SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracksites2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt? Wat moet ik betalen bij de douane?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Recommenderkorting van 5% bij buyincoins2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortiment2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortiment2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortiment2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.SPOILER: Banggood geeft 5% korting op het hele assortiment2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: TradeTang2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!SPOILER: TaoBao2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het zo'n must om een topic te openen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:38 schreef ManageTheAnger het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zit me op me werk, anders klapte ik de fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck meme er nog ff overheen.
Azen en Azen om nieuw topic te openen... krijg je dit :S
On topic:
Moet toch echt eens beginnen met de reviews.. en die plaatsen in dat topic
Je had 3 minuten om de 1na laatste post te makenquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:38 schreef ManageTheAnger het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zit me op me werk, anders klapte ik de fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck meme er nog ff overheen.
Azen en Azen om nieuw topic te openen... krijg je dit :S
On topic:
Moet toch echt eens beginnen met de reviews.. en die plaatsen in dat topic
Ging me er puur om dat er leuke titel kwam... so you are forgiven :pquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:39 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Is het zo'n must om een topic te openen?Holy crap, ik dacht dat het hier over Chinese Webshops ging!
Als je deze week bestelt, dan moet dat toch wel te doen zijn?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:44 schreef shiznuts het volgende:
Ach joh, hebben ze ook eens het idee dat ze iets in het leven bereikt hebben.
'Yeheas!Eindelijk! MUAHWHA! Eindelijk eens als eerste een topic geopend! WHAHA! TAKE THAT!'
@ thethoryd: ah, die had ik toen gehaald. Wel mooi designtje en lekker licht, maar draag 'em nooit.
't Is trouwens nog maar de vraag of voor Sinterklaas gaat lukken hè...
bij buyincoins en dealextreme ook? wtf is dit voor shitquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:39 schreef Painore het volgende:
[..]
Fijne goedkope Nederlandse webshop voor dit soort artikelen is dickbest.nl.
Wil je het uit China heb je inderdaad de beste kans op EBay. Overigens heb je bij de meeste webshops ook paypal nodig..
Gewoon mijn visa credit cardquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:51 schreef shiznuts het volgende:
Waar wilde je dan mee betalen? Een envelop met wat SEK opsturen?
Note: Sub-dials are decorations, not functional.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:37 schreef thethoryd het volgende:
Laatste post:
Wat ik vorige jaren heb besteld met sinterklaas:
http://www1.buyincoins.co(...)me-product-2545.html
Heel leuk ding voor mijn zusje die er nu allemaal dingen in bewaard.
Horloges doen het ook altijd goed! Deze ooit besteld:
[ afbeelding ]
http://www.ebay.com/itm/F(...)&hash=item43b153be65
En altijd even bij "Popular" kijken
Ach so, 'k wist niet eens dat dat niet kon.quote:
Ja?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:56 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Note: Sub-dials are decorations, not functional.
't Is wel dan weer grappig wanneer ze die wijzertjes hebben, maar geen nep-knopjes.quote:Tip 3. Vrijwel bij alles onder (maar niet gelimiteerd tot) $25,- met anologe wijzertjes die chronometer-functies uitvoeren, daarvan zijn de wijzertjes en knopjes op de horloge puur ter decoratie en bieden dus geen werkende functie. Horloges met een plaat die een traditionele uitsparing biedt voor de datum werkt in het algemeen wel.
ik ben dus niet oud genoeg, je mag hier al een CC vanaf je 16e. Dus ik ben bang dat als ik een Paypal aanmaak dat ik bevroren word op paypal.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:59 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ach so, 'k wist niet eens dat dat niet kon.
Maar koppel je je VISA toch gewoon aan je Paypal (die je aanmaken kan)?
Brengt alleen maar voordelen met zich mee (imho).
Als je een VISA CC hebt ben je oud genoeg, if not, een foutje bij je geboortedatum opgeven is zo gemaakt?
Mja. Niet optimaal dan.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:00 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik ben dus niet oud genoeg, je mag hier al een CC vanaf je 16e. Dus ik ben bang dat als ik een Paypal aanmaak dat ik bevroren word op paypal.
Dit beperkt me enorm
niet dat ik weet. Allemaal digibetenquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:06 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mja. Niet optimaal dan.Maar je hebt toch wel iemand in je omgeving die wel een ongerestricteerde PayPal-account heeft?
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het klokkie wat ik gekocht heb ($14,98) heeft 3 chrono's die het allemaal doenquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:59 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ach so, 'k wist niet eens dat dat niet kon.
Maar koppel je je VISA toch gewoon aan je Paypal (die je aanmaken kan)?
Brengt alleen maar voordelen met zich mee (imho).
Als je een VISA CC hebt ben je oud genoeg, if not, een foutje bij je geboortedatum opgeven is zo gemaakt?
[..]
Ja?Wat verwacht je voor die prijs?
Is algemeen bekend dat dat zo is, kun je opmaken uit de horloge-post ook.
[..]
't Is wel dan weer grappig wanneer ze die wijzertjes hebben, maar geen nep-knopjes.
Visa betaling via Paypal zonder een account aan te maken zou moeten werken:quote:
Misschien werkt die prepaid visa card ook wel, die 3v card ofzo.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:18 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Visa betaling via Paypal zonder een account aan te maken zou moeten werken:
https://www.paypal.com/cg(...)/WAX_landing-outside
hey tof dit zou ik eens moeten nakijkenquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:18 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Visa betaling via Paypal zonder een account aan te maken zou moeten werken:
https://www.paypal.com/cg(...)/WAX_landing-outside
en zo glad dat je telefoon uit je hand gliptquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:12 schreef nodig het volgende:
Touchscreen handschoentjes binnen van BIC, in het roze.... gvd wou grijs..SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er weleens besteld, is gewoon aangekomen. Maar 't is nou niet echt m'n favostore.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:09 schreef mcwops het volgende:
[..]
en zo glad dat je telefoon uit je hand glipt![]()
btw: 1e maal bij PriceAngels besteld, wacht nu zo'n 15 dagen (volgens ordersite is 7e okt verzonden). maar de RB## tracker werkt niet en kan ook niet een reactie bop de order achterlaten omdat mijn emailadres eerst confirmed moet worden... en dat confirmen werkt dus niet op hun site![]()
anyways: jullie ervaring met PriceAngels?
Laat je niet verleiden door %-off, want fact is, dan zijn de producten zelfs nog elders goedkoper.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
http://www.**********.com/m-promotion-active-56.html
Iemand dat al gezien?
ever...buying
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop