abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118136623
quote:
7s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 18:37 schreef Xetran het volgende:

[..]

Ik had die ook besteld en ik vond het maar knakedingen. Zolang het geen pennetje is kan je net zo goed je eigen vingers gebruiken.
ah. nou, too late to cancel, denk ik? net besteld... Is trouwens gewoon bedoeld voor wat casual drawsomethingen :P functioneert het daar wel prima voor?
pi_118137013
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 18:41 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

ah. nou, too late to cancel, denk ik? net besteld... Is trouwens gewoon bedoeld voor wat casual drawsomethingen :P functioneert het daar wel prima voor?
Nou ja voor dat bedrag boeit het verder niets. Voor drawsomething kan je net zo goed je vinger gebruiken. Ik vond het alleen maar moeilijker mét pen omdat die dop zo breed is.
pi_118137971
Dát dus. M'n broer was op bezoek en had het ook over het kopen van zo'n pennetje. ;( Ik had hier nog wel eentje liggen die een freebie was bij een tablet, maar dat 'ie er niet veel aan zou hebben. Ik vind het ook maar prutspul. Maar goed, andere mensen zijn er wel weer blij mee schijnbaar.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118140364
Heb nog twee cadeaubonnen van Dealextreme liggen. Iemand nog leuke producten? Eentje onder de $5 en eentje onder de $10. Denk dat ik de laatste cadeaubon voor de wereldberoemde Awei oordopjes ga gebruiken. Wil vanavond even bestellen.
pi_118140521
He guys lang geleden dat ik iets gepost heb hier in deze reeks! Maar ben van plan om weer wat activer te worden. Heb nu de laatste 2 jaartjes weinig besteld in china. (sommige hier kennen mij ook wel als Expanium van het voormalige webshopsforum)

Maar even een vraagje welke service gebruiken jullie nu tegenwoordig het meeste voor Taobao? Ik heb eerder gebruik gemaakt van Dealperfect (daarna Zarmark), Tiffany, Gullei, ChooBuy. Wie is nu het beste in prijs/service verhouding :)?

Ik zag al eerder Mistertao genoemd worden die is nieuw voor mij? Is dat nu de meest voordelige (met redelijke chinese service)?
  donderdag 18 oktober 2012 @ 20:05:06 #56
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_118140652
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 20:02 schreef Xaia het volgende:
He guys lang geleden dat ik iets gepost heb hier in deze reeks! Maar ben van plan om weer wat activer te worden. Heb nu de laatste 2 jaartjes weinig besteld in china. (sommige hier kennen mij ook wel als Expanium van het voormalige webshopsforum)

Maar even een vraagje welke service gebruiken jullie nu tegenwoordig het meeste voor Taobao? Ik heb eerder gebruik gemaakt van Dealperfect (daarna Zarmark), Tiffany, Gullei, ChooBuy. Wie is nu het beste in prijs/service verhouding :)?

Ik zag al eerder Mistertao genoemd worden die is nieuw voor mij? Is dat nu de meest voordelige (met redelijke chinese service)?
Ik zou zeggen Zarmark of Mistertao (Buyincoins) :)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_118140790
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 20:02 schreef Xaia het volgende:

De meesten gebruiken inderdaad MisterTao of Zarmark. Voor mij viel Zarmark telkens duurder uit, bovendien is de service en gemak van MisterTao bewonderingswaardig. De fee is zeer acceptabel, producten hebben ze vaak snel besteld en binnen, maken er een foto van en testen of het naar behoren is voor ze het opsturen naar je. Zou ik je van harte aanbevelen. Lees ook een paar posts terug over hoe en wat.

Een enkele keer lees je heus ook wel eens dat iemand elders van een service gebruikmaakt en dat ook goed gaat natuurlijk, maar voor mij is MisterTao de winnende formule. Sowieso omdat het een zijtak is van Buyincoins die natuurlijk al zeer goed in elkaar steken. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118140931
Ah klinkt goed! Ik wist niet dat Mistertao van BiC was ;) Ga ik meteen even uitproberen! Weten jullie toevallig ook of je bij Mistertao ook producten van PaiPai kopen?
pi_118141021
BIC heeft schijnbaar geen nieuwe producten meer :P

http://www.buyincoins.com/pages/products_new.html
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_118141034
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 20:10 schreef Xaia het volgende:
Ah klinkt goed! Ik wist niet dat Mistertao van BiC was ;) Ga ik meteen even uitproberen! Weten jullie toevallig ook of je bij Mistertao ook producten van PaiPai kopen?
Stop de link in de MisterTao-searchbar en kom erachter. :P
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 20:12 schreef Miniem het volgende:
BIC heeft schijnbaar geen nieuwe producten meer :P

http://www.buyincoins.com/pages/products_new.html
Jwel hoor ;) http://www4.buyincoins.com/new_en/pages/products_new.html
pi_118141080
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 20:12 schreef shiznuts het volgende:
Stop de link in de searchbar en kom erachter. :P

[..]

Jwel hoor ;) http://www4.buyincoins.com/new_en/pages/products_new.html
Wat is deze? }:| :')
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_118141235
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 20:12 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Stop de link in de MisterTao-searchbar en kom erachter. :P
Hmm ik dacht misschien dat je bij MisterTao ook via de mail kon bestellen, maar bij zarmark werk ik eigenlijk nooit via de website maar altijd via mail. Want daar kan PaiPai wel via de mail maar niet via de site ;)
pi_118141338
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 20:16 schreef Xaia het volgende:

[..]

Hmm ik dacht misschien dat je bij MisterTao ook via de mail kon bestellen, maar bij zarmark werk ik eigenlijk nooit via de website maar altijd via mail. Want daar kan PaiPai wel via de mail maar niet via de site ;)
Mja, ik dacht, misschien is het wel ingebakken, maar niet dus.
Dan inderdaad via de mail je aan hen wenden, kijken wat ze betekenen kunnen voor je. :Y

En...
MisterTao heeft een foto van m'n item voor me... :7 _O_

[ Bericht 8% gewijzigd door shiz op 18-10-2012 21:04:26 ]
pi_118144558
Iedereen tablet's en smartphone's uit China, maar is er ook een merk voor Net/Notebooks? :D Of kan dit weer niet ivm hoge kosten of te groot pakket.
pi_118144660
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 20:17 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Mja, ik dacht, misschien is het wel ingebakken, maar niet dus.
Dan inderdaad via de mail je aan hen wenden, kijken wat ze betekenen kunnen voor je. :Y

En...
MisterTao heeft een foto van m'n item voor me... :7 _O_
[ afbeelding ]
*O* T *O* A *O* K *O* S *O* T *O* A *O* R *O*

Maar even 'For the record'
Bij Mistertao: account aanmaken product bestellen en geld op je mistertao account zetten en betalen, zij kopen het product voor je en maken eventueel een fototje, dan betaal je hun fee en shipping en krijg je je product toch? :@
Zo heb ik het goed begrepen toch?
(waarom klik ik toch altijd op quote ipv. edit)
pi_118144717

[ Bericht 100% gewijzigd door wesselbraaksma op 18-10-2012 21:16:55 ]
pi_118146155
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:14 schreef davedavy het volgende:
Iedereen tablet's en smartphone's uit China, maar is er ook een merk voor Net/Notebooks? :D Of kan dit weer niet ivm hoge kosten of te groot pakket.
Die dingen zijn helaas altijd nog als V-techs... ;(
Performance en bouwkwaliteit van niks (ik ga dat niet eens proberen, dat kun je uit de specs/pics opmaken). :D

Voor net-/notebooks en muizen raad ik je de real deal aan. Iets wat je dagelijks gebruikt en vrij essentieel is (niet voor de fun), daar zou ik gewoon geld aan uitgeven (m'n nieuwe Asus N56VZ was zo'n 1000 euro? De Samsung SSD 520,-? M'n Logitech muis zo'n 35,-?).
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:15 schreef wesselbraaksma het volgende:

[..]

*O* T *O* A *O* K *O* S *O* T *O* A *O* R *O*

Maar even 'For the record'
Bij Mistertao: account aanmaken product bestellen en geld op je mistertao account zetten en betalen, zij kopen het product voor je en maken eventueel een fototje, dan betaal je hun fee en shipping en krijg je je product toch? :@
Zo heb ik het goed begrepen toch?
(waarom klik ik toch altijd op quote ipv. edit)
Hell to da yeas. _O_ Zo is dat. 2nd Pay ook doorgevoerd nu (had ik 7 uur eerder kunnen doen, maar keek nu pas naar de status van m'n bestelling). Nu de deur uit en mijn kant op, bitte!

En ja. Zo heb je het goed.
1. Vind een product via de search op MisterTao of op www.tmall.com / www.taobao.com zelf

2. Maak een account aan op MisterTao (volgens mij kun je bij het aanmelden een referrer opgeven!) en log jezelf in

3. Leg het product van de MisterTao-resultaten of door de link van het Tmall-/Taobao-product in je mandje en schat het gewicht en de verzendkosten

4. Stort geld op je account. Bij storten betaal je transactiekosten wat zo'n 3% bedraagt (uit m'n hoofd). Storten kan op het moment niet met Paypal. Bij je eerste bestelling onder dat account krijg je 10% bonus van hetgeen je stort (als truc kun je dus eigenlijk ook bij elk item steeds een nieuw account aanmaken, maar mogelijk heb je dan 'rest'-geld staan op je vorige account, omdat je teveel gestort had)

5. Betaal je 'First pay', dat houdt in... je wijst ze op een product en je laat ze dat van Taobao/Tmall kopen, je betaalt dus wat het product daar kost, plus de verzendkosten binnen China om het van de Taobao-/Tmall-seller naar MisterTao te krijgen

6. Geduld. MisterTao gaat z'n ding doen, neemt contact op met de verkoper, koopt het product in en zodra het binnen is (duurt een paar werkdagen), kijken ze of ze hebben gekregen wat er besteld is en de hoedanigheid daarvan. Ze maken tot slot een foto en die sturen ze naar je op. Op dit moment kun je altijd nog zeggen: 'joh, stuur 'em maar terug naar die verkoper, ik hoef het toch niet', of je gaat door met 'Second Pay'

7. Betaal je 'Second pay', dat houdt in, MisterTao heeft het pakketje nu binnen, gechecked, verpakt en gewogen. Daarmee berekend wat het kost om het pakje naar jou te sturen. Gewicht en volume beïnvloeden de prijs nogal, dus hoe groter/zwaarder hoe duurder het wordt. Zo was een afstandsbediening klein en licht, kostte iets van 3 á 4 dollar. Een headphone komt eerder rond de 10 usd te zitten. Tevens betaal je een percentage van de koopprijs aan MisterTao om de service die ze leveren te dekken, een fee die heel schappelijk is. Hier heb je ook nog de mogelijkheid om je referrer op te geven! Dat zorgt weer voor korting over de shipping-/handlingfee

8. Wederom geduld! Wachten op je pakketje. Ze hebben bij het bepalen van het gewicht en de prijs van verzenden het pakketje al aangemeld bij de postdienst. Je krijgt dan een trackingnummer dat je kunt gebruiken op een site als www.17track.net

9. Nog meer wachten. Verzenden met HK/CN-post hoeft niet lang te duren, 't kan er in principe best na 5 dagen zijn. Maar ga eerder uit van zo'n 2 á 3 weken of mogelijk zelfs langer

10. YAY! Je product komt en je bent er (hopelijk) helemaal blij mee ^O^

11. Je volgende MisterTao-bestelling plaatsen :9
pi_118149219
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:38 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Die dingen zijn helaas altijd nog als V-techs... ;(
Performance en bouwkwaliteit van niks (ik ga dat niet eens proberen, dat kun je uit de specs/pics opmaken). :D

Voor net-/notebooks en muizen raad ik je de real deal aan. Iets wat je dagelijks gebruikt en vrij essentieel is (niet voor de fun), daar zou ik gewoon geld aan uitgeven (m'n nieuwe Asus N56VZ was zo'n 1000 euro? De Samsung SSD 520,-? M'n Logitech muis zo'n 35,-?).

[..]

Hell to da yeas. _O_ Zo is dat. 2nd Pay ook doorgevoerd nu (had ik 7 uur eerder kunnen doen, maar keek nu pas naar de status van m'n bestelling). Nu de deur uit en mijn kant op, bitte!

1. Vind een product via de search op MisterTao of op www.tmall.com / www.taobao.com zelf

2. Maak een account aan op MisterTao (volgens mij kun je bij het aanmelden een referrer opgeven!) en log jezelf in

3. Leg het product van de MisterTao-resultaten of door de link van het Tmall-/Taobao-product in je mandje en schat het gewicht en de verzendkosten

4. Stort geld op je account. Bij storten betaal je transactiekosten wat zo'n 3% bedraagt (uit m'n hoofd). Storten kan op het moment niet met Paypal. Bij je eerste bestelling onder dat account krijg je 10% bonus van hetgeen je stort (als truc kun je dus eigenlijk ook bij elk item steeds een nieuw account aanmaken, maar mogelijk heb je dan 'rest'-geld staan op je vorige account, omdat je teveel gestort had)

5. Betaal je 'First pay', dat houdt in... je wijst ze op een product en je laat ze dat van Taobao/Tmall kopen, je betaalt dus wat het product daar kost, plus de verzendkosten binnen China om het van de Taobao-/Tmall-seller naar MisterTao te krijgen

6. Geduld. MisterTao gaat z'n ding doen, neemt contact op met de verkoper, koopt het product in en zodra het binnen is (duurt een paar werkdagen), kijken ze of ze hebben gekregen wat er besteld is en de hoedanigheid daarvan. Ze maken tot slot een foto en die sturen ze naar je op. Op dit moment kun je altijd nog zeggen: 'joh, stuur 'em maar terug naar die verkoper, ik hoef het toch niet', of je gaat door met 'Second Pay'

7. Betaal je 'Second pay', dat houdt in, MisterTao heeft het pakketje nu binnen, gechecked, verpakt en gewogen. Daarmee berekend wat het kost om het pakje naar jou te sturen. Gewicht en volume beïnvloeden de prijs nogal, dus hoe groter/zwaarder hoe duurder het wordt. Zo was een afstandsbediening klein en licht, kostte iets van 3 á 4 dollar. Een headphone komt eerder rond de 10 usd te zitten. Tevens betaal je een percentage van de koopprijs aan MisterTao om de service die ze leveren te dekken, een fee die heel schappelijk is. Hier heb je ook nog de mogelijkheid om je referrer op te geven! Dat zorgt weer voor korting over de shipping-/handlingfee

8. Wederom geduld! Wachten op je pakketje. Ze hebben bij het bepalen van het gewicht en de prijs van verzenden het pakketje al aangemeld bij de postdienst. Je krijgt dan een trackingnummer dat je kunt gebruiken op een site als www.17track.net

9. Nog meer wachten. Verzenden met HK/CN-post hoeft niet lang te duren, 't kan er in principe best na 5 dagen zijn. Maar ga eerder uit van zo'n 2 á 3 weken of mogelijk zelfs langer

Geen PayPal fuuuuu, ik heb nog geen cc ben ook nog maar 16 :( zijn er ook nog andere manieren om geld op je account te zetten?
En geld dat je over hebt kan je dat ook weer terugstorten?
En als je op mistertao een link van een product invoert kon je toch kiezen uit verschillende verkopers?
En is er ook een reden dat ik voor een andere taobao agent zou moeten kiezen en waarom?
pi_118149959
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:28 schreef wesselbraaksma het volgende:

[..]

Geen PayPal fuuuuu, ik heb nog geen cc ben ook nog maar 16 :( zijn er ook nog andere manieren om geld op je account te zetten?
Ja. Login, selecteer 'add balance' ofzo en kom erachter. Geloof naast VISA ook MasterCard en Moneybookers (of zoietS). Oh nee, ff gekeken en het is JCB, niet Moneybookers. Moet je ff een vriend/kennis/familielid vragen?
quote:
En geld dat je over hebt kan je dat ook weer terugstorten?
Dunno. Ik krijg het wel op. :P
quote:
En als je op mistertao een link van een product invoert kon je toch kiezen uit verschillende verkopers?
Eh... Als je een link van een product invoert, dan heb je dus al een verkoper uitgekozen, anders zou je geen linkje hebben.
quote:
En is er ook een reden dat ik voor een andere taobao agent zou moeten kiezen en waarom?
Ik ga je MisterTao aanbevelen terwijl een andere beter zou zijn? 8)7
pi_118150141
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:38 schreef shiznuts het volgende:

Top post! ^O^

Ik ben altijd wegens onkunde (en toch alleen maar klein spul) bij Ebay en de bekende webshops gebleven maar dit heeft al veel duidelijk gemaakt. Misschien ook onder een spoiler in de OP?
pi_118150195
Nou ik dacht mischien kan je bij zamark wel met pp betalen ofsu
En de prijs die of mistertao staat daar zit shipping binnen china toch al bij inbregrepen?
En stel ik neem bijvoorbeeld dit wat betekent dat wat achter color staat (dat met die powercompanies)
http://www.mistertao.com/(...)tem-15769129196.html
pi_118150263
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:42 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Top post! ^O^

Ik ben altijd wegens onkunde (en toch alleen maar klein spul) bij Ebay en de bekende webshops gebleven maar dit heeft al veel duidelijk gemaakt. Misschien ook onder een spoiler in de OP?
idd zeer duidelijke post bedankt shiz ^O^
pi_118150672
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:43 schreef wesselbraaksma het volgende:
Nou ik dacht mischien kan je bij zamark wel met pp betalen ofsu
En de prijs die of mistertao staat daar zit shipping binnen china toch al bij inbregrepen?
En stel ik neem bijvoorbeeld dit wat betekent dat wat achter color staat (dat met die powercompanies)
- high reactive power pen , not-suitable class for normal use laser -
1. ;( Groene highwatt lasers bestellen is voor Sjonnies, doe dat toch niet a.u.b. is illegaal ook nog
2. :) Dan klik je je versie die je wilt hebben aan en ga je naar shipping fee
3. Schat het gewicht, bijvoorbeeld een halve kilo (0.5), dan schat hij dat het $1.90 kost voor verzending naar MisterTao. De service fee voor het bestellen voor je is $0.80. Je bent voor je First Pay dus kwijt: $16.78. Daarbovenop moet dan nog international shipping en de rest van de servicefee bij opgeteld worden. 0.5kg en een vrij compact item. Misschien 7 usd? 16,78 + 7 = 23,78 usd x 1.08 = $25,86 in totaal ongeveer
4. Zaklampen of legale lasers zou ik gewoon uit een Chinese webshop halen en niet via omwegen, zoals ik zei:
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:51 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Je haalt eigenlijk geen kleine onbenullige dingen van Taobao/Tmall, maar juist de wat specifiekere, grotere of duurdere items die niet zo heel mainstream zijn. [..]
... zoals Takstars bijvoorbeeld. ;)

[ Bericht 4% gewijzigd door shiz op 18-10-2012 23:00:04 ]
pi_118158868
Weet iemand waar ik een lange (~2m) usb naar mini usb kabel kan vinden? Ik kan alleen maar een micro usb kabel vinden.

http://lightake.com/detai(...)ng_HTC___Black-56825

of een 1,5m mini usb kabel

http://lightake.com/detai(...)Transfer_Black-52467
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 08:00:44 #75
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118159387
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 05:47 schreef Majinster het volgende:
Weet iemand waar ik een lange (~2m) usb naar mini usb kabel kan vinden? Ik kan alleen maar een micro usb kabel vinden.

http://lightake.com/detai(...)ng_HTC___Black-56825

of een 1,5m mini usb kabel

http://lightake.com/detai(...)Transfer_Black-52467
http://shop.mobileweb.eba(...)acimp=0&isNewKw=true
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')