Als het nu niet lukt kan je het ESC opdoekenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:15 schreef Bluezz het volgende:
Anouk naar het songfestival, gekke meid![]()
Lijkt me heel leuk zo'n stagiare! En tot na de bevalling of zo?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Jup
En hoewel ze echt een laag niveau heeft, heeft ze twee rechterhanden in huisEn ze ziet het werk ook
Maarze woont ook op een woongroep, dus is gewend om mee aan te pakken.
Hoe heet ie? En hoe ziet ie er uit?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Zucht, vandaag thuis werken, ligt de vubarapup op je schoot te slapen..
Ik ben verliefd..
Het moet wel een nummer zijn wat nog niet is uitgebracht.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:21 schreef Bluezz het volgende:
Mag je ook een bestaand nr zingen eigenlijk of moet het speciaal voor het SF geschreven zijn
En dat in de schuur, twintig meter verderop.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:26 schreef Bluezz het volgende:
Ja zo'n brede bovenlader, trommel aan de ene kant, en dan je was overdoen naar de centrifuge aan de andere kant
[ afbeelding ]
Matroos heeft tot nu toe maar 1 keer een ongelukje gehad.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe heet ie? En hoe ziet ie er uit?
En piest ie al je hele huis onder?
Woelrat lijkt te veel op Murat, en als ik dat roep loopt er weer zo'n knul met hertenogen mee naar huis. Vind Teigutje niet leuk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lees: goedkoper, want minder personeel nodig."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Mee eens, de asymptotische grens is zo ongeveer al wel bereikt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik denk trouwens niet dat er nog veel meer water bespaard kan worden door wasmachines, het onderste is al redelijk uit het vat
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:03 schreef Isabeau het volgende:
Bluezz:Ja ik had het al eerder gelezen in het CardiologiebladSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lees: goedkoper, want minder personeel nodig.
Bij ons zijn ze (alleen nog de combipoli voor nieuwe pat) met intake verpleegkundigen aan het testen. We willen wel dat je eerste aanspreekpunt een mens is.
Maar dat kan ook zo weer veranderen natuurlijk
[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 17-10-2012 14:16:53 ]
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:03 schreef Isabeau het volgende:
Bluezz:Die hebben we ook in het stadhuis... zelf vind ik ze heerlijk werken (want hou niet van direct menselijk contactSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lees: goedkoper, want minder personeel nodig.) maar zat ouderen of allochtonen die er niks mee kunnen. Er staat altijd wel een mevrouw bij de zuilen om het een en ander uit te leggen.
Confidence through competence
Altijd super daarquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:13 schreef golfer het volgende:
Tijd geleden alweer dat we er waren dus zo maar eens naar http://www.amazingoriental.com/ in Beverwijk.
Als het Sieneke niet lukt lukt het Anouk ook niet hahaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Als het nu niet lukt kan je het ESC opdoeken
Koolstofborstelloze.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
True, maar:
1) Ik denk niet dat huidige wasmachines 25 jaar meegaan
2) Huidige wasmachines verbruiken véééééél minder stroom en water dan wasmachines van 25 jaar geleden.
3) Wil niet weten hoe het waterreservoir eruit ziet na 25 jaar wassen
De mid- en high-end wasmachines hebben koolstofborstel motoren, die zijn wel fijn en duurzaam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |