abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118083607
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 15:09 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Verlekker je er niet te veel op :P!
Shipping is tussen de 5 en 35 dagen ;), vooral richting kerst wordt het vaak weer langzamer (al viel dat vorig jaar mee).

Zojuist even de LED strip opgehaald bij het postkantoor 10e besteld/verzonden, gisteren aangeboden :) Nu even een power-source vinden voor de strip... :P
Waar heb je die LED strip besteld? Linkje?
pi_118084562
Dear Customer : Nodig
I forgot to do something (for YOU) that I should have done.
Here is what I'm talking about...
Every quarter, we do something VERY SPECIAL for our best customers (customers who bought most amount or most often)...and they all love it.
What do we do?
We select all the best products (products bought by most people and most often) and cut their already low prices further by 10% (across the entire selection)...then we build a secret page and let our best customers enjoy the special buying privilege for 72 hours!
Here comes my fault. Let me confess...
You ARE on my best customer list...but I have been forgetting to give you access to this special SECRET page (due to our "stupid" way of managing email lists, I would admit).
To make it up for you, I have selected the best of the best products and taken prices down further by 20-40% (which means all together you get 30-50% discount).
You can buy any products you like from this entire selection...but you must RUSH because I can only have this page up for 72 hours (just to be fair). Here is the secret page...
**********_vip_only
I hope you can now forgive me.
VIP Customer Care Manager
Kathy Brown
P.S. Do remember to scroll all the way down to check out the very distinctive things I assemble for you. Thank you! Here is the web address again...

Gelijk even uitgeschreven. Titel van de mail was: FORGIVE me (please)
Komop zeg.. Dom geslijm
  woensdag 17 oktober 2012 @ 15:47:25 #253
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118084709
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 15:22 schreef dj_ko het volgende:

[..]

Waar heb je die LED strip besteld? Linkje?
http://www.ebay.com/itm/110957814001
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 17 oktober 2012 @ 16:09:56 #254
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_118085577
De RGB lampen van Downstar zijn binnen :') Ik begrijp nu waarom ze zo goedkoop zijn _O-

De plastic lens is echt bizar slecht en dit moet inderdaad direct verwijderd worden. Alleen hebben die Chinezen geen reflector in de lamp gestopt waardoor veel lumen verloren gaan en er geen compacte bundel is. Het oogt dus niet als een hele sterke lamp.

Misschien dat het vanavond in het donker wat beter gaat worden. Zelf een reflector gaan fabriceren met alu folie is misschien een oplossing maar grote kans op kortsluiting omdat de printplaat helemaal bloot ligt :')

Aiaiai, maar de afstandbediening werkt wel goed.
pi_118086204
staat hier op PA dat ik mijn order moet confirmen. waar doe je dat?
  woensdag 17 oktober 2012 @ 17:22:33 #256
348961 0wen
Forum Verslaafd
pi_118088520
Ik zoek Apple oordopjes rond de 5/7 euro die nog een beetje redelijk klinken.

Ik heb die apple dopjes van DX van 2¤ (zijn er niet meer) maar die dingen klinken voor geen meter!
pi_118088761
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 15:42 schreef nodig het volgende:
Dear Customer : Nodig
I forgot to do something (for YOU) that I should have done.
Here is what I'm talking about...
Every quarter, we do something VERY SPECIAL for our best customers (customers who bought most amount or most often)...and they all love it.
What do we do?
We select all the best products (products bought by most people and most often) and cut their already low prices further by 10% (across the entire selection)...then we build a secret page and let our best customers enjoy the special buying privilege for 72 hours!
Here comes my fault. Let me confess...
You ARE on my best customer list...but I have been forgetting to give you access to this special SECRET page (due to our "stupid" way of managing email lists, I would admit).
To make it up for you, I have selected the best of the best products and taken prices down further by 20-40% (which means all together you get 30-50% discount).
You can buy any products you like from this entire selection...but you must RUSH because I can only have this page up for 72 hours (just to be fair). Here is the secret page...
**********_vip_only
I hope you can now forgive me.
VIP Customer Care Manager
Kathy Brown
P.S. Do remember to scroll all the way down to check out the very distinctive things I assemble for you. Thank you! Here is the web address again...

Gelijk even uitgeschreven. Titel van de mail was: FORGIVE me (please)
Komop zeg.. Dom geslijm
een scam?
pi_118088883
quote:
4s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 17:28 schreef gogosweden het volgende:

[..]

een scam?
Nee, een manier van nieuwsbrief verzenden waarvan je denkt; moet dat nou zo...

Van ever buying.
pi_118088988
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 17:31 schreef nodig het volgende:

[..]

Nee, een manier van nieuwsbrief verzenden waarvan je denkt; moet dat nou zo...

Van ever buying.
ohzo

maar heb je nou die site nog bezocht voor die kortingen? :P
pi_118089071
quote:
4s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 17:34 schreef gogosweden het volgende:

[..]

ohzo

maar heb je nou die site nog bezocht voor die kortingen? :P
Ja, maar niks interessants :P Paar overjarige tablets en smartphones.
pi_118089118
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 17:36 schreef nodig het volgende:

[..]

Ja, maar niks interessants :P Paar overjarige tablets en smartphones.
altijd troep als het zoveel korting is :')
pi_118089616
Jeuj m'n awei inears zijn binnen van dx :)
  woensdag 17 oktober 2012 @ 17:50:51 #263
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_118089629
Lange tijd geleden dat ik weer is wat in dit topic post. Denk niet dat veel mensen me nog herkennen maar dat boeit ook niet ;)
Ik kwam hier eigenlijk terecht toen ik nieuwe oordopjes nodig had. Deze heb ik natuurlijk ook gevonden door de goede guides en alle informatie die hier te vinden is ( Big up naar Shiznuts ^O^ ). Uiteindelijk heb ik de Brainwavz Alpha gekocht, net iets voordat ik de Awei tegenkwam.. Maar al met al heb ik ze nu binnen en wat een geluid! Review zal ik binnenkort even schrijven.
Mijn eerste ervaringen:
-Goede bass
-Goede noise cancellation
-Mooie verpakking :)
Verder kan ik er niet zoveel over zeggen want ik heb er nog maar een half uurtje naar geluisterd.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 17:55:11 #264
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118089842
Ok, dus ik heb nu een Benma Helios (banggood), en de Lightbulb (tomtop.... 22 september besteld)

De bestelde Curren 8100 horloge ligt nu bij de douane kreeg ik te horen van de vrouw van postnl, en de V911 dus ook.... als ze hem vrijgeven en er niet uit pikken dan kan het eind deze/begin volgende week zijn... pikken ze hem er wel uit... dan moet ik nog langer wachten.

Horloge besteld op 25-09, en de helikopter ook.

Nu nog wachten op 2 Shark horloges.

Reviews voeg ik wel samen.

Die lamp van tomtop, met alle respect maar ik heb hem in een staande lamp gedaan die ik een beetje kan buigen, maar daar komt echt een heel mooi egaal licht uit... helemaal geen vlak op de muur zoals je met een zaklamp hebt.

Ik heb de E27 5W versie gekocht.

Ben benieuwd hoe het er vanavond uitziet :)

[ Bericht 0% gewijzigd door ManageTheAnger op 17-10-2012 18:18:13 ]
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_118091360
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 13:20 schreef wesselbraaksma het volgende:

[..]

[..]

Deze is het: http://www.ebay.com/itm/2(...)id=p3984.m1423.l2649

Ik heb hem gekocht voor in mijn kratradio die ik ga bouwen
Zit er ook een kabel bij voor de audio input? En voor voeding?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  woensdag 17 oktober 2012 @ 18:41:48 #266
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_118091648
Is hier iemand bekend met een Openbox? Een TV PVR-box is dat. :D
pi_118091678
ik wil deze bestellen, maar ik twijfel tussen m en l.
in nl draag ik in nederlandse vest maat m.

welke maat raden jullie me aan?
  woensdag 17 oktober 2012 @ 18:44:27 #268
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118091728
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 18:42 schreef pazara het volgende:

ff mailtje sturen en de lengtes opvragen.
Bij jezelf even meten

en dan weet je het antwoord
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_118091749
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 18:42 schreef pazara het volgende:

S:shoulder-43cm chest- 105cm Length -63cm Sleeve -66cm
M:shoulder-45cm chest- 110cm Length -65cm Sleeve - 68cm
L: shoulder-47cm chest-115cm Length- 68cm Sleeve -71cm
XL : shoulder-49cm chest-120cm Length -70cm Sleeve -73cm

Graag gedaan hoor.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 18:59:23 #270
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118092384
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 18:45 schreef nodig het volgende:

[..]

S:shoulder-43cm chest- 105cm Length -63cm Sleeve -66cm
M:shoulder-45cm chest- 110cm Length -65cm Sleeve - 68cm
L: shoulder-47cm chest-115cm Length- 68cm Sleeve -71cm
XL : shoulder-49cm chest-120cm Length -70cm Sleeve -73cm

Graag gedaan hoor.
Had ik jou al verteld.... dat mijn heli nog steeds vliegt?

Hij is gister wel bij de buren in de tuin beland... maar hij doet het nog.... dus vlieg nu alleen maar binnen.

~O>

Ben alleen nog niet acrobatisch genoeg om een veelzeggend filmpje te maken voor hier.
YouTube
pi_118092566
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 18:59 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Had ik jou al verteld.... dat mijn heli nog steeds vliegt?

Hij is gister wel bij de buren in de tuin beland... maar hij doet het nog.... dus vlieg nu alleen maar binnen.

~O>

Ben alleen nog niet acrobatisch genoeg om een veelzeggend filmpje te maken voor hier.
Damn :P Probeer anders ook eens een keer hoe hoog die wel niet kan |:(
Binnen lukte het mij amper, vloog om de 20 seconden tegen een muur aan of een ander object. Buiten of in een grote schuur vliegt het fijnst!

Ik ga binnenkort een nieuwe kopen, ze zijn in opkomst met een nieuwe plug voor de batterij, denk dat ik nog even wacht vond het altijd (nouja altijd, 3 dagen lang..) een heel gepruts om een batterij erin te krijgen..

Nog veel plezier met je V911! En niet te enthousiast raken hé, als het donker is gewoon niet vliegen :@
  woensdag 17 oktober 2012 @ 19:13:24 #272
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118092972
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:03 schreef nodig het volgende:

[..]

Damn :P Probeer anders ook eens een keer hoe hoog die wel niet kan |:(
Binnen lukte het mij amper, vloog om de 20 seconden tegen een muur aan of een ander object. Buiten of in een grote schuur vliegt het fijnst!

Ik ga binnenkort een nieuwe kopen, ze zijn in opkomst met een nieuwe plug voor de batterij, denk dat ik nog even wacht vond het altijd (nouja altijd, 3 dagen lang..) een heel gepruts om een batterij erin te krijgen..

Nog veel plezier met je V911! En niet te enthousiast raken hé, als het donker is gewoon niet vliegen :@
Ik vlieg nu met een Benma Helios 100....

De V911 ligt bij de douane dus ben benieuwt naar het verschil tussen die 2.

Deze kan makkelijk binnen, in het begin knalde ik overal tegenaan maar vlieg nu elk half uur 6-8 minuten... dus word er al aardig handig in :D

(en dat terwijl ik helemaal niet zo heel groot woon)

Begon met oefenen om hem van de grond, op de tafel te laten landen, en van de tafel weer terug naar de grond... LIKE A BOSS :P
YouTube
pi_118093084
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:13 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik vlieg nu met een Benma Helios 100....

De V911 ligt bij de douane dus ben benieuwt naar het verschil tussen die 2.

Deze kan makkelijk binnen, in het begin knalde ik overal tegenaan maar vlieg nu elk half uur 6-8 minuten... dus word er al aardig handig in :D

(en dat terwijl ik helemaal niet zo heel groot woon)

Begon met oefenen om hem van de grond, op de tafel te laten landen, en van de tafel weer terug naar de grond... LIKE A BOSS :P
De v911 reageerd heel sterk op inputs, ding knalt zo tegen het plafond aan als je teveel gas geeft :P
Dat word dus extra betalen voor de V911.. Ik had geluk, nergens last van gehad.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 19:19:32 #274
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118093260
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:15 schreef nodig het volgende:

[..]

De v911 reageerd heel sterk op inputs, ding knalt zo tegen het plafond aan als je teveel gas geeft :P
Dat word dus extra betalen voor de V911.. Ik had geluk, nergens last van gehad.
Nja die vrouw vertelde dat het een gunstige tracking was, omdat er stond dat hij bij de douane binnen was gekomen... en dus niet dat hij eruit gepikt werd... dat kon nog, maar kans was een stuk kleiner omdat er anders gelijk had gestaan van: "in onderzoek" of iets dergelijks.

voorlopig heb ik nog geen inklaringskosten of douanekosten hoeven betalen.... afwachten wat de andere 3 pakketjes gaan doen.
YouTube
pi_118095031
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 18:35 schreef Miniem het volgende:

[..]

Zit er ook een kabel bij voor de audio input? En voor voeding?
Jep zit erbij maar ik weet toch nog niet of ik hem wel zo fantastisch vind ik vind het geluid een beetje schel/blikkerig klinken maar dat kan ook wel zijn omdat ik gewoon losse speakers gebruik maar toch.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')