abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 14:56:27 #151
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118208141
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn V911... :( Ik laat hem omhoog vliegen, alles gaat prima... ik vlieg tegen de wind in.. nergens last van.. (ik stond achter het huis)..

nu heb ik een emmer buitenstaan met water erin....

en jahoor, ik wil hem landen, laat het gas los en hij valt VOL! in die waterbak! Hoe is het facking mogelijk!

Nu maar afwachten of hij het overleefd... heb alles uitgezet ..... oh boy :(
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 15:07:37 #152
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_118208396
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 14:19 schreef RobertNL het volgende:

[..]

72 watt? zijn vast ook zuinigere leds op Ebay te vinden ;).

Als je snel een metertje of wat nodig hebt, binnenkort hebben ze ook bij de aldi liggen (9.99/meter ex adapter/ab, 24.99/meter incl adapter/ab). Ze zijn makkelijk te koppelen dus je hebt zo een x aantal meter. Wel duurder als de Ibood dus :'(.

En als dit het zelfde merk is wat laatst van die solar-powered lampen bij 1dayfly verkocht dan zou ik ze helemaal keihard links laten liggen :r

Dat is natuurlijk 0,25W per led :P Maar die chinezen kletsen ook uit hun nek dus de werkelijke wattage is nog de vraag.

Bij de Aldi zijn het 30 leds per meter, niet 60. Beetje dure boel :P

Solar buitenlampen wat een kut uitvinding, we hebben 220v dus maak er gebruik van _O-
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 16:30:30 #153
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_118210706
Ik hoorde net de datum 5 december en dacht he? waarom dit jaar niet wat meuk uit china inkopen en dat als cadeautjes gebruiken.
De vorige jaren was ik hier steeds te laat mee en nu had ik het idee om het nu alvast uit te zoeken. Het leek me wel leuk om hier een lijstje te maken met potentiële cadeautjes zodat het voor iedereen wat makkelijker is om wat uit te zoeken in dit grote Chinese assortiment.
Wat vinden jullie hiervan?
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 16:50:09 #154
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118211342
Hier 2 filmpjes die ik gemaakt heb..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_118211912
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 16:50 schreef ManageTheAnger het volgende:

SPOILER

Leuke Heli's. Ik heb ook een filmpje van mijn heli. Vanaf 3:45 wordt het een beetje interessant en ga ik vliegen. De Heli is nu helaas niet meer onder ons, na een crash van een meter of tien is zijn staart afgebroken. De zender deed het even niet meer en bleef hangen. Het gas stond vol open en toen de heli buiten bereik was, stortte hij neer. :'( .
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 17:43:40 #156
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_118212894
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 16:50 schreef ManageTheAnger het volgende:

SPOILER

lol, je bent wel erg 'all-over-the-place' met dat ding. :+
Easy does it. Laat de heli niet jou meesteren, meester de heli. :7
Netjes gecoördineerd vliegen iesch mooi.
Gelukkig zijn die dingen best vergeeflijk, kun je mooi skills leren kweken.
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 17:11 schreef ChineseWebwinkels het volgende:

[..]

Leuke Heli's. Ik heb ook een filmpje van mijn heli. Vanaf 3:45 wordt het een beetje interessant en ga ik vliegen. De Heli is nu helaas niet meer onder ons, na een crash van een meter of tien is zijn staart afgebroken. De zender deed het even niet meer en bleef hangen. Het gas stond vol open en toen de heli buiten bereik was, stortte hij neer. :'( .
Also also, dat wordt dus afstappen van de coaxiale heli's en een flybar(less) 2.4Ghz 4CH control heli in huis halen... :9
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118214339
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 09:33 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Amplifiers, dus: versterkers. In-ears zitten direct bij je trommelvliezen en hebben relatief kleine drivers met weinig aandrijving nodig om geluid te reproduceren. Headphones zitten búiten je oren en hebben relatief grote drivers, om deze optimaal aan te drijven heb je eigenlijk niet genoeg aan het geleverde signaal van je mp3-speler of telefoon (pc-systemen gaan vaak nog wel enigszins). Nu zijn FiiO amps, die we uit de Chinese webshops (en vooral MP4Nation) kennen mooi kleine portable amps. Maar dat zijn transistor versterkers. Er zijn mensen die zweren bij grammafoonplaten en andere die nog altijd verkocht zijn aan hun buizen-/tuberadio. Dat is zo'n beetje het verschil tussen pizzabakken in een klassieke houtoven en een combimagnetron. De steenoven, maar ook buizenversterkers, geven veel meer een organisch karakter mee en je gaat het merken aan de bassimpact, details en overal soundstage. De echte audiofielen laten hun duizenden euro's dure headphones dan ook alleen aandrijven door duizenden euro's dure buizenversterkers. Ik zal straks eens een linkje voor erbij erbijzoeken. ;) Hadden ze op head-fi eens een leuke special over. - edit: http://www.head-fi.org/t/(...)ad-fi-tv-episode-008 -

'k Heb de grijze versie voor 26,- eur (incl) op de kop getikt nu. :D Zal me benieuwen. Je ziet wel veel DIY-dingen, of kastjes met uitsteeksels, maar deze is wel uitermate interessant, een tube amp met accu in een compact huisje. Cool schtuff.
Thanks shiz _O_

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 16:30 schreef MagischMannetje het volgende:
Ik hoorde net de datum 5 december en dacht he? waarom dit jaar niet wat meuk uit china inkopen en dat als cadeautjes gebruiken.
De vorige jaren was ik hier steeds te laat mee en nu had ik het idee om het nu alvast uit te zoeken. Het leek me wel leuk om hier een lijstje te maken met potentiële cadeautjes zodat het voor iedereen wat makkelijker is om wat uit te zoeken in dit grote Chinese assortiment.
Vorig jaar bestonden al mijn kado'tjes uit chinese spulletjes :D Ben benieuwd naar het lijstje!

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 14:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
SPOILER
Mijn V911... :( Ik laat hem omhoog vliegen, alles gaat prima... ik vlieg tegen de wind in.. nergens last van.. (ik stond achter het huis)..

nu heb ik een emmer buitenstaan met water erin....

en jahoor, ik wil hem landen, laat het gas los en hij valt VOL! in die waterbak! Hoe is het facking mogelijk!

Nu maar afwachten of hij het overleefd... heb alles uitgezet ..... oh boy :(
Aiiii, naja jij hebt nog een kans dat ie het doet, die had ik niet bij het weervinden :( Dat was de grootste kansloze zaak ever, met versplinterde chip :P
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 18:59:40 #158
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118214973
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 18:39 schreef nodig het volgende:

[..]

Thanks shiz _O_

[..]

Vorig jaar bestonden al mijn kado'tjes uit chinese spulletjes :D Ben benieuwd naar het lijstje!

[..]

Aiiii, naja jij hebt nog een kans dat ie het doet, die had ik niet bij het weervinden :( Dat was de grootste kansloze zaak ever, met versplinterde chip :P
Ja, let's just hope for the best.

Kwam er net trouwens achter, dat ze als waarde $15 op de doos hebben gezet... :')
YouTube
pi_118214989
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 18:59 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ja, let's just hope for the best.

Kwam er net trouwens achter, dat ze als waarde $15 op de doos hebben gezet... :')
Bij mij stond er iets onleesbaars op :P
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 19:13:12 #160
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_118215438
Dit is zeker vrij prijzig, hebbuh!!! _O_

pi_118215475
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 19:13 schreef monkeybrain het volgende:
Dit is zeker vrij prijzig, hebbuh!!! _O_

En daarmee je hele plafond volhangen :7
pi_118215977
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 16:30 schreef MagischMannetje het volgende:
Goed idee. Ik ga morgen even kijken welke dingen ik voor sinterklaas ga importeren. Als iedereen nou geschikte cadeautjes dropt. Het is sowieso wel handig om een lijst te hebben van sinterklaas cadedau's

De V911 ziet er wel tof uit qua besturing/bewegingen wat je er mee kan! Welke shop kopen jullie die dingen?

[ Bericht 5% gewijzigd door Skiet op 20-10-2012 19:40:32 ]
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 19:40:08 #163
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_118216184
Behalve een setje oordopjes, kan ik niet echt iets bedenken om te halen uit China als cadeautje. :P
Meestal slaag ik gewoon bij de physical stores in de stad of Amazon ofzo.
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 19:34 schreef Skiet het volgende:

[..]

De V911 ziet er wel tof uit qua besturing/bewegingen wat je er mee kan! Welke shop kopen jullie die dingen?
Banggood is zo'n beetje de nr 1 op RC gebied.
Kortingscoupon in de OP. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118216388
die kleine heli's kunnen zeker niks dragen he? lijkt me wel leuk met zo'n goedkoop mini cameraatje eronder geplakt.
Wie dit leest is hek.
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 19:52:30 #165
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_118216559
Niet echt iets voor onder zo'n magic cute little heli inderdaad. Dat gewicht en plaatspunt verstoort de hele performance en stabilisatie. Wil je een platform om te filmen. Neem dan eerder een grotere heli of een quadcoptertje. Dat dan in combinatie met een lichtgewicht keychain 808 HD of een Y3000 bijvoorbeeld.
pi_118217066
Zo, net mijn 1e order geplaatst bij Mistertao. :) Ik ben benieuwd. (Handrem en versnellingspook hoesjes om het eerst eens te testen)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_118226125
Hopelijk stel ik geen domme vraag ;p

Maandje geleden ging het telkens over een bepaalde tablet, heb gekeken bij reviews maar heb hem niet kunnen vinden. Weet iemand toevallig welke het was waar ze best tevreden mee waren? ;)
Thnx!
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 23:42:37 #168
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_118226211
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 23:40 schreef xJordy het volgende:
Hopelijk stel ik geen domme vraag ;p

Maandje geleden ging het telkens over een bepaalde tablet, heb gekeken bij reviews maar heb hem niet kunnen vinden. Weet iemand toevallig welke het was waar ze best tevreden mee waren? ;)
Thnx!
Try here: Android tablet discussie topic #29 GPUs en CPUs
Ainol Novo7 Aurora II? Die was namelijk bij BIC in de aanbieding en toen ook nog 10% eraf.
pi_118226336
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 23:42 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Try here: Android tablet discussie topic #29 GPUs en CPUs
Ainol Novo7 Aurora II? Die was namelijk bij BIC in de aanbieding en toen ook nog 10% eraf.
Aaaah, ik had niet door dat het ander topic was, Thnx ;)
  zondag 21 oktober 2012 @ 00:08:07 #170
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_118227266
De 2 v911s binnen! Wel even wennen aan deze snel reagerende beestjes hoor! Buiten ook gevlogen :) vet! Trimmen wel nodig
pi_118234145
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 00:08 schreef Holy_Goat het volgende:
De 2 v911s binnen! Wel even wennen aan deze snel reagerende beestjes hoor! Buiten ook gevlogen :) vet! Trimmen wel nodig
Laat hem niet in een emmer met water vliegen..
pi_118234449
Ik zoek nog een (zwart) metalen horlogeband. Iemand deze wel eens tegengekomen bij een China-webshop?
Love is in the air!
  zondag 21 oktober 2012 @ 10:33:19 #173
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_118234897
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 15:07 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Solar buitenlampen wat een kut uitvinding, we hebben 220v dus maak er gebruik van _O-
Psies. Doen we immer binnen ook!
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_118235049
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 09:57 schreef Landgeld het volgende:
Ik zoek nog een (zwart) metalen horlogeband. Iemand deze wel eens tegengekomen bij een China-webshop?

http://www.tinydeal.com/r(...)limeter-p-66292.html

Ik had even over het woord 'Zwart' gelezen.
pi_118235110
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 10:47 schreef ChineseWebwinkels het volgende:

[..]

http://www.tinydeal.com/r(...)limeter-p-66292.html

Ik had even over het woord 'Zwart' gelezen.
Thx. die is ook OK :)
Love is in the air!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')