abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118184492
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 20:10 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Zorgt daarnaast ook nog eens voor een ander slag mensen die daar gaan kopen en op klacht.nl of KLB hun klachten gaan ventileren :')! Mininthebox is ook zo'n voorbeeld van een site die je vaak alleen negatief tegen komt (puur door de vertaling naar het Nederlands :')!)
MiniInThebox is echt waardeloos. Google translate (of zoiets) en veel te duur :') . Sunsky is een heel ander soort webwinkel.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 21:26:56 #122
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_118188185
k zat hier aan te denken.
portable koptelefoon buis-versterker voor op je mp3 speler..
ja met buis! :D

heb je ook in de winter wat aan als je koude klauwen hebt.
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 21:37:07 #123
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118188719
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 21:26 schreef marcel-o het volgende:
k zat hier aan te denken.
portable koptelefoon buis-versterker voor op je mp3 speler..
ja met buis! :D

heb je ook in de winter wat aan als je koude klauwen hebt.
Houd je rekening met de verzendkosten? Komt nog dikke 16 dollar boven op het winnende bod.
pi_118188819
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 21:37 schreef nodig het volgende:

[..]

Houd je rekening met de verzendkosten? Komt nog dikke 16 dollar boven op het winnende bod.
Echt iets voor de echte buis-versterker liefhebber (worden die dingen warm?)
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 21:42:50 #125
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_118189005
Die verzendkosten had k gezien ja.
k ga alleen geen 5 uur wachten :')
vraag me af of de originele prijs bereikt wordt ($80)

wel vet zeg!
500mW in je oren 8)7
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_118189259
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 21:42 schreef marcel-o het volgende:
Die verzendkosten had k gezien ja.
k ga alleen geen 5 uur wachten :')
vraag me af of de originele prijs bereikt wordt ($80)

wel vet zeg!
500mW in je oren 8)7
500mw valt volgensmij nog wel mee heb verschillende versterkers gezien die meer leveren
pi_118191933
ben op zoek naar een banana phone :P (hoesje)

dit heb ik gevonden:
http://dx.com/p/realistic-banana-cell-phone-strap-22390?item=4

helaas geen volledige afbeeldingen of reviews ofzo.. geen idee of dit was is -O-
verder vond ik alleen nog wat dingen waar 'apple products' bijstond, daar heb ik dus niets aan.
iemand hier al ervaring mee?
There are only 151 Pokémon.
pi_118192015
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 22:33 schreef Eenskijken het volgende:
ben op zoek naar een banana phone :P (hoesje)

dit heb ik gevonden:
http://dx.com/p/realistic-banana-cell-phone-strap-22390?item=4

helaas geen volledige afbeeldingen of reviews ofzo.. geen idee of dit was is -O-
verder vond ik alleen nog wat dingen waar 'apple products' bijstond, daar heb ik dus niets aan.
iemand hier al ervaring mee?
Dit is volgensmij geen hoesje maar zo'n ding dat je met een touwtje aan je mobiel hangt.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 23:36:39 #129
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118194316
volgens mij ook. :P
http://gprime.net/flash.php/bananaphone :D

Hmm, mini buizenamp klinkt wel geinig. Is weur us wat anders dan een FiiO ofzo.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 23:56:08 #130
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118195182
Heb echt totaal geen verstand van die ''amps'' dingen, maar waarvoor zijn deze bedoeld? Het drijft de muziek aan ofzo? Heb er echt totaal geen verstand van, maar gebruik je die dingen alleen bij headphones die stroom vreten? Of ook gewoon bij in-ears? En met wat voor reden gebruik je ze? Word de muziekkwaliteit hier beter op?
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 00:43:18 #131
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118197386
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:56 schreef nodig het volgende:
Heb echt totaal geen verstand van die ''amps'' dingen, maar waarvoor zijn deze bedoeld? Het drijft de muziek aan ofzo? Heb er echt totaal geen verstand van, maar gebruik je die dingen alleen bij headphones die stroom vreten? Of ook gewoon bij in-ears? En met wat voor reden gebruik je ze? Word de muziekkwaliteit hier beter op?
Totaal niet relevant voor je vraag,

Maar mijn V911 is binnen *O*
en hij doet het nog steeds!!!! :7

Me laptop is wel gecrashed gister... is op 1 of andere manier al overschreven maar dan zonder succes... en nu ben ik AL MIJN BESTANDEN KWIJT! hoe zuur is dit :s
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_118197843
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 00:43 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Totaal niet relevant voor je vraag,

Maar mijn V911 is binnen *O*
en hij doet het nog steeds!!!! :7

Me laptop is wel gecrashed gister... is op 1 of andere manier al overschreven maar dan zonder succes... en nu ben ik AL MIJN BESTANDEN KWIJT! hoe zuur is dit :s
*kuch*backup*kuch*
pi_118198009
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 20:11 schreef wesselbraaksma het volgende:

[..]

Ik heb nu rond de 100 pakketjes uit china gekregen en 1 keer een defect item gehad (geen refund aangevraagd btw)
Vaak ik kopersbescherming van paypal helemaal niet nodig want veel ebaysellers willen heel graag een positieve review van hun klanten, dus die zorgen wel dat de klant tevreden is, vaak paypal-claim niet eens nodig ;)
Een claim is niet voor defecte items. Het is voor het niet ontvangen van een bestelling. Ik zou nooit met iDeal betalen. Gewoon lekker Paypal.

Twee jaar geleden ook ooit een keer een USB lader gehad in het stopcontact welke begon te roken. Snel eruit getrokken en sindsdien nooit meer zo een ding gekocht.

[ Bericht 8% gewijzigd door Skiet op 20-10-2012 01:03:51 ]
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 01:00:18 #134
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118198075
quote:
12s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 00:53 schreef mschol het volgende:

[..]

*kuch*backup*kuch*
I know :( niet gedacht die nodig te zijn, er stond niets op alleen de afgelopen maand a twee maanden is het aantal bestanden explosief gestegen... en er dus niet bij stilgestaan :S

jammer dat ik geen extra hdd als backup schijf uit China kan halen.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_118199109
quote:
Je hebt hoofdtelefoon met hogere impedantie en die zijn soms wat moeilijk aan te sturen. Kan zo niet even een goede uitleg hierover vinden (ga ook horizontaal dus weinig zin in om nu te zoeken) maar google maar eens op 'Headphone impedance' of 'hoofdtelefoon impedantie'.

Anders vraag je hier hoe en wat (en of die Ebay-listing wat is).
quote:
12s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 00:53 schreef mschol het volgende:

[..]

*kuch*backup*kuch*
*kuch* Chinese HDD-case *kuch*

Als de harde schijf nog doet is dat op die manier snel en goedkoop opgelost (nou ja...snel O-) ...)
pi_118200819
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 00:58 schreef Skiet het volgende:

[..]

Een claim is niet voor defecte items. Het is voor het niet ontvangen van een bestelling. Ik zou nooit met iDeal betalen. Gewoon lekker Paypal.

Twee jaar geleden ook ooit een keer een USB lader gehad in het stopcontact welke begon te roken. Snel eruit getrokken en sindsdien nooit meer zo een ding gekocht.
Als je een klacht in wilt dienen komt dit menu in beeld. Als het product bij aankomst defect is kan je dus een klacht indienen.

zaterdag 20 oktober 2012 @ 09:13:07 #137
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118201251
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 07:20 schreef ChineseWebwinkels het volgende:

[..]

Als je een klacht in wilt dienen komt dit menu in beeld. Als het product bij aankomst defect is kan je dus een klacht indienen.

[ afbeelding ]
Met als de ''oplossing'' vanuit paypal terugsturen :'(!. Nu twee keer 25 euro betaald aan PostNL, liever niet weer..
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 09:33:27 #138
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118201412
quote:
Amplifiers, dus: versterkers. In-ears zitten direct bij je trommelvliezen en hebben relatief kleine drivers met weinig aandrijving nodig om geluid te reproduceren. Headphones zitten búiten je oren en hebben relatief grote drivers, om deze optimaal aan te drijven heb je eigenlijk niet genoeg aan het geleverde signaal van je mp3-speler of telefoon (pc-systemen gaan vaak nog wel enigszins). Nu zijn FiiO amps, die we uit de Chinese webshops (en vooral MP4Nation) kennen mooi kleine portable amps. Maar dat zijn transistor versterkers. Er zijn mensen die zweren bij grammafoonplaten en andere die nog altijd verkocht zijn aan hun buizen-/tuberadio. Dat is zo'n beetje het verschil tussen pizzabakken in een klassieke houtoven en een combimagnetron. De steenoven, maar ook buizenversterkers, geven veel meer een organisch karakter mee en je gaat het merken aan de bassimpact, details en overal soundstage. De echte audiofielen laten hun duizenden euro's dure headphones dan ook alleen aandrijven door duizenden euro's dure buizenversterkers. Ik zal straks eens een linkje voor erbij erbijzoeken. ;) Hadden ze op head-fi eens een leuke special over. - edit: http://www.head-fi.org/t/(...)ad-fi-tv-episode-008 -

'k Heb de grijze versie voor 26,- eur (incl) op de kop getikt nu. :D Zal me benieuwen. Je ziet wel veel DIY-dingen, of kastjes met uitsteeksels, maar deze is wel uitermate interessant, een tube amp met accu in een compact huisje. Cool schtuff.

[ Bericht 2% gewijzigd door shiz op 20-10-2012 10:20:08 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118201656
Nog een over die opladers hé, ik heb deze http://www2.buyincoins.co(...)-mp3-product-64.html nog geen enkel probleem gehad. Al men 3de oplader van bic (om 1 of andere reden verdwijnen ze altijd _O- -
pi_118201788
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 07:20 schreef ChineseWebwinkels het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat is vreemd. Want dit staat op hun website.

Via het Klachtencentrum kunt u een claim indienen voor:
fysieke goederen waarvoor u heeft betaald maar die u niet heeft ontvangen

fysieke goederen die u op eBay heeft gekocht maar die sterk afwijken van de omschrijving in de aanbieding
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 10:09:49 #141
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_118201911
Over die laders, bij o.a. HEMA hebbie ook gewoon goedkope, dubbele USB laders. En ik vertrouw dit qua keurmerken e.d. meer als elcheapo USB laders uit china zonder KEMA keur etc. ;)

Oh, en over die headphone amps, veel koptelefoons hebben ze niet nodig. En de audiofielen die een duurdere koptelefoon hebben gekocht, weten meestal ook wel of deze qua impendantie een beetje matched met hun apparatuur. ;) Zo zijn Sansa mp3 spelertjes, ook nog een tijdje hier besproken vanwege het feit dat ze refurbished op ebay aangeboden werden, best goed in het aansturen van moeilijker aanstuurbare phones. Ook Iphone/Ipod doen het schijnbaar wel redelijk.

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 10:01 schreef Skiet het volgende:

[..]

fysieke goederen die u op eBay heeft gekocht maar die sterk afwijken van de omschrijving in de aanbieding
Dan zit je idd met terugsturen, en bewijsvoering etc etc. Best jammer dat het een consument dan eigenlijk geld moet kosten om garantie te claimen. Daar kun je dus ook een andere manier voor gebruiken: niet ontvangen. Is misschien niet helemaal netjes/legaal en gaat niet op bij aangetekende stukken (alhoewel PostNL tegenwoordig voor grotere pakketjes sowieso laat tekenen voor ontvangst ondanks niet aangetekend verstuurd is mijn ervaring?) maar lost je probleem wel sneller bij ontvangst defecte goederen en zoals het eigenlijk hoort, kosteloos op.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 10:13:45 #142
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118201971
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 09:53 schreef jonasr het volgende:
Nog een over die opladers hé, ik heb deze http://www2.buyincoins.co(...)-mp3-product-64.html nog geen enkel probleem gehad. Al men 3de oplader van bic (om 1 of andere reden verdwijnen ze altijd _O- -
Die heb ik ook. ;( Past niet eens lekker in 't stopcontact (te korte pootjes). :') _O-

Toen maar overgegaan op OEM chargers. :P Wat duurder, maar dan zit 'ie wel gewoon normaal in elkaar. Qua accu's, chargers en zaken als geheugen e.d. is het altijd oppassen wat je waar koopt. :Y
pi_118202621
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 10:01 schreef Skiet het volgende:

[..]

Bij DX (en andere bekende Chinese Webwinkels) krijg je meestal te horen dat je klacht niet eens in behandeling genomen wordt. Omdat het om een bekende Chinese Webwinkel gaat kan je fluiten naar je centen. Bij andere Chinese Webwinkeltjes heb ik in het verleden één keer me geld terug gehad. Ik had een zonnebril via iOffer besteld waar maar één pootje aan zat :|W , leek me niet echt de bedoeling.Vaak krijg ik te horen dat ik het zelf moet oplossen met de verkoper, dan geven me ze de optie om het terug te sturen :') . Terugsturen doe ik niet aan, de verzendkosten zijn negen van de tien keer duurder dan het product.

Een klacht indienen bij Paypal heeft vaak alleen zin als kleine Chinese Webwinkeltjes of een verkoper op eBay het product helemaal niet levert. Bij defecte producten kun je meestal fluiten naar je centen of krijg je een slecht aanbod. Als ik bij een betrouwbare Chinese Webwinkel bestel waar ik al eerder iets bestelt heb, kan ik dus net zo goed met IDEAL betalen. Dit is gewoon veiliger, en ik vind het makkelijker. Ik snap ook dat mensen Paypal prettiger vinden, de kopersbescherming werkt in sommige gevallen wel goed (eBay bijvoorbeeld).

Hebben jullie dit al gezien? Vind het persoonlijk best wel triest. Je kan dus je back cover van je iPhone 4 of 4S vervangen door een fake back cover van een iPhone 5.
http://www.sunsky-online.(...)Phone+4S++Black+.htm

[ Bericht 3% gewijzigd door ChineseWebwinkels op 20-10-2012 11:00:09 ]
pi_118203713
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 10:54 schreef ChineseWebwinkels het volgende:

[..]

Bij DX (en andere bekende Chinese Webwinkels) krijg je meestal te horen dat je klacht niet eens in behandeling genomen wordt. Omdat het om een bekende Chinese Webwinkel gaat kan je fluiten naar je centen. Bij andere Chinese Webwinkeltjes heb ik in het verleden één keer me geld terug gehad. Ik had een zonnebril via iOffer besteld waar maar één pootje aan zat :|W , leek me niet echt de bedoeling.Vaak krijg ik te horen dat ik het zelf moet oplossen met de verkoper, dan geven me ze de optie om het terug te sturen :') . Terugsturen doe ik niet aan, de verzendkosten zijn negen van de tien keer duurder dan het product.

Een klacht indienen bij Paypal heeft vaak alleen zin als kleine Chinese Webwinkeltjes of een verkoper op eBay het product helemaal niet levert. Bij defecte producten kun je meestal fluiten naar je centen of krijg je een slecht aanbod. Als ik bij een betrouwbare Chinese Webwinkel bestel waar ik al eerder iets bestelt heb, kan ik dus net zo goed met IDEAL betalen. Dit is gewoon veiliger, en ik vind het makkelijker. Ik snap ook dat mensen Paypal prettiger vinden, de kopersbescherming werkt in sommige gevallen wel goed (eBay bijvoorbeeld).

Hebben jullie dit al gezien? Vind het persoonlijk best wel triest. Je kan dus je back cover van je iPhone 4 of 4S vervangen door een fake back cover van een iPhone 5.
http://www.sunsky-online.(...)Phone+4S++Black+.htm
Bij niet ontvangen heb ik altijd via een paypal claim mijn geld terug gekregen. Ook bij DX een keer een bedrag van $70 terug gekregen omdat ik het nooit gekregen had. Defecte items is het inderdaad een stuk lastiger.

iDeal is imo alleen handig omdat je een eerlijkere koers krijgt.
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 12:48:51 #145
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_118205093
Ik ben dus op zoek naar flink wat led snoeren. Ik wacht nu op 1 set uit China om te testen en Ibood heeft vandaag "dezelfde" set te koop staan.

Ik zie gelijk een verschil in verbruik 33W tegenover 72W, komt waarschijnlijk door de Taiwan merk leds. Ook heeft deze ip68 (onderdompelen) als waterproof keuring, in China is het gewoon "waterproof" :? 2 jaar garantie komt er ook nog bij.

China set = 24 euro, Ibood set = 50 euro + 6 euro verzenden.

Ik vind het prijsverschil behoorlijk klein als ik naar alle voordelen kijk van de Nederlandse set.
Hoe denken jullie erover? :@
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 12:51:51 #146
319525 Schild
Stay Hungry, Stay Foolish
pi_118205160
Alleen al omdat het Ibood is zou ik het niet doen. ;)
pi_118206115
dus PA vroeg extra mij geld om het een trackable shipment te maken van wel 5 euro van waarde. Nu is het geshipped en heb ik gewoon niet eens die code gekregen :')
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 13:42:07 #148
348961 0wen
Forum Verslaafd
pi_118206330
2 bestellingen bij DX de deur uit, 13 dollar in totaal.

Ben benieuwd of het binnen komt, het is 5x goed gegaan, hopelijk deze ook.
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 13:52:37 #149
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118206546
Net nog weer 2 lampen besteld,
en eind deze week nog 2 lampen,

(via tomtop)

Duurt wel wat langer met die gasten, maar dan heb ik hem nog binnen voor de kerst.... ik geef er 2 weg aan een man die mijn laptop aan het maken is,

en 2 aan mijn ouders.

gister dus de V911 binnen, ben nu beide batterijen (van V911 en Benma Helios 100) aan het opladen en dan zal ik een kleine video maken.

Ik vind persoonlijk de V911 wat prettiger vliegen, hij lijkt een stuk stabieler. Hij is ook gestroomlijnder dan de Benma Helios 100.

Maar beide helikopters zijn goed, niets op aan te merken verder.

Zo maar eens kijken of ik mijn horloge toch nog weg kan halen van het postkantoor hier... gister briefje gehad: "volgende werkdag na 13:00u".

Ben bang dat dit pas maandag wordt... :( want de koerier die mijn pakketjes altijd bezorgd gooit gelijk een briefje in de deur dat hij naar het postkantoor gaat, zonder een niet thuis code.
YouTube
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 14:19:48 #150
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118207241
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 12:48 schreef monkeybrain het volgende:
Ik ben dus op zoek naar flink wat led snoeren. Ik wacht nu op 1 set uit China om te testen en Ibood heeft vandaag "dezelfde" set te koop staan.

Ik zie gelijk een verschil in verbruik 33W tegenover 72W, komt waarschijnlijk door de Taiwan merk leds. Ook heeft deze ip68 (onderdompelen) als waterproof keuring, in China is het gewoon "waterproof" :? 2 jaar garantie komt er ook nog bij.

China set = 24 euro, Ibood set = 50 euro + 6 euro verzenden.

Ik vind het prijsverschil behoorlijk klein als ik naar alle voordelen kijk van de Nederlandse set.
Hoe denken jullie erover? :@
72 watt? zijn vast ook zuinigere leds op Ebay te vinden ;).

Als je snel een metertje of wat nodig hebt, binnenkort hebben ze ook bij de aldi liggen (9.99/meter ex adapter/ab, 24.99/meter incl adapter/ab). Ze zijn makkelijk te koppelen dus je hebt zo een x aantal meter. Wel duurder als de Ibood dus :'(.

En als dit het zelfde merk is wat laatst van die solar-powered lampen bij 1dayfly verkocht dan zou ik ze helemaal keihard links laten liggen :r
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')