Welke aanbieder, en linkje naar de beamer?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:43 schreef revpolen het volgende:
nog steeds me android stickie niet binnen
binnenkort maar claim maken denk ik...
en dan ook gelijk voor me beamer ( zelfde aanbieder.. )
Die bood zeker ook die HP Pad aan ofnietquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:43 schreef revpolen het volgende:
Jep; oplichter. Komt steeds meer negatieve feedback bij waaronder 2 die dezelfde trackingcode hadden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:43 schreef revpolen het volgende:
O.a. deze en deze.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:06 schreef rene90 het volgende:
Welke aanbieder, en linkje naar de beamer?
Een persoon idd die onder meerdere accounts van alles aanbood; inderdaad de Touchpad en dus ook de Android stick en harde schijven. Puur omdat ik nieuwsgierig ben wat de tracking doet (staat nog sinds 05-08 op 'posting' met locatie Guangzhou bij 17track; posting duurt nooit 14 dagen) wacht ik nog met de claim, maar rond dag 40 - voor mij is dat maandag 12 november - ga ik claimen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:12 schreef nodig het volgende:
Die bood zeker ook die HP Pad aan ofniet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:41 schreef thethoryd het volgende:
Trouwens, na dingen die je niet uit China moet halen (geheugen, batterijen, etc.) kan de volgende op het lijstje: El Cheapo chargers;
Ik kwam om ongeveer 02:00 thuis en deed deze stekker in het stopcontact: http://www.ebay.com/itm/W(...)&hash=item2322de78b5
Een dikke explosie daarna en doorgeslagen stoppen en dit als resultaat:Voor die lader is inderdaad al eens eerder gewaarschuwd! Er zijn voor iets meer geld gewoon kwalitatief veilige laders op Ebay te krijgen (en anders voor 6/7 euro in Nederland, zo heb ik er één van die site met drie letters gehaald).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door RobertNL op 19-10-2012 20:08:02 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Ansmann die maakt toch rc auto´s geen usb laders?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:49 schreef monkeybrain het volgende:
Bij mij is nog nooit een usb lader ontploft maar ik heb laatst wel vervangende gehaald van Ansmann. De stress van mogelijk gedoe is me teveel voor 2 tientjes besparing.
Ik heb wel onterechte inklaringskosten ontvangen. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen want het pakje ligt nu op het postkantoor te rotten. Het is me niet duidelijk of ik ook de ¤12,50 administratiekosten van TNT terug ga krijgen als ik mijn gelijk haal![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:41 schreef thethoryd het volgende:
Trouwens, na dingen die je niet uit China moet halen (geheugen, batterijen, etc.) kan de volgende op het lijstje: El Cheapo chargers;
Ik kwam om ongeveer 02:00 thuis en deed deze stekker in het stopcontact: http://www.ebay.com/itm/W(...)&hash=item2322de78b5
Een dikke explosie daarna en doorgeslagen stoppen en dit als resultaat:Bedankt voor deze post, was bij voorbaat al niet fan van dingen uit China die rechtstreeks het stopcontact ingaan (werkt toch met hoge voltage, of hoe je zo iets ook noemt) Heb een week geleden ofzo precies hetzelfde item als jou besteld voor 1 dollar, kon hem niet laten, maar die gaat dus mooi stof vangen, koop wel een keer een andere bij de Action of Aldi, krijg je ook iets uit China maar is het igg goed getest en weet je dat het veilig isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thanks!
Link is doodquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:01 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Voor die lader is inderdaad al eens eerder gewaarschuwd! Er zijn voor iets meer geld gewoon kwalitatief veilige laders op Ebay te krijgen (en anders voor 6/7 euro in Nederland, zo heb ik er eens 1 bij bol.com gehaald).
Nooooo, me like PayPalquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:04 schreef ChineseWebwinkels het volgende:
Eindelijk van Paypal verlost, alweer vijf Chinese Webwinkels waar betalen met iDeal mogelijk is! Sunsky-Online en eForChina zijn er sinds deze week bijgekomen.
Dat is een linkje van FOKquote:
Fijn betalen aan Chinezen zonder beschermingquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:04 schreef ChineseWebwinkels het volgende:
Eindelijk van Paypal verlost, alweer vijf Chinese Webwinkels waar betalen met iDeal mogelijk is! Sunsky-Online en eForChina zijn er sinds deze week bijgekomen.
Okquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:04 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dat is een linkje van FOKi wil die helemaal niet plaatsen :! Dat is ook de reden dat ik een abo heb reclame
![]()
Ik vind de een niet beter dan de ander dus het maakt mij eigenlijk niks uitquote:
Liever paypal, toch fijner met refund/claim's etc.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:04 schreef ChineseWebwinkels het volgende:
Alleen die kopersbescherming is wel aardig, voor de rest vind ik het echtquote:
PayPal idd voor de claims + meer anoniemer + je bankgegevens niet delen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:06 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Ok
[..]
Ik vind de een niet beter dan de ander dus het maakt mij eigenlijk niks uit
Zorgt daarnaast ook nog eens voor een ander slag mensen die daar gaan kopen en op klacht.nl of KLB hun klachten gaan ventilerenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:08 schreef ChineseWebwinkels het volgende:
Niet echt veel iDeal voorstanders hier
Ik heb nu rond de 100 pakketjes uit china gekregen en 1 keer een defect item gehad (geen refund aangevraagd btw)quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:08 schreef ChineseWebwinkels het volgende:
Niet echt veel iDeal voorstanders hier
MiniInThebox is echt waardeloos. Google translate (of zoiets) en veel te duurquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:10 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zorgt daarnaast ook nog eens voor een ander slag mensen die daar gaan kopen en op klacht.nl of KLB hun klachten gaan ventileren! Mininthebox is ook zo'n voorbeeld van een site die je vaak alleen negatief tegen komt (puur door de vertaling naar het Nederlands
!)
Houd je rekening met de verzendkosten? Komt nog dikke 16 dollar boven op het winnende bod.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:26 schreef marcel-o het volgende:
k zat hier aan te denken.
portable koptelefoon buis-versterker voor op je mp3 speler..
ja met buis!
heb je ook in de winter wat aan als je koude klauwen hebt.
Echt iets voor de echte buis-versterker liefhebber (worden die dingen warm?)quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:37 schreef nodig het volgende:
[..]
Houd je rekening met de verzendkosten? Komt nog dikke 16 dollar boven op het winnende bod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |