En polo.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:48 schreef borisz het volgende:
De echte sporten zijn Rugby Golfen en Cricket.
Sto-o-omen al eens toegepast?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Op naar weer n kuchnachtje. Hoestdrank/trachitol/fisherman/thee helpt niet echt.
Knap. Welke wedstrijd heb je gekeken dan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Had trouwens nog gezien dat Van Persie de pingel in het netje schoot in plaats van 10 meter eroverheenhehe
WTF.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:41 schreef borisz het volgende:
Duitsland 4-0 Zweden 56'
Duitsland 4-4 Zweden FT
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:15 schreef PdeHoog het volgende:
Bluezz, dat deeg is ook errug prettig zonder dat het de oven heeft gezien
Dat wat jij hebt heeft tijd nodig. Stomen, rusten en geduld.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Op naar weer n kuchnachtje. Hoestdrank/trachitol/fisherman/thee helpt niet echt.
Ja moederquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat wat jij hebt heeft tijd nodig. Stomen, rusten en geduld.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:58 schreef golfer het volgende:
[..]
WTF.Ik keek op mijn tabletje mee totdat het 4-0 werd en deed hem daarna uit. Gelopen wedstrijd dacht ik.
Net pas bekeken. Tranen over de wangen van het lachen en vooral over het commentaar in de topics erover.quote:
Waar ging het over?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:51 schreef golfer het volgende:
Net pas bekeken. Tranen over de wangen van het lachen en vooral over het commentaar in de topics erover.
Het hoeft toch niet allemaal direct nieuw te zijnquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:27 schreef Stereotomy het volgende:
Ah okee, zo dus:![]()
Slapie, morgen heeft de BCC besloten tussen 8:00-10:00 een koelkast af te leveren, eindelijk weer fatsoenlijk voedsel eten. Volgende aankoop: wasmachine of fornuis/oven, heb ff geen geld voor beide tegelijk
Jaquote:
Klinkt goed toch? Lijkt me wel leukquote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:50 schreef freecell het volgende:
Nouja, handig....
Ze kost ongeveer net zoveel energie aan uitleggen en begeleiden als ze oplevert, maar het is wel heel leuk! We leren een boel van elkaar
droger heb je toch niet perse nodig?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:34 schreef Sarabi het volgende:
Wij hebben ook zitten twijfelen over de koelkast, maar toch maar nieuw gekocht (wel zo'n beetje de goedkoopste uitgezocht).
Hopelijk kan onze droger nog gemaakt worden, anders moeten we die ook nog kopen.
Maar nu eerst naar de Xenosvoor wat klein spul dat we nodig hebben.
Verder vandaag de vriezer en het bed verhuizen dan zijn we klaar met de meubels verhuizen en kan het inruimen beginnen.
Klopt, maar zou niet meer zonder willen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:49 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
droger heb je toch niet perse nodig?
tsja, als ik minder geld zou hebben zou ik daar toch als eerste op bezuinigen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Klopt, maar zou niet meer zonder willen.
Oh, toch wel handig dat er iemand is om te bukken en te tillen, tķch?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:39 schreef freecell het volgende:
[..]
JaElke woensdag.
Een Novo stagiaire. Blond, klein, lief, verlegen, 15 en ziet er uit als 12.
Ze doet laagste stroming VMBO, moet leren stofzuigen, WC's schoonmaken, was vouwen en baby's verschonen enzo.
Ze zochten een gezin meteen thuisblijfmoeder en kleine kinderen. En dan één die stagiaires mag begeleiden. Daar schijnt nogal een tekort aan te zijn, haha
Jep, ik ook.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:06 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
tsja, als ik minder geld zou hebben zou ik daar toch als eerste op bezuinigen.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Zucht, vandaag thuis werken, ligt de vubarapup op je schoot te slapen..
Ik ben verliefd..
oh, en nu kan ik straks ook nog een dutje doen!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:49 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]![]()
ik ben ook thuis aan het werken, maar voornamelijk om practische redenen: de was moest gedaan worden, en ik wou brood maken. En dat laatste duuurt tegenwoordig bijna een hele dag...
Klopt, we doen nu ook al een half jaar zonder.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:49 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
droger heb je toch niet perse nodig?
Jupquote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:10 schreef Stereotomy het volgende:
FC ik denk dat je stagiaire veel van je kan lerenStaat ze er een beetje voor open?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |