Met mode 1 geef je met de rechterstick gas en met mode 2 met de linkerstick. Weet niet of rechts/linkshandig dan wat uitmaakt maar de meeste mensen ga voor mode 2quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:48 schreef Skiet het volgende:
Volgens mij is de V911 bij Banggood ook het goedkoopste he?
Kan niet helemaal vinden wat Mode 1 en Mode 2 inhoudt? Iets met positionering van knoppen? Welke raden jullie aan?
Een reviewer op de site van Banggood is niet erg positief over het landen van een Beetle met dit extra gewicht op zijn behuizing. Ik weet niet hoe het zit met 'het vermogen' van een beetle t.o.v. een V911.quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:54 schreef destrovel het volgende:
[..]
Ik vroeg me net exact hetzelfde af. Wat ik nu op google lees is dat de 929 groter is dan de 939. Verder hoop ik dat er mensen zijn met meer antwoorden idd, want een quad met dit cameraatje eraan lijkt me enorm vet
Er was ergens een code voor korting, staat in de OP dacht ik.quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:54 schreef Skiet het volgende:
http://www.banggood.com/W(...)ontrol-Rc-Helicopter(mode-2)-p-36779.html
Dan gaat het deze worden. Ben benieuwd hoor.
Lol de coupon werkt niet. Want je krijgt nu maar liefst 1 cent korting op dat ding. Wat een idioten.quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:55 schreef rene90 het volgende:
[..]
Er was ergens een code voor korting, staat in de OP dacht ik.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:03 schreef Skiet het volgende:
[..]
Lol de coupon werkt niet. Want je krijgt nu maar liefst 1 cent korting op dat ding. Wat een idioten.
US$ 38.97 (38.98)
Flauw.quote:Special sale products (products in 99 Store, Special Offer, Deal of
the week, Perfect Match) could not be discounted with any coupons again
Bij mij werkte die een maand geleden welquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:08 schreef shiznuts het volgende:
[..]Als je op de productpagina komt staat die korting van 1ct daar al vermeld.
Dat is waarschijnlijk zodat bij gebruik van die coupon het volgende geldt:
[..]
Flauw.Maar waarschijnlijk kunnen ze 'em niet goedkoper dan dat verkopen.
Beetje genaaid, ik heb dezelfde vorige week voor 35 dollar gekocht, toen kon het nog welquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:08 schreef shiznuts het volgende:
[..]
boeit niet, daar op FOK! niet over nepmerkartikelen gepraat mag worden hoe ze wel of neit te krijgen etc.quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:27 schreef pazara het volgende:
ik heb 5 van dit besteld.
worden ze aangehouden door douane?
komen ze in doosjes of los?
ofcourse, I know what I'm doingquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:32 schreef nodig het volgende:
Zojuist replacement V911 + 1 batterij gekocht voor $21,77
Coupon werkte trouwens wel! Ging 1 dollar af
Ik heb zo'n ledstrip van 5 meter, filmpje is van toen ik hem net binnen had en nog gewoon neer had gelegd. Heb hem nu netjes tegen de muur aan geplakt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:01 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
ofcourse, I know what I'm doing
Heb er alleen een video+review voor moeten maken
Mijn accu van de V911 is overleden... hij laad niet meer op en de lijm heeft losgelaten door het water denk.... dus ik heb nu nog maar 1 accu.... maar dit bewijst wel eventjes dat de V911 voorlopig een beest is... in een bak met water ondergedompeld, en hij loopt nog als een treintje.
anyway.. ik kwam dit tegen:
Looks nice... anyone?
Wat heb je er toen voor betaald?quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:10 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ledstrip van 5 meter, filmpje is van toen ik hem net binnen had en nog gewoon neer had gelegd. Heb hem nu netjes tegen de muur aan geplakt.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
boeit niet, daar op FOK! niet over nepmerkartikelen gepraat mag worden hoe ze wel of neit te krijgen etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk effect welquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:10 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ledstrip van 5 meter, filmpje is van toen ik hem net binnen had en nog gewoon neer had gelegd. Heb hem nu netjes tegen de muur aan geplakt.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Ja, dat quote ik ook, de prijs voor en na standaard korting. Ik snap dat ze op die manier willen voorkomen dat mensen hem goedkoper kunnen krijgen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:08 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Replacement? Dat is de versie zonder controller zeker? Kan best dat dat artikel geen korting heeft van 1 cent.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:32 schreef nodig het volgende:
Zojuist replacement V911 + 1 batterij gekocht voor $21,77
Coupon werkte trouwens wel! Ging 1 dollar af
Jup alleen de heli zelf, maar een maand geleden ging over de set waar jij het over had wel de korting af zoals ik al geplaatst hadquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:17 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ja, dat quote ik ook, de prijs voor en na standaard korting. Ik snap dat ze op die manier willen voorkomen dat mensen hem goedkoper kunnen krijgen.
[..]
Replacement? Dat is de versie zonder controller zeker? Kan best dat dat artikel geen korting heeft van 1 cent.
Hmm das een goeie. Was van ebay ik dacht een euro of 40-50 inclusief adapter en afstandbediening.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wat heb je er toen voor betaald?
Dat kan goedgoedkoper. Heb er dus weer een zoekopdracht bijquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:30 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hmm das een goeie. Was van ebay ik dacht een euro of 40-50 inclusief adapter en afstandbediening.
Chinapricefinder.comquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:13 schreef xJordy het volgende:
Waarschijnlijk al een keer eerder vermeld,
Maar ik zat te zoeken naar twee andere vergelijksite's dan chinaprices.
Ben ze overlaatst tegen gekomen, maar niet meer zeker waar.
Alvast bedankt
www.chinacheep.com is niet meer.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:13 schreef xJordy het volgende:
Waarschijnlijk al een keer eerder vermeld,
Maar ik zat te zoeken naar twee andere vergelijksite's dan chinaprices.
Ben ze overlaatst tegen gekomen, maar niet meer zeker waar.
Alvast bedankt
PayPal zal wel moeilijk hebben gedaan. Maar vraag het henzelf eens.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:36 schreef namemotion het volgende:
Waarom doet PayPal het niet bij MisterTao
Wat is dat Adruino dan?quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:47 schreef RobertNL het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe bestelling bij BIC![]()
Ja klopt maar ik wist er toen eigenlijk nog niets vanafquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat kan goedgoedkoper. Heb er dus weer een zoekopdracht bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |