abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118106695
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:25 schreef Downstar het volgende:

[..]

http://www.sweety16.com/c(...)b1oh7prfnt1hkvost462
NSFW

goedkoop, en maakt zeker indruk ( geen idee of het positieve indruk is :P)
whahahahaha geweldig die!
pi_118108782
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:03 schreef wesselbraaksma het volgende:

[..]

Hij wordt toch nog wel duurder dan 30 dollar?
En dat geld storten moet dat naar mistertao of hebben we het hier over PayPal?
Eh. Oh ja. Klopt wat je zegt. Want bij dat totaalplaatje van 'calculate shipping fee' klopt dat bedrag niet echt. Daar is alleen domestic shipping in opgenomen zie ik nu.
Mist nog de shipping fee naar jou.
Moet ff een compleet voorbeeld opzoeken...
quote:
Product Price: $28.16
Domestic Shipping: $1.6
________________________+
$29.76 (First Pay)

International Shipping #regairmailnew: $10.67
Commission: $3.23
________________________+
$13,90 (Second Pay)

Total: $43.66
Dan komt er idd nog wel wat bij.
Maar ik had teveel geld eropgezet toen ik m'n tablet van taobao haalde, dus ik had niet precies afgemeten hoeveel er nodig was. Moet volgens mij ook schelen of je recommenderkorting gebruikt op het verzenden. Maar dat kan ook maar een keer geloof ik? Tokko heeft wel een code in z'n sig staan geloof ik of ik weet niet of dat met je username gebonden is, dan mag 'MisterShiz' ook wel. :P

Je moet MisterTao dus eerst geld geven en een product aanwijzen: die wil ik, hier heb je geld: koop het voor me. Dan kopen ze het product. Zeggen ze: kijk we hebben het, zo en zoveel kost het om naar jou te sturen en wij vangen zoveel % dan als service fee. Zeg je: ok, hier heb je de kosten voor verzending en een zakcentje. Bedankt, toedels!

[ Bericht 4% gewijzigd door shiz op 18-10-2012 00:13:47 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118111994
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:08 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Eh. Oh ja. Klopt wat je zegt. Want bij dat totaalplaatje van 'calculate shipping fee' klopt dat bedrag niet echt. Daar is alleen domestic shipping in opgenomen zie ik nu.
Mist nog de shipping fee naar jou.
Moet ff een compleet voorbeeld opzoeken...

[..]

Dan komt er idd nog wel wat bij.
Maar ik had teveel geld eropgezet toen ik m'n tablet van taobao haalde, dus ik had niet precies afgemeten hoeveel er nodig was. Moet volgens mij ook schelen of je recommenderkorting gebruikt op het verzenden. Maar dat kan ook maar een keer geloof ik? Tokko heeft wel een code in z'n sig staan geloof ik of ik weet niet of dat met je username gebonden is, dan mag 'MisterShiz' ook wel. :P

Je moet MisterTao dus eerst geld geven en een product aanwijzen: die wil ik, hier heb je geld: koop het voor me. Dan kopen ze het product. Zeggen ze: kijk we hebben het, zo en zoveel kost het om naar jou te sturen en wij vangen zoveel % dan als service fee. Zeg je: ok, hier heb je de kosten voor verzending en een zakcentje. Bedankt, toedels!
Bedankt voor alle uitleg hierover. Was mij ook nog niet helemaal duidelijk hoe dit precies werkte, maar nu dus wel. Ik ben nog steeds wat "reviews" van producten verschuldigd, komen binnenkort!
pi_118112307
My pleasure! ;)
And please do so! :D :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118113325
Krijg ik dit in de mail
quote:
According to our order history, most of the orders with standard airmail without tracking number have been lost to the your local post office, so i am afraid that this order sent by standard airmail will be lost again.
Could you kindly paid 1.7USD tracking fee for this order to avoid lost again. Our paypal account is: sales@priceangels.com.
Is toch gewoon flauwekul, of niet dan? :')
pi_118115036
quote:
7s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 03:14 schreef Xetran het volgende:
Krijg ik dit in de mail

[..]

Dus ze vragen of jij wil betalen voor iets wat hun verloren hebben?

dafuq :')...

Wat is de hoofdreden dat mensen bijv zaken doen via TaoBao?
Ik heb hier nu (en dus ook in dit topic) flink wat over gelezen maar ik zie nog niet helemaal waarom mensen daar bestellen, als je dus zelf alles kan vinden op de webshops die genoemd zijn in de OP.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_118115080
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 09:09 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Dus ze vragen of jij wil betalen voor iets wat hun verloren hebben?

dafuq :')...

Wat is de hoofdreden dat mensen bijv zaken doen via TaoBao?
Ik heb hier nu (en dus ook in dit topic) flink wat over gelezen maar ik zie nog niet helemaal waarom mensen daar bestellen, als je dus zelf alles kan vinden op de webshops die genoemd zijn in de OP.
Natuurlijk is niet alles te vinden in de reguliere webshops, Taobao heeft veel meer producten. Daarnaast is de prijs vaak een stuk lager op Taobao!
pi_118115081
quote:
7s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 03:14 schreef Xetran het volgende:
Krijg ik dit in de mail

[..]

Onzin natuurlijk, tenzij je regelmatig een paypal claim indient.
pi_118115217
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 09:10 schreef Painore het volgende:

[..]

Natuurlijk is niet alles te vinden in de reguliere webshops, Taobao heeft veel meer producten. Daarnaast is de prijs vaak een stuk lager op Taobao!
Aangezien alles in het chinees is, welke zoektermen gebruiken jullie? Vertalen jullie de pagina eerst, en vullen dan nederlandse woorden in? Of doe je alles in het engels? Of vertaal je via google iets van het nederlands naar het chinees?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_118115310
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 09:17 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Aangezien alles in het chinees is, welke zoektermen gebruiken jullie? Vertalen jullie de pagina eerst, en vullen dan nederlandse woorden in? Of doe je alles in het engels? Of vertaal je via google iets van het nederlands naar het chinees?
Van NL naar Chinees om te zoeken.
pi_118115371
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:21 schreef nodig het volgende:

[..]

De Sipik SK68 ^O^
Oh die ziet er wel leuk uit en behoorlijk goedkoop. Goede reviews en bij Dinodirect maar $6.69! Jij hebt deze ook? Gebruik je hem met een 14500 batterij?
pi_118121982
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 09:17 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Gewoon op type zoeken. Als ik een Mele F10 of een Takstar HD5000 wil hebben, vind ik die gewoon zonder allerlei capriolen uit te halen hoor. En er is dus de site van MisterTao zelf, waar je nu weer gewoon kunt zoeken, die indexeren zelf weer alle treffers van taobao/tmall.

Je haalt eigenlijk geen kleine onbenullige dingen van Taobao/Tmall, maar juist de wat specifiekere, grotere of duurdere items die niet zo heel mainstream zijn.

De Ainol-fabrikant zelf heeft zelf heeft ook bijvoorbeeld stores om hun tablets te kopen, dus sla je de hele 'middle man' over (nou ja, dat is MisterTao). Zo heb ik een van de eerste 1500 Novo7 Fire tablets die als eerst uitgeleverd werden en je krijgt er vaak nog free goodies bij ook.

't Is nog een mogelijkheid bovenop die we al hebben, de china-zoekmachines, webshops, ebay, aliexpress, alibaba, dhgate, enz etc. Want eckte chinashoppers kijken wel eventjes verder dan hun DX-neus lang is. :D
pi_118124880
iemand ervaring met capacitive stylus pennetjes?

----

verder... mn standaard auto radio boxen zijn gaar. Alles wat ook maar iets bas heeft geeft bij volume op 3% al meer trilling dan geluid. Biedt china daar ook mooie dingetjes voor?
pi_118128466
Awei es800m _O_ _O_

Wat een kwaliteit voor zo weinig, top materiaal, afwerking top, geluid prima.

Ideaal cadeau voor de muziekluisteraar onderweg.

Bijna alle is van metaal, voelt erg degelijk en luxe aan.
Geen referral hier.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 16:07:31 #40
319525 Schild
Stay Hungry, Stay Foolish
pi_118129952
Vinden jullie die gele enveloppen ook altijd zo stinken? :r
  donderdag 18 oktober 2012 @ 16:10:05 #41
370890 mabo11
Bracht VIESDIK op tv
pi_118130048
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:07 schreef Schild het volgende:
nee die ruiken lekker. Ik doe ze de dag erna altijd onder mijn oksels ipv deoderant
VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016
  donderdag 18 oktober 2012 @ 16:11:08 #42
319525 Schild
Stay Hungry, Stay Foolish
pi_118130082
Lijkt wel alsof een chinees er de hele tijd overheen ligt te pissen ofzo.
pi_118130550
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:07 schreef Schild het volgende:
haha,
je gaat er toch niet aan ruiken.. ?
je scheurt die envelop open en tieft die envelop gelijk de vuilnis in :')
pi_118131151
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:11 schreef Schild het volgende:
Dat doen ze ook. Daarna goed in laten drogen. Lachen :P
pi_118132142
vandaag binnen 4 x Awei ES800M, 10 dagen geleden besteld *O*
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_118132939
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:11 schreef Schild het volgende:
Daarom zijn ze ook geel
pi_118133487
Lol... _O- die opmerkingen over enveloppen.
That's why you don't eat yellow snow envelopes.

@ Phaelanx_NL: Yay! Vind 't fijn dat aanbevelingen altijd zo goed uit blijken te pakken.
Hopelijk hebben jij en longinus er een hoop lol aan.
pi_118136052
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:07 schreef Holy_Goat het volgende:
iemand ervaring met capacitive stylus pennetjes?

----

verder... mn standaard auto radio boxen zijn gaar. Alles wat ook maar iets bas heeft geeft bij volume op 3% al meer trilling dan geluid. Biedt china daar ook mooie dingetjes voor?
Wat schijnt het ook.

3 voor 2.40 euro. 1 voor vriendin, 1 voor mij en 1 om weg te geven :P

Wel kut, nu heb ik een paypal account (gekoppeld aan cc) en is het dus makkelijker dingen kopen.

V911 (2x) nog niet binnen trouwens (een vriend heeft ze besteld, +- 3wk geleden.) Zou ik alvast wat reserve meuk aanschaffen? Tips van andere 911 users? :P
pi_118136470
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 18:27 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

Wat schijnt het ook.
[ afbeelding ]

Wel kut, nu heb ik een paypal account (gekoppeld aan cc) en is het dus makkelijker dingen kopen.

V911 (2x) nog niet binnen trouwens (een vriend heeft ze besteld, +- 3wk geleden.) Zou ik alvast wat reserve meuk aanschaffen? Tips van andere 911 users? :P
Ik had die ook besteld en ik vond het maar knakedingen. Zolang het geen pennetje is kan je net zo goed je eigen vingers gebruiken.
pi_118136583
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 18:27 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

Wat schijnt het ook.
[ afbeelding ]

Niet in het donker vliegen ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')