abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 oktober 2012 @ 20:40:19 #241
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118254396
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 20:16 schreef Xaia het volgende:
Downstar wat had jij eigenlijk bij die led lampen gedaan om het glas eruit te halen? Gewoon voorzichtig eruit getikt met een hamer ofzo? :)
Nee, voorop de lamp zit een ring die kan je gewoon los draaien waarna je het er zo uit pakt. (het is ook plastic geen glas).
quote:
7s.gif Op zondag 21 oktober 2012 20:15 schreef Xetran het volgende:

[..]

Wat is dat Adruino dan? :@
Programmeerbordje (aansturen van allerlei dingen youtube het eens ;))
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118256403
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 20:40 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nee, voorop de lamp zit een ring die kan je gewoon los draaien waarna je het er zo uit pakt. (het is ook plastic geen glas).

Heb ook nog zo een ding liggen. Ga ik zo ook maar eens proberen.
  zondag 21 oktober 2012 @ 21:30:25 #243
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_118257662
quote:
7s.gif Op zondag 21 oktober 2012 20:15 schreef Xetran het volgende:

[..]

Wat is dat Adruino dan? :@
Niet iets voor mensen die google al teveel moeite vinden.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_118258529
quote:
12s.gif Op zondag 21 oktober 2012 21:30 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Niet iets voor mensen die google al teveel moeite vinden.
Doe eens niet zo kinderachtig.
pi_118260325
zijn die usb auto opladers veilig over het algemeen?
pi_118260451
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 22:10 schreef mtchel112 het volgende:
zijn die usb auto opladers veilig over het algemeen?
Autoladers op 12V zijn volgens mij wel veilig ja. In ieder geval nooit zelf problemen mee gehad of over gelezen.
  zondag 21 oktober 2012 @ 22:20:57 #247
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_118260896
quote:
7s.gif Op zondag 21 oktober 2012 21:43 schreef Xetran het volgende:

[..]

Doe eens niet zo kinderachtig.
Nope, zelf ergens moeite voor doen en niet alles aan papa vragen is juist een teken van volwassenheid. Voor werken met Arduino spul moet je jezelf inlezen, solderen etc etc. Kost dus moeite. Meer moeite als iets in google intypen, ergo.... Tevens, check de pi.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zondag 21 oktober 2012 @ 23:07:00 #248
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118263421
quote:
6s.gif Op zondag 21 oktober 2012 22:20 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Nope, zelf ergens moeite voor doen en niet alles aan papa vragen is juist een teken van volwassenheid. Voor werken met Arduino spul moet je jezelf inlezen, solderen etc etc. Kost dus moeite. Meer moeite als iets in google intypen, ergo.... Tevens, check de pi.
Solderen hoeft niet eens :P! Breadboards _O_ (alhoewel voor permanentere opstellingen solderen beter is ;)).

Deze week net het eerste spul binnen dus maak nu de eerste stapjes. Ledjes, mofsets, jumpercabels en resistors zijn helaas nog niet binnen. Desalniettemin vanavond al een paar fietslampjes laten knipperen :P (alhoewel het bijna niet zichtbaar was door de zware lampjes). Best leuk spul als je je er inderdaad een beetje in verdiept ;)

Zal in de Arduino/klok/CWST topic vast nog een paar keer aankloppen voor hulp mocht ik iets niet snappen :P Enige gepruts wat ik met electronica heb gedaan was op de middelbare school maar dat is ondertussen al weer heel wat jaartjes geleden...

Dit soort filmpjes zijn voor de basics wel baas:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(lekker simpel om mee te beginnen en te spieken hoe het moet)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118266646
Wat is refurbished nou precies? Ik zie namelijk leuk geprijsde XBOX 360 controllers (Ja, ik ben een meisje die games speelt :-)!!) en vroeg me dit af :D
  maandag 22 oktober 2012 @ 00:39:04 #250
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118266960
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:29 schreef namemotion het volgende:
Wat is refurbished nou precies? Ik zie namelijk leuk geprijsde XBOX 360 controllers (Ja, ik ben een meisje die games speelt :-)!!) en vroeg me dit af :D
Uit mijn hoofd zijn dat gereviseerde modellen wat volgens mij betekend dat wanneer jij een kapot model krijgt en hem dan inleverd bij de winkel voor een nieuwe hun de oude maken en opnieuw verkopen als refurbished model tegen een lagere prijs. Denk dat google je anders ook nog wel kan helpen met je vraag :P
pi_118269795
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:39 schreef nodig het volgende:

[..]

Uit mijn hoofd zijn dat gereviseerde modellen wat volgens mij betekend dat wanneer jij een kapot model krijgt en hem dan inleverd bij de winkel voor een nieuwe hun de oude maken en opnieuw verkopen als refurbished model tegen een lagere prijs. Denk dat google je anders ook nog wel kan helpen met je vraag :P
:Y
pi_118270399
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2012 17:30 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Dat kan goedgoedkoper. Heb er dus weer een zoekopdracht bij
Als je het koopt inclusief afstandbediening kan het wel zijn dat je niet de kleuren die afgebeeld zijn op de afstandbediening op de ledstrip ziet.
Bijv. Groen is geel en rood is blauw
  maandag 22 oktober 2012 @ 09:17:44 #253
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118270914
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 21:11 schreef Skiet het volgende:

[..]

Heb ook nog zo een ding liggen. Ga ik zo ook maar eens proberen.
Ik heb dus een lamp van tomtop 5w en heb er nog 4 onderweg. Die lampen werken perfect en verdelen het licht erg mooi zonder mod.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 22 oktober 2012 @ 09:37:22 #254
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_118271363
Chinezen _O-
http://www.budgetgadgets.com

quote:
BG is 4 years old!

To thank all your support in the passed 4 years, we will offer you a discount coupon on all products for 8% off site-wide and free shipping as usual ! Hope you will happy with this discount coupon and tell your friends this wonderful news and come to BG site for your daily shopping or coming Thanksgiving shopping or Chrismas shopping!

The coupon code is LoveBG4Y, it will be expired at: 2012-10-25 23:59:59 CDT
love b gay _O-
pi_118271381
Nou dat Aliexpress gebeuren is niks voor mij :P

Eerst een telefoon besteld bij een shop, welke hem niet verscheept had binnen 3-4 dagen ofzo, dus ik kon netjes me geld terugboeken en een nieuwe uitzoeken. Toen een shop uitgezocht met 4 van die diamantjes en positieve feedback van 97% ongeveer.

http://www.aliexpress.com/store/100919

Even contact heen en weer gehad en nog 15 dollar extra betaald voor DHL shipping. Beloofd was afgelopen zaterdag te versturen, vrij vlot berichten achter elkaar gestuurd ook. Tot ik die 15 dollar heb overgemaakt via PayPal en nu hoor ik niks meer :P. Lees in de reacties wel een paar keer dat ze laat zijn met versturen, maar daarintegen ook veel reacties dat het er weer vrij snel was. Ik heb me telefoon "snel" nodig, dus hoopte dat ze het zaterdag zouden verzenden, maar helaas, nog niet ;(.

Als ze het verzenden, ga ik er wel van uit dat het iig snel binnen is :P, volgens keer maar weer bij een wat grotere webshop bestelling iig.
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_118273092
Brainwavz R1 zijn verzonden, iemand enig idee hoe lang dat duurt met Fedex Priority?
pi_118273190
quote:
10s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:54 schreef ElmoFan het volgende:
Brainwavz R1 zijn verzonden, iemand enig idee hoe lang dat duurt met Fedex Priority?
2-4 dagen volgens de website van Fedex.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_118273272
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:57 schreef rene90 het volgende:

[..]

2-4 dagen volgens de website van Fedex.
4 dagen dus :P
pi_118273354
He weet toevallig iemand hoe ik chinapost track?
Want eerder gebruikte ik altijd http://intmail.183.com.cn/ maar die is dood en alle engelse sites die ik heb gevonden zoals track-chinapost.com enzo die grabben van die intmail site dus die werken ook niet meer.. ?
  maandag 22 oktober 2012 @ 11:18:27 #260
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118273866
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:03 schreef Xaia het volgende:
Want eerder gebruikte ik altijd http://intmail.183.com.cn/ maar die is dood en alle engelse sites die ik heb gevonden zoals track-chinapost.com enzo die grabben van die intmail site dus die werken ook niet meer.. ?
Ik heb ook al het hele weekend last van weigerende trackingsites.

Staat ook in de op... dat ze soms platliggen.

Ff afwachten dus, of eventueel kijken of hij al in Nederland is door met PostNL te bellen.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 22 oktober 2012 @ 11:19:09 #261
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118273887
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:03 schreef Xaia het volgende:
In de OP staat toch echt...
quote:
http://www.17track.net/IndexEn.html (17Track | Onsite multitrack)
http://www.17track.net/SingleEn.html (17Track | Single official)
http://intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do?lan=0 (China Post | CN)
http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp (Hong Kong Post | HK)
http://www.packagetrackr.com/ (Packagetrackr)
http://www.faranow.com/ (Faranow)

[1] Het duurt een paar werkdagen voordat je trackingcode werkt (of alles ligt plat en doet het sowieso niet)
[2] Tracking is vrij onnauwkeurig/-berekenbaar en ga ervan uit dat je er weinig aan hebt
Alweer geen pakketjes vandaag. :'(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118273990
Ik zoek een leuke webshop waar ik wat electroniek delen kan halen

denk aan breadboards, breadboard jumper cables, tranistors, ledjes sensortjes etc

Iemand een idee? :)
  maandag 22 oktober 2012 @ 11:24:59 #263
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118274079
quote:
4s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:22 schreef gogosweden het volgende:
Ik zoek een leuke webshop waar ik wat electroniek delen kan halen

denk aan breadboards, breadboard jumper cables, tranistors, ledjes sensortjes etc

Iemand een idee? :)
->
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 19:47 schreef RobertNL het volgende:

Nieuwe bestelling bij BIC :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118274208
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:24 schreef shiznuts het volgende:

[..]

->

[..]

Thanks!

en bic, wat is de link naar die site dan? :@ voel me wel erg dom nu :')
  maandag 22 oktober 2012 @ 11:29:07 #265
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118274236
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:19 schreef shiznuts het volgende:

[..]

In de OP staat toch echt...

[..]

Alweer geen pakketjes vandaag. :'(
Aaah jammer shiz :P De postbode komt hier pas over een paar uurtjes, wacht nog op die touchscreen handschoenen (hopelijk in de goede kleur) en die usb wandlader die kaboem kan doen.
quote:
4s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:28 schreef gogosweden het volgende:

[..]

Thanks!

en bic, wat is de link naar die site dan? :@ voel me wel erg dom nu :')
www.buyincoins.com
Als je daar gaat shoppen vergeet de Couponcode XMASTOCK niet, en als je dan minder als 5% korting krijgt kan je altijd nog een recommender invullen die geeft altijd 5%.
pi_118274336
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:29 schreef nodig het volgende:

[..]

Aaah jammer shiz :P De postbode komt hier pas over een paar uurtjes, wacht nog op die touchscreen handschoenen (hopelijk in de goede kleur) en die usb wandlader die kaboem kan doen.

[..]

www.buyincoins.com
Als je daar gaat shoppen vergeet de Couponcode XMASTOCK niet, en als je dan minder als 5% korting krijgt kan je altijd nog een recommender invullen die geeft altijd 5%.
^O^

maar ik zie daar niet echt transistors / sensors staan, waar kan ik die dan halen?
  maandag 22 oktober 2012 @ 11:46:18 #267
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_118274881
quote:
4s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:31 schreef gogosweden het volgende:

[..]

^O^

maar ik zie daar niet echt transistors / sensors staan, waar kan ik die dan halen?
eBay?
Don't let my username fool you...
pi_118275751
hallo! ik ben hier nieuw, maar aangezien hier mensen zijn met veel ervaring bij bestellen op chinese shops vraag ik t gewoon.

ik heb 2 weken terug iets besteld op dealextreme, dezelfde dag nog betaald en tracking code gekregen, alleen de tracking code werkt tot op de dag van vandaag niet. betekend dat dat m'n pakketje niet is verzonden, of gebeurd dat gewoon?
  maandag 22 oktober 2012 @ 12:22:20 #269
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118276137
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:11 schreef Merlinappa het volgende:
hallo! ik ben hier nieuw, maar aangezien hier mensen zijn met veel ervaring bij bestellen op chinese shops vraag ik t gewoon.

ik heb 2 weken terug iets besteld op dealextreme, dezelfde dag nog betaald en tracking code gekregen, alleen de tracking code werkt tot op de dag van vandaag niet. betekend dat dat m'n pakketje niet is verzonden, of gebeurd dat gewoon?
Welkom, allereerst, dealextreme :N , ze zijn veranderd van goede kleine webshop maar nu het bekender is is de service, snelheid en alles slechter geworden. Bovendien is het vaak ook duurder dan nodig is...

In de OP staan een hoop andere shops, met www.buyincoins.com of www.lightake.com heb je meer zekerheid dan dealextreme.

Om nog even op die trackingscode terug te komen, kijk even in de OP (=openingspost) en probeer hem met 1 van die sites te tracken, het kan ook zijn dat het code is die niet te tracken is, anders moet je de beginletters even plaatsen hier.
pi_118276221
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:22 schreef nodig het volgende:

[..]

Welkom, allereerst, dealextreme :N , ze zijn veranderd van goede kleine webshop maar nu het bekender is is de service, snelheid en alles slechter geworden. Bovendien is het vaak ook duurder dan nodig is...

In de OP staan een hoop andere shops, met www.buyincoins.com of www.lightake.com heb je meer zekerheid dan dealextreme.

Om nog even op die trackingscode terug te komen, kijk even in de OP (=openingspost) en probeer hem met 1 van die sites te tracken, het kan ook zijn dat het code is die niet te tracken is, anders moet je de beginletters even plaatsen hier.
dat dealextreme slechter was geworden heb ik inderdaad al opgemerkt aan reacties hier.. ik heb er een jaar geleden zonder problemen besteld, dus ik ging er vanuit dat dat nu nog wel zo zou zijn.
de code begint met RA, en ik kan m nergens tracken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')