Als je ze inbouwt scheelt het al stukken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:58 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Jep zit erbij maar ik weet toch nog niet of ik hem wel zo fantastisch vind ik vind het geluid een beetje schel/blikkerig klinken maar dat kan ook wel zijn omdat ik gewoon losse speakers gebruik maar toch.....
En waar had je die ta2024 dan vandaan als ik vragen mag, van helderhifi? ik zit nu een beetje te twijfelen om alsnog de ta2020 van helderhifi te kopen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:01 schreef Miniem het volgende:
[..]
Als je ze inbouwt scheelt het al stukken.
Heb ook een kistradio gebouwd begin dit jaar. Daar zit een ta2024 in.
Praxis heeft ze ookquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:16 schreef Landgeld het volgende:
Ik ben opzoek naar van die light remote controles. Van die dingetjes die je op elke lamp kan aansluiten en ze dan aan en uit kan zetten.
Vroeger voor 10 euro bij de action te koop, nu nergens meer te vinden. Iemand deze wel eens in een Chineze webshop gezien?
Ik zie ze nog wel bij de praxis / gamma voorbij komen. Zo een ding die tussen het stopcontact en de stekker zitten dan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:16 schreef Landgeld het volgende:
Ik ben opzoek naar van die light remote controles. Van die dingetjes die je op elke lamp kan aansluiten en ze dan aan en uit kan zetten.
Vroeger voor 10 euro bij de action te koop, nu nergens meer te vinden. Iemand deze wel eens in een Chineze webshop gezien?
AWEI ES800M zijn imho de beste allround IEM's op budget.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:22 schreef 0wen het volgende:
Ik zoek Apple oordopjes rond de 5/7 euro die nog een beetje redelijk klinken.
Ik heb die apple dopjes van DX van 2¤ (zijn er niet meer) maar die dingen klinken voor geen meter!
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:50 schreef MagischMannetje het volgende:
[..] Ik kwam hier eigenlijk terecht toen ik nieuwe oordopjes nodig had. Deze heb ik natuurlijk ook gevonden door de goede guides en alle informatie die hier te vinden is ( Big up naar Shiznuts).
[..]
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:42 schreef pazara het volgende:
ik wil -ughe- bestellen, maar ik twijfel tussen m en l.
in nl draag ik in nederlandse vest maat m.
welke maat raden jullie me aan?
Vandaar ook: 'easy does it' 'haast microscopische inputs geven'.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:15 schreef nodig het volgende:
[..]
De v911 reageerd heel sterk op inputs, ding knalt zo tegen het plafond aan als je teveel gas geeft![]()
Dat word dus extra betalen voor de V911.. Ik had geluk, nergens last van gehad.
Ja ik zou ook inderdaad even de bouwmarkten afgaan, om die dingen uit china te halen lijkt me niet de moeite wat dan kom je op hetzelfde bedrag uit als wanneer je ze bij de bouwmarkt koopt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:16 schreef Landgeld het volgende:
Ebay, goedkoopste.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:05 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
En waar had je die ta2024 dan vandaan als ik vragen mag, van helderhifi? ik zit nu een beetje te twijfelen om alsnog de ta2020 van helderhifi te kopen.
Maarja dat wordt dan 45 euro en de ta2020 die ik nu heb kostte niet eens 20 euro.
Maar dat prijsverschil moet toch ergens in zitten.
Trouwens nog andere kratradiobouwers hier?
2 weken geleden nog voor een 10tje bij de Action gekocht met 3 ontvangers.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:16 schreef Landgeld het volgende:
Waar ga je die krat precies gebruiken als ik vragen mag? ben wel benieuwd. Of is het alleen voor op het strand?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:05 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
En waar had je die ta2024 dan vandaan als ik vragen mag, van helderhifi? ik zit nu een beetje te twijfelen om alsnog de ta2020 van helderhifi te kopen.
Maarja dat wordt dan 45 euro en de ta2020 die ik nu heb kostte niet eens 20 euro.
Maar dat prijsverschil moet toch ergens in zitten.
Trouwens nog andere kratradiobouwers hier?
Neuh. De TS-650 had ik al wel verwacht... net als m'n Novo7 Fire smart case... maar nog nul?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:27 schreef wesselbraaksma het volgende:
[quote]
[ afbeelding ] Op woensdag 17 oktober 2012 20:25 schreef shiznuts het volgende:
(Opmerking over oortjes)
[quote]
Koptelefoon(s) al binnen shiz?
Strân yn Fryslân? Ik tocht it net!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:29 schreef nodig het volgende:
[..]
Waar ga je die krat precies gebruiken als ik vragen mag? ben wel benieuwd. Of is het alleen voor op het strand?
Kruidvat heeft ze ook regelmatig, van Elro. Best goed spul, gebruik het hier zelf ook:quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:27 schreef Miniem het volgende:
[..]
2 weken geleden nog voor een 10tje bij de Action gekocht met 3 ontvangers.
HD5000quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:30 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Neuh. De TS-650 had ik al wel verwacht... net als m'n Novo7 Fire smart case... maar nog nul?
Alleen nog de HI1500 binnen dus. Astrotecs al wel onderweg (Brainwavz R1 IEM ook trouwens)... HD5000 weet ik niet, ff kiekuh...
Waarvoor wel dan? Lijkt me niet dat je hem op je PC aansluitquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:34 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Strân yn Fryslân? Ik tocht it net!
Ik heb de set van 3 witte.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:34 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Kruidvat heeft ze ook regelmatig, van Elro. Best goed spul, gebruik het hier zelf ook:
http://www.elro.eu/produc(...)ome_control/outdoor1
Is ook een witte indoor variant van.
Gewoon als ik buiten ben muziekie dr bijquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:35 schreef nodig het volgende:
[..]
Waarvoor wel dan? Lijkt me niet dat je hem op je PC aansluit
Ik gebruik hem bijna niet, ging mij meer om de fun van het bouwen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:36 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Gewoon als ik buiten ben muziekie dr bij
Dan maar naar de (het) Kruidvat lijkt mijquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:37 schreef neo2000 het volgende:
Tsjah, die setjes kosten een tientje. Hebbie 3 indoor, of 2 outdoor varianten van bij Kruidvat. Bij de bouwmarkt verkopen ze ze ook, maar dan kosten ze geloof ik het dubbele.
Vast ook veiliger dan door Chinese kinderhandjes gefabriceerde zooi.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:38 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Dan maar naar de (het) Kruidvat lijkt mij
Ja, die lijkt me dus echtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |