mij wel. .:) check de sig maar.quote:Op zondag 21 oktober 2012 10:57 schreef namemotion het volgende:
Wie kan ik invullen als recommender bij MisterTao?
Of in het donker.quote:Op zondag 21 oktober 2012 09:10 schreef ChineseWebwinkels het volgende:
[..]
Laat hem niet in een emmer met water vliegen..
Kan je niet alvast een beginnetje maken voor een lijstje dan? Ik vind het zelf ook echt een goed idee.quote:[..]
Vorig jaar bestonden al mijn kado'tjes uit chinese spulletjesBen benieuwd naar het lijstje!
PS3 Controllerquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:20 schreef yorkick het volgende:
[..]
Kan je niet alvast een beginnetje maken voor een lijstje dan? Ik vind het zelf ook echt een goed idee.
Zal vandaag zelf ook wat producten aanbevelen.
Waar wordt het lijstje neergezet, telkens posten of in de OP lijkt me niet heel handig.
Linkje is kaduukquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:27 schreef pazara het volgende:
ik heb 5 van deze besteld.
worden ze aangehouden door douane?
komen ze in doosjes of los?
hehequote:Op zondag 21 oktober 2012 09:10 schreef ChineseWebwinkels het volgende:
[..]
Laat hem niet in een emmer met water vliegen..
okquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:35 schreef namemotion het volgende:
[..]
Nope, en zeker kans dat het word tegengehouden ik zag aan de titel Goetsjie. Maar daar praten we hier niet over!
Inloggen doet wonderenquote:
Ik hoop het onwijs voor je.quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:27 schreef pazara het volgende:
ik heb 5 van deze besteld.
worden ze aangehouden door douane?
komen ze in doosjes of los?
Hoe kan je het stukje boven het veld waar je de reactie plaatst nou missenquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:45 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik hoop het onwijs voor je.
Je begint echt een beetje vervelend te worden, tot op zo'n punt dat je zoiets verdient.
Lees die OP nou toch eens, hoe lang loop je hier nou al mee?
Ik heb weleens m'n benen gebroken omdat ik in herhaling bleef vallen.
Dit is niet leuk meer.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:47 schreef ChineseWebwinkels het volgende:
[..]
Hoe kan je het stukje boven het veld waar je de reactie plaatst nou missen.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:48 schreef shiznuts het volgende:
[..]Die topicpointer heb ik daar geplaatst toen ik nog crew was.
hoe lang geleden was dat?quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:48 schreef shiznuts het volgende:
[..]Die topicpointer heb ik daar geplaatst toen ik nog crew was.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:45 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik hoop het onwijs voor je.
Je begint echt een beetje vervelend te worden, tot op zo'n punt dat je zoiets verdient.
Lees die OP nou toch eens, hoe lang loop je hier nou al mee?
Ik heb weleens m'n benen gebroken omdat ik in herhaling bleef vallen.
Dit is niet leuk meer.
Dat ik crew was, of dat ik die topicpointer plaatste?quote:
V929 is groter dan de V939. De V949 heeft alleen een andere canopy.quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:52 schreef nodig het volgende:
Even een kort vraagje over de quadcopter serie van WLtoys.
Wat zijn precies de verschillen tussen de V929, V939 en V949?
Wat ik heb kunnen vinden is dat de V929 meer voor buiten is tov de V939 en de V949 een geupgrade versie is met meer lichtjes van de V929. Iemand (shiz?) die hier meer duidelijkheid over heeft?
Ja, gaaf hè?quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:53 schreef namemotion het volgende:
Wauw sinds vandaag pas écht MisterTao gaan gebruiken en er gaat een hele wereld voor me open!!
één woord; WAUW!
Ik vroeg me net exact hetzelfde af. Wat ik nu op google lees is dat de 929 groter is dan de 939. Verder hoop ik dat er mensen zijn met meer antwoorden idd, want een quad met dit cameraatje eraan lijkt me enorm vetquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:52 schreef nodig het volgende:
Even een kort vraagje over de quadcopter serie van WLtoys.
Wat zijn precies de verschillen tussen de V929, V939 en V949?
Wat ik heb kunnen vinden is dat de V929 meer voor buiten is tov de V939 en de V949 een geupgrade versie is met meer lichtjes van de V929. Iemand (shiz?) die hier meer duidelijkheid over heeft?
Ik had Aaron verteld dat ik die had, toen ging 'ie 'em in z'n store doen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:54 schreef destrovel het volgende:
[..]
Ik vroeg me net exact hetzelfde af. Wat ik nu op google lees is dat de 929 groter is dan de 939. Verder hoop ik dat er mensen zijn met meer antwoorden idd, want een quad met dit cameraatje eraan lijkt me enorm vet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |