Waar besteld?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:58 schreef longinus het volgende:
vandaag binnen 4 x Awei ES800M, 10 dagen geleden besteld
Ik had ze 7 oktober bij DX besteld. 17 Oktober had ik ze binnen.quote:
Ik zou via Chinaprices.us gewoon zoeken op dart en dan even rondneuzen. Kom je vanzelf bij een shop met het grootste assortiment of de beste spullen uit.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:24 schreef Hoppahoppa het volgende:
Kent iemand een site in China met dart-artikelen? Ik zoek bedrukte flights en shafts.
Kijk even op www.artscow.com maar ik betwijfel het of ze het daar hebbenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:24 schreef Hoppahoppa het volgende:
Kent iemand een site in China met dart-artikelen? Ik zoek bedrukte flights en shafts.
ebay - DXquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:24 schreef Hoppahoppa het volgende:
Hardeschijven moet je sowieso niet in china halen, je hebt vast wel mee gekregenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Waar besteld?
Gister weer een briefje op de mat toen ik thuiskwam... vanavond haal ik de V911 binnen.
Ik heb een probleem, me laptop is gecrashed gister en ik ga er vanuit dat ik alles kwijt ben. Van het één op het andere moment doet hij het niet meer.
Weet iemand, of is er iemand die ervaring heeft met moederborden/harde schijven bestellen rechtstreeks uit China?
Welke webshop kan ik daar het beste voor gebruiken?
Hmm zat ik ook al even na te kijken laatst, ik vind eigenlijk weinig spulquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:24 schreef Hoppahoppa het volgende:
ES800Mquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:35 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Welke Awei headphones waren nu zo ongelofelijk goed voor de prijs?
Ik zou zeggen, koop ze.. 5 usd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:24 schreef Peter_Aragorn het volgende:
En die zijn echt zo goed als men beweert?
Ja oke...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:31 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, koop ze.. 5 usd.
Dan zul je het zelf horen
(Prijs/Kwaliteit is gewoon echt top)
mcbub.com verkoopt em voor $6,60 ofzoquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:36 schreef Majinster het volgende:
$5,50 was toen een actie bij priceangels. Nu zijn ze misschien $1,50 duurder
[b]Op vrijdag 19 oktober 2012 12:58 schreef Xetran het volgende:
Een Nederlandse webshop. Zoals Downstar al zegt; geheugen in welke vorm dan ook moet je niet uit China halen. Punt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik heb een probleem, me laptop is gecrashed gister en ik ga er vanuit dat ik alles kwijt ben. Van het één op het andere moment doet hij het niet meer.
Weet iemand, of is er iemand die ervaring heeft met moederborden/harde schijven bestellen rechtstreeks uit China?
Welke webshop kan ik daar het beste voor gebruiken?
toen ik afgelopen week bestelde hoefde ik dat nog niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:09 schreef RobertNL het volgende:
[ afbeelding ] [b]Op vrijdag 19 oktober 2012 12:58 schreef Xetran het volgende:
bij priceangels lijken ze je te verplichten om registred te shippen voor $1.70 extra
Gaan we daar nu al over beginnen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:34 schreef wesselbraaksma het volgende:
Wie o wie? Chinese webshops Topic nr. 225: waar de topictitel weer beter is dan die van het vorige deel
Topic nr 225, 224 topics meer dan de eerstequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:34 schreef wesselbraaksma het volgende:
Wie o wie? Chinese webshops Topic nr. 225: waar de topictitel weer beter is dan die van het vorige deel
Ah, cool. Ik zeg...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:37 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Gaan we daar nu al over beginnen?![]()
Redelijk mooi en droog weer hier; ik ga denk ik de electronica maar op de hexa-frame zetten en kijken of het gaat vliegen a.k.a. in de touwen hangen dat spul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |