En polo.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:48 schreef borisz het volgende:
De echte sporten zijn Rugby Golfen en Cricket.
Sto-o-omen al eens toegepast?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Op naar weer n kuchnachtje. Hoestdrank/trachitol/fisherman/thee helpt niet echt.
Knap. Welke wedstrijd heb je gekeken dan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Had trouwens nog gezien dat Van Persie de pingel in het netje schoot in plaats van 10 meter eroverheenhehe
WTF.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:41 schreef borisz het volgende:
Duitsland 4-0 Zweden 56'
Duitsland 4-4 Zweden FT
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:15 schreef PdeHoog het volgende:
Bluezz, dat deeg is ook errug prettig zonder dat het de oven heeft gezien
Dat wat jij hebt heeft tijd nodig. Stomen, rusten en geduld.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Op naar weer n kuchnachtje. Hoestdrank/trachitol/fisherman/thee helpt niet echt.
Ja moederquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat wat jij hebt heeft tijd nodig. Stomen, rusten en geduld.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:58 schreef golfer het volgende:
[..]
WTF.Ik keek op mijn tabletje mee totdat het 4-0 werd en deed hem daarna uit. Gelopen wedstrijd dacht ik.
Net pas bekeken. Tranen over de wangen van het lachen en vooral over het commentaar in de topics erover.quote:
Waar ging het over?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:51 schreef golfer het volgende:
Net pas bekeken. Tranen over de wangen van het lachen en vooral over het commentaar in de topics erover.
Het hoeft toch niet allemaal direct nieuw te zijnquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:27 schreef Stereotomy het volgende:
Ah okee, zo dus:![]()
Slapie, morgen heeft de BCC besloten tussen 8:00-10:00 een koelkast af te leveren, eindelijk weer fatsoenlijk voedsel eten. Volgende aankoop: wasmachine of fornuis/oven, heb ff geen geld voor beide tegelijk
Jaquote:
Klinkt goed toch? Lijkt me wel leukquote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:50 schreef freecell het volgende:
Nouja, handig....
Ze kost ongeveer net zoveel energie aan uitleggen en begeleiden als ze oplevert, maar het is wel heel leuk! We leren een boel van elkaar
droger heb je toch niet perse nodig?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:34 schreef Sarabi het volgende:
Wij hebben ook zitten twijfelen over de koelkast, maar toch maar nieuw gekocht (wel zo'n beetje de goedkoopste uitgezocht).
Hopelijk kan onze droger nog gemaakt worden, anders moeten we die ook nog kopen.
Maar nu eerst naar de Xenosvoor wat klein spul dat we nodig hebben.
Verder vandaag de vriezer en het bed verhuizen dan zijn we klaar met de meubels verhuizen en kan het inruimen beginnen.
Klopt, maar zou niet meer zonder willen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:49 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
droger heb je toch niet perse nodig?
tsja, als ik minder geld zou hebben zou ik daar toch als eerste op bezuinigen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Klopt, maar zou niet meer zonder willen.
Oh, toch wel handig dat er iemand is om te bukken en te tillen, tóch?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:39 schreef freecell het volgende:
[..]
JaElke woensdag.
Een Novo stagiaire. Blond, klein, lief, verlegen, 15 en ziet er uit als 12.
Ze doet laagste stroming VMBO, moet leren stofzuigen, WC's schoonmaken, was vouwen en baby's verschonen enzo.
Ze zochten een gezin meteen thuisblijfmoeder en kleine kinderen. En dan één die stagiaires mag begeleiden. Daar schijnt nogal een tekort aan te zijn, haha
Jep, ik ook.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:06 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
tsja, als ik minder geld zou hebben zou ik daar toch als eerste op bezuinigen.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Zucht, vandaag thuis werken, ligt de vubarapup op je schoot te slapen..
Ik ben verliefd..
oh, en nu kan ik straks ook nog een dutje doen!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:49 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]![]()
ik ben ook thuis aan het werken, maar voornamelijk om practische redenen: de was moest gedaan worden, en ik wou brood maken. En dat laatste duuurt tegenwoordig bijna een hele dag...
Klopt, we doen nu ook al een half jaar zonder.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:49 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Jupquote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:10 schreef Stereotomy het volgende:
FC ik denk dat je stagiaire veel van je kan lerenStaat ze er een beetje voor open?
Nog nooit gehad en ook nooit gemist.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:49 schreef Jagärtrut het volgende:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:31 schreef Stereotomy het volgende:
Mooi zoIk heb twee linkerhanden ('trust me, I'm an engineer'
) en deed er net een uur over om de koelkastdeur de andere kant open te laten draaien, dus je hebt werkelijk geen zak aan me als dingen aangepakt moeten worden.
Kan wel goed delegeren.
Vaatwassers en wasmachines zijn toch verschillende dingen. Wasmachines hebben veel meer zware bewegende onderdelen, en veel mensen hebben geen verhuisstoppers meer om de trommel vast te zetten tijdens een verhuizing.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:49 schreef Den_Haag het volgende:
@Steer, tweedehands wasmachines zijn prima. Zelf in mijn huis tweedehands vaatwasser laten inbouwen
Juhquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:24 schreef Isabeau het volgende:
Lijkt me ook leuk zo'n stagiaire begeleiden! En dat kan jij wel
Hangt natuurlijk van het merk af.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vaatwassers en wasmachines zijn toch verschillende dingen. Wasmachines hebben veel meer zware bewegende onderdelen, en veel mensen hebben geen verhuisstoppers meer om de trommel vast te zetten tijdens een verhuizing.
Maargoed, voor 300 EUR een nieuwe of 150 EUR een goede tweedehandse, zit niet zoveel verschil tussen.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:39 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hangt natuurlijk van het merk af.
Maar Indesit houdt het zeker 10 jaar vol
Ja hier ook, maar die ging dus kapot, dus dat heeft mijn beeld waarschijnlijk beïnvloed.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:41 schreef Den_Haag het volgende:
Nooit problemen mee gehad. Stond in mijn eerste woning
NEEEEEEEEEEEEE waarom rijt je die wond weer open?quote:
Yep, maar als steer straks een leuke dame tegenkomt heeft zij misschien al die goede en dure wasmachine en trekt hij bij haar inquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Voordeel van een goede wasmachine is dat deze minder water en stroom verbruiken, beter wassen en spoelen en stiller zijn, mijn vorige Bosch ging 25 jaar mee.
True, maar:quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Voordeel van een goede wasmachine is dat deze minder water en stroom verbruiken, beter wassen en spoelen en stiller zijn, mijn vorige Bosch ging 25 jaar mee.
En zij mag dan wassenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:48 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Yep, maar als steer straks een leuke dame tegenkomt heeft zij misschien al die goede en dure wasmachine en trekt hij bij haar in
Ik denk trouwens niet dat er nog veel meer water bespaard kan worden door wasmachines, het onderste is al redelijk uit het vatquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
True, maar:
1) Ik denk niet dat huidige wasmachines 25 jaar meegaan
2) Huidige wasmachines verbruiken véééééél minder stroom en water dan wasmachines van 25 jaar geleden.
Oh! De man bij wie ik bepaalde spullen als de wasmachine had gekocht wilde mij geen verzekering geven als ik een Indesit zou kopen omdat hij daar te vaak en te veel problemen mee had. Hij verkocht het ook niet in zijn winkel. Is een EP winkel uit mn oude dorpje die ik een lijst kon geven met wat ik wilde en dan zou hij alles inkopen + installeren voor dezelfde prijs als dat ik bij winkels had gezien, erg handig.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:39 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hangt natuurlijk van het merk af.
Maar Indesit houdt het zeker 10 jaar vol
Vroegah waren zelfs de goedkope machines beterquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:04 schreef AnneX het volgende:
Zo veel jaren geleden wist de witgoed meneer al te vertellen, dat vrijwel alle
(was) machines uit dezelfde fabrieken uit Noord-Italië komen.
Alleen de knopjes etc. zijn dan verschillend.
Indesit was jarenlang een goed merk: nu zijn alle rvstalen onderdelen vervangen
door snelslijtende plastic onderdelen, want het kon goedkoper.![]()
Jullie denken toch niet dat Miele eigen (af)wasmachinefabrieken, koelkastfabrieken, kookplatenfabrieken, afzuigkappenfabrieken heeft staan?
Marketing
Echt, zo snel alweerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:09 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Vroegah waren zelfs de goedkope machines beter
Men heeft de verwachte gebruiksduur steeds verder terug geschroefd. Ging men er vroeger vanuit de je een wasmachine voor de aankomende 25 jaar kocht gaat men er nu bijna vanuit dat je over 2 a 5 jaar weer iets nieuws koopt.
Als het nu niet lukt kan je het ESC opdoekenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:15 schreef Bluezz het volgende:
Anouk naar het songfestival, gekke meid![]()
Lijkt me heel leuk zo'n stagiare! En tot na de bevalling of zo?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Jup
En hoewel ze echt een laag niveau heeft, heeft ze twee rechterhanden in huisEn ze ziet het werk ook
Maarze woont ook op een woongroep, dus is gewend om mee aan te pakken.
Hoe heet ie? En hoe ziet ie er uit?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Zucht, vandaag thuis werken, ligt de vubarapup op je schoot te slapen..
Ik ben verliefd..
Het moet wel een nummer zijn wat nog niet is uitgebracht.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:21 schreef Bluezz het volgende:
Mag je ook een bestaand nr zingen eigenlijk of moet het speciaal voor het SF geschreven zijn
En dat in de schuur, twintig meter verderop.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:26 schreef Bluezz het volgende:
Ja zo'n brede bovenlader, trommel aan de ene kant, en dan je was overdoen naar de centrifuge aan de andere kant
[ afbeelding ]
Matroos heeft tot nu toe maar 1 keer een ongelukje gehad.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe heet ie? En hoe ziet ie er uit?
En piest ie al je hele huis onder?
Woelrat lijkt te veel op Murat, en als ik dat roep loopt er weer zo'n knul met hertenogen mee naar huis. Vind Teigutje niet leuk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lees: goedkoper, want minder personeel nodig."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Mee eens, de asymptotische grens is zo ongeveer al wel bereikt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik denk trouwens niet dat er nog veel meer water bespaard kan worden door wasmachines, het onderste is al redelijk uit het vat
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:03 schreef Isabeau het volgende:
Bluezz:Ja ik had het al eerder gelezen in het CardiologiebladSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lees: goedkoper, want minder personeel nodig.
Bij ons zijn ze (alleen nog de combipoli voor nieuwe pat) met intake verpleegkundigen aan het testen. We willen wel dat je eerste aanspreekpunt een mens is.
Maar dat kan ook zo weer veranderen natuurlijk
[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 17-10-2012 14:16:53 ]
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:03 schreef Isabeau het volgende:
Bluezz:Die hebben we ook in het stadhuis... zelf vind ik ze heerlijk werken (want hou niet van direct menselijk contactSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lees: goedkoper, want minder personeel nodig.) maar zat ouderen of allochtonen die er niks mee kunnen. Er staat altijd wel een mevrouw bij de zuilen om het een en ander uit te leggen.
Confidence through competence
Altijd super daarquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:13 schreef golfer het volgende:
Tijd geleden alweer dat we er waren dus zo maar eens naar http://www.amazingoriental.com/ in Beverwijk.
Als het Sieneke niet lukt lukt het Anouk ook niet hahaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Als het nu niet lukt kan je het ESC opdoeken
Koolstofborstelloze.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
True, maar:
1) Ik denk niet dat huidige wasmachines 25 jaar meegaan
2) Huidige wasmachines verbruiken véééééél minder stroom en water dan wasmachines van 25 jaar geleden.
3) Wil niet weten hoe het waterreservoir eruit ziet na 25 jaar wassen
De mid- en high-end wasmachines hebben koolstofborstel motoren, die zijn wel fijn en duurzaam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |