En polo.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:48 schreef borisz het volgende:
De echte sporten zijn Rugby Golfen en Cricket.
Sto-o-omen al eens toegepast?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Op naar weer n kuchnachtje. Hoestdrank/trachitol/fisherman/thee helpt niet echt.
Knap. Welke wedstrijd heb je gekeken dan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Had trouwens nog gezien dat Van Persie de pingel in het netje schoot in plaats van 10 meter eroverheenhehe
WTF.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:41 schreef borisz het volgende:
Duitsland 4-0 Zweden 56'
Duitsland 4-4 Zweden FT
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:15 schreef PdeHoog het volgende:
Bluezz, dat deeg is ook errug prettig zonder dat het de oven heeft gezien
Dat wat jij hebt heeft tijd nodig. Stomen, rusten en geduld.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Op naar weer n kuchnachtje. Hoestdrank/trachitol/fisherman/thee helpt niet echt.
Ja moederquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat wat jij hebt heeft tijd nodig. Stomen, rusten en geduld.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:58 schreef golfer het volgende:
[..]
WTF.Ik keek op mijn tabletje mee totdat het 4-0 werd en deed hem daarna uit. Gelopen wedstrijd dacht ik.
Net pas bekeken. Tranen over de wangen van het lachen en vooral over het commentaar in de topics erover.quote:
Waar ging het over?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:51 schreef golfer het volgende:
Net pas bekeken. Tranen over de wangen van het lachen en vooral over het commentaar in de topics erover.
Het hoeft toch niet allemaal direct nieuw te zijnquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:27 schreef Stereotomy het volgende:
Ah okee, zo dus:![]()
Slapie, morgen heeft de BCC besloten tussen 8:00-10:00 een koelkast af te leveren, eindelijk weer fatsoenlijk voedsel eten. Volgende aankoop: wasmachine of fornuis/oven, heb ff geen geld voor beide tegelijk
Jaquote:
Klinkt goed toch? Lijkt me wel leukquote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:50 schreef freecell het volgende:
Nouja, handig....
Ze kost ongeveer net zoveel energie aan uitleggen en begeleiden als ze oplevert, maar het is wel heel leuk! We leren een boel van elkaar
droger heb je toch niet perse nodig?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:34 schreef Sarabi het volgende:
Wij hebben ook zitten twijfelen over de koelkast, maar toch maar nieuw gekocht (wel zo'n beetje de goedkoopste uitgezocht).
Hopelijk kan onze droger nog gemaakt worden, anders moeten we die ook nog kopen.
Maar nu eerst naar de Xenosvoor wat klein spul dat we nodig hebben.
Verder vandaag de vriezer en het bed verhuizen dan zijn we klaar met de meubels verhuizen en kan het inruimen beginnen.
Klopt, maar zou niet meer zonder willen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:49 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
droger heb je toch niet perse nodig?
tsja, als ik minder geld zou hebben zou ik daar toch als eerste op bezuinigen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Klopt, maar zou niet meer zonder willen.
Oh, toch wel handig dat er iemand is om te bukken en te tillen, tóch?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:39 schreef freecell het volgende:
[..]
JaElke woensdag.
Een Novo stagiaire. Blond, klein, lief, verlegen, 15 en ziet er uit als 12.
Ze doet laagste stroming VMBO, moet leren stofzuigen, WC's schoonmaken, was vouwen en baby's verschonen enzo.
Ze zochten een gezin meteen thuisblijfmoeder en kleine kinderen. En dan één die stagiaires mag begeleiden. Daar schijnt nogal een tekort aan te zijn, haha
Jep, ik ook.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:06 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
tsja, als ik minder geld zou hebben zou ik daar toch als eerste op bezuinigen.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Zucht, vandaag thuis werken, ligt de vubarapup op je schoot te slapen..
Ik ben verliefd..
oh, en nu kan ik straks ook nog een dutje doen!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:49 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]![]()
ik ben ook thuis aan het werken, maar voornamelijk om practische redenen: de was moest gedaan worden, en ik wou brood maken. En dat laatste duuurt tegenwoordig bijna een hele dag...
Klopt, we doen nu ook al een half jaar zonder.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:49 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Jupquote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:10 schreef Stereotomy het volgende:
FC ik denk dat je stagiaire veel van je kan lerenStaat ze er een beetje voor open?
Nog nooit gehad en ook nooit gemist.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:49 schreef Jagärtrut het volgende:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:31 schreef Stereotomy het volgende:
Mooi zoIk heb twee linkerhanden ('trust me, I'm an engineer'
) en deed er net een uur over om de koelkastdeur de andere kant open te laten draaien, dus je hebt werkelijk geen zak aan me als dingen aangepakt moeten worden.
Kan wel goed delegeren.
Vaatwassers en wasmachines zijn toch verschillende dingen. Wasmachines hebben veel meer zware bewegende onderdelen, en veel mensen hebben geen verhuisstoppers meer om de trommel vast te zetten tijdens een verhuizing.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:49 schreef Den_Haag het volgende:
@Steer, tweedehands wasmachines zijn prima. Zelf in mijn huis tweedehands vaatwasser laten inbouwen
Juhquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:24 schreef Isabeau het volgende:
Lijkt me ook leuk zo'n stagiaire begeleiden! En dat kan jij wel
Hangt natuurlijk van het merk af.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vaatwassers en wasmachines zijn toch verschillende dingen. Wasmachines hebben veel meer zware bewegende onderdelen, en veel mensen hebben geen verhuisstoppers meer om de trommel vast te zetten tijdens een verhuizing.
Maargoed, voor 300 EUR een nieuwe of 150 EUR een goede tweedehandse, zit niet zoveel verschil tussen.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:39 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hangt natuurlijk van het merk af.
Maar Indesit houdt het zeker 10 jaar vol
Ja hier ook, maar die ging dus kapot, dus dat heeft mijn beeld waarschijnlijk beïnvloed.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:41 schreef Den_Haag het volgende:
Nooit problemen mee gehad. Stond in mijn eerste woning
NEEEEEEEEEEEEE waarom rijt je die wond weer open?quote:
Yep, maar als steer straks een leuke dame tegenkomt heeft zij misschien al die goede en dure wasmachine en trekt hij bij haar inquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Voordeel van een goede wasmachine is dat deze minder water en stroom verbruiken, beter wassen en spoelen en stiller zijn, mijn vorige Bosch ging 25 jaar mee.
True, maar:quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Voordeel van een goede wasmachine is dat deze minder water en stroom verbruiken, beter wassen en spoelen en stiller zijn, mijn vorige Bosch ging 25 jaar mee.
En zij mag dan wassenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:48 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Yep, maar als steer straks een leuke dame tegenkomt heeft zij misschien al die goede en dure wasmachine en trekt hij bij haar in
Ik denk trouwens niet dat er nog veel meer water bespaard kan worden door wasmachines, het onderste is al redelijk uit het vatquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
True, maar:
1) Ik denk niet dat huidige wasmachines 25 jaar meegaan
2) Huidige wasmachines verbruiken véééééél minder stroom en water dan wasmachines van 25 jaar geleden.
Oh! De man bij wie ik bepaalde spullen als de wasmachine had gekocht wilde mij geen verzekering geven als ik een Indesit zou kopen omdat hij daar te vaak en te veel problemen mee had. Hij verkocht het ook niet in zijn winkel. Is een EP winkel uit mn oude dorpje die ik een lijst kon geven met wat ik wilde en dan zou hij alles inkopen + installeren voor dezelfde prijs als dat ik bij winkels had gezien, erg handig.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:39 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hangt natuurlijk van het merk af.
Maar Indesit houdt het zeker 10 jaar vol
Vroegah waren zelfs de goedkope machines beterquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:04 schreef AnneX het volgende:
Zo veel jaren geleden wist de witgoed meneer al te vertellen, dat vrijwel alle
(was) machines uit dezelfde fabrieken uit Noord-Italië komen.
Alleen de knopjes etc. zijn dan verschillend.
Indesit was jarenlang een goed merk: nu zijn alle rvstalen onderdelen vervangen
door snelslijtende plastic onderdelen, want het kon goedkoper.![]()
Jullie denken toch niet dat Miele eigen (af)wasmachinefabrieken, koelkastfabrieken, kookplatenfabrieken, afzuigkappenfabrieken heeft staan?
Marketing
Echt, zo snel alweerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:09 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Vroegah waren zelfs de goedkope machines beter
Men heeft de verwachte gebruiksduur steeds verder terug geschroefd. Ging men er vroeger vanuit de je een wasmachine voor de aankomende 25 jaar kocht gaat men er nu bijna vanuit dat je over 2 a 5 jaar weer iets nieuws koopt.
Als het nu niet lukt kan je het ESC opdoekenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:15 schreef Bluezz het volgende:
Anouk naar het songfestival, gekke meid![]()
Lijkt me heel leuk zo'n stagiare! En tot na de bevalling of zo?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Jup
En hoewel ze echt een laag niveau heeft, heeft ze twee rechterhanden in huisEn ze ziet het werk ook
Maarze woont ook op een woongroep, dus is gewend om mee aan te pakken.
Hoe heet ie? En hoe ziet ie er uit?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Zucht, vandaag thuis werken, ligt de vubarapup op je schoot te slapen..
Ik ben verliefd..
Het moet wel een nummer zijn wat nog niet is uitgebracht.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:21 schreef Bluezz het volgende:
Mag je ook een bestaand nr zingen eigenlijk of moet het speciaal voor het SF geschreven zijn
En dat in de schuur, twintig meter verderop.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:26 schreef Bluezz het volgende:
Ja zo'n brede bovenlader, trommel aan de ene kant, en dan je was overdoen naar de centrifuge aan de andere kant
[ afbeelding ]
Matroos heeft tot nu toe maar 1 keer een ongelukje gehad.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe heet ie? En hoe ziet ie er uit?
En piest ie al je hele huis onder?
Woelrat lijkt te veel op Murat, en als ik dat roep loopt er weer zo'n knul met hertenogen mee naar huis. Vind Teigutje niet leuk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lees: goedkoper, want minder personeel nodig."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Mee eens, de asymptotische grens is zo ongeveer al wel bereikt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik denk trouwens niet dat er nog veel meer water bespaard kan worden door wasmachines, het onderste is al redelijk uit het vat
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:03 schreef Isabeau het volgende:
Bluezz:Ja ik had het al eerder gelezen in het CardiologiebladSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lees: goedkoper, want minder personeel nodig.
Bij ons zijn ze (alleen nog de combipoli voor nieuwe pat) met intake verpleegkundigen aan het testen. We willen wel dat je eerste aanspreekpunt een mens is.
Maar dat kan ook zo weer veranderen natuurlijk
[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 17-10-2012 14:16:53 ]
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:03 schreef Isabeau het volgende:
Bluezz:Die hebben we ook in het stadhuis... zelf vind ik ze heerlijk werken (want hou niet van direct menselijk contactSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lees: goedkoper, want minder personeel nodig.) maar zat ouderen of allochtonen die er niks mee kunnen. Er staat altijd wel een mevrouw bij de zuilen om het een en ander uit te leggen.
Confidence through competence
Altijd super daarquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:13 schreef golfer het volgende:
Tijd geleden alweer dat we er waren dus zo maar eens naar http://www.amazingoriental.com/ in Beverwijk.
Als het Sieneke niet lukt lukt het Anouk ook niet hahaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Als het nu niet lukt kan je het ESC opdoeken
Koolstofborstelloze.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
True, maar:
1) Ik denk niet dat huidige wasmachines 25 jaar meegaan
2) Huidige wasmachines verbruiken véééééél minder stroom en water dan wasmachines van 25 jaar geleden.
3) Wil niet weten hoe het waterreservoir eruit ziet na 25 jaar wassen
De mid- en high-end wasmachines hebben koolstofborstel motoren, die zijn wel fijn en duurzaam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Mijn WTF momentje weer gehad.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:51 schreef MaximusTG het volgende:
Dit is echt hilarisch (en ranzig) :
Jaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lijkt me heel leuk zo'n stagiare! En tot na de bevalling of zo?
Kan ze leuk met de kinderen?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Mooi gelukt hoor die make-up
Jeez, wat is meer plastic, zij of die poederburgerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
mooi hequote:
Het is trouwens allemaal eetbaar (!)quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mijn WTF momentje weer gehad.
Dat is voor iedereen verschillend.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mooi he. en dr tieten zitten achterlijk hoog.
op welke leeftijd is iemand eigenlijk tevreden met zichzelf zonder sexy kleding, stoer doen/uitsloven of dikke lagen make-up? jaar of 25??
Officiële website en wat er in mijn keuken staat, is verkeerd, ja hoor.quote:'Deze koelkast is echt een koelkast zonder vriesvak.
De foto die u van Zanussi heeft is verkeerd.'
LOLquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:09 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, was iedereen maar zo proactief Bloes
Eergister mailtje naar Megapool gestuurd dat hun beschrijving van de koelkast, die ik nu net van elders heb geleverd gekregen, niet goed is (wél vriesvak ipv geen, zoals in hun beschrijving + foto). Linkje erbij gedaan van de officiele Zanussi-website.
Mailtje terug:
[..]
Officiële website en wat er in mijn keuken staat, is verkeerd, ja hoor.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nipponquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:51 schreef MaximusTG het volgende:
Dit is echt hilarisch (en ranzig) :
Ja hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:09 schreef Stereotomy het volgende:
Eergister mailtje naar Megapool gestuurd dat hun beschrijving van de koelkast, die ik nu net van elders heb geleverd gekregen, niet goed is (wél vriesvak ipv geen, zoals in hun beschrijving + foto). Linkje erbij gedaan van de officiele Zanussi-website.
Mailtje terug:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
wat voor zoutjes? beef jerky heb ik nog nooit gegeten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:38 schreef golfer het volgende:
Zo, weer veel te veel lekkere trek (snoep)dingen meegenomen van die grote toko, waaronder beef-jerky, dimsum, saké, bamisoepjes, een bamboe stoomkoker, allerlei aziatische zoutjes en hapjes, teryaki-spiezen etc.....
Ikan teri sambal (scherpe kleine gedroogde visjes) en all in one mix van Indiase snacks.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:07 schreef FutureFairytale het volgende:
wat voor zoutjes? beef jerky heb ik nog nooit gegeten.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:09 schreef Stereotomy het volgende:
Mailtje terug:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, en beef jerky verkopen ze ook gewoon bij de AH, maar die vind ik niet zo lekker. Bij deze toko hebben ze grote verpakkingen Beef Jerky met 5 spices kruiden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:07 schreef FutureFairytale het volgende:
beef jerky heb ik nog nooit gegeten.
Sinds ik deze zelf fabriceer http://www.kayotic.nl/blog/five-spice-blendquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, en beef jerky verkopen ze ook gewoon bij de AH, maar die vind ik niet zo lekker. Bij deze toko hebben ze grote verpakkingen Beef Jerky met 5 spices kruiden.
Is het vergelijkbaar met bifi worstjes?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, en beef jerky verkopen ze ook gewoon bij de AH, maar die vind ik niet zo lekker. Bij deze toko hebben ze grote verpakkingen Beef Jerky met 5 spices kruiden.
Nee. Het is echt rundvlees dat ultra gedroogd is. Vergelijkbaar met niks anders.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Is het vergelijkbaar met bifi worstjes?
Die zoutjes zien er lekker uit btw.
Oja met die mega-antenne uit zn schouder als zn telefoon gaatquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:59 schreef MaximusTG het volgende:
Nee, die staat er niet bij, Dat zijn de Baron, Vlugge Japie en B2
Dit is B100
[ afbeelding ]
Dat zag ik al aan de foto/ingredienten. Sowieso wil ik saus bij mn spaghetti.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:39 schreef borisz het volgende:
Vandaag: Spaghetti met biet en ricotta uit de AH-allerhande --> http://www.ah.nl/allerhan(...)ndaag/?recipe=853294
Niet voor herhaling vatbaar. Er miste iets aan het gerecht.
Hmm weet niet of ik dat lekker vindquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Het is echt rundvlees dat ultra gedroogd is. Vergelijkbaar met niks anders.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Beef_jerky
Klinkt goedquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:52 schreef kaasplankje het volgende:
Ik maak een ovenschaal met kabeljauwfilets die ik nog had liggen, tomaat en kaas en kruiden en knof. Erbij gebakken piepers met schil.
Ow .quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:41 schreef freecell het volgende:
Aardappel, boerenkool (mous) worst en augurk
Meestal.
Heerlijk op z'n tijd. Ik denk dat ik vrijdag andijviestamp met kaas en pinda's ga maken, nóg lekkerder wat mij betreftquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:54 schreef Isabeau het volgende:
Boerenkool! Dat kan ik morgen wel eens maken
Raapstelenstamp vind ik misschien nog wel lekkerder..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:58 schreef Isabeau het volgende:
Ja, maar dat heb ik net gehadAndijviestamppot is idd het allerlekkerst
Och ja!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Raapstelenstamp vind ik misschien nog wel lekkerder..
heerlijke varia's zie ik voorbij komen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Heerlijk op z'n tijd. Ik denk dat ik vrijdag andijviestamp met kaas en pinda's ga maken, nóg lekkerder wat mij betreft
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:09 schreef freecell het volgende:
SaunaJa
(en een heleboel blikken negeren dus, hihi)
Thuis zou echt fijn zijnAlleen we hopen wel dat baby blijft zitten tot volgende week zaterdag, anders wordt het alsnog zkh...
En dan van die verwijtende blikken van wat oudere vrouwenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Allemaal staren naar die dikke buik.
Als je er maar voor zorgt dat je vliezen daar niet breken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:13 schreef freecell het volgende:
Ik heb het uitgezocht en als je gewend bent aan sauna is het echt alleen maar goed en ontspannend, als het slecht zou zijn voor baby zou ik het echt niet doen
Daar heb ik dan weer geen invloed opquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je er maar voor zorgt dat je vliezen daar niet breken.
in de categorie morgen nog een keer plezier?quote:
Dat zit er zeker in. Ook al doordat ik vanavond ook die sambal goreng ikan teri naar binnen had gewerkt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:39 schreef z80 het volgende:
in de categorie morgen nog een keer plezier?
lekker sticky.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:24 schreef Stereotomy het volgende:
Ooit in de brugklas een pak Capri-sonne in m'n schooltas ontploft
Traumatischquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:24 schreef Stereotomy het volgende:
Ooit in de brugklas een pak Capri-sonne in m'n schooltas ontploft
Wat was er mis?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:14 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Eerste nachtje in het nieuwe huis was nog niet zo'n succes
Maar gaat vast goedkomen.
quote:
Ook geen poes?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:09 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
Hier al m'n derde nacht in het huis, gaat prima. Geen onwennigheid, geen katten, allemaal goed.
De locatie van het huis is wel een chick magnet natuurlijk....quote:
mm.. heb je een receptje? wil binnenkort ook weer eens speculaas maken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:28 schreef PdeHoog het volgende:
Speculaas-experimentje errug geslaagd
Uit mijn hoofd:quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
mm.. heb je een receptje? wil binnenkort ook weer eens speculaas maken.
Hou op! Ik probeer gevulde speculaas nog te mijden. De Hoogvlietbakker heeft altijd van die heerlijk verse gevulde molens met een hele dikke laag amandelspijsquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:38 schreef MaximusTG het volgende:
Hmm, mn moeder maakt altijd een hele lekkere gevulde speculaas met Sinterklaas.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:35 schreef MaximusTG het volgende:
Lekker he? Veel te ongezonde tijd van het jaar dit.
Hier nog speculaasrecepten;
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Komt uit boekje Calvé voor de bakkerij. Biskien is een botervervanger (uiteraard van Calvé). Kan je gewoon door roomboter vervangen, maar dan moet je wat meer gebruiken, en het water in het recept verhogen. Hoewel het voor kleine hoeveelheden niet zo nauw zal komen.
cool! maar, hoe komt een mens nu aan koolzuur?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:35 schreef MaximusTG het volgende:
Lekker he? Veel te ongezonde tijd van het jaar dit.
Hier nog speculaasrecepten;
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Komt uit boekje Calvé voor de bakkerij. Biskien is een botervervanger (uiteraard van Calvé). Kan je gewoon door roomboter vervangen, maar dan moet je wat meer gebruiken, en het water in het recept verhogen. Hoewel het voor kleine hoeveelheden niet zo nauw zal komen.
Koolzuur -> vervangen door baking soda?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
cool! maar, hoe komt een mens nu aan koolzuur?
Van het weekend maar eens bakken. Ook eens zelf amandelspijs maken, dan!
dat krijg je hier gelukkig gewoon in de super!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:38 schreef MaximusTG het volgende:
Ja, volgens mij bedoelen ze er idd baking soda, of natriumbicarbonaat mee. Dat kan je bij de toko halen. Of je neemt zelfrijzend bakmeel.
quote:
Waterquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:08 schreef freecell het volgende:
Ik zoek nog drinken wat niet zuur is
Melk verdraag ik niet goed en verder is alles zuur?
Frisdrank is heel zuur, sap ook,limonade ook, thee ook....
Hmm dat ligt dan aan jouquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:08 schreef freecell het volgende:
Ik zoek nog drinken wat niet zuur is
Melk verdraag ik niet goed en verder is alles zuur?
Frisdrank is heel zuur, sap ook,limonade ook, thee ook....
Van water ga ik spugenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Water![]()
Of water met dreft? = alkalisch
quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:18 schreef borisz het volgende:
Poes lag boven te slapen. Maakte een broodje haring klaar en dat beest sprintte naar beneden in monsterstand
En terechtquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:18 schreef borisz het volgende:
Poes lag boven te slapen. Maakte een broodje haring klaar en dat beest sprintte naar beneden in monsterstand
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:21 schreef freecell het volgende:
[..]
En terecht
Mijn kat lag net te slapen in de wieg. Die heb ik er echt uitgescholden.
Idioot beest,ze mag niet eens op onze slaapkamer komen en dat weet ze donders goed
Zou ik maar doen ja anders droog je uitquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Van water ga ik spugen
En van water met koolzuur niet, maar dat is weer zuur
Bitter lemon is ook heel zuur trouwens
Gewoon accepteren dat alles zuur is en meer rennie eten?
Warm? Wat is warm?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:41 schreef MissHobje het volgende:
Oe morgen een mooie zonnige dag zeggen ze net! en warm! komt mooi uit, fatboy balkon op en lekker de zon in en vooral niets doen
Ohh dat is inderdaad ff een ommekeerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:48 schreef MissHobje het volgende:
[..]
20-24 graden das wel wat meer ri in het land
Dat is het betere werk. In Zevenhuizen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:45 schreef freecell het volgende:
Ha
We hadden saunaplannen voor morgen, wisten al welke sauna.
Krijg ik net een mail van die sauna met een last-minute 2 voor de prijs van 1 aanbieding voor dit weekend
Wops, meteen gereserveerd
Pfoe, het mot niet gekker worre.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:48 schreef MissHobje het volgende:
Ik ben vrijquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:48 schreef MissHobje het volgende:
Jupquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is het betere werk. In Zevenhuizen?
True, maar ben wel overbezorgd over de katten hoor....vervelendquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:40 schreef Isabeau het volgende:
Lag dus op zich niet aan het huisNou ja, de onrustige katten misschien wel.
Ik hoop dat je maagpijn ook over is.
Verhuis binnen 3 jaar nog een keer, dan gooi je het vanzelf weg.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:38 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, weer wat ingepakt in het oude huis. Toch nog best wat spul. Gelukkig was het meeste reeds ingepakt en nooit uitgepakt na mijn Limburgs avontuur....
Kun je nagaan hoeveel spul je eigenlijk niet nodig hebt![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Leuk hoor dat mooie weer, maar het leverde wel een lieveheersbeestjesplaag op in mijn klas![]()
Er zaten er wel 50 of zo! Door het raam naar binnen gekomen, wakker uit een pas begonnen winterslaap ergens in de gevel vermoed ik
Haha ja alle kevers kunnen bijten. Maar dat heb ik de kinderen maar niet verteldquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:55 schreef freecell het volgende:
[..]Gezellig!
(ze bijten,wist je dat?)
Toch alleen de gele? Of ook de rode?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:55 schreef freecell het volgende:
[..]Gezellig!
(ze bijten,wist je dat?)
Hier net een lek koffiekopje. Dan zit je echt evente kijken.
Waar komt die koffie nou vandaan dan?
Ook de rodequote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Toch alleen de gele? Of ook de rode?
En mooi weer vond ik het vandaag niet. Hele tijd dreigend grijs en lichte regen.
Hier de hele dag grijs, saai en af en toe regen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:05 schreef TAV74 het volgende:
Het was vandaag prachtig weer, als je maar aan de goede kant van het land zatZat thuis te werken met het zonnescherm uitgedraaid
Die hebben dan ook enorme kaken waarmee ze zo vliegjes uit de lucht kunnen grijpenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:01 schreef freecell het volgende:
Ik ben ooit gebeten door zo'n grote libelle... AUWE!
Ik als kind ook, en toen overstuur vertellend dat ik gestoken was door een Elsevier. Heb dat nog jaaaaaaaren moeten horen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:01 schreef freecell het volgende:
Oh vandaar... kan me niet voorstellen dat die beestjes door je huid kunnen. Ik heb toch heel wat lieveheersbeestjes in mn hand gehad vroegerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Ook de rode
Indianen moeten ook eten
Ze komen alleen meestal niet door je huid heen, tenzij ze in je lip oid bijten. En dat voel je dan ook wel behoorlijk
Ojeequote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik als kind ook, en toen overstuur vertellend dat ik gestoken was door een Elsevier. Heb dat nog jaaaaaaaren moeten horen.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik als kind ook, en toen overstuur vertellend dat ik gestoken was door een Elsevier. Heb dat nog jaaaaaaaren moeten horen.
Wahaha!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zeg dat niet te hard, Piet lijdt er heel erg onderquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Geeft niks toch? Zulke herinneringen zijn leuk.
Kloten Elseviersquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zeg dat niet te hard, Piet lijdt er heel erg onder
Voor eeuwig getraumatiseerd. Het verklaart je verdere gedrag en de keuzes in je leven.quote:
Pah, en dat zegt iemand die op zes kasten zit als ik wat zeg over het leven van een pensionado? Mensen die uitdelen en niet kunnen insteken, tsk tsk tsk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor eeuwig getraumatiseerd. Het verklaart je verdere gedrag en de keuzes in je leven.
Ik voel mij gestoken door een Gaykrant nu.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Pah, en dat zegt iemand die op zes kasten zit als ik wat zeg over het leven van een pensionado? Mensen die uitdelen en niet kunnen insteken, tsk tsk tsk.
Ja, ik weet ook niet wat tegenwoordig een beetje in is in die scene.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Tja, dat is een bejaardenblaadje
LOL
Ik ook niet, daar ben je met 25 al oud.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet wat tegenwoordig een beetje in is in die scene.
Jij had in maart TV opnames?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Samen Single begint nu (Net5). Ff kijken want een meisje met wie ik in maart tv-opnames had zit hier ook in. Een nogal vreemd meisje btw van wie we toen allen echt een slapeloze nacht om hadden. Maar tv-programma's zijn echt wat voor haar dus vind het niet gek dat zij zich hiervoor heeft opgegeven. Oh en ik zie dat ze geen steek is veranderd.
Waarom hadden jullie daar allemaal een slapeloze nacht om dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Samen Single begint nu (Net5). Ff kijken want een meisje met wie ik in maart tv-opnames had zit hier ook in. Een nogal vreemd meisje btw van wie we toen allen echt een slapeloze nacht om hadden. Maar tv-programma's zijn echt wat voor haar dus vind het niet gek dat zij zich hiervoor heeft opgegeven. Oh en ik zie dat ze geen steek is veranderd.
Dan loop je wel heel erg achterquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Wist niet dat FFT bekend was van radio en bendrecorder
Oh dear, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan loop je wel heel erg achterZe heeft zelfs een hit gehad!
Heb je nog geen gesigneerde foto van haar, dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Wist niet dat FFT bekend was van radio en bendrecorder
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom hadden jullie daar allemaal een slapeloze nacht om dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Hehe, nr 42 in Oostenrijk en nr 28 in Denemarken. Geen top-10 hits maar wel meer dan ik ooit had durven hopen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:45 schreef kaasplankje het volgende:
Ze stond eens in de Giga Top 30 toch?
Je moet die pop ook op tijd weer uit de vriezer halen om te ontdooien.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:51 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn koelkast flirt met me!
Het maakt allemaal zuigzoengeluiden
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik kreeg vorige week te horen dat het niet meer wordt uitgezondenquote:
Dus we moeten verder leven zonder dat kwaliteitsprogramma?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik kreeg vorige week te horen dat het niet meer wordt uitgezonden. Vind het helemaal niet erg! Leuke spannende tijd gehad (op dat mens na), geld verdiend, in een villa gezeten en niemand ziet wat
.
Ik kan niet kiezen, vond die clip met het doolhof, het autowassen en de lead met een andere kleur bikini alledrie eigenlijk best goed.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan loop je wel heel erg achterZe heeft zelfs een hit gehad!
jaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus we moeten verder leven zonder dat kwaliteitsprogramma?
Dit klinkt zo best vreemdquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezen, vond die clip met het doolhof, het autowassen en de lead met een andere kleur bikini alledrie eigenlijk best goed.
Jammer. Hoe meer FFT op tvquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik kreeg vorige week te horen dat het niet meer wordt uitgezonden. Vind het helemaal niet erg! Leuke spannende tijd gehad (op dat mens na), geld verdiend, in een villa gezeten en niemand ziet wat
.
Geloof niet dat het voor de Vpro was...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus we moeten verder leven zonder dat kwaliteitsprogramma?
Verheug me nou al op die klompendans die in de preview voor volgende week zatquote:
Yep.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:04 schreef Stereotomy het volgende:
DH hoe was je etentje in die toko net?Wat heb je gehad?
Hmm, vleeschquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:07 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Yep.
Terrine de campagne vooraf
en plat du jour was runderstoofvlees in bouillon
Karafje wijn erbij.
waarom eet jij overal zo lekker en uitgebreid?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:07 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Yep.
Terrine de campagne vooraf
en plat du jour was runderstoofvlees in bouillon
Karafje wijn erbij.
Uitgebreid valt wel mee. En omdat ik van lekker eten houquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
waarom eet jij overal zo lekker en uitgebreid?
Net de opname bekeken. Heerlijke TV weer.quote:
Wij staan dit jaar op de reservelijst voor Maarten in Carré, want was al meteen uitverkocht.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:31 schreef Den_Haag het volgende:
Oudejaarsconference is al weer geboekt
Ik ook nog 1 dagje morgenquote:
Het wordt weer zomerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:39 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik ook nog 1 dagje morgenzou echt lekker zijn.,. al wordt het 18 graden en zonnig dan is het al prima
ben benieuwd morgen
De buren van het KG gooien ook 250 mensen eruit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:46 schreef Bluezz het volgende:
Nou het is out in the open.
Het nieuws wat we vandaag te horen kregen...
Hier hebben ze het over in de loop van november, vandaag werd gezegd binnen 3 maanden
Yupsquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:48 schreef borisz het volgende:
[..]
De buren van het KG gooien ook 250 mensen eruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |