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 20:40 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nee, voorop de lamp zit een ring die kan je gewoon los draaien waarna je het er zo uit pakt. (het is ook plastic geen glas).

Heb ook nog zo een ding liggen. Ga ik zo ook maar eens proberen.
  zondag 21 oktober 2012 @ 21:30:25 #243
48067 neo2000
pi_118257662
quote:
7s.gif Op zondag 21 oktober 2012 20:15 schreef Xetran het volgende:

[..]

Niet iets voor mensen die google al teveel moeite vinden.
pi_118258529
quote:
12s.gif Op zondag 21 oktober 2012 21:30 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Niet iets voor mensen die google al teveel moeite vinden.
Doe eens niet zo kinderachtig.
pi_118260325
zijn die usb auto opladers veilig over het algemeen?
pi_118260451
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 22:10 schreef mtchel112 het volgende:
zijn die usb auto opladers veilig over het algemeen?
Autoladers op 12V zijn volgens mij wel veilig ja. In ieder geval nooit zelf problemen mee gehad of over gelezen.
  zondag 21 oktober 2012 @ 22:20:57 #247
48067 neo2000
pi_118260896
quote:
7s.gif Op zondag 21 oktober 2012 21:43 schreef Xetran het volgende:

[..]

Doe eens niet zo kinderachtig.
Nope, zelf ergens moeite voor doen en niet alles aan papa vragen is juist een teken van volwassenheid. Voor werken met Arduino spul moet je jezelf inlezen, solderen etc etc. Kost dus moeite. Meer moeite als iets in google intypen, ergo.... Tevens, check de pi.
  zondag 21 oktober 2012 @ 23:07:00 #248
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118263421
quote:
6s.gif Op zondag 21 oktober 2012 22:20 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Nope, zelf ergens moeite voor doen en niet alles aan papa vragen is juist een teken van volwassenheid. Voor werken met Arduino spul moet je jezelf inlezen, solderen etc etc. Kost dus moeite. Meer moeite als iets in google intypen, ergo.... Tevens, check de pi.
Solderen hoeft niet eens :P! Breadboards _O_ (alhoewel voor permanentere opstellingen solderen beter is ;)).

Deze week net het eerste spul binnen dus maak nu de eerste stapjes. Ledjes, mofsets, jumpercabels en resistors zijn helaas nog niet binnen. Desalniettemin vanavond al een paar fietslampjes laten knipperen :P (alhoewel het bijna niet zichtbaar was door de zware lampjes). Best leuk spul als je je er inderdaad een beetje in verdiept ;)

Zal in de Arduino/klok/CWST topic vast nog een paar keer aankloppen voor hulp mocht ik iets niet snappen :P Enige gepruts wat ik met electronica heb gedaan was op de middelbare school maar dat is ondertussen al weer heel wat jaartjes geleden...

Dit soort filmpjes zijn voor de basics wel baas:
SPOILER
(lekker simpel om mee te beginnen en te spieken hoe het moet)
pi_118266646
Wat is refurbished nou precies? Ik zie namelijk leuk geprijsde XBOX 360 controllers (Ja, ik ben een meisje die games speelt :-)!!) en vroeg me dit af :D
  maandag 22 oktober 2012 @ 00:39:04 #250
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118266960
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:29 schreef namemotion het volgende:
Wat is refurbished nou precies? Ik zie namelijk leuk geprijsde XBOX 360 controllers (Ja, ik ben een meisje die games speelt :-)!!) en vroeg me dit af :D
Uit mijn hoofd zijn dat gereviseerde modellen wat volgens mij betekend dat wanneer jij een kapot model krijgt en hem dan inleverd bij de winkel voor een nieuwe hun de oude maken en opnieuw verkopen als refurbished model tegen een lagere prijs. Denk dat google je anders ook nog wel kan helpen met je vraag :P
pi_118269795
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:39 schreef nodig het volgende:

[..]

Uit mijn hoofd zijn dat gereviseerde modellen wat volgens mij betekend dat wanneer jij een kapot model krijgt en hem dan inleverd bij de winkel voor een nieuwe hun de oude maken en opnieuw verkopen als refurbished model tegen een lagere prijs. Denk dat google je anders ook nog wel kan helpen met je vraag :P
:Y
pi_118270399
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2012 17:30 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Als je het koopt inclusief afstandbediening kan het wel zijn dat je niet de kleuren die afgebeeld zijn op de afstandbediening op de ledstrip ziet.
Bijv. Groen is geel en rood is blauw
  maandag 22 oktober 2012 @ 09:17:44 #253
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118270914
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 21:11 schreef Skiet het volgende:

[..]

Heb ook nog zo een ding liggen. Ga ik zo ook maar eens proberen.
Ik heb dus een lamp van tomtop 5w en heb er nog 4 onderweg. Die lampen werken perfect en verdelen het licht erg mooi zonder mod.
YouTube
  maandag 22 oktober 2012 @ 09:37:22 #254
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_118271363
Chinezen _O-
http://www.budgetgadgets.com

quote:
BG is 4 years old!

To thank all your support in the passed 4 years, we will offer you a discount coupon on all products for 8% off site-wide and free shipping as usual ! Hope you will happy with this discount coupon and tell your friends this wonderful news and come to BG site for your daily shopping or coming Thanksgiving shopping or Chrismas shopping!

The coupon code is LoveBG4Y, it will be expired at: 2012-10-25 23:59:59 CDT
love b gay _O-
pi_118271381
Nou dat Aliexpress gebeuren is niks voor mij :P

Eerst een telefoon besteld bij een shop, welke hem niet verscheept had binnen 3-4 dagen ofzo, dus ik kon netjes me geld terugboeken en een nieuwe uitzoeken. Toen een shop uitgezocht met 4 van die diamantjes en positieve feedback van 97% ongeveer.

http://www.aliexpress.com/store/100919

Even contact heen en weer gehad en nog 15 dollar extra betaald voor DHL shipping. Beloofd was afgelopen zaterdag te versturen, vrij vlot berichten achter elkaar gestuurd ook. Tot ik die 15 dollar heb overgemaakt via PayPal en nu hoor ik niks meer :P. Lees in de reacties wel een paar keer dat ze laat zijn met versturen, maar daarintegen ook veel reacties dat het er weer vrij snel was. Ik heb me telefoon "snel" nodig, dus hoopte dat ze het zaterdag zouden verzenden, maar helaas, nog niet ;(.

Als ze het verzenden, ga ik er wel van uit dat het iig snel binnen is :P, volgens keer maar weer bij een wat grotere webshop bestelling iig.
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_118273092
Brainwavz R1 zijn verzonden, iemand enig idee hoe lang dat duurt met Fedex Priority?
pi_118273190
quote:
10s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:54 schreef ElmoFan het volgende:
Brainwavz R1 zijn verzonden, iemand enig idee hoe lang dat duurt met Fedex Priority?
2-4 dagen volgens de website van Fedex.
Top 5 China producten
pi_118273272
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:57 schreef rene90 het volgende:

[..]

2-4 dagen volgens de website van Fedex.
4 dagen dus :P
pi_118273354
He weet toevallig iemand hoe ik chinapost track?
Want eerder gebruikte ik altijd http://intmail.183.com.cn/ maar die is dood en alle engelse sites die ik heb gevonden zoals track-chinapost.com enzo die grabben van die intmail site dus die werken ook niet meer.. ?
  maandag 22 oktober 2012 @ 11:18:27 #260
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118273866
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:03 schreef Xaia het volgende:
Want eerder gebruikte ik altijd http://intmail.183.com.cn/ maar die is dood en alle engelse sites die ik heb gevonden zoals track-chinapost.com enzo die grabben van die intmail site dus die werken ook niet meer.. ?
Ik heb ook al het hele weekend last van weigerende trackingsites.

Staat ook in de op... dat ze soms platliggen.

Ff afwachten dus, of eventueel kijken of hij al in Nederland is door met PostNL te bellen.
YouTube
  maandag 22 oktober 2012 @ 11:19:09 #261
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118273887
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:03 schreef Xaia het volgende:
In de OP staat toch echt...
quote:
http://www.17track.net/IndexEn.html (17Track | Onsite multitrack)
http://www.17track.net/SingleEn.html (17Track | Single official)
http://intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do?lan=0 (China Post | CN)
http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp (Hong Kong Post | HK)
http://www.packagetrackr.com/ (Packagetrackr)
http://www.faranow.com/ (Faranow)

[1] Het duurt een paar werkdagen voordat je trackingcode werkt (of alles ligt plat en doet het sowieso niet)
[2] Tracking is vrij onnauwkeurig/-berekenbaar en ga ervan uit dat je er weinig aan hebt
Alweer geen pakketjes vandaag. :'(
pi_118273990
Ik zoek een leuke webshop waar ik wat electroniek delen kan halen

denk aan breadboards, breadboard jumper cables, tranistors, ledjes sensortjes etc

Iemand een idee? :)
  maandag 22 oktober 2012 @ 11:24:59 #263
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118274079
quote:
4s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:22 schreef gogosweden het volgende:
Ik zoek een leuke webshop waar ik wat electroniek delen kan halen

denk aan breadboards, breadboard jumper cables, tranistors, ledjes sensortjes etc

Iemand een idee? :)
->
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 19:47 schreef RobertNL het volgende:

pi_118274208
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:24 schreef shiznuts het volgende:

[..]

->

[..]

Thanks!

en bic, wat is de link naar die site dan? :@ voel me wel erg dom nu :')
  maandag 22 oktober 2012 @ 11:29:07 #265
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118274236
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:19 schreef shiznuts het volgende:

[..]

In de OP staat toch echt...

[..]

Alweer geen pakketjes vandaag. :'(
Aaah jammer shiz :P De postbode komt hier pas over een paar uurtjes, wacht nog op die touchscreen handschoenen (hopelijk in de goede kleur) en die usb wandlader die kaboem kan doen.
quote:
4s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:28 schreef gogosweden het volgende:

[..]

Thanks!

en bic, wat is de link naar die site dan? :@ voel me wel erg dom nu :')
www.buyincoins.com
Als je daar gaat shoppen vergeet de Couponcode XMASTOCK niet, en als je dan minder als 5% korting krijgt kan je altijd nog een recommender invullen die geeft altijd 5%.
pi_118274336
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:29 schreef nodig het volgende:

[..]

Aaah jammer shiz :P De postbode komt hier pas over een paar uurtjes, wacht nog op die touchscreen handschoenen (hopelijk in de goede kleur) en die usb wandlader die kaboem kan doen.

[..]

www.buyincoins.com
Als je daar gaat shoppen vergeet de Couponcode XMASTOCK niet, en als je dan minder als 5% korting krijgt kan je altijd nog een recommender invullen die geeft altijd 5%.
^O^

maar ik zie daar niet echt transistors / sensors staan, waar kan ik die dan halen?
  maandag 22 oktober 2012 @ 11:46:18 #267
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_118274881
quote:
4s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:31 schreef gogosweden het volgende:

[..]

^O^

maar ik zie daar niet echt transistors / sensors staan, waar kan ik die dan halen?
eBay?
Don't let my username fool you...
pi_118275751
hallo! ik ben hier nieuw, maar aangezien hier mensen zijn met veel ervaring bij bestellen op chinese shops vraag ik t gewoon.

ik heb 2 weken terug iets besteld op dealextreme, dezelfde dag nog betaald en tracking code gekregen, alleen de tracking code werkt tot op de dag van vandaag niet. betekend dat dat m'n pakketje niet is verzonden, of gebeurd dat gewoon?
  maandag 22 oktober 2012 @ 12:22:20 #269
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118276137
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:11 schreef Merlinappa het volgende:
hallo! ik ben hier nieuw, maar aangezien hier mensen zijn met veel ervaring bij bestellen op chinese shops vraag ik t gewoon.

ik heb 2 weken terug iets besteld op dealextreme, dezelfde dag nog betaald en tracking code gekregen, alleen de tracking code werkt tot op de dag van vandaag niet. betekend dat dat m'n pakketje niet is verzonden, of gebeurd dat gewoon?
Welkom, allereerst, dealextreme :N , ze zijn veranderd van goede kleine webshop maar nu het bekender is is de service, snelheid en alles slechter geworden. Bovendien is het vaak ook duurder dan nodig is...

In de OP staan een hoop andere shops, met www.buyincoins.com of www.lightake.com heb je meer zekerheid dan dealextreme.

Om nog even op die trackingscode terug te komen, kijk even in de OP (=openingspost) en probeer hem met 1 van die sites te tracken, het kan ook zijn dat het code is die niet te tracken is, anders moet je de beginletters even plaatsen hier.
pi_118276221
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:22 schreef nodig het volgende:

[..]

Welkom, allereerst, dealextreme :N , ze zijn veranderd van goede kleine webshop maar nu het bekender is is de service, snelheid en alles slechter geworden. Bovendien is het vaak ook duurder dan nodig is...

In de OP staan een hoop andere shops, met www.buyincoins.com of www.lightake.com heb je meer zekerheid dan dealextreme.

Om nog even op die trackingscode terug te komen, kijk even in de OP (=openingspost) en probeer hem met 1 van die sites te tracken, het kan ook zijn dat het code is die niet te tracken is, anders moet je de beginletters even plaatsen hier.
dat dealextreme slechter was geworden heb ik inderdaad al opgemerkt aan reacties hier.. ik heb er een jaar geleden zonder problemen besteld, dus ik ging er vanuit dat dat nu nog wel zo zou zijn.
de code begint met RA, en ik kan m nergens tracken.
pi_118276260
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:22 schreef nodig het volgende:

[..]

duurder tja dat krijg je als er 1 bekender wordt, maar het blijft een prima site om zo een enkele keer wat bij te bestellen..
vooralsnog zijn mijn ervaringen er prima mee (afgezien van de langere leveringstijd, die wat jammerlijk is...)

quote:

weet je zeker dat je orderstatus op shipped staat?
pi_118276383
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:25 schreef mschol het volgende:

[..]

duurder tja dat krijg je als er 1 bekender wordt, maar het blijft een prima site om zo een enkele keer wat bij te bestellen..
vooralsnog zijn mijn ervaringen er prima mee (afgezien van de langere leveringstijd, die wat jammerlijk is...)

[..]

weet je zeker dat je orderstatus op shipped staat?
ja, weet ik zeker.

maandag 22 oktober 2012 @ 12:45:55 #273
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_118276917
Gekocht!!! *O*

Met stootbumpers voor losers die niet kunnen vliegen :7
  maandag 22 oktober 2012 @ 12:50:13 #274
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118277065
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:45 schreef monkeybrain het volgende:
Gekocht!!! *O*

[ afbeelding ]

Waarom heb je voor die gekozen en niet voor de WLtoys V929 of V949?
pi_118277158
quote:

De 'Free Shipping' via HongKong post of China Post is leuk, maar verwacht geen Tracking op DHL niveau. Je zou PostNL even kunnen bellen, als je pakket al in Nederland aangekomen is kan PostNL je meer informatie geven. Maak je geen zorgen als het pakket nog niet in Nederland is aangekomen, soms lopen door DX verzonden pakketjes vertraging op. Dit komt jammer genoeg steeds vaker voor. Mocht je pakket er over twee weken nog niet zijn aangekomen, dien dan een geschil in bij Paypal.

SPOILER
pi_118277224
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:52 schreef ChineseWebwinkels het volgende:

[..]

De 'Free Shipping' via HongKong post of China Post is leuk, maar verwacht geen Tracking op DHL niveau. Je zou PostNL even kunnen bellen, als je pakket al in Nederland aangekomen is kan PostNL je meer informatie geven. Maak je geen zorgen als het pakket nog niet in Nederland is aangekomen, soms lopen door DX verzonden pakketjes vertraging op. Dit komt jammer genoeg steeds vaker voor. Mocht je pakket er over twee weken nog niet zijn aangekomen, dien dan een geschil in bij Paypal.

SPOILER
als ik postNL bel, moet ik dan nog een trackingnummer of iets dergelijks doorgeven?
pi_118277240
quote:
Gekocht!!! *O*

[ afbeelding ]

Linkje? :)
  maandag 22 oktober 2012 @ 12:55:24 #278
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_118277277
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:50 schreef nodig het volgende:

[..]

Waarom heb je voor die gekozen en niet voor de WLtoys V929 of V949?
Heel simpel, ik vlieg alleen binnen het huis.

Die 2 zijn een stuk groter dus onhandiger voor binnen. De 939 was ook een optie maar tikkie duurder en geen stootbumpers. Ik heb al teveel helikopters kapot gevlogen en hopelijk blijft deze wat langer goed :P Ik vind hem ook wat stoerder eruit zien, zo'n bug is behoorlijk gay :')

Ik zit uiteraard ook nog te kijken naar andere modellen zoals de 929 voor een camera erop ~O> Eerst deze ontvangen en ondertussen hunten naar goede dealtjes.
pi_118277285
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:53 schreef Merlinappa het volgende:

[..]

als ik postNL bel, moet ik dan nog een trackingnummer of iets dergelijks doorgeven?
:Y
  maandag 22 oktober 2012 @ 12:57:06 #281
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_118277361
quote:
Met code b185f7 voor korting. Euro's afrekenen is goedkoper 8-)
pi_118277426
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:57 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Met code b185f7 voor korting. Euro's afrekenen is goedkoper 8-)
Voor dat geld kan je gelijk wel even een tweede setje rotors bestellen :X
  maandag 22 oktober 2012 @ 12:58:57 #283
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118277438
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:55 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Heel simpel, ik vlieg alleen binnen het huis.

Die 2 zijn een stuk groter dus onhandiger voor binnen. De 939 was ook een optie maar tikkie duurder en geen stootbumpers. Ik heb al teveel helikopters kapot gevlogen en hopelijk blijft deze wat langer goed :P Ik vind hem ook wat stoerder eruit zien, zo'n bug is behoorlijk gay :')

Ik zit uiteraard ook nog te kijken naar andere modellen zoals de 929 voor een camera erop ~O> Eerst deze ontvangen en ondertussen hunten op goede dealtjes.
Ah oke, familielid van mij was van plan om de V949 te gaan kopen, vanochtend even 50 euries overgemaakt naar PayPal. Het doel hiermee is idd om buiten te vliegen. Ik heb de V911 nog onderweg :D

Kan je trouwens tegelijk met de V949 en V911 vliegen of stoort dat? Lekker wedstrijdjes houden, tot dr 1 ergens ontiegelijk hard crasht :P
  maandag 22 oktober 2012 @ 12:59:02 #284
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_118277445
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:58 schreef ChineseWebwinkels het volgende:

[..]

Voor dat geld kan je gelijk wel even een tweede setje rotors bestellen :X
Ik heb toch bumpers :W
pi_118277512
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:59 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik heb toch bumpers :W
Voor 15 min. heb je bumpers die intact zijn.

SPOILER
pi_118277799
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:46 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

eBay?
ik ben geen 18 enzo, dus paypal+ebay is no-done voor mij ;(
  maandag 22 oktober 2012 @ 13:14:15 #287
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_118278023
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:01 schreef ChineseWebwinkels het volgende:

[..]

Voor 15 min. heb je bumpers die intact zijn.

SPOILER
Dan vliegt ie al 3 keer langer dan 1 helikopter die ik had _O-
pi_118279002
quote:
4s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:08 schreef gogosweden het volgende:

[..]

ik ben geen 18 enzo, dus paypal+ebay is no-done voor mij ;(
Fijne goedkope Nederlandse webshop voor dit soort artikelen is dickbest.nl.
Wil je het uit China heb je inderdaad de beste kans op EBay. Overigens heb je bij de meeste webshops ook paypal nodig..
  maandag 22 oktober 2012 @ 14:45:00 #289
367872 Ryan93
live it big
pi_118281544
Uit verveling maar deze besteld :
http://lightake.com/detai(...)D_Pocket_Light-23779
10-10-2012 verzonden en net binnen en hij heeft het voor wel 1 hele seconde gedaan :')
pi_118281574
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 14:45 schreef Ryan93 het volgende:
Uit verveling maar deze besteld :
http://lightake.com/detai(...)D_Pocket_Light-23779
10-10-2012 verzonden en net binnen en hij heeft het voor wel 1 hele seconde gedaan :')
Was een keer een 1 cent deal, heb hem toen besteld. Heeft heel lang in de kast gelegen, kwam hem toevallig dit weekend tegen en werkt nog gewoon!
  maandag 22 oktober 2012 @ 14:46:29 #291
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118281605
quote:
Gekocht!!! *O*

[ afbeelding ]

:D HAha, laat t.z.t. maar weten of die stootbumpers hebben geholpen.
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 14:45 schreef Painore het volgende:

[..]

Was een keer een 1 cent deal, heb hem toen besteld. Heeft heel lang in de kast gelegen, kwam hem toevallig dit weekend tegen en werkt nog gewoon!
Dát inderdaad. Als 1ct-deal besteld, geen idee waar 'ie nu is, gebruiken doe je zoiets natuurlijk nooit. :P

Offtopic: http://shirt.woot.com (16hrs left).
pi_118281772
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 14:46 schreef shiznuts het volgende:

[..]

:D HAha, laat t.z.t. maar weten of die stootbumpers hebben geholpen.

[..]

Dát inderdaad. Als 1ct-deal besteld, geen idee waar 'ie nu is, gebruiken doe je zoiets natuurlijk nooit. :P

Offtopic: http://shirt.woot.com (16hrs left).
Tof! hoe zit het met de maten daar? XL hier is XL daar of?
  maandag 22 oktober 2012 @ 14:51:52 #293
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118281822
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 14:50 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Tof! hoe zit het met de maten daar? XL hier is XL daar of?
Ja, dacht dat zoiets ook bij jullie wel in de smaak zou vallen. :D
Eh, ik bestel altijd M. En ik heb M. :Y

Ff een summary die ik eerder postte...
quote:
$6,66 p/stuk, max. 3 stuks, excl. $5,- intl. shipping p/order.
Ik haal er altijd drie, vind ik wel geinig. Vaak ben ik alweer vergeten dat ze onderweg zijn en komen ze opeens aan. Tot nu toe 2/3 shirts telkens vrij awesome, eentje dan gematigd enthousiast over. 't Is en blijft random, maar vrij unieke en toffe hipsterlike shirts voor omgerekend zo'n 20,- euro all-in (bedenk me net dat ik er eentje draag zelfs). Hier wat voorbeelden met wat je zo ongeveer voor shirts kunt verwachten.
pi_118281932
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 14:51 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[..]

Zal eens kijken dan. Ik zit namelijk precies tussen XL en XXl in(jup, ik moet nodig afvallen...)
Random is altijd leuk, en mocht het me niets zinnen kan het altijd onder een vest ofzo.
pi_118282135
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 14:51 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[..]

Heb zelf ook altijd M hier, dus kan ik hiervan ook M bestellen :) Zitten best coole shirts tussen!
pi_118282252
Bestelt er hier weleens iemand op Paipai.com?
Zo ja? Hoe gaan we dan te werk? Ook via een agent?
  maandag 22 oktober 2012 @ 15:04:14 #297
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118282295
Moet je ff met een agent mailen inderdaad.
Je kan het geloof ik niet zo 1-2-3 met een wenslinkje ergens dumpen en via een systeem bestellen.
  maandag 22 oktober 2012 @ 15:22:21 #298
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118283073
[Chinese Webshops] Topic #225 Waar we de kerstman cadeaus helpen uitzoeken.
YouTube
pi_118283575
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 15:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
[Chinese Webshops] Topic #225 Waar we de kerstman cadeaus helpen uitzoeken.
Zullen we eerst nog sinterklaas doen?
~:)
pi_118283724
Wat ik vorige jaren heb besteld met sinterklaas:

http://www1.buyincoins.co(...)me-product-2545.html

Heel leuk ding voor mijn zusje die er nu allemaal dingen in bewaard.

Horloges doen het ook altijd goed! Deze ooit besteld:

http://www.ebay.com/itm/F(...)&hash=item43b153be65

En altijd even bij "Popular" kijken ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')