En polo.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:48 schreef borisz het volgende:
De echte sporten zijn Rugby Golfen en Cricket.
Sto-o-omen al eens toegepast?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Op naar weer n kuchnachtje. Hoestdrank/trachitol/fisherman/thee helpt niet echt.
Knap. Welke wedstrijd heb je gekeken dan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Had trouwens nog gezien dat Van Persie de pingel in het netje schoot in plaats van 10 meter eroverheenhehe
WTF.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:41 schreef borisz het volgende:
Duitsland 4-0 Zweden 56'
Duitsland 4-4 Zweden FT
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:15 schreef PdeHoog het volgende:
Bluezz, dat deeg is ook errug prettig zonder dat het de oven heeft gezien
Dat wat jij hebt heeft tijd nodig. Stomen, rusten en geduld.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Op naar weer n kuchnachtje. Hoestdrank/trachitol/fisherman/thee helpt niet echt.
Ja moederquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat wat jij hebt heeft tijd nodig. Stomen, rusten en geduld.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:58 schreef golfer het volgende:
[..]
WTF.Ik keek op mijn tabletje mee totdat het 4-0 werd en deed hem daarna uit. Gelopen wedstrijd dacht ik.
Net pas bekeken. Tranen over de wangen van het lachen en vooral over het commentaar in de topics erover.quote:
Waar ging het over?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:51 schreef golfer het volgende:
Net pas bekeken. Tranen over de wangen van het lachen en vooral over het commentaar in de topics erover.
Het hoeft toch niet allemaal direct nieuw te zijnquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:27 schreef Stereotomy het volgende:
Ah okee, zo dus:![]()
Slapie, morgen heeft de BCC besloten tussen 8:00-10:00 een koelkast af te leveren, eindelijk weer fatsoenlijk voedsel eten. Volgende aankoop: wasmachine of fornuis/oven, heb ff geen geld voor beide tegelijk
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |